Dat dus jaquote:
Dit maakt jouw obsessie wel compleet.quote:
En nu zonder het mes dat achter zijn vinger zitquote:
Kijken zonder kokhalzen is niet lastig, er in het echt bij staan wel.quote:Op zondag 8 september 2013 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je deze eens kijken dan:
Als je dit kan kijken zonder te kokhalzen vind ik dat best knap.
Ik heb dat ook soms, misschien heeft hij ook wel last van ontstoken klieren.quote:Op zondag 8 september 2013 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je deze eens kijken dan:
Als je dit kan kijken zonder te kokhalzen vind ik dat best knap.
Hij speelt dan ook vals met muis macro's.quote:
Lekker hoorquote:Op zondag 8 september 2013 16:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb dat ook soms, misschien heeft hij ook wel last van ontstoken klieren.
okequote:
Sterker nog; ik heb nu nog steeds geen flauw idee wat je nou allemaal probeert te zeggen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die mijn numeric artz niet zien
quote:Op zondag 8 september 2013 16:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit maakt jouw obsessie wel compleet.
Nee, het is echt nasty. En het ruikt nog veel erger. Toevallig/gelukkig vandaag degene in mijn nek geknapt.quote:
doe normaal gekquote:
Daar zou ik ook niet echt op zitten te wachten nee, en dan mist het broodje + saus. Al is saus niet per se nodig bij een kroket, dat dan weer wel.quote:Op zondag 8 september 2013 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Chique hoor, al die troep om je kroket.
Dat is nog kwalijker idd.quote:Op zondag 8 september 2013 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet echt op zitten te wachten nee, en dan mist het broodje + saus.
Ik had gister lekker gegetenquote:
Door deze post denk ik dat ik vanavond kroketten ga eten.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet echt op zitten te wachten nee, en dan mist het broodje + saus. Al is saus niet per se nodig bij een kroket, dat dan weer wel.
Hou op, ik krijg er zin in en mag die zooi niet meer etenquote:
Goed voor de lijn maar ik zou er echt moeite mee hebben..quote:Op zondag 8 september 2013 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik neem er nooit saus bij.
Als ik patat er bij eet, dan alleen een losse kroket.
Als ik geen patat erbij eet, dan heb ik een broodje kroket zonder saus
Appelmoesquote:Op zondag 8 september 2013 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed voor de lijn maar ik zou er echt moeite mee hebben..
Sowieso eet ik zowat overal appelmoes bij (ja ook bij de macaroni en spaghetti)
Nou patat en kroketten zijn niet goed voor de lijn hoor. Als je toch gaat snacken kan je er net zo goed saus bij nemenquote:Op zondag 8 september 2013 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed voor de lijn maar ik zou er echt moeite mee hebben..
Sowieso eet ik zowat overal appelmoes bij (ja ook bij de macaroni en spaghetti)
Ik eet het op een broodje met mosterd. Met patat vind ik het 't lekkerste met wat appelmoes erbij.quote:Op zondag 8 september 2013 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik neem er nooit saus bij.
Als ik patat er bij eet, dan alleen een losse kroket.
Als ik geen patat erbij eet, dan heb ik een broodje kroket zonder saus
Kipsate van de Berenquote:Op zondag 8 september 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
De vleeskroket en de kaassouffle staan bij mij wel op eenzame hoogte, samen met de kipsaté die ik niet echt onder de noemer snack zou willen scharen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |