quote:Op zondag 8 september 2013 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op verzoek van insomina_ gewijzigd.
Sorry, maar ik ben het wel met hem eens dat het gewoon geen zin heeft om het nummer opeens te veranderen.
quote:Op zondag 8 september 2013 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet zelf opgesloten worden
Ik heb daar nu ook wel zin in een vette hap.quote:Op zondag 8 september 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh wat lekker, misschien eet ik dat ook wel CA.
Ik zeg gewoon netjes gedag, elke keer als ik wegga.quote:Op zondag 8 september 2013 16:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de man die om de 10 minuten afscheid neemt.
Waar?quote:Op zondag 8 september 2013 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb daar nu ook wel zin in een vette hap.
Wel van de snackbar, zelf bakken heb ik geen zin inquote:Op zondag 8 september 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh wat lekker, misschien eet ik dat ook wel CA.
Hoe vet mag die hap zijn? Ik heb nog een rode hap in de aanbieidingquote:Op zondag 8 september 2013 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb daar nu ook wel zin in een vette hap.
Uiteraard. Veel te veel tijd dat zelf bakken.quote:Op zondag 8 september 2013 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel van de snackbar, zelf bakken heb ik geen zin in
Wat is een rode hap? Ik ken alleen een dikke hap.quote:Op zondag 8 september 2013 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe vet mag die hap zijn? Ik heb nog een rode hap in de aanbieiding
Een rode dikke hapquote:Op zondag 8 september 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is een rode hap? Ik ken alleen een dikke hap.
quote:
A man loves his woman every day of the month.quote:Op zondag 8 september 2013 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe vet mag die hap zijn? Ik heb nog een rode hap in de aanbieiding
Heb ik ook, is gewoon een onderdeel van de kater.quote:Op zondag 8 september 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
tegenwoordig ben ik altijd in een sombere stemming de dag nadit ik gezopen heb
weet niet waarom
Moet je deze eens kijken dan:quote:
Ik nooit, niet eens na x of pep.quote:Op zondag 8 september 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
tegenwoordig ben ik altijd in een sombere stemming de dag nadit ik gezopen heb
weet niet waarom
quote:Op zondag 8 september 2013 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
A man loves his woman every day of the month.
had ik vroeger nooitquote:Op zondag 8 september 2013 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb ik ook, is gewoon een onderdeel van de kater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |