quote:Op zondag 8 september 2013 16:05 schreef GGMM het volgende:
Waarom word ik altijd overgeslagen als er foto's rondgaan.
Ja misschien neem ik een banaan mee om het nog beter te laten zienquote:Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij laat met je mond zien waarom een oliebol lekker dan een ananas is...
Je hebt beet Sjaak.
Dat lijkt me nogal logisch.quote:Op zondag 8 september 2013 16:05 schreef GGMM het volgende:
Waarom word ik altijd overgeslagen als er foto's rondgaan.
Misselijkmakend ja. Als ik het doe begint GGMM als een klein meisje te gillen... en nu doet hij het zelf.quote:
Dat was Raja, debiel.quote:Op zondag 8 september 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misselijkmakend ja. Als ik het doe begint GGMM als een klein meisje te gillen... en nu doet hij het zelf.
Nieuwe start van de SCquote:Op zondag 8 september 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, waarom staat de teller van de SC op 1?
Uh, nee. Dat was ik.quote:Op zondag 8 september 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Drizzt die Johannes bande zeker
Ze hebben je door, maat.quote:Op zondag 8 september 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Drizzt die Johannes bande zeker
Hij heeft z'n lolletje ook weer gehad.quote:Op zondag 8 september 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, waarom staat de teller van de SC op 1?
Nog steeds chagrijnig? Als je er over wil praten dan hoor ik het welquote:Op zondag 8 september 2013 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft z'n lolletje ook weer gehad.
ik snap het nut er gewoon niet zo vanquote:Op zondag 8 september 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds chagrijnig? Als je er over wil praten dan hoor ik het wel
Dat was best grappig na al die "VBL SC is back" "Net als vroeger blablabla" onzin.quote:Op zondag 8 september 2013 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft z'n lolletje ook weer gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |