nee joh, ggmm loopt ons te fuckenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit topic gaat toch ook dicht?
Op zich wel voor beetje eentonig allemaal die bekkenstootgrapjes.
er is geen flikker op tv.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Tjacka het volgende:
godverdomme waarom kijken mijn ouders naar HvN
Omdat ze willen weten wat er gebeurt in Nederland.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Tjacka het volgende:
paupersquote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze willen weten wat er gebeurt in Nederland.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gordon en Joling zijn niet op tv voor de verandering?
Haha tokkies.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef Tjacka het volgende:
seizoen is afgelopen maandag weer begonnen. in januari zijn ze er even 3 weken uit en zijn de christen terugquote:Op woensdag 4 september 2013 22:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik bedoelde eigenlijk qua datum
oh daar trekken ze zich niet veel van aanquote:Op woensdag 4 september 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hebben ze ook nog een zoon die op FOK! zit. Het zit ze ook niet mee zeg.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze willen weten wat er gebeurt in Nederland.
die christenen moet ik nietquote:Op woensdag 4 september 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
seizoen is afgelopen maandag weer begonnen. in januari zijn ze er even 3 weken uit en zijn de christen terug
Je moeder is druk bezig met andere dingen te trekken.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh daar trekken ze zich niet veel van aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |