abonnement Unibet Coolblue
pi_130919026
AMSTERDAM - De meerderheid van de jongens vindt dat meiden seksueel getint gedrag zelf uitlokken. Vooral door schaars gekleed te gaan. ”Als je een minirokje draagt dan vraag je er toch om?"

Dit blijkt uit onderzoek van EenVandaag onder ruim 2.000 jongeren tussen de 12 en 24 jaar.

Uitdagen
Toch geven veel jongens aan dat ze oppassen dat ze niet te ver gaan. Ongeveer de helft van de meiden (44%) bekent dat ze seksueel getint gedrag vaak juist leuk vindt, als het maar niet kwetsend is of beledigend wordt. 37 procent daagt graag jongens uit.

Seksuele intimidatie
Bij ondervraging van de meiden blijkt dat maar liefst de helft zich wel eens seksueel geïntimideerd heeft gevoeld. Meestal voelden ze zich geïntimideerd door onbekenden. Zo’n 58 procent is wel eens tegen haar wil aangeraakt. bij 13 procent werd zelfs de intieme delen betast en 12 procent werd gezoend. Drie op de tien meiden (29%) kregen te maken met exhibitionistisch gedrag en vier op de tien kregen een ongepast seksueel voorstel (40%). Nog eens 38 procent werd voor ‘hoer’ of ‘slet’ uitgemaakt. Bijna de helft (45%) voelt zich wel eens gezien of behandeld als lustobject. Tweederde van hen (69%) vindt dit kwetsend, een derde (31%) vindt het juist vleiend.

Jongens
Ook jongens hebben te maken met seksuele intimidatie. Zo’n 14 procent van de ondervraagde jongens heeft zich wel eens geïntimideerd gevoeld. en net als bij de jonge meiden gebeurde dit door een onbekende. 20 procent is wel eens tegen zijn wil aangeraakt en 19 procent voelt zich wel eens behandeld als een lustobject. In tegenstelling tot de meiden ervaren jongens dit als een compliment.

Bron

Zou dit iets met cultuurverschillen te maken kunnen hebben?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_130919041
En weer verder :)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 7 september 2013 @ 16:12:51 #3
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_130919089
Over dit onderwerp een deel 2?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_130919104
Wat ik draag is zeer afhankelijk van het moment, dat gaat van spijkerbroek met normaal shirt of normale trui tot jurkjes/rokjes net onder de kont.
Als jong pubertje was ik nogal van het bedekt rondlopen, als jong volwassene nogal van het erg sexy, toch had ik meer last van dat echte lastigvallen(nogmaals, dat gaat niet over kijken, nafluiten, een opmerking in het voorbijgaan of een normale versierpoging) toen ik er bedekt bij liep en onzeker was dan toen ik zeker van mezelf was en er sexy bij liep.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130919831
Ik heb deel 1 niet meegemaakt, dus misschien dubbel, maar ik snap de opmerking wel.

Pubers missen nogal wat functies in hun brein omdat het nog niet helemaal uitontwikkeld is. Is het dan raar om aan te nemen dat juist de controle functies zoals jezelf in de hand houden, gevolgen zien en zelfbeheersing minder of niet gebruikt worden?
Dat in combinatie met de biologische ontwikkelingen in het lijf met veel hormonen lijkt mij dat veel pubers erg instinctief reageren op seksuele prikkels. Dus als een meisje van 16 in een piepklein rokje over straat gaat, moet ze niet raar opkijken als een puber daar primitief op reageert.
Volwassen mannen (of eigenlijk mensen) weten als het goed is beter, vandaar de kreet dat kleding nooit de reden kan zijn van een verkrachting, mar bij pubers ligt dat denk ik anders. (niet dat ik daarmee wil aangeven dat pubers een excuus hebben voor aanranding, maar wel dat hun gedrag via andere regelss gaat dan van volgroeide mensen). En dat lijkt me redelijk los staan van cultuur.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_130919922
"Marokkanen lokken agressief en asociaal gedrag zelf uit"
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_130919979
Ach, als je weet dat je niet met Lonsdale moet rondlopen, weet je ook dat je niet met korte rokjes moet rondhuppelen. Komen allemaal problemen van. En dan maar zeuren dat je aandacht krijgt. :')
:{
pi_130920058
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:10 schreef Samson het volgende:
AMSTERDAM - De meerderheid van de jongens vindt dat meiden seksueel getint gedrag zelf uitlokken. Vooral door schaars gekleed te gaan. ”Als je een minirokje draagt dan vraag je er toch om?"
Tis wat ongelukkig geformuleerd maar zit wel een kern van waarheid in.

Een schaars gekleed vrouw die er goed uitziet brengt zeer heftige gevoelens los in een man

Zijn reactie op deze vrouw kan zich uiten in verschillende vormen :

1 gewoon kijken : terwijl die denkt hoe die denkt hoe die je zal naaien
2 wat commentaar: he lekker ding,schatje, baby whatever terwijl die denkt hoe die je zal naaien
3 aantastgelijk worden : bij de boobs of de kont grijpen in de hoop dat dit voorspel zal leiden tot het echte naaiwerk
4 verkrachting : waar je geen geduld hebt voor alle bs en je door je gevoel laat leiden en tot actie overgaat ook al is dit tegen haar eigen wil

In de voorbeelden hierboven is er een overeenkomst . Al die mannen zijn getriggerd door die schaar geklede vrouw. Het enige verschil is hoe ze daarmee omgaan. En dan is er nog iets al die acties zijn gedreven door lust. Dus zelfs de ''leuke'' reacties , het kijken en het commentaar , heeft een perverse intentie die snel genoeg boven de tafel zal komen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_130920112
Geen idee of ik hier al eens gepost heb. Tussen bekeken worden als lustobject en aangerand worden zit een wereld van verschil natuurlijk. Als een dame rondloopt in iets wat qua hoeveelheid stof niet veel verschilt van ondergoed, lijkt het me vrij vreemd als ze dan verbaast is als ze bekeken wordt. Het is in zekere zin toch een schreeuw om aandacht. Datzelfde geldt ook voor mannen die topless rondlopen op straat.

Dat is in beide gevallen geen uitnodiging om aangerand te worden maar verwachten dat mensen je op dezelfde manier behandelen als mensen die 'normaal' (wat dat is, is natuurlijk aan verandering onderhevig) gekleed gaan, lijkt me ook wishful thinking. In een perfecte wereld wordt een vrouw met bovengemiddelde borsten in een strak shirt met decollete tot de navel niet nagestaard. En in een perfecte wereld zou deze vrouw waarschijnlijk ook niet op zo'n manier aandacht trekken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_130920276
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Tis wat ongelukkig geformuleerd maar zit wel een kern van waarheid in.

Een schaars gekleed vrouw die er goed uitziet brengt zeer heftige gevoelens los in een man

Zijn reactie op deze vrouw kan zich uiten in verschillende vormen :

1 gewoon kijken : terwijl die denkt hoe die denkt hoe die je zal naaien
2 wat commentaar: he lekker ding,schatje, baby whatever terwijl die denkt hoe die je zal naaien
3 aantastgelijk worden : bij de boobs of de kont grijpen in de hoop dat dit voorspel zal leiden tot het echte naaiwerk
4 verkrachting : waar je geen geduld hebt voor alle bs en je door je gevoel laat leiden en tot actie overgaat ook al is dit tegen haar eigen wil

In de voorbeelden hierboven is er een overeenkomst . Al die mannen zijn getriggerd door die schaar geklede vrouw. Het enige verschil is hoe ze daarmee omgaan. En dan is er nog iets al die acties zijn gedreven door lust. Dus zelfs de ''leuke'' reacties , het kijken en het commentaar , heeft een perverse intentie die snel genoeg boven de tafel zal komen
Waarbij 2 al te ver gaat. En natuurlijk weten de meeste vrouwen ook wel hoe het werkt in het hoofd van alle mannen met een functionerend geslachtsorgaan. De complimentjes nemen ze graag in ontvangst. Voor vrouwen is 't ook makkelijker om op zo'n manier je ego gestreeld te krijgen. Je hoeft je decollete maar iets te showen en je hebt aandacht van hier tot Tokyo. Je hoeft geen moeilijke dingen te leren, geen instrument te bespelen of leuke grappen te bedenken. Gewoon je rokje wat korter en je hebt aandacht. Dat die aandacht uiteindelijk gebaseerd is op het herleiden van bloed naar beneden nemen ze voor lief.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_130920622
quote:
Dit is best wel een beetje onzin. Vooral toen ik jong was vaak zat nagefloten, geroepen en zelfs betast. Zo goed als alle keren was dat zonder schaars gekleed te zijn, vrouw zijn, jong zijn was genoeg, vooral nog niet heel sterk in de schoenen staan was genoeg.
Toen ik iets ouder was en er wel heel sexy bij liep was het echte lastig vallen een stuk minder, ik was al (jong) volwassen, zekerder van mezelf, dat maakte dat mannen zich beter gedroegen.
Tuurlijk kreeg ik toen wel een opmerking hier of daar, of werd ik nagefloten, maar dat valt wat mij betreft niet onder echt lastig vallen, daaronder versta ik meer dan lompe versierpogingen die doorgaan na een nee, betasten en echt verbaal lastig vallen op een nare manier.

Het maakt in veel gevallen amper uit wat je draagt, er normaal uitzien is echt genoeg in vele gevallen. Het idee dat sexy kleding de grote trigger is bij echt lastig vallen is niet waar. Wel van wat meer (seksueel gerichte) aandacht krijgen, maar zoals al gezegd, normale jongens en mannen kunnen daar prima mee omgaan, die gaan niet over tot echt lastig vallen.
Dan heb jij net het uitzonderlijke geluk dat je er ongelofelijk knap uit ziet en in een pauper buurt woont. Als ik een schaars geklede vrouw zie, kijk ik er even na en ga ik door met wat ik doe op dat moment. Wanneer het een schaars geklede vrouw is, kijk ik haar zeker wel even na.

Zoals jij het nu beredeneert ontkomt het vrouwelijke geslacht weer volledig aan enige vorm van blaam/betrokkenheid.
pi_130920630
Tja, reacties lokt het wel uit ja. Je merkt trouwens goed dat het steeds jonger gebeurd, ik zie soms meiden van 12/13 er al veel te uitdagend gekleed bijlopen.. De ouders mogen hier ook wel wat beter mee omspringen vind ik. Van een afstandje zit je te kijken, hé, leuk ding, kom je dichterbij is het verdomme een kind, dat vind ik niet kunnen eigenlijk.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130920685
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:01 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Tja, reacties lokt het wel uit ja. Je merkt trouwens goed dat het steeds jonger gebeurd, ik zie soms meiden van 12/13 er al veel te uitdagend gekleed bijlopen.. De ouders mogen hier ook wel wat beter mee omspringen vind ik. Van een afstandje zit je te kijken, hé, leuk ding, kom je dichterbij is het verdomme een kind, dat vind ik niet kunnen eigenlijk.
Kan ook niet. Maar dat is de prijs die we nu betalen doordat we van het preutsige afwillen. Iedereen zelf moet kunnen wat hij wil doen. We gaan richting een extremiteit die ik als man zijnde ook steeds fijner begin te vinden.
pi_130920727
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:01 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Dan heb jij net het uitzonderlijke geluk dat je er ongelofelijk knap uit ziet en in een pauper buurt woont. Als ik een schaars geklede vrouw zie, kijk ik er even na en ga ik door met wat ik doe op dat moment. Wanneer het een schaars geklede vrouw is, kijk ik haar zeker wel even na.

Zoals jij het nu beredeneert ontkomt het vrouwelijke geslacht weer volledig aan enige vorm van blaam/betrokkenheid.
Ik heb nog nooit in een pauperbuurt gewoond en ben ook niet ongelofelijk knap. Het was ook echt geen dagelijkse kost ofzo. Heb dan ook met klem al een paar keer gezegd dat normale mannen niet overgaan tot echt lastig vallen, wat om de meerderheid van de mannen gaat.

En ja, het ontbreekt die vrouwen aan blaam, het is niet jouw schuld als een ander zich als een losgeslagen idioot wil gedragen, als dat persoon zich geheel onaangepast gedraagt.
Je zegt zelf al dat jij geen enkele moeite hebt met het houden bij even kijken, dat zegt toch al genoeg?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130921055
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:02 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Kan ook niet. Maar dat is de prijs die we nu betalen doordat we van het preutsige afwillen. Iedereen zelf moet kunnen wat hij wil doen. We gaan richting een extremiteit die ik als man zijnde ook steeds fijner begin te vinden.
Ik vind er maar weinig aan eigenlijk, het merendeel wat er zo bijloopt is veel te jong, althans voor mij. De rest loopt met kort kapsel snel voorbij, druk druk allemaal..
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130921244
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:04 schreef erodome het volgende:

[..]

I

En ja, het ontbreekt die vrouwen aan blaam, het is niet jouw schuld als een ander zich als een losgeslagen idioot wil gedragen, als dat persoon zich geheel onaangepast gedraagt.

Vooral geen eigen verantwoordelijkheid nemen _O-

Jij triggert bepaalde bedrag om door je op een bepaalde manier te kleden maar dan moet je ook niet komen klagen als er bepaalde reacties niet zijn zoals JIJ wil
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_130921419
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:04 schreef erodome het volgende:

[..]

En ja, het ontbreekt die vrouwen aan blaam, het is niet jouw schuld als een ander zich als een losgeslagen idioot wil gedragen, als dat persoon zich geheel onaangepast gedraagt.
Dus als ik Lonsdale wil dragen moet het ook maar kunnen? Als vrouwen wéten waar ze mee bezig zijn, namelijk mannen opgeilen, dan moeten ze ook maar met de gevolgen leven. Denken dat het allemaal aan anderen ligt is belachelijk. :{
:{
pi_130921434
Een bejaarde die met een tas over straat gaat lokt beroving zelf uit.
pi_130921462
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:25 schreef stekelzwijn het volgende:
Een bejaarde die met een tas over straat gaat lokt beroving zelf uit.
Als die tas zodanig open hangt dat de portemonnee zichtbaar is, ja dan lok je het zelf uit.
:{
pi_130921531
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:26 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Als die tas zodanig open hangt dat de portemonnee zichtbaar is, ja dan lok je het zelf uit.
Dan dubbel zoveel.
pi_130921558
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Vooral geen eigen verantwoordelijkheid nemen _O-

Jij triggert bepaalde bedrag om door je op een bepaalde manier te kleden maar dan moet je ook niet komen klagen als er bepaalde reacties niet zijn zoals JIJ wil
Verreweg de meeste mannen kunnen er prima mee omgaan, als we het over echt lastig vallen hebben dan hebben we het over ronduit onbehoorlijk gedrag. Dan heb ik het, nogmaals, niet over kijken, een keertje nagefloten worden, een opmerking, of een versierpoging, ook niet van die mannen waar je als vrouw niets mee wil.

Gaat het verder dan dat dan is dat echt een probleem van de man in kwestie, dat gaat niet om een reactie die je niet wil, dat gaat gewoon over onaangepast asociaal gedrag.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130921575
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:03 schreef Jian het volgende:
Ik heb in dit topic ondertussen wel ontdekt dat vrouwen niet zo sterk zijn in analogieën, maar ik doe gewoon nog een poging;

Als je om 4.00 uur 's nachts achter het Centraal gaat lopen cruisen met een dikke gouden Cartier-panter om je nek en een met diamantjes bezette Rolex om je pols dan loop je een behoorlijk kans dat je die onder bedreiging moet afstaan. Dat mag natuurlijk niet en die straatrover is en blijft een criminele klootzak! Maar dat betekent niet dat je natuurlijk een beetje dom/naïef bent als je dat doet!
Dit is gewoon onbeschoft, je gaat er vanuit dat alles wat jij post de waarheid is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Vooral geen eigen verantwoordelijkheid nemen _O-

Jij triggert bepaalde bedrag om door je op een bepaalde manier te kleden maar dan moet je ook niet komen klagen als er bepaalde reacties niet zijn zoals JIJ wil
Je hoeft niet te reageren :{ Waarom vind je het normaal dat mannen zich als beesten gedragen? In dit topic wordt gedaan alsof mannen geen controle hebben over hun gedrag, is dat zo?
pi_130921600
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:25 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Dus als ik Lonsdale wil dragen moet het ook maar kunnen? Als vrouwen wéten waar ze mee bezig zijn, namelijk mannen opgeilen, dan moeten ze ook maar met de gevolgen leven. Denken dat het allemaal aan anderen ligt is belachelijk. :{
Ben jij echt zo'n hersenloos beest? Je kan je niet meer inhouden als je een stukje tiet ziet? Misschien moet jij dan maar niet op straat komen, lijkt me een beter plan. Dan kunnen alle andere normale mensen gewoon op straat komen zonder het risico dat ze jou tegen komen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130921616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:30 schreef TresBon het volgende:

[..]

Je hoeft niet te reageren :{ Waarom vind je het normaal dat mannen zich als beesten gedragen? In dit topic wordt gedaan alsof mannen geen controle hebben over hun gedrag, is dat zo?
Aan de andere kant wordt er ook gedaan alsof er niets anders is wat vrouwen aan kunnen trekken.
:{
pi_130921660
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:32 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Aan de andere kant wordt er ook gedaan alsof er niets anders is wat vrouwen aan kunnen trekken.
Je beseft hopelijk wel dat als alle vrouwen zich "netjes" kleden de standaard verschuift? Dan krijg je weer, he er is een enkel te zien, die vrouw vraagt er zelf om!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130921674
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben jij echt zo'n hersenloos beest? Je kan je niet meer inhouden als je een stukje tiet ziet? Misschien moet jij dan maar niet op straat komen, lijkt me een beter plan. Dan kunnen alle andere normale mensen gewoon op straat komen zonder het risico dat ze jou tegen komen.
Wellicht heb ik gewoon niet zoveel behoefte om verder te gaan, ik houd het wel gewoon bij kijken.

Maar roepen dat alles maar aan de man ligt en dat de vrouw geen blaam treft, kom nou toch. Vrouwen weten toch zelf ook wel hoe ze erbij lopen?

Nogmaals: als ik Lonsdale draag weet ik de gevolgen, hetzelfde geldt voor hoerige vrouwen.
:{
pi_130921675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:32 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Aan de andere kant wordt er ook gedaan alsof er niets anders is wat vrouwen aan kunnen trekken.
Dat is niet zo, nergens is ook gedefinieerd welk outfit de man wild van verlangen maakt. Ik heb dit eerder gezegd, als de man zelf mag beoordelen of een vrouw zich wel naar zijn goedkeuren kleedt, dan gaat het mis. Dan kan een luchtige outfit op een zomerdag of een bikini op het strand al funest zijn.
pi_130921725
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Je beseft hopelijk wel dat als alle vrouwen zich "netjes" kleden de standaard verschuift? Dan krijg je weer, he er is een enkel te zien, die vrouw vraagt er zelf om!
Een enkel is niet bedoeld als sexy, ook niet in de strenge landen. Het gaat erom dat vrouwen zich zo kleden omdat ze zich zo willen uiten. Ja, dan krijg je dat he.
:{
pi_130921741
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:34 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Wellicht heb ik gewoon niet zoveel behoefte om verder te gaan, ik houd het wel gewoon bij kijken.

Maar roepen dat alles maar aan de man ligt en dat de vrouw geen blaam treft, kom nou toch. Vrouwen weten toch zelf ook wel hoe ze erbij lopen?

Nogmaals: als ik Lonsdale draag weet ik de gevolgen, hetzelfde geldt voor hoerige vrouwen.
Ja, ze weten hoe ze erbij lopen, in veel gevallen willen ze aandacht, zoeken ze misschien wel een bedpartner. Dat is heel wat anders als pak het maar zonder toestemming. Zie je dat verschil werkelijk niet?

En weer, als je zelf prima in staat bent je in te houden en dat ook doet, waarom zie je dan niet in dat de mannen die wel die stap te ver gaan een probleem hebben?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130921761
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben jij echt zo'n hersenloos beest? Je kan je niet meer inhouden als je een stukje tiet ziet? Misschien moet jij dan maar niet op straat komen, lijkt me een beter plan. Dan kunnen alle andere normale mensen gewoon op straat komen zonder het risico dat ze jou tegen komen.
Je kunt het ook omdraaien en de vraag stellen waarom het allemaal zo uitdagend moet wezen, niet iedereen vind het allemaal maar leuk. Ik kan er prima tegen, behalve bij de jonge meiden, dat geeft rare situaties meen ik. Soms zie je het niet zo duidelijk maar zit je te kijken naar veel te jonge grietjes, niet echt leuk. En ook totaal niet nodig trouwens om zo jong zo gekleed te gaan, het is nooit aanleiding tot raar gedrag natuurlijk, maar je zet wel een bepaald beeld neer waar mannen toch een bepaald beeld en gevoel bij hebben.
“When there is no desire, all things are at peace.”
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:37:45 #31
241662 Jian
Well, well, well
pi_130921772
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:30 schreef TresBon het volgende:

[..]

Dit is gewoon onbeschoft, je gaat er vanuit dat alles wat jij post de waarheid is.
De waarheid bestaat niet, mijn waarheid wel, maar die is naar het schijnt te "complex" voor jou!
Niet mee zitten, je kan niet alles hebben :*
pi_130921780
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:36 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Een enkel is niet bedoeld als sexy, ook niet in de strenge landen. Het gaat erom dat vrouwen zich zo kleden omdat ze zich zo willen uiten. Ja, dan krijg je dat he.
Oh, want in die strenge landen is soms een plukje haar al genoeg om te zeggen die vrouw vroeg er zelf om, of die enkel. De geschiedenis leert ons dat het geen donder uitmaakt, dat sommige mannen(en ook vrouwen hoor, maar hier gaat het over mannen) gewoon onaangepast gedrag vertonen. Daar kan je je niet op kleden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130921825
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, ze weten hoe ze erbij lopen, in veel gevallen willen ze aandacht, zoeken ze misschien wel een bedpartner. Dat is heel wat anders als pak het maar zonder toestemming. Zie je dat verschil werkelijk niet?

En weer, als je zelf prima in staat bent je in te houden en dat ook doet, waarom zie je dan niet in dat de mannen die wel die stap te ver gaan een probleem hebben?
Een bedpartner zoeken door je uitdagend te kleden. Dan hebben ze toch wat ze willen?
:{
pi_130921833
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:36 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Een enkel is niet bedoeld als sexy, ook niet in de strenge landen. Het gaat erom dat vrouwen zich zo kleden omdat ze zich zo willen uiten. Ja, dan krijg je dat he.
Nee, weet je dat heel zeker?
pi_130921846
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:37 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Je kunt het ook omdraaien en de vraag stellen waarom het allemaal zo uitdagend moet wezen, niet iedereen vind het allemaal maar leuk. Ik kan er prima tegen, behalve bij de jonge meiden, dat geeft rare situaties meen ik. Soms zie je het niet zo duidelijk maar zit je te kijken naar veel te jonge grietjes, niet echt leuk. En ook totaal niet nodig trouwens om zo jong zo gekleed te gaan, het is nooit aanleiding tot raar gedrag natuurlijk, maar je zet wel een bepaald beeld neer waar mannen toch een bepaald beeld en gevoel bij hebben.
Sinds wanneer moet je rekening houden met wat iedereen maar leuk vindt? Welke norm moet het dan worden, die van jou, die van pietje, die van truus, of die van geile anita?

En poei wat erg zeg, heb je gekeken naar een te jong meisje, dan denk je bij jezelf dat beooft wat voor de toekomst en je gaat door met je leven. Stel je niet zo aan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130921856
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:39 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Een bedpartner zoeken door je uitdagend te kleden. Dan hebben ze toch wat ze willen?
Heb je echt zo'n plaat voor je kop?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130921913
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:39 schreef TresBon het volgende:

[..]

Nee, weet je dat heel zeker?
Heel zeker.

De vrouwen daar laten geen enkel zien om mannen uit te dagen. Wat vrouwen hier wel doen.
:{
pi_130921917
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet je rekening houden met wat iedereen maar leuk vindt? Welke norm moet het dan worden, die van jou, die van pietje, die van truus, of die van geile anita?

En poei wat erg zeg, heb je gekeken naar een te jong meisje, dan denk je bij jezelf dat beooft wat voor de toekomst en je gaat door met je leven. Stel je niet zo aan.
Als je dat allemaal niet snapt dan houd het op natuurlijk. Ik geef gewoon mijn mening wat dat betreft, maar zeker wat betreft de jonge meiden vind ik dat ik wel een punt heb.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130922021
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:41 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Heel zeker.

De vrouwen daar laten geen enkel zien om mannen uit te dagen. Wat vrouwen hier wel doen.
Hun doel is niet om mannen uit te dagen met een stuk enkel, natuurlijk niet. Maar in Afghanistan was het in de talibantijd -en misschien nu nog- echt niet de bedoeling dat de enkels te zien waren. Nu noem ik ook een heftig voorbeeld, maar het is nou eenmaal een glijdende schaal.
pi_130922040
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:41 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Als je dat allemaal niet snapt dan houd het op natuurlijk. Ik geef gewoon mijn mening wat dat betreft, maar zeker wat betreft de jonge meiden vind ik dat ik wel een punt heb.
Wiens norm moet het worden dan, wat kan wel en wat kan niet?
Het probleem is dat er nogal verschillend over gedacht wordt en dat dat verschuift met de algemene norm, is het zo dat naveltruitjes absoluut not done zijn dan wordt dat ietwat strakkere truitje te sexy, is dat ook not done dan wordt wat anders als erg sexy beschouwt en ga zo maar door. Waar houdt het dan op?

Moeten we dan maar naar vrouwen geheel bedekt en niet alleen over straat, want he, als ze alleen over straat gaan, dan vragen ze erom toch?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130922096
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Wiens norm moet het worden dan, wat kan wel en wat kan niet?
Het probleem is dat er nogal verschillend over gedacht wordt en dat dat verschuift met de algemene norm, is het zo dat naveltruitjes absoluut not done zijn dan wordt dat ietwat strakkere truitje te sexy, is dat ook not done dan wordt wat anders als erg sexy beschouwt en ga zo maar door. Waar houdy het dan op?

Moeten we dan maar naar vrouwen geheel bedekt en niet alleen over straat, want he, als ze alleen over straat gaan, dan vragen ze erom toch?
Dat is weer het extreme opzoeken, net als wat er nu hier gebeurd. Zoek ergens het midden in.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130922120
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:47 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Dat is weer het extreme opzoeken, net als wat er nu hier gebeurd. Zoek ergens het midden in.
Er is geen midden in deze, er zijn mannen(verreweg de meeste) die zich gewoon kunnen gedragen en er zijn mannen die dat niet willen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130922144
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Er is geen midden in deze, er zijn mannen(verreweg de meeste) die zich gewoon kunnen gedragen en er zijn mannen die dat niet willen.
Ik heb het niet over de effecten maar over het uitdragen en kleden. Dat is iets heel anders.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130922304
Vrouwen mogen erbij lopen hoe ze willen, dus ook in hotpants, rokjes, naveltruitjes en/of iets met een diepe decolleté. Dat ze vervolgens bekeken worden door mannen, dat kan niemand een man kwalijk nemen want zo is de natuur.

Wat wel kwalijk is, is dat er mannen zijn die zich niet kunnen bedwingen om deze vrouwen verkrachten omdat ze in hun ogen er zelf om vragen... Van zulke figuren zie ik liever dat ze uitgeroeid worden, hoewel dat moeilijk zal gaan aangezien er genoeg meisjes en vrouwen zijn die verkrachtingen verzinnen.
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:59:04 #45
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_130922363
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:30 schreef TresBon het volgende:
Waarom vind je het normaal dat mannen zich als beesten gedragen? In dit topic wordt gedaan alsof mannen geen controle hebben over hun gedrag, is dat zo?
Tuurlijk, verreweg de meeste mannen weten zelf ook dat ze hun handen thuis moeten houden.
Maar er is altijd een kleine groep die dat niet doet.

En net zoals jij niet in de verleiding zult komen om iemand te beroven, weet je dat je niet om drie uur 's nachts door een achterbuurt moet gaan lopen met dure sieraden, omdat er dan een vergrote kans is dat je beroofd wordt omdat er mensen zijn die wel mensen willen beroven.

En dan kun je zeggen: dit is een vrij land, ik heb het recht om daar om drie uur 's nachts te lopen, en beroving is strafbaar dus mij valt niets te verwijten...
...maar als je dan beroofd wordt zullen er een hoop mensen zeggen: Wat doe je daar dan ook om drie uur 's nachts? Dan nodig je het ook wel een beetje uit.

Ongeacht dat we met z'n allen zouden willen dat de wereld niet zo was.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_130922521
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:59 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Tuurlijk, verreweg de meeste mannen weten zelf ook dat ze hun handen thuis moeten houden.
Maar er is altijd een kleine groep die dat niet doet.

En net zoals jij niet in de verleiding zult komen om iemand te beroven, weet je dat je niet om drie uur 's nachts door een achterbuurt moet gaan lopen met dure sieraden, omdat er dan een vergrote kans is dat je beroofd wordt omdat er mensen zijn die wel mensen willen beroven.

En dan kun je zeggen: dit is een vrij land, ik heb het recht om daar om drie uur 's nachts te lopen, en beroving is strafbaar dus mij valt niets te verwijten...
...maar als je dan beroofd wordt zullen er een hoop mensen zeggen: Wat doe je daar dan ook om drie uur 's nachts? Dan nodig je het ook wel een beetje uit.

Ongeacht dat we met z'n allen zouden willen dat de wereld niet zo was.
Er zijn veel meer van dit soort vergelijkingen gepost. Maar denk je niet dat een dief altijd zal stelen, ook zonder directe uitlokking? Een voetbalhooligan altijd wel een manier ziet om zich te misdragen, ook als er niemand in de buurt is met een shirtje van een rivaliserende club? Denk je niet dat een fietsendief ook wel fietsen steelt die niet op slot zijn? Je kunt als vrouw inderdaad beter een beetje voorzichtig zijn, dat geef ik toe. Maar ik vind het argument niet juist. Omdat het volgens mij gewoon een kwestie van fatsoen is, zoals in al deze voorbeelden. Mannen die een vrouw lastig willen vallen, zullen dit blijven doen. Ongeacht de manier waarop ze zich kleedt.

[ Bericht 0% gewijzigd door TresBon op 07-09-2013 18:22:14 ]
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:11:51 #47
241662 Jian
Well, well, well
pi_130922677
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:59 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Tuurlijk, verreweg de meeste mannen weten zelf ook dat ze hun handen thuis moeten houden.
Maar er is altijd een kleine groep die dat niet doet.

En net zoals jij niet in de verleiding zult komen om iemand te beroven, weet je dat je niet om drie uur 's nachts door een achterbuurt moet gaan lopen met dure sieraden, omdat er dan een vergrote kans is dat je beroofd wordt omdat er mensen zijn die wel mensen willen beroven.

En dan kun je zeggen: dit is een vrij land, ik heb het recht om daar om drie uur 's nachts te lopen, en beroving is strafbaar dus mij valt niets te verwijten...
...maar als je dan beroofd wordt zullen er een hoop mensen zeggen: Wat doe je daar dan ook om drie uur 's nachts? Dan nodig je het ook wel een beetje uit.

Ongeacht dat we met z'n allen zouden willen dat de wereld niet zo was.
ghèhèhè
pi_130923566
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Tis wat ongelukkig geformuleerd maar zit wel een kern van waarheid in.

Een schaars gekleed vrouw die er goed uitziet brengt zeer heftige gevoelens los in een man

Zijn reactie op deze vrouw kan zich uiten in verschillende vormen :

1 gewoon kijken : terwijl die denkt hoe die denkt hoe die je zal naaien
2 wat commentaar: he lekker ding,schatje, baby whatever terwijl die denkt hoe die je zal naaien
3 aantastgelijk worden : bij de boobs of de kont grijpen in de hoop dat dit voorspel zal leiden tot het echte naaiwerk
4 verkrachting : waar je geen geduld hebt voor alle bs en je door je gevoel laat leiden en tot actie overgaat ook al is dit tegen haar eigen wil

In de voorbeelden hierboven is er een overeenkomst . Al die mannen zijn getriggerd door die schaar geklede vrouw. Het enige verschil is hoe ze daarmee omgaan. En dan is er nog iets al die acties zijn gedreven door lust. Dus zelfs de ''leuke'' reacties , het kijken en het commentaar , heeft een perverse intentie die snel genoeg boven de tafel zal komen
Verkrachting gaat om macht en woede niet over seks of aantrekkingskracht. Een vrouw kan zich daar gewoon niet op kleden. Ik begrijp niet dat dit bij niemand aan het verstand kan worden gebracht.
http://www.theguardian.co(...)-about-power-not-sex
http://www.d.umn.edu/cla/faculty/jhamlin/3925/myths.html
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:01:44 #49
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_130927661
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:05 schreef TresBon het volgende:
Je kunt als vrouw inderdaad beter een beetje voorzichtig zijn, dat geef ik toe. Maar ik vind het argument niet juist.
Ik denk eerder dat je het niet leuk vindt.
quote:
Omdat het volgens mij gewoon een kwestie van fatsoen is, zoals in al deze voorbeelden. Mannen die een vrouw lastig willen vallen, zullen dit blijven doen. Ongeacht de manier waarop ze zich kleedt.
Net zoals overvallers die echt vastberaden zijn ook wel een minder makkelijk slachtoffer zullen pakken. Maar de waarschijnlijkheid waarmee dit gebeurt, daar heb je als slachtoffer/vrouw dus echt wel invloed op.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_130928315
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:30 schreef TresBon het volgende:

[..]

Dit is gewoon onbeschoft, je gaat er vanuit dat alles wat jij post de waarheid is.

Waarheid of niet. Hij gaat er alleen vanuit dat men niet in staat is analogieën te begrijpen. Heel wat anders dan zeggen dat wat hij zegt waarheid is.
pi_130928368
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:44 schreef TresBon het volgende:

[..]

Verkrachting gaat om macht en woede niet over seks of aantrekkingskracht. Een vrouw kan zich daar gewoon niet op kleden. Ik begrijp niet dat dit bij niemand aan het verstand kan worden gebracht.
http://www.theguardian.co(...)-about-power-not-sex
http://www.d.umn.edu/cla/faculty/jhamlin/3925/myths.html
Des te meer reden om verkrachting er buiten te laten en terug te gaan op het verbale en (lichtere ivt verkrachting) betasting.
pi_130928432
Ik snap vrouwen nooit op dat gebied.
Als een vrouw zich kleed als een hoer dan moet het toch niet raar zijn dat ze als een hoer behandeld word.
pi_130928580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:25 schreef PKRChamp het volgende:
Ik snap vrouwen nooit op dat gebied.
Als een vrouw zich kleed als een hoer dan moet het toch niet raar zijn dat ze als een hoer behandeld word.
Ik denk niet dat er veel aanranders en slet-zeggers zijn die hun slachtoffer eerst geld toestoppen voor ze zich onfatsoenlijk gedragen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_130928610
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:30 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er veel aanranders en slet-zeggers zijn die hun slachtoffer eerst geld toestoppen voor ze zich onfatsoenlijk gedragen.
Nooit naar de hoeren geweest zeker? Als je in een club zit hoef je ook niet te betalen voor elke tik op de bil. :D
pi_130928774
Ik denk dat het meer komt omdat het type vrouw dat hier haar lichaam durft te tonen gewoon een grote stap verder is dan haar soortgenoten binnen Nederland.

Dat interpreteren een stel prehistorische oermannen binnen Nederland dan als goedkoop gedrag, terwijl ze tegelijkertijd out of their league zijn, dat zorgt dan waarschijnlijk voor gekrenkte seksuele gevoelens die ze dan niet zo goed weten te uiten door hun beperkte prehistorische brein.
Rustig aan.
pi_130928849
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat het meer komt omdat het type vrouw dat hier haar lichaam durft te tonen gewoon een grote stap verder is dan haar soortgenoten binnen Nederland.

Dat interpreteren een stel prehistorische oermannen binnen Nederland dan als goedkoop gedrag, terwijl ze tegelijkertijd out of their league zijn, dat zorgt dan waarschijnlijk voor gekrenkte seksuele gevoelens die ze dan niet zo goed weten te uiten door hun beperkte prehistorische brein.
Prehistorisch gezien zouden juist die schaars geklede dames volle bak aandacht krijgen van de prehistorische mannen.
Die zouden dan niet geremd zijn door enige vorm van "beschaving".
pi_130928941
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:37 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Prehistorisch gezien zouden juist die schaars geklede dames volle bak aandacht krijgen van de prehistorische mannen.
Die zouden dan niet geremd zijn door enige vorm van "beschaving".
Ja dat gebeurt nu dus ook, alleen op een negatieve manier omdat ze er gefrustreerd door raken dat ze er niks mee mogen doen.

En in de rimboe zal dat waarschijnlijk fout gaan, maar gelukkig zitten wij niet in de rimboe.

Maargoed, ik gaf ook aan ''binnen Nederland'' dat mede omdat het volgens mij geen absolute questie is.

Op het strand met mooi weer kijkt er niemand van op als een vrouw alleen wat stof draagt voor der geslachtsdeel en over haar tepels.

Diezelfde vrouw wordt zo rood als een tomaat als ze onbedoelt in haar ondergoed komt te staan in een andere situatie en diezelfde man die ze op het strand tegenkwam en daar nergens van opkeek voelt zich de rest van de dag gelukkig.
Rustig aan.
pi_130929626
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:22 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Waarheid of niet. Hij gaat er alleen vanuit dat men niet in staat is analogieën te begrijpen. Heel wat anders dan zeggen dat wat hij zegt waarheid is.
Nee we geven hem geen gelijk, dus vrouwen begrijpen zijn analogieën niet
pi_130929748
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:49 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de effecten maar over het uitdragen en kleden. Dat is iets heel anders.
De topic gaat over de effecten. Al met al komt het er simpelweg op neer dat degene die hierin grensoverschrijdend gedrag vertonen dat ook zullen doen als geen enkele vrouw zich sexy kleed en dat alle normale mannen zich ook prima in kunnen houden als een vrouw zich sexy kleed.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130929835
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:59 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Tuurlijk, verreweg de meeste mannen weten zelf ook dat ze hun handen thuis moeten houden.
Maar er is altijd een kleine groep die dat niet doet.

En net zoals jij niet in de verleiding zult komen om iemand te beroven, weet je dat je niet om drie uur 's nachts door een achterbuurt moet gaan lopen met dure sieraden, omdat er dan een vergrote kans is dat je beroofd wordt omdat er mensen zijn die wel mensen willen beroven.

En dan kun je zeggen: dit is een vrij land, ik heb het recht om daar om drie uur 's nachts te lopen, en beroving is strafbaar dus mij valt niets te verwijten...
...maar als je dan beroofd wordt zullen er een hoop mensen zeggen: Wat doe je daar dan ook om drie uur 's nachts? Dan nodig je het ook wel een beetje uit.

Ongeacht dat we met z'n allen zouden willen dat de wereld niet zo was.
En de enige manier om je te beschermen tegen dat soort idioten is om niet buiten te komen zonder bescherming. Als vrouwen zich wel "netjes" kleden doen deze idioten dit nogsteeds, dan gebruiken ze wel een ander smoesje(die enkel die te zien is, dat truitje waarin de borsten zich net aan aftekenen, of het feit dat een vrouw aanwezig is).
De normale mannen moeten eens ophouden met die smoezen te ondersteunen, want ze zouden moeten weten dat het doodnormaal is om je normaal te gedragen in deze, om je handjes thuis te houden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130929925
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:25 schreef PKRChamp het volgende:
Ik snap vrouwen nooit op dat gebied.
Als een vrouw zich kleed als een hoer dan moet het toch niet raar zijn dat ze als een hoer behandeld word.
En als een man zich kleed als iets wat algemeen aantrekkelijk wordt gevonden door vrouwen, bv een mooi pak?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130929986
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:37 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Prehistorisch gezien zouden juist die schaars geklede dames volle bak aandacht krijgen van de prehistorische mannen.
Die zouden dan niet geremd zijn door enige vorm van "beschaving".
Niet???? Het fabeltje van een vrouw op haar hoofd slaan en naar een grot slepen is al eventjes achterhaald hoor...
Beschaving is maar een woord, aanranding en andere nare zaken ontwrichten groepen, dat is bij dieren niet ok, dat is bij mensen niet ok. In die tijd was de kans groot dat zo'n mannetje uit de groep gezet werd, als hij geluk had.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130930273
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet???? Het fabeltje van een vrouw op haar hoofd slaan en naar een grot slepen is al eventjes achterhaald hoor...
Beschaving is maar een woord, aanranding en andere nare zaken ontwrichten groepen, dat is bij dieren niet ok, dat is bij mensen niet ok. In die tijd was de kans groot dat zo'n mannetje uit de groep gezet werd, als hij geluk had.
Moet je eens kijken hoeveel er wordt verkracht in landen in Afrika.
Die verkrachters mogen ze van mij best de kop omdraaien maar dat gebeurt vaak zat (gewoon nooit daar denk ik) niet.
Rustig aan.
pi_130930313
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:07 schreef erodome het volgende:

[..]

En de enige manier om je te beschermen tegen dat soort idioten is om niet buiten te komen zonder bescherming. Als vrouwen zich wel "netjes" kleden doen deze idioten dit nogsteeds, dan gebruiken ze wel een ander smoesje(die enkel die te zien is, dat truitje waarin de borsten zich net aan aftekenen, of het feit dat een vrouw aanwezig is).
De normale mannen moeten eens ophouden met die smoezen te ondersteunen, want ze zouden moeten weten dat het doodnormaal is om je normaal te gedragen in deze, om je handjes thuis te houden.
Dit dus. En niet met achterlijke analogieën komen. Een laag uitgesneden topje dragen is niet hetzelfde als om 3 uur 's nachts behangen met juwelen door een achterbuurt lopen. De mentaliteit hier is walgelijk.
pi_130930339
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Moet je eens kijken hoeveel er wordt verkracht in landen in Afrika.
Die verkrachters mogen ze van mij best de kop omdraaien maar dat gebeurt vaak zat (gewoon nooit daar denk ik) niet.
Verkrachting gaat wat verder dan waar we het hier over hebben, dat is een daad van pure agressie, een daad om angst in te boezemen, of in dit geval de "vijand" te demoraliseren. Vandaar ook dat het een "populair" oorlogswapen is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130930384
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Verkrachting gaat wat verder dan waar we het hier over hebben, dat is een daad van pure agressie, een daad om angst in te boezemen, of in dit geval de "vijand" te demoraliseren. Vandaar ook dat het een "populair" oorlogswapen is.
In de rimboe een makkelijk slachtoffer even nemen lijkt mij geen daad uit pure agressie.
Rustig aan.
pi_130930429
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In de rimboe een makkelijk slachtoffer even nemen lijkt mij geen daad uit pure agressie.
http://www.theguardian.co(...)-about-power-not-sex
http://www.d.umn.edu/cla/faculty/jhamlin/3925/myths.html
pi_130930433
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In de rimboe een makkelijk slachtoffer even nemen lijkt mij geen daad uit pure agressie.
Toch is het dat 999 van de 1000 keer wel, want dat slachtoffer is een lid van een andere gemeenschap, of heeft iets "fouts" gedaan en verdiend straf(pijn, lijden, enz).
Verkrachting heeft over het algemeen genomen bar weinig met normale lust te maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130930483
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch is het dat 999 van de 1000 keer wel, want dat slachtoffer is een lid van een andere gemeenschap, of heeft iets "fouts" gedaan en verdiend straf(pijn, lijden, enz).
Verkrachting heeft over het algemeen genomen bar weinig met normale lust te maken.
Vaag :o

En dat terwijl verkrachtingsfantasien etc allemaal met geilheid te maken hebben.
Rustig aan.
pi_130930518
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vaag :o

En dat terwijl verkrachtingsfantasien etc allemaal met geilheid te maken hebben.
Een verkrachtingsfantasie is als willen bungeejumpen, je wil dan wel vallen en de adrenalinekick daarvan hebben(fake rape), maar dat betekend niet dat je van een hoog gebouw af wil springen om te pletter te slaan(echte verkrachting). Gecontroleerde adrenalinekick dus.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130930585
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vaag :o

En dat terwijl verkrachtingsfantasien etc allemaal met geilheid te maken hebben.
Geen enkele vrouw fantaseert over verkrachting. Vrouwen kunnen wel fantaseren over agressieve seks met een knappe man. Waarover ze nog altijd alle controle heeft. Vrouwen fantaseren niet over viespeuken in steegjes of engerds die uit bosjes springen.
Nogmaals: http://www.d.umn.edu/cla/faculty/jhamlin/3925/myths.html
Myth: Women fantasize about being raped.
Fact: No woman fantasizes about being raped. Fantasies about aggressive sex may be controlled and turned off if they become threatening. In rape, the victim is unable to control the violence and stop it.
edit: wat erodome zei :P
pi_130930687
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:27 schreef erodome het volgende:

[..]

Een verkrachtingsfantasie is als willen bungeejumpen, je wil dan wel vallen en de adrenalinekick daarvan hebben(fake rape), maar dat betekend niet dat je van een hoog gebouw af wil springen om te pletter te slaan(echte verkrachting). Gecontroleerde adrenalinekick dus.
Hmm..

Fake verkrachten adrenaline kick? :o Naja ik ga even je artikeltjes lezen.
Rustig aan.
pi_130930851
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmm..

Fake verkrachten adrenaline kick? :o Naja ik ga even je artikeltjes lezen.
Yep, net als de achtbaan, bungeejumpen en ga zo maar door. Het is geen fake adrenalinekick, het is een gecontroleerde adrenalinekick, een veilige adrenalinekick.
Niet alleen adrenaline trouwens, het is ook spelen met emotie's binnen veilige kaders.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130930891
Waarom voelen 10 indiase mannen opeens de neiging om een onbekende studente bruut te verkrachten? Ik vind het maar raar eigenlijk in totaliteit om agressiviteit te voelen jegens een volledig onbekende.
Rustig aan.
pi_130930952
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom voelen 10 indiase mannen opeens de neiging om een onbekende studente bruut te verkrachten? Ik vind het maar raar eigenlijk in totaliteit om agressiviteit te voelen jegens een volledig onbekende.
Waarom zouden ze lust voelen voor die compleet vreemde, haar ernstig toetakelen en daar lust uit halen? Echt heel geil een huilende vrouw die vecht voor haar leven, ook echt geil om haar dodelijk toe te takelen?
Wat is het anders dan agressie?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130931017
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom zouden ze lust voelen voor die compleet vreemde, haar ernstig toetakelen en daar lust uit halen? Echt heel geil een huilende vrouw die vecht voor haar leven, ook echt geil om haar dodelijk toe te takelen?
Wat is het anders dan agressie?
Het is zieke agressie, maargoed, als je er volledig afgekeerd van zou worden en je geen enkele vorm van geiligheid zou voelen zou je haar eerder doodknuppelen dan penetreren dunkt mij.
Rustig aan.
pi_130931085
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is zieke agressie, maargoed, als je er volledig afgekeerd van zou worden en je geen enkele vorm van geiligheid zou voelen zou je haar eerder doodknuppelen dan penetreren dunkt mij.
Vind ik ook moeilijk te begrijpen. Sowieso natuurlijk. Ik denk dat ze vrouwen als dingen zien. Niets meer dan een minderwaardig wezen om de agressie op uit te leven. Waarschijnlijk geeft het ze een machtig gevoel, het is natuurlijk een van de ergste dingen die je een mens aan kunt doen. De vrouw in het voorbeeld is toch alsnog overleden? Waarschijnlijk heel wat langzamer dan wanneer ze was doodgeknuppeld.
pi_130931089
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is zieke agressie, maargoed, als je er volledig afgekeerd van zou worden en je geen enkele vorm van geiligheid zou voelen zou je haar eerder doodknuppelen dan penetreren dunkt mij.
Waarom als verkrachting eerst ook nog laat lijden, geestelijk en lichamelijk? Ook nog eens de hele omgeving op zijn kop zet, een schok-effect van heb ik jou daar. Het oppermachtige gevoel wat het geeft om lichaam en geest zo te beheersen en te laten lijden.
Die verkrachtingen daar met zo'n gruwelijk eind mag je gewoon zien als marteling.

Dat is andere thee dan waar de topic hier over gaat, die gaat over grensoverschrijdend gedrag en de overgevoeligheid van sommige mensen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130931257
Nouja, gooi er eens iets in wat ontopic is ;) :)
Rustig aan.
pi_130931442
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:21 schreef TresBon het volgende:

[..]

Dit dus. En niet met achterlijke analogieën komen. Een laag uitgesneden topje dragen is niet hetzelfde als om 3 uur 's nachts behangen met juwelen door een achterbuurt lopen. De mentaliteit hier is walgelijk.
Moet je nagaan dat vrouwen in Nederland wat betreft kleding enorm preuts zijn.
Rustig aan.
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:30:45 #81
241662 Jian
Well, well, well
pi_130932368
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:00 schreef TresBon het volgende:

[..]

Nee we geven hem geen gelijk, dus vrouwen begrijpen zijn analogieën niet
Nah, wellicht chargeerde ik wat door alle vrouwen over één kam te scheren, ik had gewoon moeten zeggen dat jij er te dom voor bent, dat was correct geweest, bij deze! :*
pi_130932840
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Nah, wellicht chargeerde ik wat door alle vrouwen over één kam te scheren, ik had gewoon moeten zeggen dat jij er te dom voor bent, dat was correct geweest, bij deze! :*
Waarom heb je de rest van je driftbui weggehaald? Je hebt vanaf mijn eerste reactie alleen maar gezegd dat ik je niet begrijp, je punt mis en misschien wel net zo'n domme doos ben als dat arme kind in dat filmpje. Je hebt wel een heel bijzondere manier van discussiëren, namelijk mij en alle vrouwen hier met mij beledigen. Laat de volgende keer gewoon je voetbalmetaforen achterwege. Dat maakt een inhoudelijke discussie wat makkelijker.
pi_130933033
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:13 schreef erodome het volgende:
Wat ik draag is zeer afhankelijk van het moment, dat gaat van spijkerbroek met normaal shirt of normale trui tot jurkjes/rokjes net onder de kont.
Als jong pubertje was ik nogal van het bedekt rondlopen, als jong volwassene nogal van het erg sexy, toch had ik meer last van dat echte lastigvallen(nogmaals, dat gaat niet over kijken, nafluiten, een opmerking in het voorbijgaan of een normale versierpoging) toen ik er bedekt bij liep en onzeker was dan toen ik zeker van mezelf was en er sexy bij liep.
Maar wat is 'echt lastigvallen' volgens jou, dan? :)
pi_130933308
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:29 schreef TresBon het volgende:

[..]

Geen enkele vrouw fantaseert over verkrachting. Vrouwen kunnen wel fantaseren over agressieve seks met een knappe man. Waarover ze nog altijd alle controle heeft. Vrouwen fantaseren niet over viespeuken in steegjes of engerds die uit bosjes springen.
Nogmaals: http://www.d.umn.edu/cla/faculty/jhamlin/3925/myths.html
Myth: Women fantasize about being raped.
Fact: No woman fantasizes about being raped. Fantasies about aggressive sex may be controlled and turned off if they become threatening. In rape, the victim is unable to control the violence and stop it.
edit: wat erodome zei :P
Er zullen heus wel vrouwen zijn die fantaseren over pure verkrachting waar er totaal geen controle is. Iedereen is nou eenmaal anders. Fantaseren is iets anders dan het ook echt willen, denk ik.
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:58:05 #85
241662 Jian
Well, well, well
pi_130933318
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:46 schreef TresBon het volgende:

[..]

Waarom heb je de rest van je driftbui weggehaald? Je hebt vanaf mijn eerste reactie alleen maar gezegd dat ik je niet begrijp, je punt mis en misschien wel net zo'n domme doos ben als dat arme kind in dat filmpje. Je hebt wel een heel bijzondere manier van discussiëren, namelijk mij en alle vrouwen hier met mij beledigen. Laat de volgende keer gewoon je voetbalmetaforen achterwege. Dat maakt een inhoudelijke discussie wat makkelijker.
"de rest van mijn driftbui" ? Eerlijk gezegd was ik gestart met een uitleg om e.e.a. nogmaals te verduidelijken. Echter iets in mij zei dat het een nutteloze poging zou zijn, zeg maar het trekken aan een dood paard! E.e.a. omdat ik inschat dat je het gewoon nimmer zult begrijpen. Je bent namelijk een typische vooringenomen drammer, die alleen maar leest was ze wil lezen. Wellicht kan je dat niet kwalijk genomen worden omdat je het begripsvermogen gewoon ontbeert. Ik besloot toen om het maar kort te houden! :W
pi_130933458
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:57 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Er zullen heus wel vrouwen zijn die fantaseren over pure verkrachting waar er totaal geen controle is. Iedereen is nou eenmaal anders. Fantaseren is iets anders dan het ook echt willen, denk ik.
Dat is nou juist wat de fantasie is hè, iets waar je controle over hebt
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:58 schreef Jian het volgende:

[..]

"de rest van mijn driftbui" ? Eerlijk gezegd was ik gestart met een uitleg om e.e.a. nogmaals te verduidelijken. Echter iets in mij zei dat het een nutteloze poging zou zijn, zeg maar het trekken aan een dood paard! E.e.a. omdat ik inschat dat je het gewoon nimmer zult begrijpen. Je bent namelijk een typische vooringenomen drammer, die alleen maar leest was ze wil lezen. Wellicht kan je dat niet kwalijk genomen worden omdat je het begripsvermogen gewoon ontbeert. Ik besloot toen om het maar kort te houden! :W
Je begon met: ben je echt zo dom? Had je weer een vergelijking, maar nu met andere voetbalclubs die elkaar aanvallen? En nogmaals wat poot jij asociale reacties neer.
  zondag 8 september 2013 @ 00:06:35 #87
241662 Jian
Well, well, well
pi_130933665
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:01 schreef TresBon het volgende:

Je begon met: ben je echt zo dom? Had je weer een vergelijking, maar nu met andere voetbalclubs die elkaar aanvallen? En nogmaals wat poot jij asociale reacties neer.
"Ben je echt zo dom is een vraag" en nog geen conclusie .... niet dat ik die ondertussen niet getrokken heb hoor. En asociale reacties? Waar kom jij vandaan zeg, van het "bloemetjesforum" ofzo?
En verder ben ik nu wel klaar met je, toedeledoki :W

Oh, je mag het laatste woord hebben, ik schat je zo maar in als het type die daar aan hecht! :D
pi_130933739
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:01 schreef TresBon het volgende:

[..]

Dat is nou juist wat de fantasie is hè, iets waar je controle over hebt

[..]

Daarom kun je nog wel fantaseren om ergens geen controle over te hebben, het is fantaseren, hè. Vandaar vind ik het best apart om te stellen - je spreekt ook nog eens voor alle vrouwen - dat alle vrouwen niet over verkrachting fantaseren en alleen maar over wilde/harde seks met controle fantaseren met - ook nog eens - een knappe vent. Er zullen vast vrouwen zijn die over verkrachting fantaseren in extreme vormen, zonder enige controle en door een enge kerel. Er zullen ook wel mannen zijn met zulke fantasieën. :P
pi_130933879
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 00:09 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Daarom kun je nog wel fantaseren om ergens geen controle over te hebben, het is fantaseren, hè. Vandaar vind ik het best apart om te stellen - je spreekt ook nog eens voor alle vrouwen - dat alle vrouwen niet over verkrachting fantaseren en alleen maar over wilde/harde seks met controle fantaseren met - ook nog eens - een knappe vent. Er zullen vast vrouwen zijn die over verkrachting fantaseren in extreme vormen, zonder enige controle en door een enge kerel. Er zullen ook wel mannen zijn met zulke fantasieën. :P
Ik verzin het niet zelf, in de post die je hebt geqoute staat gewoon een bron. Het komt van de universiteit van Minnesota
pi_130934029
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 00:13 schreef TresBon het volgende:

[..]

Ik verzin het niet zelf, in de post die je hebt geqoute staat gewoon een bron. Het komt van de universiteit van Minnesota
Ja, zag het. Ik ben te koppig om het te geloven. :P Op wat precies willen ze zulke onderzoeken überhaupt baseren.
pi_130936428
Kievitsboom, SuperHarregarre, PKRchamp en anderen... Als het dan eindelijk hier ook eens warm en zonnig is, loop ik het liefst in een (heel) korte broek en haltertopje, gewoon omdat ik de zon heerlijk vind (ondanks alle waarschuwingen over huidkanker :)). En hardlopen doe ik ook in kort-kort, veel fijner ook bij al iets mindere temperaturen, want warm wordt ik dan wel, 100x beter dan zweten in lang-lang.

Ik draag die kleding dus niet voor de aandacht, in m'n eigen achtertuin draag ik soms alleen een bikinibroekje en daar is niemand om aandacht van te trekken. Gelukkig ben ik ook iemand die me er niet snel aan stoort als mensen commentaar leveren, en het echte opdringerige is er op mijn leeftijd sowieso wel af _O- Maar ook bij jongere vrouwen, op de mooie zomerdagen is aandacht heus niet voor iedereen de reden van de korte rokjes of broekjes, het zìt gewoon lekker! Mannen zie je op hete dagen ook in alleen een korte broek lopen, toch? En om nu kleding in een heel fletse lelijke kleur ofzo te nemen om de mannen af te houden, is ook zo wat, maar soms heb ik er wel eens over gedacht (niet serieus maar grappend als ik iets zag hangen wat ik wel comfortabel maar oerlelijk vond ;)).

Als je vrouwen ziet bibberen bij 10 graden in een minirok en haltertop, tsja, dan heb je wel een punt. :P
pi_130939861
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:04 schreef erodome het volgende:

[..]

De topic gaat over de effecten. Al met al komt het er simpelweg op neer dat degene die hierin grensoverschrijdend gedrag vertonen dat ook zullen doen als geen enkele vrouw zich sexy kleed en dat alle normale mannen zich ook prima in kunnen houden als een vrouw zich sexy kleed.
Dat is ook zo, dat voorkom je er niet mee.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130940050
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 01:32 schreef Sheriam het volgende:
Kievitsboom, SuperHarregarre, PKRchamp en anderen... Als het dan eindelijk hier ook eens warm en zonnig is, loop ik het liefst in een (heel) korte broek en haltertopje, gewoon omdat ik de zon heerlijk vind (ondanks alle waarschuwingen over huidkanker :)). En hardlopen doe ik ook in kort-kort, veel fijner ook bij al iets mindere temperaturen, want warm wordt ik dan wel, 100x beter dan zweten in lang-lang.

Ik draag die kleding dus niet voor de aandacht, in m'n eigen achtertuin draag ik soms alleen een bikinibroekje en daar is niemand om aandacht van te trekken. Gelukkig ben ik ook iemand die me er niet snel aan stoort als mensen commentaar leveren, en het echte opdringerige is er op mijn leeftijd sowieso wel af _O- Maar ook bij jongere vrouwen, op de mooie zomerdagen is aandacht heus niet voor iedereen de reden van de korte rokjes of broekjes, het zìt gewoon lekker! Mannen zie je op hete dagen ook in alleen een korte broek lopen, toch? En om nu kleding in een heel fletse lelijke kleur ofzo te nemen om de mannen af te houden, is ook zo wat, maar soms heb ik er wel eens over gedacht (niet serieus maar grappend als ik iets zag hangen wat ik wel comfortabel maar oerlelijk vond ;)).

Als je vrouwen ziet bibberen bij 10 graden in een minirok en haltertop, tsja, dan heb je wel een punt. :P
Je hebt natuurlijk altijd gradaties en verschillen, ook in de manier waarop het gedragen wordt. Laat ik 't zo stellen.

Tussen dit:


en dit:



zit een wereld van verschil, ook al heeft de tweede meer stof.

Het doel lijkt me duidelijk.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 8 september 2013 @ 11:26:08 #94
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_130941524
Eigenlijk vind ik dat kleding/uiterlijk geen ander gedrag zou mogen uitlokken dan een blik (en gefronste wenkbrauwen of iets dergelijks - als de ander het niet ziet). Als ik onbeheersbaar geil word van een schaarsgeklede man, of onbeheersbaar woedend van een voetbalsupporter van een rivaliserende club, dan is dat een probleem dat ik zelf moet oplossen, zonder de ander lastig te vallen. Ook bijvoorbeeld mensen die de aanblik van twee zoenende mannen niet kunnen verdragen zonder daarop te reageren, hebben een probleem.

Je kunt alles wel op de natuur gooien, feit is dat veel mensen zich wel uitstekend kunnen beheersen. En zelfbeheersing is ook natuurlijk gedrag - anders word je de groep uitgekickt.
...as always
pi_130942400
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:50 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Maar wat is 'echt lastigvallen' volgens jou, dan? :)
Alles wat verder gaat dan kijken, een opmerking, nafluiten, een versierpoging e.d.. Dus betasten, na een duidelijke nee nogsteeds doorgaan (met op zeer lompe wijze proberen te versieren/overhalen), gescheld wat verder gaat dan een enkele opmerking, achtervolgen en ga zo maar door. Natuurlijk ook de zaken die wel strafbaar beginnen te worden, dus echte aanranding en zware seksuele intimidatie, maar ik heb hier ook de zaken uit het grijze gebied maar even bijgehaald.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130942653
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:39 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Een bedpartner zoeken door je uitdagend te kleden. Dan hebben ze toch wat ze willen?
Dat is sowieso onjuist. Vrouwen (en mannen net zo goed) kunnen het gewoonweg leuk/mooi vinden om zich uitdagend te kleden zonder specifieke bijbedoelingen of het willen van een partner.
pi_130942707
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 12:12 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Dat is sowieso onjuist. Vrouwen (en mannen net zo goed) kunnen het gewoonweg leuk/mooi vinden om zich uitdagend te kleden zonder specifieke bijbedoelingen of het willen van een partner.
En ook al willen ze dat wel, dat betekend nog niet dat je grensoverschrijdend gedrag mag vertonen. Het zegt niets over of ze jou zoeken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130942826
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:29 schreef TresBon het volgende:

[..]

Geen enkele vrouw fantaseert over verkrachting. Vrouwen kunnen wel fantaseren over agressieve seks met een knappe man. Waarover ze nog altijd alle controle heeft. Vrouwen fantaseren niet over viespeuken in steegjes of engerds die uit bosjes springen.
Ik ken persoonlijk 1 vrouw die daar wel degelijk over fantaseert & idd dan ook volstrekt hulpeloos en in levensgevaar wil zijn. Dus dat is niet helemaal waar.
Aan de andere kant is zij inmiddels opgenomen in een gesloten inrichting.
  zondag 8 september 2013 @ 12:21:00 #99
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130942925
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 12:12 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Dat is sowieso onjuist. Vrouwen (en mannen net zo goed) kunnen het gewoonweg leuk/mooi vinden om zich uitdagend te kleden zonder specifieke bijbedoelingen of het willen van een partner.
Ik ben een onderdeel van de Nederlandse samenleving en zie dit dus dagelijks. Waarom geeft een vrouw het nooit eens toe dat het (ook) om de mannelijke aandacht gaat? Altijd maar die drogredenen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 september 2013 @ 12:22:14 #100
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130942970
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Moet je nagaan dat vrouwen in Nederland wat betreft kleding enorm preuts zijn.
Dank je voor je verfijnde respons. Kun je ook je hand in het vuur steken dat vrouwen geen misbruik maken van hun "charmes" voor eigen gewin, in welke mate dan ook:

- carrière move
- geld binnenhalen
- luxe betrekken
- nette tuin

Om maar wat te noemen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † zondag 8 september 2013 @ 12:26:19 #101
137949 Disana
pi_130943117
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dank je voor je verfijnde respons. Kun je ook je hand in het vuur steken dat vrouwen geen misbruik maken van hun "charmes" voor eigen gewin, in welke mate dan ook:

- carrière move
- geld binnenhalen
- luxe betrekken
- nette tuin

Om maar wat te noemen. :{

:{²
Als dat al zo is, dan zijn mannen zo dom erin te tuinen :P
pi_130943136
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben een onderdeel van de Nederlandse samenleving en zie dit dus dagelijks. Waarom geeft een vrouw het nooit eens toe dat het (ook) om de mannelijke aandacht gaat? Altijd maar die drogredenen. :{

:{²
Dat, of het zijn erg narcistische en exhibitionistische wezens... Let maar eens op vrouwen, zodra ze iets zien wat spiegelt dan gaat de aandacht gelijk die kant op.. No Joke!
“When there is no desire, all things are at peace.”
  zondag 8 september 2013 @ 12:35:02 #103
241662 Jian
Well, well, well
pi_130943455
pi_130943988
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben een onderdeel van de Nederlandse samenleving en zie dit dus dagelijks. Waarom geeft een vrouw het nooit eens toe dat het (ook) om de mannelijke aandacht gaat? Altijd maar die drogredenen. :{

:{²
Soms is het (ook) om mannelijke aandacht, soms ook niet, iig niet bewust. Het is geen zwart/wit verhaal. Kleed ik me redelijk sexy terwijl ik gewoon alleen thuis ben(even met de honden naar het bos tussendoor, maar niet tussen de mensen), voor wiens aandacht doe ik het dan? Ga ik uit en kleed me leuk dan gaat dat wel degelijk om kijken en gezien worden voor een deel.

Hoe ik me kleed gaat voor een deel over hoe ik me voel, ook over wat praktisch is in die situatie soms(op je hoge hakjes door een modderig bos werkt niet ;) ). Dat heeft dus in veel gevallen minder te maken met anderen dan je denkt. Het kan een onderdeel ervan zijn, maar dat hoeft niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130944129
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben een onderdeel van de Nederlandse samenleving en zie dit dus dagelijks. Waarom geeft een vrouw het nooit eens toe dat het (ook) om de mannelijke aandacht gaat? Altijd maar die drogredenen. :{

:{²
Een heleboel vrouwen geven dat toe, en terecht natuurlijk. Waar doe je het anders voor? "Het gewoon leuk vinden" is niet voldoende, dat is geen reden natuurlijk. Er is geen enkele reden om je decolleté of blote benen te laten zien of op hoge hakken te lopen zonder in acht te nemen dat je het leuk vindt er sexy uit te zien (voor aandacht van mannen, dus).

En daar is niets mis mee. :+ Het is alsnog vrij logisch dat dat geen uitnodiging is tot aanraking o.i.d.
  zondag 8 september 2013 @ 12:57:12 #106
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130944282
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:53 schreef Taurus het volgende:

En daar is niets mis mee. :+ Het is alsnog vrij logisch dat dat geen uitnodiging is tot aanraking o.i.d.
Dan onderschat je de mannelijke driften. Als je weet dat er inbrekers rondlopen in een wijk lijkt het me gestoord om 's nachts je voordeur open te laten staan en in het gangpad je kluis met je waardevolste bezittingen te leggen (fast cash, paarlemoeren kettingen en wat ruw goud). Dan vraag je om problemen. Natuurlijk, dan nog heb je er als dief zijnde vanaf te blijven, maar ik geef je op een briefje dat het fout zal gaan. :{

Ja? Ja.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130944330
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan onderschat je de mannelijke driften. Als je weet dat er inbrekers rondlopen in een wijk lijkt het me gestoord om 's nachts je voordeur open te laten staan en in het gangpad je kluis met je waardevolste bezittingen te leggen (fast cash, paarlemoeren kettingen en wat ruw goud). Dan vraag je om problemen. Natuurlijk, dan nog heb je er als dief zijnde vanaf te blijven, maar ik geef je op een briefje dat het fout zal gaan. :{

Ja? Ja.

:{²
Vandaar dat verreweg de meeste mannen er prima mee om kunnen gaan... Dat kutsmoesje van de mannelijke driften slaat nergens op.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130944375
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:53 schreef Taurus het volgende:

[..]

Een heleboel vrouwen geven dat toe, en terecht natuurlijk. Waar doe je het anders voor? "Het gewoon leuk vinden" is niet voldoende, dat is geen reden natuurlijk. Er is geen enkele reden om je decolleté of blote benen te laten zien of op hoge hakken te lopen zonder in acht te nemen dat je het leuk vindt er sexy uit te zien (voor aandacht van mannen, dus).

En daar is niets mis mee. :+ Het is alsnog vrij logisch dat dat geen uitnodiging is tot aanraking o.i.d.
Neuh, er zijn wel vrouwen die zich sexy kleden zonder aandacht te willen van mannen. Gewoon omdat ze 't mooi vinden.
  zondag 8 september 2013 @ 13:02:14 #109
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130944456
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Vandaar dat verreweg de meeste mannen er prima mee om kunnen gaan... Dat kutsmoesje van de mannelijke driften slaat nergens op.
Er zullen mannen zijn die aanranden, gelukkig is dit nog steeds een uitzondering, maar de meeste mannen zullen alles uit de kast halen om die girl in het bed te krijgen. Waarom vrouwen zo naïef doen zal wel een reden hebben. Zo dom zijn ze echt niet. :{

Die reden hoor ik graag trouwens. :{


:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130944608
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er zullen mannen zijn die aanranden, gelukkig is dit nog steeds een uitzondering, maar de meeste mannen zullen alles uit de kast halen om die girl in het bed te krijgen.
Niet alle mannen zijn zo zielig als jij. De meeste mannen hebben er echt totaal geen probleem mee om NIET door lust overmand te worden.
pi_130944641
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan onderschat je de mannelijke driften. Als je weet dat er inbrekers rondlopen in een wijk lijkt het me gestoord om 's nachts je voordeur open te laten staan en in het gangpad je kluis met je waardevolste bezittingen te leggen (fast cash, paarlemoeren kettingen en wat ruw goud). Dan vraag je om problemen. Natuurlijk, dan nog heb je er als dief zijnde vanaf te blijven, maar ik geef je op een briefje dat het fout zal gaan. :{

Ja? Ja.

:{²
Och weer zo'n een. Hoe kom je erop.
pi_130944805
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 12:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan onderschat je de mannelijke driften. Als je weet dat er inbrekers rondlopen in een wijk lijkt het me gestoord om 's nachts je voordeur open te laten staan en in het gangpad je kluis met je waardevolste bezittingen te leggen (fast cash, paarlemoeren kettingen en wat ruw goud). Dan vraag je om problemen. Natuurlijk, dan nog heb je er als dief zijnde vanaf te blijven, maar ik geef je op een briefje dat het fout zal gaan. :{

Ja? Ja.

:{²
Ik bedoel dat je dan gewoon strafbaar bezig bent wat mij betreft. Dat je als vrouw weet dat dat kan gebeuren lijkt me evengoed logisch. Ik lig niet wakker van 'n hand op m'n bil bij het uitgaan of een poging me te zoenen of iets dergelijks. In die zin kan mijn kledingkeuze uitnodigend zijn. Daar zal ik ook niet over miepen.

Maar als ik aangerand of verkracht word, is er maar 1 dader. Klaar. Dat het onverstandig is om in 'n kort rokje in bepaalde situaties te verkeren doet daar -achteraf- niets aan af.
pi_130944841
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er zullen mannen zijn die aanranden, gelukkig is dit nog steeds een uitzondering, maar de meeste mannen zullen alles uit de kast halen om die girl in het bed te krijgen. Waarom vrouwen zo naïef doen zal wel een reden hebben. Zo dom zijn ze echt niet. :{

Die reden hoor ik graag trouwens. :{

:{²
En die mannen zullen er altijd zijn, hoe vrouwen zich ook kleden.
De rest, tja dat ze misschien wel wat willen kan zo zijn, maar ze hebben geen enkel probleem om dat normaal te houden, zonder echt lastig te gaan vallen en dat is dan ook geen enkel probleem. Kortom, die kunnen zich zonder enig probleem gewoon beheersen.

De vraag is eerder, waarom denk je dat de gemiddelde vrouw dat erg vindt?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130944866
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 12:12 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Dat is sowieso onjuist. Vrouwen (en mannen net zo goed) kunnen het gewoonweg leuk/mooi vinden om zich uitdagend te kleden zonder specifieke bijbedoelingen of het willen van een partner.
Het zal wel aan mij liggen maar probeer je de definitie van 'uitdagend' nu op te rekken?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 8 september 2013 @ 13:17:11 #115
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130944952
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:12 schreef Taurus het volgende:

Maar als ik aangerand of verkracht word, is er maar 1 dader. Klaar. Dat het onverstandig is om in 'n kort rokje in bepaalde situaties te verkeren doet daar -achteraf- niets aan af.
Het is aan jou om dan te handelen met de schuldgevoelens die je dan hebt omdat je behavior en tijding te sensueel/aantrekkelijk waren. Je vriendin die er kuis bij liep is wel weer veilig thuis en kan zonder woelen tot 11:00 in bed liggen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130945067
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 12:59 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Neuh, er zijn wel vrouwen die zich sexy kleden zonder aandacht te willen van mannen. Gewoon omdat ze 't mooi vinden.
Ze zien het zelf niet eens, voor wie doen ze het dan?
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130945090
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:19 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Ze zien het zelf niet eens, voor wie doen ze het dan?
Tuurlijk zie je het zelf wel, je voelt het ook.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130945118
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is aan jou om dan te handelen met de schuldgevoelens die je dan hebt omdat je behavior en tijding te sensueel/aantrekkelijk waren. Je vriendin die er kuis bij liep is wel weer veilig thuis en kan zonder woelen tot 11:00 in bed liggen. :{

:{²
:r :r :r :r :'( :'( :'( :'( :'( :r :r :r :r

Ik dacht er even over na om je met argumenten je ongelijk te laten zien, maar laat maar, jij bent een verloren zaak in deze.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130945138
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er zullen mannen zijn die aanranden, gelukkig is dit nog steeds een uitzondering, maar de meeste mannen zullen alles uit de kast halen om die girl in het bed te krijgen. Waarom vrouwen zo naïef doen zal wel een reden hebben. Zo dom zijn ze echt niet. :{

Die reden hoor ik graag trouwens. :{

:{²
Hier denk ik dat de schoen wringt. En dat zie ik bij een aantal andere posters ook. Die stap richting het 'neuken' wordt wel erg snel gemaakt. Laat me duidelijk zijn, in mijn ogen zijn vrouwen die met half ontblote borsten rondlopen gewoon aandachtshoeren maar dan nog is het alleen maar om te kijken. En kijken doe je niet met je handen.

In eerdere post las ik iemand die het nog onder normaal schaarde om 'hey schatje' te roepen. Dat gaat eigenlijk ook al te ver.

Maar kijken, dat is gewoon fair game. Bij kijken blijft het geheel vrij wat gezien wordt. Dat heeft de vrouw in de hand. Maar bij naroepen/handtastelijk worden maakt het qua kleding niet uit, er is altijd wel wat aan te raken of te roepen.

Dat is de grens in mijn ogen. Kijken. Ja, staren mag ook, als je gezien wil worden als een creep.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_130945145
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Tuurlijk zie je het zelf wel, je voelt het ook.
Hoe dan?
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130945218
quote:
staren mag ook, als je gezien wil worden als een creep.
Ook dat nog eens... Wel uitermate sexy gaan kleden en dan de creep zijn als je zit te staren, als in langer dan een seconde kijken... Man man :P
“When there is no desire, all things are at peace.”
  zondag 8 september 2013 @ 13:23:33 #122
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130945220
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:21 schreef erodome het volgende:

[..]

:r :r :r :r :'( :'( :'( :'( :'( :r :r :r :r

Ik dacht er even over na om je met argumenten je ongelijk te laten zien, maar laat maar, jij bent een verloren zaak in deze.
Netjes en degelijk geformuleerd, dat wel. Het antwoord: mijn ideale samenleving is waarin iedereen (tot op zekere hoogte) rekening met elkaar houdt, met elkaars wensen, behoeftes én "zwaktes". We hebben het hier niet over wiskunde of andere mathematiek dus vandaar de lichte slag om de arm. Ja. Wat heeft een vrouw eraan om een erectie te activeren bij een wildvreemde man? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130945293
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:21 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Hoe dan?
Jij ziet je eigen kleding niet? Ik kan namelijk gewoon langs mijn lijf naar beneden kijken en heb ook nog een spiegel in huis ;)
Let wel, dit gaat dan over wanneer ik dit draag en gewoon thuis ben, alleen. Dan doe ik het omdat ik me fijn voel in mijn vel, me vrouwelijk en sexy voel. Mijn kleding en make up zijn dan een uiting van hoe ik me voel op dat moment. Net zoals dat ik op een "off day" die joggingbroek aantrek en een simpele staart in mijn haar doe(kan ik beter niet doen, beter geef ik dan wel aandacht aan mijn uiterlijk, want dat helpt bij het me beter voelen).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130945297
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Netjes en degelijk geformuleerd, dat wel. Het antwoord: mijn ideale samenleving is waarin iedereen (tot op zekere hoogte) rekening met elkaar houdt, met elkaars wensen, behoeftes én "zwaktes". We hebben het hier niet over wiskunde of andere mathematiek dus vandaar de lichte slag om de arm. Ja. Wat heeft een vrouw eraan om een erectie te activeren bij een wildvreemde man? :?

:{²
Dus bij een erectie spring je er gelijk op? Wat is dat voor iets doms dan? Een man krijgt per dag gemiddeld trouwens een aantal erecties, dus jij gaat verkrachtend over straat? De enige die verantwoordelijk is voor verkrachten is de verkrachter. Daar kan de deur niet een klein beetje voor open, want dan open je de sluizen en loopt iedereen voor je 't weet in volledig bedekkende kleding.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 8 september 2013 @ 13:26:20 #125
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130945319
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:25 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dus bij een erectie spring je er gelijk op? Wat is dat voor iets doms dan? Een man krijgt per dag gemiddeld trouwens een aantal erecties, dus jij gaat verkrachtend over straat?eding.
Nee, doe ik niet. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 september 2013 @ 13:26:52 #126
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130945330
Even tussendoor, ik begin me toch steeds meer af te vragen wat de inzet is van vrouwen om het steeds bonter te maken, onder het mom van "less is more" moet alles maar kunnen? :?

Laatst reed een man tegen mijn auto aan, gevolg: schade aan mijn bolide van de zaak. Wat denk je dat de oorzaak is? Er kwam van links een sensuele dame en hij "vergat" naar rechts te kijken. Hij werd dus afgeleid. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130945332
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, doe ik niet. :{

:{²
Dus waarom zouden andere mannen daar wel een vrijbrief voor krijgen?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_130945377
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Jij ziet je eigen kleding niet? Ik kan namelijk gewoon langs mijn lijf naar beneden kijken en heb ook nog een spiegel in huis ;)
Let wel, dit gaat dan over wanneer ik dit draag en gewoon thuis ben, alleen. Dan doe ik het omdat ik me fijn voel in mijn vel, me vrouwelijk en sexy voel. Mijn kleding en make up zijn dan een uiting van hoe ik me voel op dat moment. Net zoals dat ik op een "off day" die joggingbroek aantrek en een simpele staart in mijn haar doe(kan ik beter niet doen, beter geef ik dan wel aandacht aan mijn uiterlijk, want dat helpt bij het me beter voelen).
Ik zit nooit naar beneden te kijken nee, evenals in de spiegel om te kijken hoe mooi ik wel niet ben, maar dat ben ik..

Maar het ging over buitenshuis uitdagend en sexy kleden, niet om wat je binnenshuis allemaal aantrekt, al glij je naakt op groene zeep door je huiskamer, mij een zorg.. :)
“When there is no desire, all things are at peace.”
  zondag 8 september 2013 @ 13:28:13 #129
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130945380
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:27 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dus waarom zouden andere mannen daar wel een vrijbrief voor krijgen?
Het is geen vrijbrief. Net zo min als het een vrijbrief is dat een dief je huis mag leeghalen als je je voordeur open hebt laten staan terwijl al je waardevolle spullen in zicht in het gangpad staan. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130945384
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is aan jou om dan te handelen met de schuldgevoelens die je dan hebt omdat je behavior en tijding te sensueel/aantrekkelijk waren. Je vriendin die er kuis bij liep is wel weer veilig thuis en kan zonder woelen tot 11:00 in bed liggen. :{

:{²
Lees jij niet goed? Er is 1 dader, klaar. Dat zei ik. Ik voel me dus nooit schuldig, gekkie. ;)
pi_130945400
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Netjes en degelijk geformuleerd, dat wel. Het antwoord: mijn ideale samenleving is waarin iedereen (tot op zekere hoogte) rekening met elkaar houdt, met elkaars wensen, behoeftes én "zwaktes". We hebben het hier niet over wiskunde of andere mathematiek dus vandaar de lichte slag om de arm. Ja. Wat heeft een vrouw eraan om een erectie te activeren bij een wildvreemde man? :?

:{²
Je kan niet met iedereen rekening houden, het probleem is en blijft dat de mensen die grensoverschrijdend gedrag willen vertonen, of de echte gekken die overgaan tot verkrachting dat toch wel zullen blijven doen. Die norm zal veranderen, als alle vrouwen zich kuis kleden dan wordt de smoes gebruikt dat die kleur van dat truitje te verleidelijk was, of het feit dat een vrouw aanwezig is.
Het zijn smoezen en niets anders dan dat. Elke normale man kan zich prima beheersen, die kan een vrouw aantrekkelijk vinden, kijken of hij haar kan verleiden zijn bed te betreden, maar zal niet te ver gaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 8 september 2013 @ 13:29:13 #132
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130945414
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:28 schreef Taurus het volgende:

[..]

Lees jij niet goed? Er is 1 dader, klaar. Dat zei ik. Ik voel me dus nooit schuldig, gekkie. ;)
Dat zeg je nu. Je verstandige vriendin zit dan allang achter de X-Box te genieten van alles en nog wat. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130945445
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is geen vrijbrief. Net zo min als het een vrijbrief is dat een dief je huis mag leeghalen als je je voordeur open hebt laten staan terwijl al je waardevolle spullen in zicht in het gangpad staan. :{

:{²
De vergelijking is zoals gezegd te kort door de bocht.

Maar het is wel een vrijbrief op de lange termijn, dat moet je kunnen inzien. Op het moment dat je namelijk een grens stelt, zal dit langzaam maar zeker opschuiven. Je krijgt dan een sfeer waarin vrouwen zich afvragen wat ze moeten bedekken om niet verkracht te worden. En dan heb je de poppen op een gegeven moment wel aan het dansen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_130945446
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat zeg je nu. Je verstandige vriendin zit dan allang achter de X-Box te genieten van alles en nog wat. :{

:{²
Hm nee, ik weet wel waar ik over praat. Ik zie je provocatie wel hoor, maar ik vind 't een slechte.
pi_130945474
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:28 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Ik zit nooit naar beneden te kijken nee, evenals in de spiegel om te kijken hoe mooi ik wel niet ben, maar dat ben ik..

Maar het ging over buitenshuis uitdagend en sexy kleden, niet om wat je binnenshuis allemaal aantrekt, al glij je naakt op groene zeep door je huiskamer, mij een zorg.. :)
Als jij uitgaat doe je dat in je afgetrapte kleding, je doet niets aan je haar, geen deo op, geen luchtje op? Als je een vriendin hebt en geen extraatje zoekt dan kleed je je niet meer leuk, gewoon omdat het nergens voor nodig is?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 8 september 2013 @ 13:31:14 #136
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130945498
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:29 schreef Taurus het volgende:

[..]

Hm nee, ik weet wel waar ik over praat. Ik zie je provocatie wel hoor, maar ik vind 't een slechte.
Het mes snijdt aan 2 kanten. Je kan als vrouw het gedrag van een ander niet veranderen, wel dat van je zelf. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130945507
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat zeg je nu. Je verstandige vriendin zit dan allang achter de X-Box te genieten van alles en nog wat. :{

:{²
Jij laat je niet hinderen door feiten. Verkrachting komt voor bij vrouwen die zich bedekken en bij vrouwen die in een kort rokje lopen. Het komt bij peuters en bij bejaarden voor. Zelfs mannen worden verkracht.
  zondag 8 september 2013 @ 13:33:07 #138
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130945574
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:31 schreef TresBon het volgende:

[..]

Jij laat je niet hinderen door feiten. Verkrachting komt voor bij vrouwen die zich bedekken en bij vrouwen die in een kort rokje lopen. Het komt bij peuters en bij bejaarden voor. Zelfs mannen worden verkracht.
Natuurlijk. Soms worden zelfs dieren verkracht. Maar ik ben voor beleid op de regel, niet op de uitzondering. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130945575
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het mes snijdt aan 2 kanten. Je kan als vrouw het gedrag van een ander niet veranderen, wel dat van je zelf. :{

:{²
Wat een onzin. En als een vrouw in rok verkracht wordt is de rok te kort, als een vrouw in spijkerbroek verkracht wordt is de broek te strak, als een vrouw met blond haar verkracht wordt ziet ze er te blond uit. Je weet dondersgoed waar jouw argumentatie naar zal leiden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_130945598
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Natuurlijk. Soms worden zelfs dieren verkracht. Maar ik ben voor beleid op de regel, niet op de uitzondering. :{

:{²
De regel is dat mannen kijken, niet dat ze verkrachten. Dus waarom spreek je met twee tongen nu?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 8 september 2013 @ 13:35:04 #141
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130945651
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:33 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

De regel is dat mannen kijken, niet dat ze verkrachten. Dus waarom spreek je met twee tongen nu?
Maar dit stadium zijn we al voorbij. Dat hebben we allang en breed besproken, reeds. Laten we zeggen dat er gemiddeld 1000 aanrandingen per dag plaatsvinden. Ik weet zeker dat als vrouwen wat zorgvuldiger omgaan met hun tools en niet zomaar her en der geslachtsdelen van tegengestelde sexe activeren dat we dit aantal zo richting 665 kunnen brengen (ruwe schatting). :{

En wat is dan het probleem? Niet, dat is een win-win situatie. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130945679
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het mes snijdt aan 2 kanten. Je kan als vrouw het gedrag van een ander niet veranderen, wel dat van je zelf. :{

:{²
Ik wil niemands gedrag veranderen, ik heb allang geaccepteerd dat er inbrekers en aanranders zijn. Als mij dat overkomt, heb ik pech. Ik betwijfel trouwens ook of een serieuze overtreding als een verkrachting sneller voorkomt bij schaars geklede vrouwen dan bij niet-schaars geklede vrouwen.
pi_130945689
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Als jij uitgaat doe je dat in je afgetrapte kleding, je doet niets aan je haar, geen deo op, geen luchtje op? Als je een vriendin hebt en geen extraatje zoekt dan kleed je je niet meer leuk, gewoon omdat het nergens voor nodig is?
Ik ga niet uit, heb alleen afgetrapte kleding, haar ook niet meer for that matter, deo uiteraard wel, luchtjes doe ik niet meer aan vanwege weinig effect.

kleden doe ik niet omdat dat vrouwen zal aantrekken, nee, maar ik heb dan ook geen vriendin momenteel... Ik zie trouwens in waarom :P

Maar we hadden het over sexy kleden buitenshuis en dan raar kijken dat sommigen daar op reageren, alles wat buitenproportioneel is laat ik er buiten, dat heeft andere redenen natuurlijk. Maar je wordt beoordeelt op hoe je er uitziet, niet om wie je werkelijk bent. Dan kun je wel reacties verwachten als je alleen een bepaald deel van jezelf wilt uitdragen.

En daar hoort voor sommigen roepen, fluiten, aanspreken, etc ook bij, dat weet je als je je zo kleed of gedraagt.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130945755
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar dit stadium zijn we al voorbij. Dat hebben we allang en breed besproken, reeds. Laten we zeggen dat er gemiddeld 1000 aanrandingen per dag plaatsvinden. Ik weet zeker dat als vrouwen wat zorgvuldiger omgaan met hun tools en niet zomaar her en der geslachtsdelen van tegengestelde sexe activeren dat we dit aantal zo richting 665 kunnen brengen (ruwe schatting). :{

En wat is dan het probleem? Niet, dat is een win-win situatie. :{

:{²
Nee, want jouw aanpassing op de uitzondering zorgt ervoor dat miljoenen vrouwen zich moeten aanpassen aan de paar 100 mannen die zich niet kunnen beheersen. Daar valt jouw hypothetische reductie van 1000 naar 665 (zo random) bij in 't niet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 8 september 2013 @ 13:38:26 #145
3542 Gia
User under construction
pi_130945791
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Even tussendoor, ik begin me toch steeds meer af te vragen wat de inzet is van vrouwen om het steeds bonter te maken, onder het mom van "less is more" moet alles maar kunnen? :?

Laatst reed een man tegen mijn auto aan, gevolg: schade aan mijn bolide van de zaak. Wat denk je dat de oorzaak is? Er kwam van links een sensuele dame en hij "vergat" naar rechts te kijken. Hij werd dus afgeleid. :{

:{²
Schuld ligt volledig bij die bestuurder, niet bij de dame.

De rechter ziet je aankomen!
  zondag 8 september 2013 @ 13:38:58 #146
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130945820
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:35 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik wil niemands gedrag veranderen, ik heb allang geaccepteerd dat er inbrekers en aanranders zijn. Als mij dat overkomt, heb ik pech. Ik betwijfel trouwens ook of een serieuze overtreding als een verkrachting sneller voorkomt bij schaars geklede vrouwen dan bij niet-schaars geklede vrouwen.
Als jij met je vriendin door het bos loopt, in de avond. En er loopt een potentiële verkrachter/aanrander langs, deze zal dan eerder kiezen voor de zichtbare waren. :{

Je verstandige vriendin zal dan de kortste route naar huis zoeken om de X-Box uit de kast te halen. Dan kun je wel stoer achter je principes staan, je hebt er dat moment niks aan. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130945828
Ik denk trouwens dat we veel meer moeten kijken naar situatie-specifieke elementen. Vrouwen met diep decollete op 't werk bijvoorbeeld.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_130945841
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:35 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Ik ga niet uit, heb alleen afgetrapte kleding, haar ook niet meer for that matter, deo uiteraard wel, luchtjes doe ik niet meer aan vanwege weinig effect.

kleden doe ik niet omdat dat vrouwen zal aantrekken, nee, maar ik heb dan ook geen vriendin momenteel... Ik zie trouwens in waarom :P

Maar we hadden het over sexy kleden buitenshuis en dan raar kijken dat sommigen daar op reageren, alles wat buitenproportioneel is laat ik er buiten, dat heeft andere redenen natuurlijk. Maar je wordt beoordeelt op hoe je er uitziet, niet om wie je werkelijk bent. Dan kun je wel reacties verwachten als je alleen een bepaald deel van jezelf wilt uitdragen.

En daar hoort voor sommigen roepen, fluiten, aanspreken, etc ook bij, dat weet je als je je zo kleed of gedraagt.
Buiten dat, als je een vriendin hebt kun je toch nog steeds voor haar aandacht jezelf goed verzorgen, lijkt me. Je doet 't altijd voor anderen, je hebt er zelf niets aan er goed uit te zien. Het doet je goed voelen, omdat je weet dat anderen je mooi vinden. In die zin is het voor jezelf ook prettig.

Ik denk zelfs op een onbewoond eiland, als je als vrouw uit pure verveling bananenrokjes gaat maken en kokosnoot-bikini's, doe je dat alsnog omdat je je voorstelt dat anderen je zo zien.

En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je borsten laat zien en/of benen. Zonder dat je je dat realiseert doe je dat natuurlijk voor mannelijke aandacht.
pi_130945852
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als jij met je vriendin door het bos loopt, in de avond. En er loopt een potentiële verkrachter/aanrander langs, deze zal dan eerder kiezen voor de zichtbare waren. :{

Je verstandige vriendin zal dan de kortste route naar huis zoeken om de X-Box uit de kast te halen. Dan kun je wel stoer achter je principes staan, je hebt er dat moment niks aan. :{

:{²
Welk onderzoek komt dit uit?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_130945876
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:35 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Ik ga niet uit, heb alleen afgetrapte kleding, haar ook niet meer for that matter, deo uiteraard wel, luchtjes doe ik niet meer aan vanwege weinig effect.

kleden doe ik niet omdat dat vrouwen zal aantrekken, nee, maar ik heb dan ook geen vriendin momenteel... Ik zie trouwens in waarom :P

Maar we hadden het over sexy kleden buitenshuis en dan raar kijken dat sommigen daar op reageren, alles wat buitenproportioneel is laat ik er buiten, dat heeft andere redenen natuurlijk. Maar je wordt beoordeelt op hoe je er uitziet, niet om wie je werkelijk bent. Dan kun je wel reacties verwachten als je alleen een bepaald deel van jezelf wilt uitdragen.

En daar hoort voor sommigen roepen, fluiten, aanspreken, etc ook bij, dat weet je als je je zo kleed of gedraagt.
Als het niet over grensoverschrijdend gedrag gaat dan vind ik dat de vrouw in kwestie niet moet zeuren, dat vind ik dan onder overgevoeligheid vallen.
Als ik me leuk/sexy kleed en ik krijg normale aandacht dan is daar niets mis mee.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 8 september 2013 @ 13:40:23 #151
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130945880
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:39 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Welk onderzoek komt dit uit?
Uit hetzelfde onderzoek waar jouw aannames uit voorkomen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130945901
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Uit hetzelfde onderzoek waar jouw aannames uit voorkomen. :{

:{²
Welke aannames doe ik precies?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_130945958
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als jij met je vriendin door het bos loopt, in de avond. En er loopt een potentiële verkrachter/aanrander langs, deze zal dan eerder kiezen voor de zichtbare waren. :{

Je verstandige vriendin zal dan de kortste route naar huis zoeken om de X-Box uit de kast te halen. Dan kun je wel stoer achter je principes staan, je hebt er dat moment niks aan. :{

:{²
Voor de aanwezige zal je bedoelen, degene die hij kan pakken, die niet met bescherming loopt(andere mensen). Kleding heeft daar dan bar weinig mee te maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130946004
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:39 schreef Taurus het volgende:

[..]

Buiten dat, als je een vriendin hebt kun je toch nog steeds voor haar aandacht jezelf goed verzorgen, lijkt me. Je doet 't altijd voor anderen, je hebt er zelf niets aan er goed uit te zien. Het doet je goed voelen, omdat je weet dat anderen je mooi vinden. In die zin is het voor jezelf ook prettig.

Ik denk zelfs op een onbewoond eiland, als je als vrouw uit pure verveling bananenrokjes gaat maken en kokosnoot-bikini's, doe je dat alsnog omdat je je voorstelt dat anderen je zo zien.

En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je borsten laat zien en/of benen. Zonder dat je je dat realiseert doe je dat natuurlijk voor mannelijke aandacht.
Tuurlijk, als ik een vriendin zou hebben dan ga ik er echt niet als een sloeber bijlopen. Maar ik geef er zelf weinig om, ik moet het van mijn persoonlijkheid hebben... Al zie ik er echt zo slecht niet uit. Maar ik geloof in andere dingen dan uiterlijke schijn, en daar besteed ik veel meer aandacht aan dan kleding, luchtjes, sieraden en auto's om de boel te camoufleren..

Mannelijke aandacht, daar draait het om. Zeker bij de jongeren.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130946006
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als jij met je vriendin door het bos loopt, in de avond. En er loopt een potentiële verkrachter/aanrander langs, deze zal dan eerder kiezen voor de zichtbare waren. :{

Je verstandige vriendin zal dan de kortste route naar huis zoeken om de X-Box uit de kast te halen. Dan kun je wel stoer achter je principes staan, je hebt er dat moment niks aan. :{

:{²
:D Wat een merkwaardige dingen sleep jij er steeds bij trouwens. (X-box)

Ik heb geen principes hoor, maar ik ben het niet met je eens. Ik denk dat de verkrachter kiest voor de minst weerbare.

Los daarvan, ik klaag niet, ik heb het er best voor over af en toe ongewenste intimiteiten te ervaren, de positieve aandacht vind ik belangrijker. Dus de hakken blijven aan en de borsten blijven benadrukt.

Ik ben het dus op zich eens met dat je bepaalde aandacht uitlokt, maar er blijft 1 dader. Geen schuldgevoel nodig voor het slachtoffer dus, vind ik.
  zondag 8 september 2013 @ 13:43:41 #156
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130946012
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Voor de aanwezige zal je bedoelen, degene die hij kan pakken, die niet met bescherming loopt(andere mensen). Kleding heeft daar dan bar weinig mee te maken.
Een potentiële dief ziet een klomp goud liggen en een dichte zak waarvan hij de inhoud niet kent. Wat zal hij pakken? :')

Ik breng mijn zaak ter ruste. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130946051
Zet X-box nu ook al tot verkrachting aan?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130946116
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een potentiële dief ziet een klomp goud liggen en een dichte zak waarvan hij de inhoud niet kent. Wat zal hij pakken? :')

Ik breng mijn zaak ter ruste. :{

:{²
Hij zal beide pakken. Gelukkig, want meer domme vergelijkingen hebben we niet nodig.
pi_130946135
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een potentiële dief ziet een klomp goud liggen en een dichte zak waarvan hij de inhoud niet kent. Wat zal hij pakken? :')

Ik breng mijn zaak ter ruste. :{

:{²
Al het onderzoek hiernaar wijst wat anders uit dan wat jij zegt. Jij hebt het nu over de aanrander/verkrachter in het bos, de sleur in de bosjes man. Dan heb je het over iemand die geestelijk niet goed in elkaar zit, dat gaat voorbij het normale.
Die dader zoekt een slachtoffer, hoe dat slachtoffer zich kleed doet er niet toe, het gaat om de angst, het machtsgevoel e.d., dat gaat niet om wat normaal als sexy beschouw wordt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130946144
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:40 schreef erodome het volgende:

[..]

Als het niet over grensoverschrijdend gedrag gaat dan vind ik dat de vrouw in kwestie niet moet zeuren, dat vind ik dan onder overgevoeligheid vallen.
Als ik me leuk/sexy kleed en ik krijg normale aandacht dan is daar niets mis mee.
Ik vind er dan ook niets mis mee, zeker niet als de vrouwen oud genoeg zijn. Maar ondermaatse meiden die je net een beetje te sexy aankijken terwijl ze sexy gekleed zijn als volwassen vrouwen dat vind ik toch iets minder...

Zeker nu de hele hype er is over pedo's en dat soort grappen.. Het is nogal dubbel vind ik zelf, de hele heisa over pedo's en dan je dochter half naakt over straat laten gaan, ben ik nou gek of wat?

Het is nooit een aanleiding maar ik vind het alleen een beetje dubbel allemaal.
“When there is no desire, all things are at peace.”
  zondag 8 september 2013 @ 13:48:17 #161
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130946181
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Al het onderzoek hiernaar wijst wat anders uit dan wat jij zegt. Jij hebt het nu over de aanrander/verkrachter in het bos, de sleur in de bosjes man. Dan heb je het over iemand die geestelijk niet goed in elkaar zit, dat gaat voorbij het normale.
Die dader zoekt een slachtoffer, hoe dat slachtoffer zich kleed doet er niet toe, het gaat om de angst, het machtsgevoel e.d., dat gaat niet om wat normaal als sexy beschouw wordt.
Zeker als er sprake is van een keuze zal hij voor de meest aantrekkelijk kiezen. Lijkt me logisch. Alhoewel ik dat bij verkrachting minder zeker vindt dan bij aanrandingen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 september 2013 @ 13:48:50 #162
3542 Gia
User under construction
pi_130946198
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een potentiële dief ziet een klomp goud liggen en een dichte zak waarvan hij de inhoud niet kent. Wat zal hij pakken? :')

Ik breng mijn zaak ter ruste. :{

:{²
Is dit een pleidooi voor een boerka?

Als je de keuze hebt tussen die klomp goud en een ondoorzichtige dichte zak, neem je dat goud.
Maar wat als je alleen kunt kiezen uit dichte zakken?
Of wat als er meerdere keuzes zijn, goud, zilver, koper, platina, enz?
pi_130946215
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:46 schreef TresBon het volgende:

[..]

Hij zal beide pakken. Gelukkig, want meer domme vergelijkingen hebben we niet nodig.
Dit dus. En ik geloof dat een vergelijking tussen een dief en een verkrachter vanwege het grote psychologische verschil tussen beide daden nogal mank gaat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130946246
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:47 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Ik vind er dan ook niets mis mee, zeker niet als de vrouwen oud genoeg zijn. Maar ondermaatse meiden die je net een beetje te sexy aankijken terwijl ze sexy gekleed zijn als volwassen vrouwen dat vind ik toch iets minder...

Zeker nu de hele hype er is over pedo's en dat soort grappen.. Het is nogal dubbel vind ik zelf, de hele heisa over pedo's en dan je dochter half naakt over straat laten gaan, ben ik nou gek of wat?

Het is nooit een aanleiding maar ik vind het alleen een beetje dubbel allemaal.
Als je perongelijk een meisje van 14 geil vindt is dat geen pedo gedrag, wel maatschappelijk ongewenst gedrag. Dat wil zeggen, er wat mee doen, dat is maatschappelijk ongewenst gedrag.

Meisjes van die leeftijd hebben vaak last van stevig springende hormonen, dat soort gedrag hoort er een beetje bij. Maak je er niet te druk om dat je pas als ze dichterbij komt ziet dat het echt te jong is. Schud je hoofd, denk dat belooft wat voor de toekomst en ga verder met je leven.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 8 september 2013 @ 13:51:36 #165
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130946297
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 13:48 schreef Gia het volgende:
Als je de keuze hebt tussen die klomp goud en een ondoorzichtige dichte zak, neem je dat goud.
Dat is dus exact het punt wat ik wilde maken. Thanks!

quote:
Maar wat als je alleen kunt kiezen uit dichte zakken?
Dan verliest de dief zijn interesse en loopt door naar de volgende kamer in een zoektocht naar interessante waren. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130946318
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een potentiële dief ziet een klomp goud liggen en een dichte zak waarvan hij de inhoud niet kent. Wat zal hij pakken? :')

Ik breng mijn zaak ter ruste. :{

:{²
:') Bansheeboy ziet een topic over vrouwenkleding en verkrachten en een topic waarvan hij de inhoud niet kent. Waar zal hij in posten?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_130946351
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:

Dan verliest de dief zijn interesse en loopt door naar de volgende kamer in een zoektocht naar interessante waren. :{

:{²
Goede grap dit. Je beweert dus dat alle inbraken plaatsvinden waar men deuren open laat staan?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_130946380
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeker als er sprake is van een keuze zal hij voor de meest aantrekkelijk kiezen. Lijkt me logisch. Alhoewel ik dat bij verkrachting minder zeker vindt dan bij aanrandingen. :{

:{²
Dan hangt het erg af van wat vindt deze gek aantrekkelijk. Onzekerheid vinden ze vaak aantrekkelijk(groter machtsgevoel), sommige hebben een ding voor bruin haar, of oma's of wat dan ook. Je hebt het hier niet meer over wat normaal aantrekkelijk gevonden wordt, dit gaat niet meer over gewone lust, maar over gestoord gedrag.
Zeker bij de verkrachter in deze gaat het vaak gepaard met woede en haat, een willen vernederen en pijn doen van een vrouw. Bv een haat voor vrouwen die zich bedekken, want die zijn scheinheilig in zijn ogen, wekken die woede op.

Dat is echt een heel ander verhaal dan een normale man in een uitgaansgelegenheid die tijdens het schuren zijn handen ergens legt waar dat niet gewaardeerd wordt.(en op houdt als dat duidelijk wordt, misschien wat sjago, maar wel die stop kent, geen behoefte voelt iemand echt pijn te doen)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 8 september 2013 @ 13:53:15 #169
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130946387
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:52 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Goede grap dit. Je beweert dus dat alle inbraken plaatsvinden waar men deuren open laat staan?
Je moet de het de dief niet makkelijk maken. Dat is de basis mijn hele betoog. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130946486
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je moet de het de dief niet makkelijk maken. Dat is de basis mijn hele betoog. :{

:{²
Dan stoelt je hele betoog nergens op. De verkrachter verkracht echt wel, of 't nu makkelijk of moeilijk gaat.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_130946506
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 12:35 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
De jongens tegen de meisjes...dat is ook raar, want een beetje man is geen vijand van de vrouw. Iedereen heeft een moeder, de meeste mensen hebben zussen en/of een partner. Je wil toch dat die gelijk behandeld worden ? Dat ze veilig zijn op straat en dat als hen wat gebeurt ze niet ook nog eens de schuld in de schoenen geschoven krijgen ? Er is altijd wel een excuus te vinden. Had je maar geen korte rok moeten dragen. Had je maar geen lange rok moeten dragen, een broek is moeilijker uit te trekken. Had je maar een truitje moeten dragen wat je bedekt tot aan je kin. Had je daar maar niet moeten zijn.

Ik kom net aan in dit topic en zag jou en anderen steeds het punt proberen te maken dat vrouwen moeten zorgen dat ze niet seksueel geintimideerd kunnen worden, onder het mom van eigen verantwoordelijkheid nemen. Maar waar blijft dan de eigen verantwoordelijkheid van de man ?

Vrouwen krijgen voor- en achteraf al de schuld in de schoenen geschoven;

1 "laat je niet seksueel intimideren" (of aanranden/verkrachten)

Volgens mij hoort de verantwoordelijkheid te liggen bij degene die het doet. Dat is de enige die het echt kan voorkomen. Ik zeg;


2 "Doe niet aan seksuele intimidatie
" en zeg er iets van als je het ziet of als je het goedpraten ervan tegenkomt.

Ik snap echt niet dat niet meer mannen hier ertegen ageren dat bepaalde types in dit topic mannen afschilderen als willoze wezens die denken met hun pik. Oh, een vrouw die huid laat zien ? Die moet worden nageroepen want nadenken en je mond houden dat is niet mogelijk. Dat doen mannen nu eenmaal.
Dat klopt volgens mij niet. Mannen die zich zo misdragen zijn níet de meerderheid, ze zijn niet de norm en er hoeven geen excuses voor hen gemaakt te worden. Ik snap niet dat er in dit topic mannen (zijn het echte mannen ?) zijn die wel excuses maken voor dit soort types door te zeggen dat ze het niet kunnen helpen omdat die vrouwen er zo verleidelijk bij lopen.
Dat kan niet kloppen want in landen waar de vrouwen van hoofd tot voeten bedekt zijn worden ze ook seksueel geintimideerd.
pi_130946512
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je moet de het de dief niet makkelijk maken. Dat is de basis mijn hele betoog. :{

:{²
En je betoog is duidelijk, ja. Vrouwen moeten een boerka of een kuisheidsgordel dragen, want anders zijn ze een zichtbare klomp goud of staat hun voordeur open. Je moet niet verwachten dat je serieus genomen wordt (niet te perverse gedachten krijgen nu) als je dieven met verkrachters vergelijkt.
  zondag 8 september 2013 @ 13:57:51 #173
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130946539
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:56 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dan stoelt je hele betoog nergens op. De verkrachter verkracht echt wel, of 't nu makkelijk of moeilijk gaat.
Oh, dit is dat meteen een voorbeeld van een aanname waar je om vroeg. Alsjeblieft.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 september 2013 @ 13:58:26 #174
3542 Gia
User under construction
pi_130946572
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is dus exact het punt wat ik wilde maken. Thanks!

[..]

Dan verliest de dief zijn interesse en loopt door naar de volgende kamer in een zoektocht naar interessante waren. :{

:{²
In landen waar alle vrouwen in een boerka lopen, komt ook verkrachting voor.

Inderdaad, de verkrachter pakt wat hij het mooist vindt. In 't geval van allemaal boerka's zal hij gaan voor klein en tenger i.p.v. een stevige reuzin.
Eigen schuld, moet je maar zorgen dat je dikker bent? Of thuis blijven? Met je ranke lijfje, in een boerka, over straat lopen, is vragen om moeilijkheden.
pi_130946573
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh, dit is dat meteen een voorbeeld van een aanname waar je om vroeg. Alsjeblieft.

:{²
Worden er in islamitische landen vrouwen in boerka verkracht? Gewoon een vraagje.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 8 september 2013 @ 13:59:14 #176
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130946602
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Worden er in islamitische landen vrouwen in boerka verkracht? Gewoon een vraagje.
Ik kan alleen voor Nederland spreken (wat dit onderwerp aangaat). Ik ben hier geboren en getogen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 september 2013 @ 13:59:34 #177
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130946617
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 13:58 schreef Gia het volgende:

[..]

In landen waar alle vrouwen in een boerka lopen, komt ook verkrachting voor.
Welk land is dat? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130946669
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh, dit is dat meteen een voorbeeld van een aanname waar je om vroeg. Alsjeblieft.

:{²
Dat is geen aanname, http://www.d.umn.edu/cla/faculty/jhamlin/3925/myths.html
quote:
Myth: Women incite men to rape.
Fact: Research has found that the vast majority of rapes are planned. Rape is the responsibility of the rapist alone. Women, children and men of every age, physical type and demeanor are raped. Opportunity is the most important factor determining when a given rapist will rape.
quote:
yth: Rape only happens to young attractive women.
Fact: Rape can and does strike anyone at anytime. Age, social class, ethnic group and has no bearing on the person a rapist chooses to attack. Research data clearly proves that a way a woman dresses and / or acts does not influence the rapists choice of victims. His decision to rape is based on how easily he perceives his target can be intimidated. Rapists are looking for available and vulnerable targets.
Statistics were obtained from various sources including the study Rape in America, 1992, National Victim Center, The Federal Bureau of Investigations and the National Crime Survey.
Als je een vertaling nodig hebt, zeg het maar. Ik vind het schokkend dat mensen op dit gebied zo weinig weten
pi_130946715
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Welk land is dat? :{

:{²
Onder de Taliban in Afghanistan moesten alle vrouwen een boerka aan.

In een land als Iran moeten alle vrouwen verplicht een hijab dragen.

Denk je dat daar geen seksuele intimidatie van vrouwen voorkomt ?
  zondag 8 september 2013 @ 14:02:23 #180
3542 Gia
User under construction
pi_130946730
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Welk land is dat? :?

:{²
In Afghanistan schijnt het nogal 'in' te zijn.
  zondag 8 september 2013 @ 14:02:54 #181
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130946750
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:00 schreef TresBon het volgende:

[..]

Dat is geen aanname, http://www.d.umn.edu/cla/faculty/jhamlin/3925/myths.html

[..]

[..]

Als je een vertaling nodig hebt, zeg het maar. Ik vind het schokkend dat mensen op dit gebied zo weinig weten
Er staat niks over aanrandingen? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 september 2013 @ 14:05:02 #182
3542 Gia
User under construction
pi_130946835
Punt blijft dat verkrachters altijd slachtoffers maken, ongeacht de kleding en make up van vrouwen. Er is geen kleding die je beschermt tegen verkrachters.
  zondag 8 september 2013 @ 14:06:04 #183
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130946873
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:05 schreef Gia het volgende:
Punt blijft dat verkrachters altijd slachtoffers maken, ongeacht de kleding en make up van vrouwen. Er is geen kleding die je beschermt tegen verkrachters.
En ongewenste intimiteiten c.q. aanrandingen negeren we voor het gemak? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130946900
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:05 schreef Gia het volgende:
Punt blijft dat verkrachters altijd slachtoffers maken, ongeacht de kleding en make up van vrouwen. Er is geen kleding die je beschermt tegen verkrachters.
Dit. Of je nou in een boerka loopt, hotpants of casual, het maakt niet uit.
pi_130946911
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er staat niks over aanrandingen? :?

:{²
Het gaat al een hele poos weer over verkrachting. Jammer, want daar is nu al zoveel over gezegd. Punt is dat verkrachters en aanranders dat blijven doen, een vrouw kan zich er niet op kleden.
pi_130946938
Willen de mannen in dit topic me uitleggen hoe vrouwen écht kunnen voorkomen dat ze seksueel geintimideerd worden ?
En dan wel zonder zich thuis op te sluiten en zonder een lichaamsbedekkend gewaad te dragen ?
pi_130946957
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En ongewenste intimiteiten c.q. aanrandingen negeren we voor het gemak? :?

:{²
Daarvoor gaat hetzelfde op.
pi_130946980
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En ongewenste intimiteiten c.q. aanrandingen negeren we voor het gemak? :?

:{²
Elke normale man heeft een stop, die kan een foutje maken, een hand ergens leggen waar dat niet gewenst is, een opmerking maken die verkeerd valt e.d., maar die stopt zodra die nee valt. Kortom, geen schade, geen trauma, geen ernstige zaken.

Degene die verder gaan dan dat, die echt lastig vallen, die geen vergissing maken maar het zeer bewust doen blijven dat doen, ook al draagt geen enkele vrouw sexy kleding.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 8 september 2013 @ 14:07:58 #189
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130946988
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:06 schreef TresBon het volgende:

[..]

Het gaat al een hele poos weer over verkrachting. Jammer, want daar is nu al zoveel over gezegd. Punt is dat verkrachters en aanranders dat blijven doen, een vrouw kan zich er niet op kleden.
Feit blijft dat vrouwen signalen uitzenden. Ze moeten voorzichtig zijn met deze superpowers. Tenminste als ze gesteld zijn op hun body. :{

Ik kan me voorstellen dat meer girls zo nu en dan achter de X-Box kunnen zitten. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130947093
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:07 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Willen de mannen in dit topic me uitleggen hoe vrouwen écht kunnen voorkomen dat ze seksueel geintimideerd worden ?
En dan wel zonder zich thuis op te sluiten en zonder een lichaamsbedekkend gewaad te dragen ?
Nee, dat kan ik helaas niet. Waarschijnlijk omdat ik geen vrouwen verkracht, ik weet niet wat men ertoe drijft. Ik weet het, ik ben een onwetende lul ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130947122
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Feit blijft dat vrouwen signalen uitzenden. Ze moeten voorzichtig zijn met deze superpowers. Tenminste als ze gesteld zijn op hun body. :{

Ik kan me voorstellen dat meer girls zo nu en dan achter de X-Box kunnen zitten. :{

:{²
Wat lees ik nu? :') Superpowers? Dude _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130947163
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Feit blijft dat vrouwen signalen uitzenden. Ze moeten voorzichtig zijn met deze superpowers. Tenminste als ze gesteld zijn op hun body. :{

:{²
Dan mag je nu wel zeggen hoe we voorzichtig zijn met onze superkrachten :')
Wat is in jouw ogen wel acceptabel? Hoe moeten wij ons gedragen en kleden opdat we niet lastig worden gevallen door mannen. En zal die maatstaf gelden voor jou of alle of voor de meeste mannen? Denk je niet dat de norm verschuift als we allemaal in hooggesloten blouses en lange rokken lopen? Je bent de zoveelste man in deze topics die zoiets zegt. Ik wil nu weleens iets concreets horen
  zondag 8 september 2013 @ 14:13:13 #193
3542 Gia
User under construction
pi_130947167
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er staat niks over aanrandingen? :?

:{²
Mannen met losse handjes gaan ook voor het meest aantrekkelijke, klopt.
Als alle vrouwen kuis gekleed gaan, lange broek, lange mouwen, geen decolleté, hoofddoek op, vooruit, ook dan gaan ze voor het meest aantrekkelijke. Mooiste snoetje, goed figuur, lieve glimlach.
Wat dan? Figuur mag niet zichtbaar zijn, gelaat ook niet, dus ruime bedekkende kleding, gezichtssluier....
Dan zal hij gaan voor de kleur van de kleding. Hoe feller, hoe uitdagender.

En tja, dan zijn we er: alle vrouwen in een zwarte boerka.

En dan nog gebeurt het. Want zo zijn sommige mannen nu eenmaal. Dus dan ben je als vrouw al fout wanneer je zonder chaperone over straat gaat.
  zondag 8 september 2013 @ 14:14:13 #194
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130947197
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 14:13 schreef Gia het volgende:

En dan nog gebeurt het. Want zo zijn sommige mannen nu eenmaal. Dus dan ben je als vrouw al fout wanneer je zonder chaperone over straat gaat.
Nee, dan kan je er echt niets aan doen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130947222
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je perongelijk een meisje van 14 geil vindt is dat geen pedo gedrag, wel maatschappelijk ongewenst gedrag. Dat wil zeggen, er wat mee doen, dat is maatschappelijk ongewenst gedrag.

Meisjes van die leeftijd hebben vaak last van stevig springende hormonen, dat soort gedrag hoort er een beetje bij. Maak je er niet te druk om dat je pas als ze dichterbij komt ziet dat het echt te jong is. Schud je hoofd, denk dat belooft wat voor de toekomst en ga verder met je leven.
Dat is ook zo!
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130947235
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, dan kan je er echt niets aan doen. :{

:{²
Anders wel? ben je wel lekker kerel? Excuses lopen verzinnen voor het hebben van gebrek aan inhoudingsvermogen :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 8 september 2013 @ 14:15:55 #197
241662 Jian
Well, well, well
pi_130947250
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:56 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

De jongens tegen de meisjes...dat is ook raar,
Nee hoor, dat plaatje sloeg op de posts boven het plaatje, die waren een beetje in de trend van "Ja, maar mannen", "ja, maar vrouwen", niets bijzonders dus. Maar dat plaatje is al weg, want dat was heel erg ...... schijnbaar??!
Excuus, plaatje is niet weg, ik zag het alleen even niet meer :D
quote:
Ik kom net aan in dit topic en zag jou en anderen steeds het punt proberen te maken dat vrouwen moeten zorgen dat ze niet seksueel geintimideerd kunnen worden, onder het mom van eigen verantwoordelijkheid nemen. Maar waar blijft dan de eigen verantwoordelijkheid van de man ?
Ben ik helemaal met je eens, daarom zei ik dan ook in mijn posts min of meer dat het gedrag van de betreffende man(nen) niet goed was (lees het maar eens echt na) , maar dat we wel in een wereld leven waar e.e.a. wel een gegeven is, dus dat je wel (als man of als vrouw) altijd je gezond verstand moet gebruiken en je bij voorkeur niet in situaties moet begeven waarin je dit soort dingen kunt verwachten en dan heb ik het niet over in leuke kleding over straat gaan, ik hou ervan, maar over bijvoorbeeld je blote borsten gaan lopen flashen in een menigte opgewonden/dronken mannen (zoals die ene foto)
  zondag 8 september 2013 @ 14:16:38 #198
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130947280
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 14:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Anders wel? ben je wel lekker kerel? Excuses lopen verzinnen voor het hebben van gebrek aan inhoudingsvermogen :{w
Ja, de dader blijft hoofdverantwoordelijk, net als de dief. Maar ga verstandig om met je waren. :{

Ja.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 september 2013 @ 14:18:13 #199
3542 Gia
User under construction
pi_130947340
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, dan kan je er echt niets aan doen. :{

:{²
Dus, de schuld ligt pas bij de man als een vrouw met zwarte boerka, met begeleiding, wordt aangerand? Alles wat bloter, zichtbaarder, los rondloopt, vraagt erom?
pi_130947357
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, de dader blijft hoofdverantwoordelijk, net als de dief. Maar ga verstandig om met je waren. :{

Ja.

:{²
Weer die vergelijking met de dief. Ben het wel met je eens hoor! Als een vrouw op haar rug op straat gaat liggen en heel hard schreeuwt "neuk me, neuk me", ja dan moet ze niet vreemd opkijken dat er iets gebeurt. Zo klopt de vergelijking met een klomp goud op straat ook weer.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_130947361
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, dat kan ik helaas niet. Waarschijnlijk omdat ik geen vrouwen verkracht, ik weet niet wat men ertoe drijft. Ik weet het, ik ben een onwetende lul ;(
Vanwege het type man wat de boventoon voert in dit topic zou je bijna denken dat je een uitzondering bent met zo'n mening. Hopelijk willen er meer mannen reageren die er zo over denken.

Types als Meki doen voorkomen alsof mannen die een beetje huid zien veranderen in een soort weerwolven die niet anders kunnen dan zich kwijlend op hun slachtoffer storten. Ik vermoed dat een zwijgende meerderheid van normale mannen dit topic meeleest en snap niet dat die niet meer van zich laten horen om dat soort onzin die seksuele intimidatie excuseert uit de wereld te helpen.
  zondag 8 september 2013 @ 14:19:05 #202
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130947374
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, de schuld ligt pas bij de man als een vrouw met zwarte boerka, met begeleiding, wordt aangerand? Alles wat bloter, zichtbaarder, los rondloopt, vraagt erom?
Het codewoord: trigger.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130947407
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, de schuld ligt pas bij de man als een vrouw met zwarte boerka, met begeleiding, wordt aangerand? Alles wat bloter, zichtbaarder, los rondloopt, vraagt erom?
Natuurlijk niet, haar manier van lopen was ontzettend sletterig.
pi_130947419
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Vanwege het type man wat de boventoon voert in dit topic zou je bijna denken dat je een uitzondering bent met zo'n mening. Hopelijk willen er meer mannen reageren die er zo over denken.

Types als Meki doen voorkomen alsof mannen die een beetje huid zien veranderen in een soort weerwolven die niet anders kunnen dan zich kwijlend op hun slachtoffer storten. Ik vermoed dat een zwijgende meerderheid van normale mannen dit topic meeleest en snap niet dat die niet meer van zich laten horen om dat soort onzin die seksuele intimidatie excuseert uit de wereld te helpen.
Dat komt meer omdat het je niet zal zijn ontgaan dat de users hier die het verkrachten goedpraten van een bepaald slag zijn.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_130947446
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:19 schreef TresBon het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, haar manier van lopen was ontzettend sletterig.
Bovendien keek ze om toen we 'he, lekker sletje wil je me pijpen?' riepen. Dan vraag je erom!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 8 september 2013 @ 14:21:50 #206
3542 Gia
User under construction
pi_130947492
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het codewoord: trigger.

:{²
Codewoord: oogkleppen!
Blinddoek is misschien beter.

Jah, alle mannen verplicht blinddoeken, of bij de geboorte de ogen verwijderen.
Dat voorkomt veel criminaliteit en sexuele intimidatie.
  zondag 8 september 2013 @ 14:22:21 #207
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130947510
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Bovendien keek ze om toen we 'he, lekker sletje wil je me pijpen?' riepen. Dan vraag je erom!
Je taalgebruik verraad wel je manier van denken. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130947519
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, de dader blijft hoofdverantwoordelijk, net als de dief. Maar ga verstandig om met je waren. :{

Ja.

:{²
De dader is de enige verantwoordelijke :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 8 september 2013 @ 14:23:57 #209
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130947569
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 14:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Codewoord: oogkleppen!
Blinddoek is misschien beter.

Jah, alle mannen verplicht blinddoeken, of bij de geboorte de ogen verwijderen.
Dat voorkomt veel criminaliteit en sexuele intimidatie.
Je generaliseert, alsof elke man een potentiële verkrachter is. Hoe krijg je dat uit je toetsenbord geëxtraheerd zeg? :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 september 2013 @ 14:24:25 #210
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130947589
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De dader is de enige verantwoordelijke :{w
Daar denkt de verzekeringsmaatschappij anders over. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 september 2013 @ 14:25:12 #211
3542 Gia
User under construction
pi_130947621
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je generaliseert, alsof elke man een potentiële verkrachter is. Hoe krijg je dat uit je toetsenbord geëxtraheerd zeg?:N

:{²
Jij generaliseert ook. Alsof alle leuk geklede vrouwen erom vragen.
pi_130947626
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je taalgebruik verraad wel je manier van denken. :{
[quote]15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je taalgebruik verraad wel je manier van denken. :{

:{²
Waarom reageer je op zijn taalgebruik, dat is toch echt hoe een bepaald slag mannen tegen vrouwen praten. Daar heeft hij gewoon inzicht in. Misschien een inhoudelijke reactie? Ik wacht ook nog op een reactie van jou:
quote:
Dan mag je nu wel zeggen hoe we voorzichtig zijn met onze superkrachten :')
Wat is in jouw ogen wel acceptabel? Hoe moeten wij ons gedragen en kleden opdat we niet lastig worden gevallen door mannen. En zal die maatstaf gelden voor jou of alle of voor de meeste mannen? Denk je niet dat de norm verschuift als we allemaal in hooggesloten blouses en lange rokken lopen? Je bent de zoveelste man in deze topics die zoiets zegt. Ik wil nu weleens iets concreets horen
  zondag 8 september 2013 @ 14:25:43 #213
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_130947639
  zondag 8 september 2013 @ 14:27:40 #214
3542 Gia
User under construction
pi_130947715
Tja, dat wordt met je ogen naar de grond gericht en kuis gekleed, over straat schuifelen, denk ik. Liefst begeleidt met een oude, harige, tante.
  zondag 8 september 2013 @ 14:27:56 #215
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130947724
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 14:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Jij generaliseert ook. Alsof alle leuk geklede vrouwen erom vragen.
Ik denk dat geen enkele vrouw er om vraagt, of ze moet gek zijn. Maar je kan triggeren. :{

with great power comes great responsibility

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130947759
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Vanwege het type man wat de boventoon voert in dit topic zou je bijna denken dat je een uitzondering bent met zo'n mening. Hopelijk willen er meer mannen reageren die er zo over denken.

Types als Meki doen voorkomen alsof mannen die een beetje huid zien veranderen in een soort weerwolven die niet anders kunnen dan zich kwijlend op hun slachtoffer storten. Ik vermoed dat een zwijgende meerderheid van normale mannen dit topic meeleest en snap niet dat die niet meer van zich laten horen om dat soort onzin die seksuele intimidatie excuseert uit de wereld te helpen.
Ik heb het idee dat die excuus-puppys weten dat ze zelf moeite hebben zich in te houden als ze een mooie vrouw zien. En aangezien enige vorm van zelfreflectie ontbreekt, dekken ze zich vantevoren maar even in met commentaar op korte rokjes en strakke topjes.

Ik kijk er graag naar, geef ik eerlijk toe. Niks mis met een mooie dame, zeker niet als ze sexy gekleed is. Maar denken dat ze dan de aanranding of erger aan zichzelf te danken hebben is wel zó mijlenver verwijderd daarvan dat ik me hun denkwijze niet eens voor kan stellen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 8 september 2013 @ 14:30:05 #217
3542 Gia
User under construction
pi_130947793
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk dat geen enkele vrouw er om vraagt, of ze moet gek zijn. Maar je kan triggeren. :{

with great power comes great responsibility

:{²
Nou, antwoord dan eens de vraag van Tresbon.
Wat moet een vrouw dragen en hoe te gedragen om niemand te triggeren?
pi_130947887
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar denkt de verzekeringsmaatschappij anders over. :{

:{²
Oh, is er een slachtoffer van verkrachting ooit veroordeeld tot het betalen van verzekeringskosten dan? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 8 september 2013 @ 14:32:20 #219
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130947889
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 14:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Nou, antwoord dan eens de vraag van Tresbon.
Wat moet een vrouw dragen en hoe te gedragen om niemand te triggeren?
Ik heb die superpowers "helaas" niet. Dat weten vrouwen véééél beter. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130947918
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb die superpowers "helaas" niet. Dat weten vrouwen véééél beter. :{

:{²
Als vrouwen het beter weten, wil je het dan van ons aannemen als we het je vertellen ?
  zondag 8 september 2013 @ 14:33:12 #221
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130947924
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, is er een slachtoffer van verkrachting ooit veroordeeld tot het betalen van verzekeringskosten dan? :')
Ik hoor het je zeggen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 september 2013 @ 14:33:51 #222
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130947948
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:33 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Als vrouwen het beter weten, wil je het dan van ons aannemen als we het je vertellen ?
Maar dan komen we weer uit op die gemaakte naïviteit waar ik het eerder over had. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130947997
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb die superpowers "helaas" niet. Dat weten vrouwen véééél beter. :{

:{²
Je maakt jezelf er wel heel makkelijk van af. Je hangt de wijze man uit en vertelt ons dat we ons gedrag moeten kuisen. Dan zul je toch echt moeten uitleggen wat je precies bedoelt
pi_130948004
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik hoor het je zeggen. :{

:{²
:') Man man man, wat een figuur ben je ook :') En leg mij geen woorden in de mond aub. :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130948020
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar dan komen we weer uit op die gemaakte naïviteit waar ik het eerder over had. :{

:{²
Je gebruikt gewoon smoesjes.

Vrouwen kunnen niets doen om seksuele intimidatie te voorkomen, klaar.
  zondag 8 september 2013 @ 14:37:12 #226
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130948082
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:35 schreef TresBon het volgende:

[..]

Je maakt jezelf er wel heel makkelijk van af. Je hangt de wijze man uit en vertelt ons dat we ons gedrag moeten kuisen. Dan zul je toch echt moeten uitleggen wat je precies bedoelt
Gedrag gaat veel verder dan kleding alleen hoor. Je kunt nog zo kuis gekleed zijn, als je je onkuis gedraagt heb je er niks aan. :{

Het is dus een totaalplaatje. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 september 2013 @ 14:37:50 #227
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130948108
quote:
11s.gif Op zondag 8 september 2013 14:35 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

Vrouwen kunnen niets doen om seksuele intimidatie te voorkomen, klaar.
En dit is exact de gemaakte naïviteit waar ik het over had. :{

Hier een wetenschappelijk werkje over dit onderwerp dat ik eerder heb geschreven:

ONZ / Essay: Schaars geklede dames, oorzaak en aanleiding !

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130948233
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Gedrag gaat veel verder dan kleding alleen hoor. Je kunt nog zo kuis gekleed zijn, als je je onkuis gedraagt heb je er niks aan. :{

Het is dus een totaalplaatje. :{

:{²
In dat geval mogen al die mannen die ongevraagd grijpen naar borsten en billen van onbekende vrouwen en sexuele toespelingen maken standrechtelijk verkracht worden dus. Ik bedoel, het zijn dan wel geen mooie en uitdagend geklede vrouwen, maar het gaat om het totaalplaatje.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130948243
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Gedrag gaat veel verder dan kleding alleen hoor. Je kunt nog zo kuis gekleed zijn, als je je onkuis gedraagt heb je er niks aan. :{

Het is dus een totaalplaatje. :{

:{²
Ik bedoel nu met gedrag ook de manier van kleden. Gedrag is idd een totaalplaatje. Maar zou je voor deze ene keer niet op irrelevante details in willen gaan, maar juist op de inhoud?
pi_130948276
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dit is exact de gemaakte naïviteit waar ik het over had. :{

Hier een wetenschappelijk werkje over dit onderwerp dat ik eerder heb geschreven:

ONZ / Essay: Schaars geklede dames, oorzaak en aanleiding !

:{²
Een wetenschappelijk essay, in ONZ :') _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 8 september 2013 @ 14:45:51 #231
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130948403
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:41 schreef TresBon het volgende:

[..]

Ik bedoel nu met gedrag ook de manier van kleden. Gedrag is idd een totaalplaatje. Maar zou je voor deze ene keer niet op irrelevante details in willen gaan, maar juist op de inhoud?
Als je oplossingsgericht denkt kun en mag je dit juist niet los van elkaar zien. :{

Een belangrijk detail is dat er zelf een hoop gezinnen stuk gereten worden door deze "naïeve" girls. Man is tevreden met gezin, huisje boompje beestje. Komt op het werk en wordt vanwege carrière technische redenen verleid door een ondergeschikte (in zowel behavior als tijding). Resulaat: gezin stuk :{



:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130948412
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Gedrag gaat veel verder dan kleding alleen hoor. Je kunt nog zo kuis gekleed zijn, als je je onkuis gedraagt heb je er niks aan. :{

Het is dus een totaalplaatje. :{

:{²
Onkuis gedragen, ok nu ben je me kwijt. Vertel eens, geef eens wat voorbeelden van onkuis gedrag.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130948423
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 14:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Een wetenschappelijk essay, in ONZ :') _O-
Deze man is hilarisch
quote:
Deze dames werken met lijsten, bij elke man die zij overspelig maken zetten ze een streepje in hun kladblok en elke echtscheiding waar zij de reden van zijn zetten ze 2 streepjes en gaan ze door naar hun volgende slachtoffer,
_O-
quote:
De enige juiste en correcte oplossing is dit soort onzedelijk gedrag wettelijk verbieden en boetes uitdelen bij elke overtreding. Ik vind de tijd nl. nog niet rijp om lijfstraffen toe te passen, dat is iets voor later
_O- Bansheeboy, misschien wordt je ''essay'' in Afghanistan meer gewaardeerd
  zondag 8 september 2013 @ 14:47:41 #234
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130948470
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Onkuis gedragen, ok nu ben je me kwijt. Vertel eens, geef eens wat voorbeelden van onkuis gedrag.
Voorbeelden van onkuis gedrag:

- Sensueel loopje
- Bewust extreem giechelen
- Veel touchen

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130948471
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Gedrag gaat veel verder dan kleding alleen hoor. Je kunt nog zo kuis gekleed zijn, als je je onkuis gedraagt heb je er niks aan. :{

Het is dus een totaalplaatje. :{

:{²
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dit is exact de gemaakte naïviteit waar ik het over had. :{

:{²
Pardon ?

Ik ben afgelopen jaar nog seksueel geintimideerd en ik vind het niet te verdragen dat jij probeert te beweren dat ik het aan mezelf moet wijten omdat ik me onkuis kleedde/gedroeg of zogenaamd niet snapte dat ik het uitlokte met mijn "gemaakte naiviteit".

Ik ben een vrouw van 31, getrouwd met mijn eerste vriend waarmee ik 13 jaar samen ben, draag áltijd bedekte kleding en ben sowieso niet standaard aantrekkelijk (heb een BMI van 32) , ik drink geen druppel alcohol (nooit gedaan), rook niet, etc etc.

Ik werk in een winkel, droeg een lange broek, een shirt met lange mouwen en een jasschort van het bedrijf. Terwijl ik aan het werk was werd ik zonder dat ik het zag door een mij onbekende klant benaderd en bij mijn billen gegrepen.

Leg eens uit, hoe had ik dat kunnen voorkomen en vertel me ook eens wat er zo onkuis is aan mijn kleding en gedrag ?
  Trouwste user 2022 zondag 8 september 2013 @ 14:48:57 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_130948520
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Voorbeelden van onkuis gedrag:

- Sensueel loopje
- Bewust extreem giechelen
- Veel touchen

:{²
Dat giechelen vooral.

Dan lig je al bijna met je benen wijd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 8 september 2013 @ 14:49:21 #237
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130948534
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:47 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Leg eens uit, hoe had ik dat kunnen voorkomen en vertel me ook eens wat er zo onkuis is aan mijn kleding en gedrag ?
Er vanuit gaande dat je inderdaad geen triggers hebt gelost kun je je zelf in deze niets verwijten. :{

Maar goed, ik ken de situatie niet goed genoeg om een gefundeerde repliek te geven. :{

Wel minder trouwens. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130948543
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Voorbeelden van onkuis gedrag:

- Sensueel loopje
- Bewust extreem giechelen
- Veel touchen

:{²
Tjee zeg, nu moet ik al opletten hoe ik loop? Nu ben ik niet zo'n aanrakerig type, maar ik ken wel een heel aantal mensen die dat wel zijn, ook gewoon bij vrouwen(en nee ze zijn niet bi of lesbo), moeten die zichzelf maar geheel veranderen omdat een of andere idioot er aanstoot aan kan nemen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Trouwste user 2022 zondag 8 september 2013 @ 14:50:27 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_130948571
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:49 schreef erodome het volgende:

moeten die zichzelf maar geheel veranderen omdat een of andere idioot er aanstoot aan kan nemen?
Niet als het een stoot is.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130948592
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Voorbeelden van onkuis gedrag:

- Sensueel loopje
- Bewust extreem giechelen
- Veel touchen

:{²
:') Dude, jouw leven moet wel één grote test zijn, is het niet? _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 8 september 2013 @ 14:51:32 #241
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_130948617
Genieten dit topic. Je moet vaker online komen BSB.
  zondag 8 september 2013 @ 14:53:11 #242
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130948675
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Tjee zeg, nu moet ik al opletten hoe ik loop? Nu ben ik niet zo'n aanrakerig type, maar ik ken wel een heel aantal mensen die dat wel zijn, ook gewoon bij vrouwen(en nee ze zijn niet bi of lesbo), moeten die zichzelf maar geheel veranderen omdat een of andere idioot er aanstoot aan kan nemen?
Meer dan uitstekende vraag, dank je. Neen, ik vind dat de dader altijd de dader blijft en hoe dan ook gestraft moet worden zonder verzachtende omstandigheden. Ofschoon een vrouw uiteraard in staat is her en der hitsigheid te activeren blijf ik het ook de verantwoordelijkheid van de man vinden om hier verstandig mee om te gaan. Mijn hele standpunt is er juist gebaseerd om de vrouw te beschermen. Ja? Ja dat voornamelijk. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130948750
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:51 schreef Jellereppe het volgende:
Genieten dit topic. Je moet vaker online komen BSB.
Hee Jelle ^O^ Is er nog popcorn? :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 8 september 2013 @ 14:57:06 #244
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130948849
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:18 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

Types als Meki doen voorkomen alsof mannen die een beetje huid zien veranderen in een soort weerwolven die niet anders kunnen dan zich kwijlend op hun slachtoffer storten. Ik vermoed dat een zwijgende meerderheid van normale mannen dit topic meeleest en snap niet dat die niet meer van zich laten horen om dat soort onzin die seksuele intimidatie excuseert uit de wereld te helpen.
Ik heb Meki hier nog niet gezien, maar goed:

Als je mag kiezen hé, je bent een dief, steel je dan een dicht doosje met misschien een ketting erin, of pik je een ketting waarvan je weet dat hij mooi en erg aantrekkelijk is? Juist ja, zo ook met de verkrachter, ik kan niet als een verkrachter denken daar ik zeer vredelievend door het leven ga, maar het lijkt me niet meer dan logisch dan dat een verkrachter liever een schaars geklede sensueel pakt, zekerheidje, dan een vrouw die zedelijk gekleed is, onzekerheid (hoe sensueel de vrouw in kwestie is).

En dan heb ik het nog niet eens over de praktische voordelen (o.a. tijdswinst) voor de verkrachter als de sensueel in kwestie "easy access" verleent tot één der tools. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130948860
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:47 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

[..]

Pardon ?

Ik ben afgelopen jaar nog seksueel geintimideerd en ik vind het niet te verdragen dat jij probeert te beweren dat ik het aan mezelf moet wijten omdat ik me onkuis kleedde/gedroeg of zogenaamd niet snapte dat ik het uitlokte met mijn "gemaakte naiviteit".

Ik ben een vrouw van 31, getrouwd met mijn eerste vriend waarmee ik 13 jaar samen ben, draag áltijd bedekte kleding en ben sowieso niet standaard aantrekkelijk (heb een BMI van 32) , ik drink geen druppel alcohol (nooit gedaan), rook niet, etc etc.

Ik werk in een winkel, droeg een lange broek, een shirt met lange mouwen en een jasschort van het bedrijf. Terwijl ik aan het werk was werd ik zonder dat ik het zag door een mij onbekende klant benaderd en bij mijn billen gegrepen.

Leg eens uit, hoe had ik dat kunnen voorkomen en vertel me ook eens wat er zo onkuis is aan mijn kleding en gedrag ?
Na al die buildup dacht ik nu komt er iets ernstig en dan kom je uiteindelijk met billenknijpen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 8 september 2013 @ 14:57:45 #246
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_130948872
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 14:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hee Jelle ^O^ Is er nog popcorn? :P
Zit nu toevallig aan de Marokkaanse thee. Je bent van harte welkom om ook een glas muntthee te komen nuttigen. Het streelt de smaakpapillen.
  Forum Admin zondag 8 september 2013 @ 14:58:08 #247
232445 crew  Specularium
pi_130948885
:').
  zondag 8 september 2013 @ 14:59:32 #248
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130948941
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 14:57 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Zit nu toevallig aan de Marokkaanse thee. Je bent van harte welkom om ook een glas muntthee te komen nuttigen. Het streelt de smaakpapillen.
Marokkaanse thee is heerlijk. Alhoewel ik een Soussie ben drink ik liever thee zoals de Riffies. Licht van smaak en boordevol mint. :)

Ja.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130948992
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb Meki hier nog niet gezien, maar goed:

Als je mag kiezen hé, je bent een dief, steel je dan een dicht doosje met misschien een ketting erin, of pik je een ketting waarvan je weet dat hij mooi en erg aantrekkelijk is? Juist ja, zo ook met de verkrachter, ik kan niet als een verkrachter denken daar ik zeer vredelievend door het leven ga, maar het lijkt me niet meer dan logisch dan dat een verkrachter liever een schaars geklede sensueel pakt, zekerheidje, dan een vrouw die zedelijk gekleed is, onzekerheid (hoe sensueel de vrouw in kwestie is).

En dan heb ik het nog niet eens over de praktische voordelen (o.a. tijdswinst) voor de verkrachter als de sensueel in kwestie "easy access" verleent tot één der tools. :{

:{²
Je zit er mijlenver naast, een verkrachter denkt alleen maar het laten zien en voelen van macht. Dat een vrouw zedelijk gekleed is of niet doet er niet toe. Dat is hier al eens aangegeven, met links naar een wetenschappelijk onderzoek. En dan niet eentje geplaatst in ONZ.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130949019
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 14:57 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Zit nu toevallig aan de Marokkaanse thee. Je bent van harte welkom om ook een glas muntthee te komen nuttigen. Het streelt de smaakpapillen.
Te heet voor thee hier -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 8 september 2013 @ 15:01:27 #251
241662 Jian
Well, well, well
pi_130949021
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:51 schreef Jellereppe het volgende:
Genieten dit topic. Je moet vaker online komen BSB.
BSB +1, Tis niet altijd om de inhoud hoor, maar om hoe het gebracht wordt _O_
pi_130949090
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Meer dan uitstekende vraag, dank je. Neen, ik vind dat de dader altijd de dader blijft en hoe dan ook gestraft moet worden zonder verzachtende omstandigheden. Ofschoon een vrouw uiteraard in staat is her en der hitsigheid te activeren blijf ik het ook de verantwoordelijkheid van de man vinden om hier verstandig mee om te gaan. Mijn hele standpunt is er juist gebaseerd om de vrouw te beschermen. Ja? Ja dat voornamelijk. :{

:{²
Lijkt me helemaal niets om mijn hele leven zo bewust met vanalles rekening te moeten houden, zo erg dat ik mezelf amper meer kan zijn, altijd bewust van hoe ik loop, hoe ik lach, hoe ik kijk en ga zo maar door.
Ik neem het risico wel, zeker aangezien de overgrote meerderheid van de mannen zich wel gewoon kan gedragen.

Ik zal echt niet midden in de nacht alleen door het amsterdamse bos gaan huppelen, welke kleding ik ook aan heb. Maar ik ben echt niet van plan mijn hele leven in een soort van angst door te brengen omdat er een paar idioten zijn die geen stop kennen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130949107
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je zit er mijlenver naast, een verkrachter denkt alleen maar het laten zien en voelen van macht. Dat een vrouw zedelijk gekleed is of niet doet er niet toe. Dat is hier al eens aangegeven, met links naar een wetenschappelijk onderzoek. En dan niet eentje geplaatst in ONZ.
Volgens mij is ie gewoon aan het trollen. Zie alleen maar zijn ''essay'' in ONZ. Alleen wel jammer dat ik nu zoveel tijd heb verspild aan ''discussies''met idioten als BansheeBoy en Jian.
  zondag 8 september 2013 @ 15:03:34 #254
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_130949108
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Marokkaanse thee is heerlijk. Alhoewel ik een Soussie ben drink ik liever thee zoals de Riffies. Licht van smaak en boordevol mint. :)

Ja.

:{²
Gewoon tijdens de vakanties ook het Rif aan doen. Ik toef dan zeker enkele dagen bij familie in Nador en Al Aaroui. Die twee 'steden' stellen weinig voor, maar de sfeer bij familie is zeer goed te noemen. De muntthee vloeit dan rijkelijk. c_/
  zondag 8 september 2013 @ 15:04:54 #255
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_130949149
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Te heet voor thee hier -O-
Het is wennen. In Marokko drinken ze zelfs de nationale drank als het 30 graden is.
pi_130949162
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Te heet voor thee hier -O-
Het is nooit te heet voor thee!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130949201
quote:
6s.gif Op zondag 8 september 2013 15:04 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Hawaï? Het is wennen. In Marokko drinken ze zelfs de nationale drank als het 30 graden is.
Het is boven de 30 hier nu. En de nationale drank hier is Kinnie, en dat is niet te zuipen :') Dus we houden het wel op cocktails :9 Maakt de moraal ook wat losser, om even on-topic te blijven.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 8 september 2013 @ 15:06:31 #258
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_130949212
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef Jian het volgende:

[..]

BSB +1, Tis niet altijd om de inhoud hoor, maar om hoe het gebracht wordt _O_
Ik geniet daar ook van. Volgens mij noemen ze de manier van argumenteren van BSB in de argumentatieleer metacommunicatief argumenteren.
  zondag 8 september 2013 @ 15:06:38 #259
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130949217
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:03 schreef TresBon het volgende:

[..]

Volgens mij is ie gewoon aan het trollen. Zie alleen maar zijn ''essay''. Alleen wel jammer dat ik nu zoveel tijd heb verspild aan ''discussies''met idioten als BansheeBoy en Jian.
Ik denk er echt zo over. Maar ik laat me ook leiden door oprechte berzorgdheid. En dan heb ik het over slachtoffers aan beiden kanten van het spectrum:

- Gebroken gezinnen door schaarsgklede girls met sensuele tijdingen en behavior
- Girls die aangerand worden (en verkracht waarbij de reden niet macht is)

Ik wil dat voor zover mogelijk voorkomen. Uiteraard zal je dit nooit helemaal kunnen uitbannen, maar goed dat geldt ook voor ongelukken in het verkeer, toch wil je er alles aan doen om er voor te zorgen dat die degelijke Golf 6 een Golf 6 blijft. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130949291
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb Meki hier nog niet gezien, maar goed:
Excuses aan Meki, want ik bedoelde jou.

quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er vanuit gaande dat je inderdaad geen triggers hebt gelost kun je je zelf in deze niets verwijten. :{

Maar goed, ik ken de situatie niet goed genoeg om een gefundeerde repliek te geven. :{

Wel minder trouwens. :{

:{²
Gewoon maar één voorbeeld van dat jíj grote onzin praat. En je moet niet denken dat ik mijn voorbeeld aanhaalde voor jouw "goedkeuring" hoor. Ik vind jouw denkwijze verwerpelijk en achterlijk. Ondanks je beweringen dat je de aanrander ook verantwoordelijk vindt blijf je slachtoffers een groot gedeelte van de schuld toeschuiven en dat vind ik niet kloppen. Jij noemt het beschermen maar in de praktijk loopt het uit op onderdrukken.

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Na al die buildup dacht ik nu komt er iets ernstig en dan kom je uiteindelijk met billenknijpen
Niemand heeft het recht om zonder mijn instemming aan me te zitten, klaar.

Mannen die aan een vrouw zitten zonder haar instemming zijn gewoon losers. Een echte man hoeft dat niet te doen. Een beetje man weet als een vrouw echt wil en weet vanzelf wel een enthousiast "ja!" te krijgen.
  zondag 8 september 2013 @ 15:09:27 #261
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_130949315
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 15:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is boven de 30 hier nu. En de nationale drank hier is Kinnie, en dat is niet te zuipen :') Dus we houden het wel op cocktails :9 Maakt de moraal ook wat losser, om even on-topic te blijven.
Hawaï. _O_ Mijn geheugen brengt allemaal foto's en beelden van tropische stranden naar boven. Geniet ervan. ^O^
pi_130949332
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:09 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Hawaï. _O_ Mijn geheugen brengt allemaal foto's en beelden van tropische stranden naar boven. Geniet ervan. ^O^
Huh? Ik zit niet op Hawaii hoor :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 8 september 2013 @ 15:10:09 #263
241662 Jian
Well, well, well
pi_130949346
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:03 schreef TresBon het volgende:

[..]

Volgens mij is ie gewoon aan het trollen. Zie alleen maar zijn ''essay'' in ONZ. Alleen wel jammer dat ik nu zoveel tijd heb verspild aan ''discussies''met idioten als BansheeBoy en Jian.
Heej, laat mij er gewoon eens buiten, bloemetjesjurk!
  zondag 8 september 2013 @ 15:10:52 #264
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130949370
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:08 schreef pumpkin_Ruby het volgende:. Ondanks je beweringen dat je de aanrander ook verantwoordelijk vindt blijf je slachtoffers een groot gedeelte van de schuld toeschuiven en dat vind ik niet kloppen. Jij noemt het beschermen maar in de praktijk loopt het uit op onderdrukken.
De dader is en blijft de hoofdschuldige/verantwoordelijke, maar je hoeft hem niet te helpen. Meer zeg ik niet. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 september 2013 @ 15:10:56 #265
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_130949372
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 15:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Huh? Ik zit niet op Hawaii hoor :')
Oh. Mag ik vragen waar je dan toeft? Nationale drank is Kinnie = Malta volgens Wikipedia? Nu zie ik wolkenkrabbers, tropische stranden en mooie vrouwen voor mij.
pi_130949449
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 15:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De dader is en blijft de hoofdschuldige/verantwoordelijke, maar je hoeft hem niet te helpen. Meer zeg ik niet. :{

:{²
Geen enkel slachtoffer van seksuele intimidatie/aanranding/verkrachting gaat haar aanvaller helpen natuurlijk. Duh, BSB.
pi_130949479
quote:
6s.gif Op zondag 8 september 2013 15:10 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Oh. Mag ik vragen waar je dan toeft? Nationale drank is Kinnie = Malta volgens Wikipedia?


:P

Waar de dames schaars gekleed gaan, maar - oh, de verwarring voor BSB! - niet massaal verkracht worden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 8 september 2013 @ 15:14:12 #268
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130949488
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:12 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Geen enkel slachtoffer van seksuele intimidatie/aanranding/verkrachting gaat haar aanvaller helpen natuurlijk. Duh, BSB.
Ik zie easy-access verlenen toch echt als een soort van trigger en hulp. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130949528
Overvloed aan feminisme.
pi_130949530
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zie easy-access verlenen toch echt als een soort van trigger en hulp. :{

:{²
Tja, dat is jouw kronkel.
  zondag 8 september 2013 @ 15:15:21 #271
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_130949534
quote:
6s.gif Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:P

Waar de dames schaars gekleed gaan, maar - oh, de verwarring voor BSB! - niet massaal verkracht worden.
Daar is het de normaalste zaak van de wereld. Ook in NL is behoorlijk veel geoorloofd, zolang het maar niet in strijd is met de goede zeden en openbare orde volgens het Nederlandse wetboek. Ziet er lekker uit, die nationale drank van Malta.
pi_130949651
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zie easy-access verlenen toch echt als een soort van trigger en hulp. :{

:{²
Dan zie je dat verkeerd.

Tenzij BSB een geluidsdichte martelkamer in zijn kelder heeft waar hij nachtenlang schaarsgeklede en sensueel lopende vrouwen systematisch verkracht nadat hij ze eerst uitvoerig heeft gewaarschuwd voor de risico's die ze liepen als ze zich zo zouden blijven gedragen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Trouwste user 2022 zondag 8 september 2013 @ 15:24:46 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_130949811
Moet plots aan dronken Britse sletjes denk op vakantie in Lorett de Mar.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 8 september 2013 @ 15:30:03 #274
241662 Jian
Well, well, well
pi_130950002
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:24 schreef tong80 het volgende:
Moet plots aan dronken Britse sletjes denk op vakantie in Lorett de Mar.

:P
Ik schoot in de lach. :D

sorry meisjes, vrouwen :@
pi_130950541
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 15:10 schreef Jian het volgende:

[..]

Heej, laat mij er gewoon eens buiten, bloemetjesjurk!
Ach man, je zei zelf dat je in dit topic zit te klieren. In die slowchat waarin je me qoute.
Niet verontwaardigd doen als je toch maar zit te trollen.
  zondag 8 september 2013 @ 15:49:08 #276
241662 Jian
Well, well, well
pi_130950641
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:46 schreef TresBon het volgende:

[..]

Ach man, je zei zelf dat je in dit topic zit te klieren. In die slowchat waarin je me qoute.
Niet verontwaardigd doen als je toch maar zit te trollen.
Zit je me nou al te stalken ook -O- Ik vind dat heel intimiderend hoor ;(
  zondag 8 september 2013 @ 15:55:47 #277
3542 Gia
User under construction
pi_130950842
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Jian het volgende:

[..]

Zit je me nou al te stalken ook -O- Ik vind dat heel intimiderend hoor ;(
Je vraagt erom!
pi_130950904
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:49 schreef Jian het volgende:

[..]

Zit je me nou al te stalken ook -O- Ik vind dat heel intimiderend hoor ;(
Ik krijg een notificatie dat je me qoute, net nadat je zegt dat je klaar met me bent :{
  zondag 8 september 2013 @ 15:59:47 #279
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130950978
Jongens, blijf aub bij de inhoud. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 8 september 2013 @ 16:03:35 #280
241662 Jian
Well, well, well
pi_130951126
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 15:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Je vraagt erom!
Helemaal niet Gia, als jij echt mijn eerdere posts aangaande dit onderwerp goed leest, dan lees je dat die helemaal niet klierig zijn ofzo en gewoon aangeven dat ik het oneens ben met dit soort "mannetjesgedrag", maar dat ik wel zeg dat we in een wereld leven waarin je in bepaalde situaties gewoon je gezonde verstand moet gebruiken. Dat de één of andere dolle mina, daar mee aan de haal gaat, niet echt leest, maar alleen doordraaft, daar kan ik niet veel aan doen hoor ....... Ja en misschien word ik dan wel een beetje klierig ;)
  zondag 8 september 2013 @ 16:05:01 #281
241662 Jian
Well, well, well
pi_130951187
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 15:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, blijf aub bij de inhoud. :{

:{²
Yes master!
  zondag 8 september 2013 @ 16:08:03 #282
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_130951288
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 16:05 schreef Jian het volgende:

[..]

Yes master!
;)

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_130951316
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:37 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Je kunt het ook omdraaien en de vraag stellen waarom het allemaal zo uitdagend moet wezen, niet iedereen vind het allemaal maar leuk. Ik kan er prima tegen, behalve bij de jonge meiden, dat geeft rare situaties meen ik. Soms zie je het niet zo duidelijk maar zit je te kijken naar veel te jonge grietjes, niet echt leuk. En ook totaal niet nodig trouwens om zo jong zo gekleed te gaan, het is nooit aanleiding tot raar gedrag natuurlijk, maar je zet wel een bepaald beeld neer waar mannen toch een bepaald beeld en gevoel bij hebben.
Jonge (puber)meisjes voelen de drang om hun vrouwelijkheid en hun seksualiteit te onderzoeken. Al vrij snel hebben ze in de gaten dat ze door bepaalde kleding (en evt. make-up) mannelijke aandacht krijgen. Dus het antwoord op je vraag waarom het allemaal zo uitdagend moet zijn, is simpelweg, omdat het meisje in kwestie daarmee mannelijke aandacht genereert en leert hoe zij daarmee en met haar eigen seksualiteit moet omgaan.

Wat de hele consequentie en omvang van die aandacht allemaal in kan houden, snappen ze (nog) niet. Daar zijn ze simpelweg nog te jong voor. En dan krijg je inderdaad de situatie dat 12-13-14-15-jarigen met véél te sexy outfits over straat gaan. Is dat een excuus voor aanranding of verkrachting? Dacht het toch niet! Is het onverstandig? Jazeker!

Maar waarom is het helaas niet mogelijk voor jonge meisjes om op die manier hun natuurlijke ontwikkeling door te mogen maken? Waarom altijd dat achterlijke holbewoners gedrag? Die stupide en hypocriete dubbele moraal?

Jonge (puber)jongens voelen óók de drang om hun mannelijkheid en seksualiteit te onderzoeken. Alleen uit dat zich in bijv. (zeer) roekeloos gedrag. Is toch net zo goed onverstandig?

Bottomline in mijn opinie is dat jonge pubers (m/v), net zoals wij allen, de kans moet krijgen om, elk op zijn of haar eigen manier, volwassen te worden. Voor sommigen betekent dat gothic kleding en voor anderen barbie kleding (om maar even een paar uitersten te noemen). En écht volwassen (dus dat je hersens zijn uitgerijpt en je daadwerkelijk ten volle de consequenties van je gedrag kunt overzien) ben je pas op je 25!

Ben je een volwassene, dan moet jij de verantwoordelijke zijn! Geen excuus en geen gemaar. Al wordt er poedelnaakt een lapdance op je uitgevoerd, zonder nadrukkelijke uitnodiging hou je je handen thuis! Bij twijfel altijd uitgaan van "nee". En daar mag wmb ook een hele zware straf (veel zwaarder dan nu het geval is) op staan.

Verder vind ik het ontzettend jammer om te merken, dat we in dit opzicht weer vrolijk terug gaan in de tijd. Er is meer seks om ons heen dan ooit tevoren, maar het madonna-hoer-complex is eveneens weer volop aanwezig zie ik, zelfs onder de seculieren.

Onder invloed van religie (en dat is dit keer vooral de islam) zijn we weer lekker aan het verpreutsen. Vrouwelijke seksualiteit wordt weer verkettert en tot bezit van mannen gemaakt, met de boerka als ultiem symbool van die abjecte mentaliteit. En die structurele onderdrukking van de vrouwelijke seksualiteit is toch wel een van de kwalijkste en walgelijkste aspecten van religies.
pi_130951448
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:56 schreef DemonRage het volgende:
Vrouwen mogen erbij lopen hoe ze willen, dus ook in hotpants, rokjes, naveltruitjes en/of iets met een diepe decolleté. Dat ze vervolgens bekeken worden door mannen, dat kan niemand een man kwalijk nemen want zo is de natuur.

Wat wel kwalijk is, is dat er mannen zijn die zich niet kunnen bedwingen om deze vrouwen verkrachten omdat ze in hun ogen er zelf om vragen... Van zulke figuren zie ik liever dat ze uitgeroeid worden, hoewel dat moeilijk zal gaan aangezien er genoeg meisjes en vrouwen zijn die verkrachtingen verzinnen.
Grotendeels met je eens, jammer van die laatste regel. Ja, er zullen valse aangiftes van verkrachtingen en/of aanrandingen zijn, maar dat zijn toch écht de uitzonderingen. Jouw laatste regel impliceert dat het geen uitzonderingen, maar de regel is en dat ben ik dus pertinent niet met je eens.
pi_130951677
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:09 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Jonge (puber)meisjes voelen de drang om hun vrouwelijkheid en hun seksualiteit te onderzoeken. Al vrij snel hebben ze in de gaten dat ze door bepaalde kleding (en evt. make-up) mannelijke aandacht krijgen. Dus het antwoord op je vraag waarom het allemaal zo uitdagend moet zijn, is simpelweg, omdat het meisje in kwestie daarmee mannelijke aandacht genereert en leert hoe zij daarmee en met haar eigen seksualiteit moet omgaan.

Wat de hele consequentie en omvang van die aandacht allemaal in kan houden, snappen ze (nog) niet. Daar zijn ze simpelweg nog te jong voor. En dan krijg je inderdaad de situatie dat 12-13-14-15-jarigen met véél te sexy outfits over straat gaan. Is dat een excuus voor aanranding of verkrachting? Dacht het toch niet! Is het onverstandig? Jazeker!

Maar waarom is het helaas niet mogelijk voor jonge meisjes om op die manier hun natuurlijke ontwikkeling door te mogen maken? Waarom altijd dat achterlijke holbewoners gedrag? Die stupide en hypocriete dubbele moraal?

Jonge (puber)jongens voelen óók de drang om hun mannelijkheid en seksualiteit te onderzoeken. Alleen uit dat zich in bijv. (zeer) roekeloos gedrag. Is toch net zo goed onverstandig?

Bottomline in mijn opinie is dat jonge pubers (m/v), net zoals wij allen, de kans moet krijgen om, elk op zijn of haar eigen manier, volwassen te worden. Voor sommigen betekent dat gothic kleding en voor anderen barbie kleding (om maar even een paar uitersten te noemen). En écht volwassen (dus dat je hersens zijn uitgerijpt en je daadwerkelijk ten volle de consequenties van je gedrag kunt overzien) ben je pas op je 25!

Ben je een volwassene, dan moet jij de verantwoordelijke zijn! Geen excuus en geen gemaar. Al wordt er poedelnaakt een lapdance op je uitgevoerd, zonder nadrukkelijke uitnodiging hou je je handen thuis! Bij twijfel altijd uitgaan van "nee". En daar mag wmb ook een hele zware straf (veel zwaarder dan nu het geval is) op staan.

Verder vind ik het ontzettend jammer om te merken, dat we in dit opzicht weer vrolijk terug gaan in de tijd. Er is meer seks om ons heen dan ooit tevoren, maar het madonna-hoer-complex is eveneens weer volop aanwezig zie ik, zelfs onder de seculieren.

Onder invloed van religie (en dat is dit keer vooral de islam) zijn we weer lekker aan het verpreutsen. Vrouwelijke seksualiteit wordt weer verkettert en tot bezit van mannen gemaakt, met de boerka als ultiem symbool van die abjecte mentaliteit. En die structurele onderdrukking van de vrouwelijke seksualiteit is toch wel een van de kwalijkste en walgelijkste aspecten van religies.
Je kunt je ook afvragen waarom ontdekken op het scherpst van de snede zou moeten gebeuren, en of er niet wat matiging zou kunnen plaatsvinden daarin.

We denken en handelen schijnbaar graag in extremen om daar vervolgens steeds tussen te schakelen..
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130951691
quote:
9s.gif Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef Peunage het volgende:
Overvloed aan feminisme.
Wat is er feministisch aan het feit dat het overgrote deel van de mannen zich prima in kan houden en dat de mannen die dat niet willen dat altijd zullen doen, ongeacht kleding?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130951746
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:44 schreef TresBon het volgende:

[..]

Verkrachting gaat om macht en woede niet over seks of aantrekkingskracht. Een vrouw kan zich daar gewoon niet op kleden. Ik begrijp niet dat dit bij niemand aan het verstand kan worden gebracht.
http://www.theguardian.co(...)-about-power-not-sex
http://www.d.umn.edu/cla/faculty/jhamlin/3925/myths.html
Is een kwestie van onwil. Het is zoveel makkelijker om de verantwoordelijkheid en schuld exclusief bij de vrouwen te leggen, want dat is immers al eeuwenlang een zeer succesvolle methode geweest.

Het geeft dergelijke mannen een perfect excuus om in de slachtofferrol te duiken (ik kon er niets aan doen, want zij zag er zo sexy uit) en ook nog eens de schuld bij het échte slachtoffer te leggen (ze vroeg er zelf om met dergelijke kleding/zo'n uiterlijk).

Zolang er nog mensen zijn die in die smerige, achterbakse, lulkoek trappen, blijft het een zeer succesvolle en dus veel gebruikte strategie. Helaas zie ik de aanhangers van dit non-argument tegenwoordig eerder toe- dan afnemen.
pi_130951797
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:01 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Net zoals overvallers die echt vastberaden zijn ook wel een minder makkelijk slachtoffer zullen pakken. Maar de waarschijnlijkheid waarmee dit gebeurt, daar heb je als slachtoffer/vrouw dus echt wel invloed op.
Kortom, vrouwen moeten maar thuisblijven of een boerka aan of een bodyguard meenemen.....rly?
pi_130951978
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:25 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Kortom, vrouwen moeten maar thuisblijven of een boerka aan of een bodyguard meenemen.....rly?
Ja, want geen enkele man die hier gezond verstand en voorzichtigheid predikt heeft antwoord kunnen geven op deze vragen:
*Hoe moeten wij ons gedragen en kleden opdat we niet lastig worden gevallen door mannen.
*En zal die maatstaf gelden voor jou of alle of voor de meeste mannen?
* Denk je niet dat de norm verschuift als we allemaal in hooggesloten blouses en lange rokken lopen?
pi_130952023
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:07 schreef erodome het volgende:

[..]

En de enige manier om je te beschermen tegen dat soort idioten is om niet buiten te komen zonder bescherming. Als vrouwen zich wel "netjes" kleden doen deze idioten dit nogsteeds, dan gebruiken ze wel een ander smoesje(die enkel die te zien is, dat truitje waarin de borsten zich net aan aftekenen, of het feit dat een vrouw aanwezig is).
De normale mannen moeten eens ophouden met die smoezen te ondersteunen, want ze zouden moeten weten dat het doodnormaal is om je normaal te gedragen in deze, om je handjes thuis te houden.
Niet alleen de mannen, ook de preutse(re) vrouwen zouden daarmee moeten ophouden. Het is belachelijk dat diezelfde vrouwen om het hardste roept dat ze niet op hun uiterlijk beoordeeld willen worden en dat zij de vrijheid moeten hebben om zelf te mogen bepalen hoe zij zich kleden, terwijl zij hiermee het perfecte tegenargument leveren.
pi_130952172
Wat stopnaald zegt, volgens mij is dat echt zo als we het hebben over jonge meisjes en snappen/bevatten ze echt niet wat de consequenties soms kunnen zijn.
pi_130952257
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:37 schreef Alweerz het volgende:
Wat stopnaald zegt, volgens mij is dat echt zo als we het hebben over jonge meisjes en snappen/bevatten ze echt niet wat de consequenties soms kunnen zijn.
Daarom vind ik dat ouders dat meer moeten uitleggen en eventueel bijsturen. Het is nergens voor nodig, beter de tijd nemen om ze karakter en zelfwaardering aan te leren in plaats van seksueel goed in de markt te liggen.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130952399
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 12:59 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Neuh, er zijn wel vrouwen die zich sexy kleden zonder aandacht te willen van mannen. Gewoon omdat ze 't mooi vinden.
En wat dacht je van lesbische vrouwen? Die willen gegarandeerd geen aandacht van mannen, maar wél sexy zijn, want aandacht van andere vrouwen....
pi_130952560
quote:
15s.gif Op zondag 8 september 2013 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is aan jou om dan te handelen met de schuldgevoelens die je dan hebt omdat je behavior en tijding te sensueel/aantrekkelijk waren. Je vriendin die er kuis bij liep is wel weer veilig thuis en kan zonder woelen tot 11:00 in bed liggen. :{

:{²
Ik vermoed in sterke mate, dat ik uitsluitend schuldgevoelens zal hoeven te handelen, wanneer ik je kroonjuwelen dusdanig gewelddadig heb bewerkt, dat je er nooit meer plezier van zult hebben.
GODVERDOMME WAT EEN ONGELOFELIJKE KLOOTZAK BEN JIJ!

(zo dat moest ik effe kwijt).
pi_130952562
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:40 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Daarom vind ik dat ouders dat meer moeten uitleggen en eventueel bijsturen. Het is nergens voor nodig, beter de tijd nemen om ze karakter en zelfwaardering aan te leren in plaats van seksueel goed in de markt te liggen.
Tsja, ik denk dat de meeste jonge meisjes wel in zo'n fase komen (ik wel iig en in mijn omgeving ook) en dat je als ouder-zijnde alleen een beetje kunt sturen. En dan hopen dat je geen koppig kind hebt, trouwens.

Bovendien kijken kerels ook gewoon vaak, ongeacht leeftijd.
pi_130952563
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:32 schreef TresBon het volgende:

[..]

Ja, want geen enkele man die hier gezond verstand en voorzichtigheid predikt heeft antwoord kunnen geven op deze vragen:
*Hoe moeten wij ons gedragen en kleden opdat we niet lastig worden gevallen door mannen.
*En zal die maatstaf gelden voor jou of alle of voor de meeste mannen?
* Denk je niet dat de norm verschuift als we allemaal in hooggesloten blouses en lange rokken lopen?
Waarom wil je dat een man dat aan je voorschrijft? Je moet zelf nadenken en bepalen wat slim/verstandig is.

Dat is wat veel mannen hier proberen te zeggen denk ik. Wij leven niet in een perfecte utopische sprookjeswereld waar iedereen elkaar lief vind en iedereen zich aan de wet houdt. Er zijn ook 'gemene' mannen. Zolang die mannen er zijn en er geen directe magische oplossing is, moet je misschien zelf anticiperen. Dat kan betekenen dat je een keer geen minirokje aan kunt als je door een bepaalde straat/buurt loopt. Of je doet het wel, maar dan heeft klagen geen zin want zoals ik al zei bestaat er geen magische oplossing voor dit probleem.
pi_130952689
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 16:50 schreef Alweerz het volgende:

[..]

Tsja, ik denk dat de meeste jonge meisjes wel in zo'n fase komen (ik wel iig en in mijn omgeving ook) en dat je als ouder-zijnde alleen een beetje kunt sturen. En dan hopen dat je geen koppig kind hebt, trouwens.

Bovendien kijken kerels ook gewoon vaak, ongeacht leeftijd.
Je hebt meer dan 10 jaar de tijd gehad om te sturen, dus mits goed opgevoed en wijsgemaakt zullen de meeste redelijk gewoon blijven doen denk ik. Flirten en er goed uitzien is niets mis mee, het zijn alleen de excessen die je kunt voorkomen.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130952749
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 16:50 schreef Peunage het volgende:

[..]

Waarom wil je dat een man dat aan je voorschrijft?
Dat wil ze niet. Ze wil dat mannen erkennen dat de redenering "als je geen uitdagende kleding draagt word je ook niet aangerand" stompzinnig is. Ook in het echte, niet utopische leven.

Waar ze volkomen gelijk in heeft.
pi_130952770
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 16:50 schreef Peunage het volgende:

[..]

Waarom wil je dat een man dat aan je voorschrijft? Je moet zelf nadenken en bepalen wat slim/verstandig is.

Dat is wat veel mannen hier proberen te zeggen denk ik. Wij leven niet in een perfecte utopische sprookjeswereld waar iedereen elkaar lief vind en iedereen zich aan de wet houdt. Er zijn ook 'gemene' mannen. Zolang die mannen er zijn en er geen directe magische oplossing is, moet je misschien zelf anticiperen. Dat kan betekenen dat je een keer geen minirokje aan kunt als je door een bepaalde straat/buurt loopt. Of je doet het wel, maar dan heeft klagen geen zin want zoals ik al zei bestaat er geen magische oplossing voor dit probleem.
Het gaat me er vooral om dat enkele mannen hier met belachelijke, bijna hilarische vergelijkingen komen. Niks concreets noemen. Als je dit soort dingen vraagt, wordt het genegeerd. Of dan zegt BansheeBoy dat we zelf wel weten wat voor superkrachten we hebben en dat zelf beter weten.
Nee, dat weet ik niet. Over de verschuivende norm, daar wil jullie blijkbaar ook niet op reageren.
Stel, we bannen elke minirok uit. Oke, prima we dragen rokken over de knie en spijkerbroek. Er zal als snel een man opstaan die zegt: hè die rok is maar net over de knie, wil ze me daarmee verleiden? Die spijkerbroek is veel te strak, vraagt ze aandacht? Kortom, ik wil dat de mannen die beweren wat jij ook beweert hier op reageren. Niet met stomme verhalen over een zichbare staaf goud en een staaf goud in een ondoorzichtige zak.
pi_130952953
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:57 schreef TresBon het volgende:

[..]

Het gaat me er vooral om dat enkele mannen hier met belachelijke, bijna hilarische vergelijkingen komen. Niks concreets noemen. Als je dit soort dingen vraagt, wordt het genegeerd. Of dan zegt BansheeBoy dat we zelf wel weten wat voor superkrachten we hebben en dat zelf beter weten.
Nee, dat weet ik niet. Over de verschuivende norm, daar wil jullie blijkbaar ook niet op reageren.
Stel, we bannen elke minirok uit. Oke, prima we dragen rokken over de knie en spijkerbroek. Er zal als snel een man opstaan die zegt: hè die rok is maar net over de knie, wil ze me daarmee verleiden? Die spijkerbroek is veel te strak, vraagt ze aandacht? Kortom, ik wil dat de mannen die beweren wat jij ook beweert hier op reageren. Niet met stomme verhalen over een zichbare staaf goud en een staaf goud in een ondoorzichtige zak.
Je gaat mijn punt compleet voorbij. Ik heb het helemaal niet gehad over verbieden. Ik zeg enkel dat vrouwen soms ook mogen nadenken en voor zichzelf zorgen. Niet altijd er blind van uit gaan dat het wel goed zal komen, want ik overtreed geen wet.
pi_130952983
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:54 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Je hebt meer dan 10 jaar de tijd gehad om te sturen, dus mits goed opgevoed en wijsgemaakt zullen de meeste redelijk gewoon blijven doen denk ik. Flirten en er goed uitzien is niets mis mee, het zijn alleen de excessen die je kunt voorkomen.
Nou ja, je hebt er meisjes (en jongens) bijzitten die toch helemaal doorslaan. Volgens mij heeft dat ook deels te maken met persoonlijkheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')