abonnement Unibet Coolblue
pi_131003390
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dit. Heb ik ook meerdere keren gezegd, maar in andere woorden.

Maar uiteindelijk zal er weer een vrouw zijn die het punt compleet mist en reageert met "oh, dus het is onze schuld? We moeten zeker in boerkas lopen!?".
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:43 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

Vandaar de gezichtssluier?
Ah kijk, daar issie :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_131003653
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Eens. Dit is precies wat ik ook bedoelde. Ik keur handtastelijkheden en verkrachting enzo absoluut niet goed. Maar je leeft niet in een perfecte wereld. Er zijn nu éénmaal mannen die een kort rokje als uitnodiging zien om tegen je aan te gaan staan rijden. Of die denken dat een korte plagende glimlach een teken is dat ze met hem naar bed wil. Prima dat je er zo bij wil lopen, maar wees dan op de hoogte van de mogelijke consequenties.
En als niemand meer in dat korte rokje loopt dan word het wel wat anders wat die mannen als smoes gebruiken.

Wat dacht je van het gewoon niet meer goedpraten voor anderen en er evt wat van zeggen als je het ziet gebeuren ipv te zeggen dat die vrouw niet moet zeuren, dat ze er zelf om gevraagd heeft?
Dat er idioten zijn en altijd zullen blijven is een feit, maar je kan je daar niet echt tegen beschermen, die zullen er altijd zijn en altijd wel een smoes hebben om hun eigen gedrag goed te praten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 9 september 2013 @ 21:50:24 #78
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_131003671
'Uitlokken' is wel erg passief. Meiden kunnen tegenwoordig erg agressief seksueel gedrag vertonen in de openbare ruimte, is mijn ervaring.
pi_131004105
Ik denk niet dat we er uit gaan komen :P
Aan de ene kant blijven de heren zeggen dat we niet in Lalaland wonen en dat we zelf verantwoordelijk zijn. De andere kant is het niet eens met smoesjes over kleding. En heeft het zelf meegemaakt dat ze er netjes bijliep en dat mannen dan nog hun handen niet thuis kunnen houden. Feit is: wij meiden kunnen beter pepperspray oid meenemen. Want waar mannen zijn, daar kunnen ze last ondervinden.

edit: met last bedoel ik uiteraard niet schatje of hoer geroep. Zo militant ben ik ook weer niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door TresBon op 09-09-2013 22:04:10 ]
  maandag 9 september 2013 @ 21:58:27 #80
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_131004134
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef erodome het volgende:

[..]

En als niemand meer in dat korte rokje loopt dan word het wel wat anders wat die mannen als smoes gebruiken.
Waarom toch zo dwars steeds? Gun je die girls geen fijne onbezorgde tijd achter de X-Box? :?

Jij denkt heel erg als vrouw, maar je moet de mannelijke denkwijzen niet negeren. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_131005142
quote:
15s.gif Op maandag 9 september 2013 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom toch zo dwars steeds? Gun je die girls geen fijne onbezorgde tijd achter de X-Box? :?

Jij denkt heel erg als vrouw, maar je moet de mannelijke denkwijzen niet negeren. :{

:{²
Ik gun die meiden een leven zoals ze zelf willen en helaas zit daar wat risico aan(dat geld net zo hard voor jongens), maar als we jongens wat beter opvoeden en deze smoezen niet meer ondersteunen wordt dat risico iets minder. Op dit gebied dan, echte gekken doe je bar weinig aan.

De mannelijke denkwijze, wel grappig dat al die mannen hier die zeggen "eigen verantwoordelijkheid" zelf ineens geen enkele moeite hebben met zichzelf in bedwang houden, dat samen met die overgrote meerderheid van mannen. Ligt het dan aan de mannelijke denkwijze, ik denk van niet, want als het echt in de man had gezeten dan was het een veel grotere groep geweest die zich niet kon gedragen.

[ Bericht 1% gewijzigd door erodome op 09-09-2013 22:25:03 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 9 september 2013 @ 22:17:27 #82
3542 Gia
User under construction
pi_131005239
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:30 schreef SeanFerdi het volgende:
Blabla
Als jouw ballen je lief zijn, zou ik toch maar oppassen welk mokkeltje je in haar kont knijpt of als sletje behandelt.

Je snapt toch wel dat het je eigen schuld is, als je dan geen vader meer kunt worden.
  maandag 9 september 2013 @ 22:41:58 #83
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_131006544
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Als jouw ballen je lief zijn, zou ik toch maar oppassen welk mokkeltje je in haar kont knijpt of als sletje behandelt.
Zo disrespectvol over vrouwen praten en dan je punt proberen te maken. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_131006772
quote:
15s.gif Op maandag 9 september 2013 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo disrespectvol over vrouwen praten en dan je punt proberen te maken. :N

:{²
Ze probeert zich in te leven in de mannelijke denkwijze en dan is het nog niet goed! En disrespectvol is geen woord, respectloos wel.
  maandag 9 september 2013 @ 22:48:57 #85
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_131006929
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef TresBon het volgende:

[..]

Ze probeert zich in te leven in de mannelijke denkwijze en dan is het nog niet goed!
Met deze zin heb je al je posts in deze reeks teniet gedaan. :{

Terdege.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_131007044
quote:
15s.gif Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Met deze zin heb je al je posts in deze reeks teniet gedaan. :{

Terdege.

:{²
quote:
Jij denkt heel erg als vrouw, maar je moet de mannelijke denkwijzen niet negeren.
Met die zin gebruik ik gewoon jouw woorden, op een spottende wijze. Ik hoop dat het nu niet te ingewikkeld voor je wordt.
  maandag 9 september 2013 @ 22:53:26 #87
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_131007182
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:51 schreef TresBon het volgende:

[..]

[..]

Met die zin gebruik ik gewoon jouw woorden, op een spottende wijze. Ik hoop dat het nu niet te ingewikkeld voor je wordt.
Valt op zich mee. Even met mijn ombudsman overleggen. Ik ben zo bij je terug. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_131007203
quote:
15s.gif Op maandag 9 september 2013 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Valt op zich mee. Even met mijn ombudsman overleggen. Ik ben zo bij je terug. :{

:{²
Is goed. Tot zo ;)
pi_131007565
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Als jouw ballen je lief zijn, zou ik toch maar oppassen welk mokkeltje je in haar kont knijpt of als sletje behandelt.

Je snapt toch wel dat het je eigen schuld is, als je dan geen vader meer kunt worden.
Wauw. Dit gaat helemaal nergens meer over :')
Wat heb je niet aan zijn post begrepen?
pi_131007639
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:46 schreef TresBon het volgende:

[..]

Ze probeert zich in te leven in de mannelijke denkwijze en dan is het nog niet goed! En disrespectvol is geen woord, respectloos wel.
Anglofoob? Taalpurist? Beiden?

quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Kijken mag, 'benaderen' als in een opmerking maken, nou ja vragen staat vrij, maar een afwijzing moet dan wel direct geaccepteerd worden, wat helaas soms niet gebeurd. En een normale manier van benaderen alsjeblieft, mannen die redeneren zoals jij hebben nogal eens de neiging te beginnen met 'Wil je met me neuken?' in plaats van zelfs maar een 'Hallo'.

Je hebt echt een serieus probleem met je zelfbeheersing en social skills, sorry hoor. Gelukkig hebben de meeste mannen hun oer-instincten beter onder controle, het kan dus wel.
Eerst gingen mijn wenkbrauwen omhoog, maar toen zag ik in dat deze arbitraire gespreksregels bedoeld zijn om de arbitraire kledingregels die voor vrouwen gelden te bekritiseren.

Dat gezegd hebbende vind ik al het gezeur over wat je als vrouw over je heen krijgt als je kortgerokt over straat gaat best wel kleinzerig, probeer maar eens als man in een kort rokje over straat te gaan, dan wordt je pas lastiggevallen, je rok mag tot iets boven de enkels komen en er komt nog gekut van.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_131007964
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:01 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Anglofoob? Taalpurist? Beiden?
Nope ;) , geen van beiden. Je hebt te weinig keuzemogelijkheden gegeven }:| Maar meneer zijn reacties staan vol met anglicismen, Engelse woorden en kromme zinnen. Over de inhoud hebben we het maar even niet. Na 2,5 topic mag er best wat van gezegd worden
pi_131136551
Ik moest lachen toen ik deze banner onder dit topic zag:


_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')