abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130921674
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben jij echt zo'n hersenloos beest? Je kan je niet meer inhouden als je een stukje tiet ziet? Misschien moet jij dan maar niet op straat komen, lijkt me een beter plan. Dan kunnen alle andere normale mensen gewoon op straat komen zonder het risico dat ze jou tegen komen.
Wellicht heb ik gewoon niet zoveel behoefte om verder te gaan, ik houd het wel gewoon bij kijken.

Maar roepen dat alles maar aan de man ligt en dat de vrouw geen blaam treft, kom nou toch. Vrouwen weten toch zelf ook wel hoe ze erbij lopen?

Nogmaals: als ik Lonsdale draag weet ik de gevolgen, hetzelfde geldt voor hoerige vrouwen.
:{
pi_130921675
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:32 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Aan de andere kant wordt er ook gedaan alsof er niets anders is wat vrouwen aan kunnen trekken.
Dat is niet zo, nergens is ook gedefinieerd welk outfit de man wild van verlangen maakt. Ik heb dit eerder gezegd, als de man zelf mag beoordelen of een vrouw zich wel naar zijn goedkeuren kleedt, dan gaat het mis. Dan kan een luchtige outfit op een zomerdag of een bikini op het strand al funest zijn.
pi_130921725
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Je beseft hopelijk wel dat als alle vrouwen zich "netjes" kleden de standaard verschuift? Dan krijg je weer, he er is een enkel te zien, die vrouw vraagt er zelf om!
Een enkel is niet bedoeld als sexy, ook niet in de strenge landen. Het gaat erom dat vrouwen zich zo kleden omdat ze zich zo willen uiten. Ja, dan krijg je dat he.
pi_130921741
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:34 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Wellicht heb ik gewoon niet zoveel behoefte om verder te gaan, ik houd het wel gewoon bij kijken.

Maar roepen dat alles maar aan de man ligt en dat de vrouw geen blaam treft, kom nou toch. Vrouwen weten toch zelf ook wel hoe ze erbij lopen?

Nogmaals: als ik Lonsdale draag weet ik de gevolgen, hetzelfde geldt voor hoerige vrouwen.
Ja, ze weten hoe ze erbij lopen, in veel gevallen willen ze aandacht, zoeken ze misschien wel een bedpartner. Dat is heel wat anders als pak het maar zonder toestemming. Zie je dat verschil werkelijk niet?

En weer, als je zelf prima in staat bent je in te houden en dat ook doet, waarom zie je dan niet in dat de mannen die wel die stap te ver gaan een probleem hebben?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130921761
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben jij echt zo'n hersenloos beest? Je kan je niet meer inhouden als je een stukje tiet ziet? Misschien moet jij dan maar niet op straat komen, lijkt me een beter plan. Dan kunnen alle andere normale mensen gewoon op straat komen zonder het risico dat ze jou tegen komen.
Je kunt het ook omdraaien en de vraag stellen waarom het allemaal zo uitdagend moet wezen, niet iedereen vind het allemaal maar leuk. Ik kan er prima tegen, behalve bij de jonge meiden, dat geeft rare situaties meen ik. Soms zie je het niet zo duidelijk maar zit je te kijken naar veel te jonge grietjes, niet echt leuk. En ook totaal niet nodig trouwens om zo jong zo gekleed te gaan, het is nooit aanleiding tot raar gedrag natuurlijk, maar je zet wel een bepaald beeld neer waar mannen toch een bepaald beeld en gevoel bij hebben.
“When there is no desire, all things are at peace.”
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:37:45 #31
241662 Jian
Well, well, well
pi_130921772
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:30 schreef TresBon het volgende:

[..]

Dit is gewoon onbeschoft, je gaat er vanuit dat alles wat jij post de waarheid is.
De waarheid bestaat niet, mijn waarheid wel, maar die is naar het schijnt te "complex" voor jou!
Niet mee zitten, je kan niet alles hebben :*
pi_130921780
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:36 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Een enkel is niet bedoeld als sexy, ook niet in de strenge landen. Het gaat erom dat vrouwen zich zo kleden omdat ze zich zo willen uiten. Ja, dan krijg je dat he.
Oh, want in die strenge landen is soms een plukje haar al genoeg om te zeggen die vrouw vroeg er zelf om, of die enkel. De geschiedenis leert ons dat het geen donder uitmaakt, dat sommige mannen(en ook vrouwen hoor, maar hier gaat het over mannen) gewoon onaangepast gedrag vertonen. Daar kan je je niet op kleden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_130921825
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, ze weten hoe ze erbij lopen, in veel gevallen willen ze aandacht, zoeken ze misschien wel een bedpartner. Dat is heel wat anders als pak het maar zonder toestemming. Zie je dat verschil werkelijk niet?

En weer, als je zelf prima in staat bent je in te houden en dat ook doet, waarom zie je dan niet in dat de mannen die wel die stap te ver gaan een probleem hebben?
Een bedpartner zoeken door je uitdagend te kleden. Dan hebben ze toch wat ze willen?
pi_130921833
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:36 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Nee, weet je dat heel zeker?
pi_130921846
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:37 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Je kunt het ook omdraaien en de vraag stellen waarom het allemaal zo uitdagend moet wezen, niet iedereen vind het allemaal maar leuk. Ik kan er prima tegen, behalve bij de jonge meiden, dat geeft rare situaties meen ik. Soms zie je het niet zo duidelijk maar zit je te kijken naar veel te jonge grietjes, niet echt leuk. En ook totaal niet nodig trouwens om zo jong zo gekleed te gaan, het is nooit aanleiding tot raar gedrag natuurlijk, maar je zet wel een bepaald beeld neer waar mannen toch een bepaald beeld en gevoel bij hebben.
Sinds wanneer moet je rekening houden met wat iedereen maar leuk vindt? Welke norm moet het dan worden, die van jou, die van pietje, die van truus, of die van geile anita?

En poei wat erg zeg, heb je gekeken naar een te jong meisje, dan denk je bij jezelf dat beooft wat voor de toekomst en je gaat door met je leven. Stel je niet zo aan.
pi_130921856
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:39 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Een bedpartner zoeken door je uitdagend te kleden. Dan hebben ze toch wat ze willen?
Heb je echt zo'n plaat voor je kop?
pi_130921913
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:39 schreef TresBon het volgende:

[..]

Nee, weet je dat heel zeker?
Heel zeker.

De vrouwen daar laten geen enkel zien om mannen uit te dagen. Wat vrouwen hier wel doen.
pi_130921917
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet je rekening houden met wat iedereen maar leuk vindt? Welke norm moet het dan worden, die van jou, die van pietje, die van truus, of die van geile anita?

En poei wat erg zeg, heb je gekeken naar een te jong meisje, dan denk je bij jezelf dat beooft wat voor de toekomst en je gaat door met je leven. Stel je niet zo aan.
Als je dat allemaal niet snapt dan houd het op natuurlijk. Ik geef gewoon mijn mening wat dat betreft, maar zeker wat betreft de jonge meiden vind ik dat ik wel een punt heb.
pi_130922021
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:41 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Heel zeker.

De vrouwen daar laten geen enkel zien om mannen uit te dagen. Wat vrouwen hier wel doen.
Hun doel is niet om mannen uit te dagen met een stuk enkel, natuurlijk niet. Maar in Afghanistan was het in de talibantijd -en misschien nu nog- echt niet de bedoeling dat de enkels te zien waren. Nu noem ik ook een heftig voorbeeld, maar het is nou eenmaal een glijdende schaal.
pi_130922040
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:41 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Als je dat allemaal niet snapt dan houd het op natuurlijk. Ik geef gewoon mijn mening wat dat betreft, maar zeker wat betreft de jonge meiden vind ik dat ik wel een punt heb.
Wiens norm moet het worden dan, wat kan wel en wat kan niet?
Het probleem is dat er nogal verschillend over gedacht wordt en dat dat verschuift met de algemene norm, is het zo dat naveltruitjes absoluut not done zijn dan wordt dat ietwat strakkere truitje te sexy, is dat ook not done dan wordt wat anders als erg sexy beschouwt en ga zo maar door. Waar houdt het dan op?

Moeten we dan maar naar vrouwen geheel bedekt en niet alleen over straat, want he, als ze alleen over straat gaan, dan vragen ze erom toch?
pi_130922096
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Wiens norm moet het worden dan, wat kan wel en wat kan niet?
Het probleem is dat er nogal verschillend over gedacht wordt en dat dat verschuift met de algemene norm, is het zo dat naveltruitjes absoluut not done zijn dan wordt dat ietwat strakkere truitje te sexy, is dat ook not done dan wordt wat anders als erg sexy beschouwt en ga zo maar door. Waar houdy het dan op?

Moeten we dan maar naar vrouwen geheel bedekt en niet alleen over straat, want he, als ze alleen over straat gaan, dan vragen ze erom toch?
Dat is weer het extreme opzoeken, net als wat er nu hier gebeurd. Zoek ergens het midden in.
pi_130922120
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:47 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Dat is weer het extreme opzoeken, net als wat er nu hier gebeurd. Zoek ergens het midden in.
Er is geen midden in deze, er zijn mannen(verreweg de meeste) die zich gewoon kunnen gedragen en er zijn mannen die dat niet willen.
pi_130922144
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Er is geen midden in deze, er zijn mannen(verreweg de meeste) die zich gewoon kunnen gedragen en er zijn mannen die dat niet willen.
Ik heb het niet over de effecten maar over het uitdragen en kleden. Dat is iets heel anders.
pi_130922304
Vrouwen mogen erbij lopen hoe ze willen, dus ook in hotpants, rokjes, naveltruitjes en/of iets met een diepe decolleté. Dat ze vervolgens bekeken worden door mannen, dat kan niemand een man kwalijk nemen want zo is de natuur.

Wat wel kwalijk is, is dat er mannen zijn die zich niet kunnen bedwingen om deze vrouwen verkrachten omdat ze in hun ogen er zelf om vragen... Van zulke figuren zie ik liever dat ze uitgeroeid worden, hoewel dat moeilijk zal gaan aangezien er genoeg meisjes en vrouwen zijn die verkrachtingen verzinnen.
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:59:04 #45
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_130922363
quote:
Waarom vind je het normaal dat mannen zich als beesten gedragen? In dit topic wordt gedaan alsof mannen geen controle hebben over hun gedrag, is dat zo?
Tuurlijk, verreweg de meeste mannen weten zelf ook dat ze hun handen thuis moeten houden.
Maar er is altijd een kleine groep die dat niet doet.

En net zoals jij niet in de verleiding zult komen om iemand te beroven, weet je dat je niet om drie uur 's nachts door een achterbuurt moet gaan lopen met dure sieraden, omdat er dan een vergrote kans is dat je beroofd wordt omdat er mensen zijn die wel mensen willen beroven.

En dan kun je zeggen: dit is een vrij land, ik heb het recht om daar om drie uur 's nachts te lopen, en beroving is strafbaar dus mij valt niets te verwijten...
...maar als je dan beroofd wordt zullen er een hoop mensen zeggen: Wat doe je daar dan ook om drie uur 's nachts? Dan nodig je het ook wel een beetje uit.

Ongeacht dat we met z'n allen zouden willen dat de wereld niet zo was.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_130922521
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:59 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Tuurlijk, verreweg de meeste mannen weten zelf ook dat ze hun handen thuis moeten houden.

En net zoals jij niet in de verleiding zult komen om iemand te beroven, weet je dat je niet om drie uur 's nachts door een achterbuurt moet gaan lopen met dure sieraden, omdat er dan een vergrote kans is dat je beroofd wordt omdat er mensen zijn die wel mensen willen beroven.

En dan kun je zeggen: dit is een vrij land, ik heb het recht om daar om drie uur 's nachts te lopen, en beroving is strafbaar dus mij valt niets te verwijten...
...maar als je dan beroofd wordt zullen er een hoop mensen zeggen: Wat doe je daar dan ook om drie uur 's nachts? Dan nodig je het ook wel een beetje uit.

Er zijn veel meer van dit soort vergelijkingen gepost. Maar denk je niet dat een dief altijd zal stelen, ook zonder directe uitlokking? Een voetbalhooligan altijd wel een manier ziet om zich te misdragen, ook als er niemand in de buurt is met een shirtje van een rivaliserende club? Denk je niet dat een fietsendief ook wel fietsen steelt die niet op slot zijn? Je kunt als vrouw inderdaad beter een beetje voorzichtig zijn, dat geef ik toe. Maar ik vind het argument niet juist. Omdat het volgens mij gewoon een kwestie van fatsoen is, zoals in al deze voorbeelden. Mannen die een vrouw lastig willen vallen, zullen dit blijven doen. Ongeacht de manier waarop ze zich kleedt.

[ Bericht 0% gewijzigd door TresBon op 07-09-2013 18:22:14 ]
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:11:51 #47
241662 Jian
Well, well, well
pi_130922677
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:59 schreef HenryHill het volgende:

[..]

ghèhèhè
pi_130923566
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Tis wat ongelukkig geformuleerd maar zit wel een kern van waarheid in.

Een schaars gekleed vrouw die er goed uitziet brengt zeer heftige gevoelens los in een man

Zijn reactie op deze vrouw kan zich uiten in verschillende vormen :

1 gewoon kijken : terwijl die denkt hoe die denkt hoe die je zal naaien
2 wat commentaar: he lekker ding,schatje, baby whatever terwijl die denkt hoe die je zal naaien
3 aantastgelijk worden : bij de boobs of de kont grijpen in de hoop dat dit voorspel zal leiden tot het echte naaiwerk
4 verkrachting : waar je geen geduld hebt voor alle bs en je door je gevoel laat leiden en tot actie overgaat ook al is dit tegen haar eigen wil

In de voorbeelden hierboven is er een overeenkomst . Al die mannen zijn getriggerd door die schaar geklede vrouw. Het enige verschil is hoe ze daarmee omgaan. En dan is er nog iets al die acties zijn gedreven door lust. Dus zelfs de ''leuke'' reacties , het kijken en het commentaar , heeft een perverse intentie die snel genoeg boven de tafel zal komen
Verkrachting gaat om macht en woede niet over seks of aantrekkingskracht. Een vrouw kan zich daar gewoon niet op kleden. Ik begrijp niet dat dit bij niemand aan het verstand kan worden gebracht.
http://www.theguardian.co(...)-about-power-not-sex
http://www.d.umn.edu/cla/faculty/jhamlin/3925/myths.html
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:01:44 #49
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_130927661
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:05 schreef TresBon het volgende:
Je kunt als vrouw inderdaad beter een beetje voorzichtig zijn, dat geef ik toe. Maar ik vind het argument niet juist.
Ik denk eerder dat je het niet leuk vindt.
quote:
Omdat het volgens mij gewoon een kwestie van fatsoen is, zoals in al deze voorbeelden. Mannen die een vrouw lastig willen vallen, zullen dit blijven doen. Ongeacht de manier waarop ze zich kleedt.
Net zoals overvallers die echt vastberaden zijn ook wel een minder makkelijk slachtoffer zullen pakken. Maar de waarschijnlijkheid waarmee dit gebeurt, daar heb je als slachtoffer/vrouw dus echt wel invloed op.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_130928315
quote:

[..]

Dit is gewoon onbeschoft, je gaat er vanuit dat alles wat jij post de waarheid is.

Waarheid of niet. Hij gaat er alleen vanuit dat men niet in staat is analogieën te begrijpen. Heel wat anders dan zeggen dat wat hij zegt waarheid is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')