SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IVheitieh
Ze doet op het moment mee met Atlasquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe is het met Iris Kroes eigenlijk.
Ah dan gaat ze niet zingen, maar zinken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze doet op het moment mee met Atlas
Hé-hé... Ze heeft wel een nummer 1-hit gescoord met Het Koningsliedquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah dan gaat ze niet zingen, maar zinken.
Aardige carriere switch hihaho
Zong ze die solo danquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hé-hé... Ze heeft wel een nummer 1-hit gescoord met Het Koningslied
Tophitquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zong ze die solo dan
Goeie teksten ook in die plaat
Wanneer is de Tessa Belinfante-fandag?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
Morgen is er trouwens een grootse Iris Kroesfandag. Komt allen!
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
Ja komen ze alle 3.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
6 oktober. The Oyster Club in Amsterdam. Vanaf 16:00uurquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wanneer is de Tessa Belinfante-fandag?
En weight watchersquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze doet op het moment mee met Atlas
man man manquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Ceeeeeee, kwijl je even meeeeeeeeeee? (dat rijmt).
Zie Facebook. Mijn tienercrush Patrick Bruel
*huppelt naar de boeks*quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Ceeeeeee, kwijl je even meeeeeeeeeee? (dat rijmt).
Zie Facebook. Mijn tienercrush Patrick Bruel
He joh laat me, ik ben bejaardquote:
Julia is nog maar 17. Die jij opnoemt waren bij deelname ouder en hadden inmiddels ook meer ervaring. Neem dat even mee in je mening.quote:
ja? Ik vind het een gevalletje been there heard thatquote:
Ja, goeie show gisteren, idd. Ook weinig commentaar in het topic over de show zelf, viel me op.quote:
Klopt, hoop echt dat we niet zo'n reeks krijgen dat de winnaar vanaf de auditie ronde al bekend isquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:16 schreef Flounder het volgende:
Ik vond Julia zeer goed,maar om haar nu zo. enorm de hemel in te prijzen als ze gisteren deden vond ik wat overdreven.
Vond het ook bijzonder oneerlijk ten opzichte van de andere kandidaten dat ze 2 nummers mocht zingen. Al was ze aldoor, ze toch extra exposure gehad.
Mind you, ze is nog maar 17, hè? En dan al zo zingen... Dat kan m.i. best wat worden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:16 schreef Flounder het volgende:
Ik vond Julia zeer goed,maar om haar nu zo. enorm de hemel in te prijzen als ze gisteren deden vond ik wat overdreven.
Vond het ook bijzonder oneerlijk ten opzichte van de andere kandidaten dat ze 2 nummers mocht zingen. Al was ze aldoor, ze toch extra exposure gehad.
Anders werd het te serieusquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:56 schreef TheVulture het volgende:
Ilse
Ik snap alleen niet waarom Ali B in de stoel zit... Slechtste jurylid ever
Heb echt gelachen dat zijn kandidaten er zo snel uit lagen bij de Xfactor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:56 schreef TheVulture het volgende:
Ilse
Ik snap alleen niet waarom Ali B in de stoel zit... Slechtste jurylid ever
Het leek sowieso nergens op. De gemiddelde TV Oranje-zanger is nog beterquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben wel blij dat arnold kolenzager niet door is
Kans gehad, nu lekker in de skihut liedjes zingen, doei!
Maar dat was toch alleen in seizoen 1? Zowel seizoen 2 (Charly) als seizoen 3 (Sandra) leken een bepaalde kant op te gaan, maar dat verliep anders...quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, hoop echt dat we niet zo'n reeks krijgen dat de winnaar vanaf de auditie ronde al bekend is
Dat is wel zo ja. :-)quote:Op zondag 8 september 2013 06:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat was toch alleen in seizoen 1? Zowel seizoen 2 (Charly) als seizoen 3 (Sandra) leken een bepaalde kant op te gaan, maar dat verliep anders...
Tja... John de Mol wil cashen he..quote:Op zondag 8 september 2013 12:56 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. :-)
Wat me nu ook opvalt is dat van een paar kandidaten al meteen een single is opgenomen.
Ook niet eerlijk.
En Ali B. ...Tja. Ik mis N&S en Roel.![]()
Ik hoorde toevallig vandaag nog zijn nummerquote:Op zondag 8 september 2013 13:30 schreef Koen66 het volgende:
De winnaar van xFactor is gelijk weer vergeten
Tja, begrijp wat je bedoeld. Maar ik kan Ali zn verhaaltjes en opmerkingen erg waarderen. Amuseer me toch wel extra nu Ali er in zit.quote:Op zondag 8 september 2013 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik was N&S en Roel eigenlijk wel beu... ik vind Ilse een hele goede aanwinst maar ze hadden gewoon iemand als 4e moeten kiezen die echt kan zingen... ik had zelfs Alain Clark getolereerd ipv Ali B
Achterlijk idd, ik kijk het net terugquote:Op zondag 8 september 2013 13:27 schreef Greys het volgende:
Als hij wil cashen HAD HIJ DANIEL ER IN MOETEN HOUDEN!!
Dat was die gebochelde toch?quote:Op zondag 8 september 2013 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Die muts op d'r blote poten deed me niet veel
Die er ook wat ska/reggaedingetjes tussendoor gooide... geen idee of die een bochel had, heb d'r gelijk uit mijn systeem gegooidquote:
inderdaad, ze was inderdaad goed, maar deze verheerlijking is oneerlijk voor de restquote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef TheVulture het volgende:
De rest van Team Borsato weet ook gelijk dat ze geen kans meer maken dankzij Marco's lofzang op Julia
En wat een overdreven gedoe trouwens met Wendy en Martijn on stage... kom op zeg... ja ze is steengoed maar je kunt ook compleet over de top gaan met je hallelujah-lofzang
Sarah is weer de standaard zielige gunfactor die er iedere keer weer doorheen geramd wordtquote:Op zondag 8 september 2013 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Waarom nemen ze zoals bij Daniel de moeite om iemand in een bioscoop te overvallen en een heel filmpje te maken maar hem dan niet door te laten gaan... is dat om ons te overtuigen dat het 'echt' is?
En die Ali zit meer op zijn medejuryleden te letten of die wel drukken dan dat hij zelf durft
En wat was er zo goed aan Sarah
meer budgetquote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Waarom ziet zo'n show er in andere landen toch altijd 10 keer beter uit qua setting en kwaliteit
Doen ze allemaal toch, ze zouden eigenlijk platen tussen de stoelen moeten zetten als er een auditie bezig is, en als er een omdraait dat je dan niet zo'n flitsgeluid hoort.quote:Op zondag 8 september 2013 20:30 schreef TheVulture het volgende:
En die Ali zit meer op zijn medejuryleden te letten of die wel drukken dan dat hij zelf durft
Dit. Ik denk dat het anders te saai en serieus zou worden qua jury.quote:Op zondag 8 september 2013 19:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, begrijp wat je bedoeld. Maar ik kan Ali zn verhaaltjes en opmerkingen erg waarderen. Amuseer me toch wel extra nu Ali er in zit.
Wat zingt hij slecht zegquote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Waarom ziet zo'n show er in andere landen toch altijd 10 keer beter uit qua setting en kwaliteit
Omdat de producenten niet in de jury zitten en de jury zich niet laat beinvloeden door voorfilmpjes?quote:Op zondag 8 september 2013 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Waarom nemen ze zoals bij Daniel de moeite om iemand in een bioscoop te overvallen en een heel filmpje te maken maar hem dan niet door te laten gaan.
Ik vind die verhaaltjes van B. juist hoogst irritant. Ook veel te weinig kandidaten per aflevering.quote:Op maandag 9 september 2013 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit. Ik denk dat het anders te saai en serieus zou worden qua jury.
Ik zie hem veel liever dan nick/simon of vanvelzen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik vind die verhaaltjes van B. juist hoogst irritant. Ook veel te weinig kandidaten per aflevering.
hahah. Hahaahha. Geloof je het zelf?quote:Op maandag 9 september 2013 15:25 schreef Flounder het volgende:
[..]
Omdat de producenten niet in de jury zitten en de jury zich niet laat beinvloeden door voorfilmpjes?
Natuurlijk...quote:Op maandag 9 september 2013 16:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hahah. Hahaahha. Geloof je het zelf?
Was wel goed, maar er wordt wel echt gehyped hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef jcdragon het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)a-verovert-nederland
Was ze echt zo goed of wordt er gehyped?
Ik vond haar ook heel goed, maar ik vond het erg overdreven dat Marco nu al zegt dat zij zijn finaliste is (tot zover de rest van zijn team), haar een toegift laten zingen en Wendy en Martijn die het podium opkomen alsof de messias op aarde is gekomenquote:Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef jcdragon het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)a-verovert-nederland
Was ze echt zo goed of wordt er gehyped?
Ik vond hem een beetje wanhopig eigenlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om een of andere reden vond ik hem zelfs nog zielig
Ik vind deze beter dan Julia... ik mis de hype geloof ikquote:Op maandag 9 september 2013 23:10 schreef Mascleta het volgende:
Over die Julia gesproken. Ik zat al een paar dagen te denken waar ik deze akoestische versie van kende.
Ik weet het eindelijk. Kina Grannis (deed ook covers met o.a. Boyce Aveanue)
Oh meeeeen... weet je hoe lang ik op zoek ben geweest naar dit filmpje? Ik kon me dit nog van vroeger herinneren, dat verbaasde hoofd en het happen als een goudvisquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
He joh laat me, ik ben bejaard![]()
En ik was niet de enige, hier, gillende vrouwen...
Zo maken ze ze niet meer tegenwoordig.
Dat klopt,maar Julia zei ook gelijk al dat ze hem van internet had.quote:Op maandag 9 september 2013 23:10 schreef Mascleta het volgende:
Over die Julia gesproken. Ik zat al een paar dagen te denken waar ik deze akoestische versie van kende.
Ik weet het eindelijk. Kina Grannis (deed ook covers met o.a. Boyce Aveanue)
Ow echt? Dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 11 september 2013 20:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat klopt,maar Julia zei ook gelijk al dat ze hem van internet had.
Ik ook, wij moeten op de kinderen van mijn nichtje passen en zij hebben echt een hele fijne geluidsinstallatie.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:50 schreef ZaZoe het volgende:
Eerste 2 uitzendingen Vrijdags niet kunnen kijken, wel opgenomen en ondertussen dus wel gezien.
Wat een talenten weer.
Kijk uit naar komende Vrijdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben sowieso niet op tijd. Misschien kijk ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:40 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik kan weer niet live meekijken
quote:
maar vanavond dus welquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgende week ben ik er iig niet bij
Gewoon rtlgemist toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet op tijd. Misschien kijk ik helemaal niet.
Nou, ik merk dat een groot deel van de lol zit in dit topic... heb de aflevering van vorige week niet teruggekeken nog, op de auditie van Julia en Arno na...quote:
Ik heb de eerste aflevering teruggekeken met de topics erbij. Ik keek het zanggedeelte en als de jury bezig was, las ik terug. Anders is er echt geen reet aan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik merk dat een groot deel van de lol zit in dit topic... heb de aflevering van vorige week niet teruggekeken nog, op de auditie van Julia en Arno na...
Ik heb hetzelfde. Dat het met topic nog wel te pruimen is, maar zonder, mweh,quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik merk dat een groot deel van de lol zit in dit topic... heb de aflevering van vorige week niet teruggekeken nog, op de auditie van Julia en Arno na...
Olaquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
It's been a while, maar ik kom even The Voice meekoekeloeren.
Ja, de geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
Verlaat er iemand de serie?![]()
( heb geluid uit )
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef Cee het volgende:
Huh, Ferry Stommejochie is vader van een volwassene?
Meneer Harmsen is zojuist teruggekeerd, samen met z'n nichtjequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
Verlaat er iemand de serie?![]()
( heb geluid uit )
Wist niet dat die tijdelijk terug was. Geloofwaardigheid heb ik niet gezien sinds seizoen 1.quote:
nee, dat was in 1991quote:
Jawel, Mickey die geldnood had.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wist niet dat die tijdelijk terug was. Geloofwaardigheid heb ik niet gezien sinds seizoen 1.
Nee hoor. Ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was er vorige week niet maar zijn we het er over eens dat Ali B een aansteller is? Of ben ik dat alleen.
Je bent niet alleen maar we zijn er ook nog niet uit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was er vorige week niet maar zijn we het er over eens dat Ali B een aansteller is? Of ben ik dat alleen.
Randstedelingen vinden hem the bomb, de rest vindt hem een debiel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Daarin zijn we allen gelijkgestemd. Ook in dat de jury vooraf alles al doorgeseind heeft gekregen en alles van een blaadje leert.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nikita?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:38 schreef Paxcon het volgende:
Dat ene wijf van vorige week is zwaar overrrated
Julia? Ja vind ik ook. Ze kan echt wel goed zingen, maar zo bizar uitmuntend bijzonder goed was het nou ook weer niet en zeker niet om haar te tippen als winnaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:38 schreef Paxcon het volgende:
Dat ene wijf van vorige week is zwaar overrrated
Ja diequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat New York meisje zeker, echt matig.
Oh die heb ik een paar dagen geleden gezien, vond ik echt goed.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat New York meisje zeker, echt matig.
Julia is een jonge vrouw van 17 oke.quote:
Oh serieus?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Julia is een jonge vrouw van 17 oke.
ah de eeuwige kandidaatquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Talentenjachtcircuit blijkbaar...
[/quote]quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
Het is net Karen Carpenter. Na haar ziekte.
[quote]Op vrijdag 13 september 2013 20:42 schreef Symphonic het volgende:
Karen Carpenter met een beefstem
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
Het is net Karen Carpenter. Na haar ziekte.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
ben eigenlijk veel nieuwsgieriger naar trijntjes reet, of die bij de battles nog dikker is geworden.. en de live shows
Daar wil niemand mee trouwenquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Toch zingt ze niet slecht, maar saai en bibberig,
quote:
ze kan de vrouwelijke dries roelvink wordenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:44 schreef MissJ het volgende:
nou meid stop er maar mee, blijkbaar ben je niet goed genoeg als je na tig jaar nog niet bent doorgebroken.
Benidorm Bastardsquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:44 schreef CherryOnTop het volgende:
die zien we straks als bejaarde nog steeds
inderdaadquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze kan de vrouwelijke dries roelvink worden
Nee, als jij je hele schriftje volschrijft met "I love muziek" sta je in de finalequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:45 schreef Pheno het volgende:
Dit programma gaat om liefde voor zingen?
Ik dacht dat ze talenten zochten om door te breken?
Dat gaat beter als je liefde voor je werk hebt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:45 schreef Pheno het volgende:
Dit programma gaat om liefde voor zingen?
Ik dacht dat ze talenten zochten om door te breken?
Iedereen ovuleren omdat ze het verkeerd verstondenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:45 schreef Cee het volgende:
Staande ovatie voor dit afgewezen fossiel!
lekker gek en lekker pittig jeweetzquote:
Ik denk oud beijerland, maar ik verstond dat ookquote:
Beide in de diepste put gooien.quote:
Omdat aids op was.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zeg ik dit elke keer, waarom altijd van die saaie kutliedjes?
Het origineel vind ik super.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Omdat top 40 niks meer is dan 4chord-songsquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Honkbalknuppel, alles. Volgens mij valt ze zelfs in slaap tijdens de seks. Saaiheid galore.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh is dat dit? Ik herkende het niet eens.
Inderdaad! Ik wil ook wel eens keihard "Break on through to the other side" van The Doors horen!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
nicky's reet past 6x in die van trijntjequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:50 schreef wolfrolf het volgende:
Dit meisje past 3x in de reet van Nicky Minaj
En vier keer in die van Trijntjequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:50 schreef wolfrolf het volgende:
Dit meisje past 3x in de reet van Nicky Minaj
Morgen laatste medicatiequote:
.. of echte rock muziekquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik wil ook wel eens keihard "Break on through to the other side" van The Doors horen!
Ja, je kan ook best een akoestische versie maken die niet sloom is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze had het ZO moeten zingen, tenmiste lekker vlot, niet dat slome.
Ik kan niet meer meedoen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef iBenny het volgende:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
Je hebt gewoon geen smaak dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet meer meedoen.
Had ik al verteld waarom?
OMDAT DIE NAAIERS NIET DRAAIDEN VOOR DAT LEUKE VENTJE
VOL OP ZIJN SMOELquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
BEGIN ME ER NIET OVERquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs de sponsoren haken af.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat lange gedoe na het zingen altijd.
Die audities hadden allemaal in 1 aflevering gepast zonderquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat lange gedoe na het zingen altijd.
Neuhquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen vond Nick en Simon leuker.
Ik heb vorige keer amper gekeken, dus geen idee over wie je het hebtquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
JA!
WEL!
Nou normaal misschien niet zo, maar deze keer ECHT!
Zelfs Jeroen vd Boom was leukerquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen vond Nick en Simon leuker.
na een vrijpartij: heb je ook zo genoten?!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Clavis het volgende:
Zou wendy nou ook op zo'n infantiel toontje tegen die Erland praten?
"nou hehe even die ontlading he?"
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Cee het volgende:
Ah, tijd voor de Lelijkerd Achter Het Schot.
Nu nog eens leuk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Heej wat origineel om dit nummer te zingen.
eauk zeau geneauten!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
na een vrijpartij: heb je ook zo genoten?!
inderdaadquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Klinkt als Ferry Doedens die heel hard probeert wat rauwer te klinken.
Je bedoelt met een cactus van de markt in zijn reet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Klinkt als Ferry Doedens die heel hard probeert wat rauwer te klinken.
Ik las in mijn leven en wilde posten: doe mij er eentjequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik draai nog niet, ik heb al genoeg mannen in m'n team.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bedoelt met een cactus van de markt in zijn reet?
die heeft nog niemandquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:55 schreef CherryOnTop het volgende:
trijntjezo van: ach, ik druk ook maar eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |