Olaquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
It's been a while, maar ik kom even The Voice meekoekeloeren.
Ja, de geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
Verlaat er iemand de serie?![]()
( heb geluid uit )
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:34 schreef Cee het volgende:
Huh, Ferry Stommejochie is vader van een volwassene?
Meneer Harmsen is zojuist teruggekeerd, samen met z'n nichtjequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
Verlaat er iemand de serie?![]()
( heb geluid uit )
Wist niet dat die tijdelijk terug was. Geloofwaardigheid heb ik niet gezien sinds seizoen 1.quote:
nee, dat was in 1991quote:
Jawel, Mickey die geldnood had.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wist niet dat die tijdelijk terug was. Geloofwaardigheid heb ik niet gezien sinds seizoen 1.
Nee hoor. Ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was er vorige week niet maar zijn we het er over eens dat Ali B een aansteller is? Of ben ik dat alleen.
Je bent niet alleen maar we zijn er ook nog niet uit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was er vorige week niet maar zijn we het er over eens dat Ali B een aansteller is? Of ben ik dat alleen.
Randstedelingen vinden hem the bomb, de rest vindt hem een debiel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Daarin zijn we allen gelijkgestemd. Ook in dat de jury vooraf alles al doorgeseind heeft gekregen en alles van een blaadje leert.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nikita?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:38 schreef Paxcon het volgende:
Dat ene wijf van vorige week is zwaar overrrated
Julia? Ja vind ik ook. Ze kan echt wel goed zingen, maar zo bizar uitmuntend bijzonder goed was het nou ook weer niet en zeker niet om haar te tippen als winnaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:38 schreef Paxcon het volgende:
Dat ene wijf van vorige week is zwaar overrrated
Ja diequote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat New York meisje zeker, echt matig.
Oh die heb ik een paar dagen geleden gezien, vond ik echt goed.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat New York meisje zeker, echt matig.
Julia is een jonge vrouw van 17 oke.quote:
Oh serieus?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Julia is een jonge vrouw van 17 oke.
ah de eeuwige kandidaatquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Talentenjachtcircuit blijkbaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |