SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IVheitieh
Ze doet op het moment mee met Atlasquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe is het met Iris Kroes eigenlijk.
Ah dan gaat ze niet zingen, maar zinken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze doet op het moment mee met Atlas
Hé-hé... Ze heeft wel een nummer 1-hit gescoord met Het Koningsliedquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah dan gaat ze niet zingen, maar zinken.
Aardige carriere switch hihaho
Zong ze die solo danquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hé-hé... Ze heeft wel een nummer 1-hit gescoord met Het Koningslied
Tophitquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zong ze die solo dan
Goeie teksten ook in die plaat
Wanneer is de Tessa Belinfante-fandag?quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
Morgen is er trouwens een grootse Iris Kroesfandag. Komt allen!
quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
Ja komen ze alle 3.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
6 oktober. The Oyster Club in Amsterdam. Vanaf 16:00uurquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wanneer is de Tessa Belinfante-fandag?
En weight watchersquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze doet op het moment mee met Atlas
man man manquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Ceeeeeee, kwijl je even meeeeeeeeeee? (dat rijmt).
Zie Facebook. Mijn tienercrush Patrick Bruel
*huppelt naar de boeks*quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:22 schreef Greys het volgende:
Ceeeeeee, kwijl je even meeeeeeeeeee? (dat rijmt).
Zie Facebook. Mijn tienercrush Patrick Bruel
He joh laat me, ik ben bejaardquote:
Julia is nog maar 17. Die jij opnoemt waren bij deelname ouder en hadden inmiddels ook meer ervaring. Neem dat even mee in je mening.quote:
ja? Ik vind het een gevalletje been there heard thatquote:
Ja, goeie show gisteren, idd. Ook weinig commentaar in het topic over de show zelf, viel me op.quote:
Klopt, hoop echt dat we niet zo'n reeks krijgen dat de winnaar vanaf de auditie ronde al bekend isquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:16 schreef Flounder het volgende:
Ik vond Julia zeer goed,maar om haar nu zo. enorm de hemel in te prijzen als ze gisteren deden vond ik wat overdreven.
Vond het ook bijzonder oneerlijk ten opzichte van de andere kandidaten dat ze 2 nummers mocht zingen. Al was ze aldoor, ze toch extra exposure gehad.
Mind you, ze is nog maar 17, hè? En dan al zo zingen... Dat kan m.i. best wat worden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:16 schreef Flounder het volgende:
Ik vond Julia zeer goed,maar om haar nu zo. enorm de hemel in te prijzen als ze gisteren deden vond ik wat overdreven.
Vond het ook bijzonder oneerlijk ten opzichte van de andere kandidaten dat ze 2 nummers mocht zingen. Al was ze aldoor, ze toch extra exposure gehad.
Anders werd het te serieusquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:56 schreef TheVulture het volgende:
Ilse
Ik snap alleen niet waarom Ali B in de stoel zit... Slechtste jurylid ever
Heb echt gelachen dat zijn kandidaten er zo snel uit lagen bij de Xfactor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:56 schreef TheVulture het volgende:
Ilse
Ik snap alleen niet waarom Ali B in de stoel zit... Slechtste jurylid ever
Het leek sowieso nergens op. De gemiddelde TV Oranje-zanger is nog beterquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:53 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben wel blij dat arnold kolenzager niet door is
Kans gehad, nu lekker in de skihut liedjes zingen, doei!
Maar dat was toch alleen in seizoen 1? Zowel seizoen 2 (Charly) als seizoen 3 (Sandra) leken een bepaalde kant op te gaan, maar dat verliep anders...quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, hoop echt dat we niet zo'n reeks krijgen dat de winnaar vanaf de auditie ronde al bekend is
Dat is wel zo ja. :-)quote:Op zondag 8 september 2013 06:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat was toch alleen in seizoen 1? Zowel seizoen 2 (Charly) als seizoen 3 (Sandra) leken een bepaalde kant op te gaan, maar dat verliep anders...
Tja... John de Mol wil cashen he..quote:Op zondag 8 september 2013 12:56 schreef Flounder het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. :-)
Wat me nu ook opvalt is dat van een paar kandidaten al meteen een single is opgenomen.
Ook niet eerlijk.
En Ali B. ...Tja. Ik mis N&S en Roel.![]()
Ik hoorde toevallig vandaag nog zijn nummerquote:Op zondag 8 september 2013 13:30 schreef Koen66 het volgende:
De winnaar van xFactor is gelijk weer vergeten
Tja, begrijp wat je bedoeld. Maar ik kan Ali zn verhaaltjes en opmerkingen erg waarderen. Amuseer me toch wel extra nu Ali er in zit.quote:Op zondag 8 september 2013 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik was N&S en Roel eigenlijk wel beu... ik vind Ilse een hele goede aanwinst maar ze hadden gewoon iemand als 4e moeten kiezen die echt kan zingen... ik had zelfs Alain Clark getolereerd ipv Ali B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |