Achterlijk idd, ik kijk het net terugquote:Op zondag 8 september 2013 13:27 schreef Greys het volgende:
Als hij wil cashen HAD HIJ DANIEL ER IN MOETEN HOUDEN!!
Dat was die gebochelde toch?quote:Op zondag 8 september 2013 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Die muts op d'r blote poten deed me niet veel
Die er ook wat ska/reggaedingetjes tussendoor gooide... geen idee of die een bochel had, heb d'r gelijk uit mijn systeem gegooidquote:
inderdaad, ze was inderdaad goed, maar deze verheerlijking is oneerlijk voor de restquote:Op zondag 8 september 2013 20:50 schreef TheVulture het volgende:
De rest van Team Borsato weet ook gelijk dat ze geen kans meer maken dankzij Marco's lofzang op Julia
En wat een overdreven gedoe trouwens met Wendy en Martijn on stage... kom op zeg... ja ze is steengoed maar je kunt ook compleet over de top gaan met je hallelujah-lofzang
Sarah is weer de standaard zielige gunfactor die er iedere keer weer doorheen geramd wordtquote:Op zondag 8 september 2013 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Waarom nemen ze zoals bij Daniel de moeite om iemand in een bioscoop te overvallen en een heel filmpje te maken maar hem dan niet door te laten gaan... is dat om ons te overtuigen dat het 'echt' is?
En die Ali zit meer op zijn medejuryleden te letten of die wel drukken dan dat hij zelf durft
En wat was er zo goed aan Sarah
meer budgetquote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Waarom ziet zo'n show er in andere landen toch altijd 10 keer beter uit qua setting en kwaliteit
Doen ze allemaal toch, ze zouden eigenlijk platen tussen de stoelen moeten zetten als er een auditie bezig is, en als er een omdraait dat je dan niet zo'n flitsgeluid hoort.quote:Op zondag 8 september 2013 20:30 schreef TheVulture het volgende:
En die Ali zit meer op zijn medejuryleden te letten of die wel drukken dan dat hij zelf durft
Dit. Ik denk dat het anders te saai en serieus zou worden qua jury.quote:Op zondag 8 september 2013 19:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, begrijp wat je bedoeld. Maar ik kan Ali zn verhaaltjes en opmerkingen erg waarderen. Amuseer me toch wel extra nu Ali er in zit.
Wat zingt hij slecht zegquote:Op zondag 8 september 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Waarom ziet zo'n show er in andere landen toch altijd 10 keer beter uit qua setting en kwaliteit
Omdat de producenten niet in de jury zitten en de jury zich niet laat beinvloeden door voorfilmpjes?quote:Op zondag 8 september 2013 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Waarom nemen ze zoals bij Daniel de moeite om iemand in een bioscoop te overvallen en een heel filmpje te maken maar hem dan niet door te laten gaan.
Ik vind die verhaaltjes van B. juist hoogst irritant. Ook veel te weinig kandidaten per aflevering.quote:Op maandag 9 september 2013 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit. Ik denk dat het anders te saai en serieus zou worden qua jury.
Ik zie hem veel liever dan nick/simon of vanvelzen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik vind die verhaaltjes van B. juist hoogst irritant. Ook veel te weinig kandidaten per aflevering.
hahah. Hahaahha. Geloof je het zelf?quote:Op maandag 9 september 2013 15:25 schreef Flounder het volgende:
[..]
Omdat de producenten niet in de jury zitten en de jury zich niet laat beinvloeden door voorfilmpjes?
Natuurlijk...quote:Op maandag 9 september 2013 16:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hahah. Hahaahha. Geloof je het zelf?
Was wel goed, maar er wordt wel echt gehyped hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef jcdragon het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)a-verovert-nederland
Was ze echt zo goed of wordt er gehyped?
Ik vond haar ook heel goed, maar ik vond het erg overdreven dat Marco nu al zegt dat zij zijn finaliste is (tot zover de rest van zijn team), haar een toegift laten zingen en Wendy en Martijn die het podium opkomen alsof de messias op aarde is gekomenquote:Op maandag 9 september 2013 17:07 schreef jcdragon het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)a-verovert-nederland
Was ze echt zo goed of wordt er gehyped?
Ik vond hem een beetje wanhopig eigenlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om een of andere reden vond ik hem zelfs nog zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |