Ik vind deze beter dan Julia... ik mis de hype geloof ikquote:Op maandag 9 september 2013 23:10 schreef Mascleta het volgende:
Over die Julia gesproken. Ik zat al een paar dagen te denken waar ik deze akoestische versie van kende.
Ik weet het eindelijk. Kina Grannis (deed ook covers met o.a. Boyce Aveanue)
Oh meeeeen... weet je hoe lang ik op zoek ben geweest naar dit filmpje? Ik kon me dit nog van vroeger herinneren, dat verbaasde hoofd en het happen als een goudvisquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
He joh laat me, ik ben bejaard![]()
En ik was niet de enige, hier, gillende vrouwen...
Zo maken ze ze niet meer tegenwoordig.
Dat klopt,maar Julia zei ook gelijk al dat ze hem van internet had.quote:Op maandag 9 september 2013 23:10 schreef Mascleta het volgende:
Over die Julia gesproken. Ik zat al een paar dagen te denken waar ik deze akoestische versie van kende.
Ik weet het eindelijk. Kina Grannis (deed ook covers met o.a. Boyce Aveanue)
Ow echt? Dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 11 september 2013 20:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat klopt,maar Julia zei ook gelijk al dat ze hem van internet had.
Ik ook, wij moeten op de kinderen van mijn nichtje passen en zij hebben echt een hele fijne geluidsinstallatie.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:50 schreef ZaZoe het volgende:
Eerste 2 uitzendingen Vrijdags niet kunnen kijken, wel opgenomen en ondertussen dus wel gezien.
Wat een talenten weer.
Kijk uit naar komende Vrijdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben sowieso niet op tijd. Misschien kijk ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:40 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik kan weer niet live meekijken
quote:
maar vanavond dus welquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgende week ben ik er iig niet bij
Gewoon rtlgemist toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 07:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet op tijd. Misschien kijk ik helemaal niet.
Nou, ik merk dat een groot deel van de lol zit in dit topic... heb de aflevering van vorige week niet teruggekeken nog, op de auditie van Julia en Arno na...quote:
Ik heb de eerste aflevering teruggekeken met de topics erbij. Ik keek het zanggedeelte en als de jury bezig was, las ik terug. Anders is er echt geen reet aan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik merk dat een groot deel van de lol zit in dit topic... heb de aflevering van vorige week niet teruggekeken nog, op de auditie van Julia en Arno na...
Ik heb hetzelfde. Dat het met topic nog wel te pruimen is, maar zonder, mweh,quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik merk dat een groot deel van de lol zit in dit topic... heb de aflevering van vorige week niet teruggekeken nog, op de auditie van Julia en Arno na...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |