Sanne was leukquote:Op donderdag 5 september 2013 20:55 schreef KneusTeun het volgende:
die Sanne was verschrikkelijk, kon d'r niet uitstaan.
Is dat Sanne?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kan je dit lelijk vinden
[ afbeelding ]
Ze heeft ook nog eens heerlijke memmen.
Ik zeg yummyquote:Op donderdag 5 september 2013 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet inderdaad de oude seizoenen niet gaan vergelijken met dezequote:Op donderdag 5 september 2013 21:00 schreef Pap89 het volgende:
Wat een kut programma geworden.
Vorig jaar weer eens "de oude" seizoenen deels gekeken (2001, 2003,2004 etc)
Toen het echt zwaar was, nu is het een nBNNer egoshitfest.
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:00 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Aantrekkelijk of niet heb je nooit 'gelijk' want smaak. Maar dit bevestigt wel dat ik haar alles behalve mooi en lekker vind.quote:
Net 5, daar begon het mee.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:02 schreef tralalala het volgende:
Bij Talpa moesten ze gewoon de eerste proef uren aan een kruis hangen, en ook ooit eens dagenlang in een kooi in de volle zon zitten.
Jongens, smaken verschillen... peace out !quote:Op donderdag 5 september 2013 21:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Aantrekkelijk of niet heb je nooit 'gelijk' want smaak. Maar dit bevestigt wel dat ik haar alles behalve mooi en lekker vind.
Hehehe die blijft leukquote:Op donderdag 5 september 2013 21:04 schreef Paul99 het volgende:
Die valentijn is vies, lijkt wel een vent...oh wacht....
Seauberwieszo.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:06 schreef DeLachendeVierde het volgende:
zimra blijft voor de kijkcijfers
Geraldine is leukerquote:Op donderdag 5 september 2013 21:06 schreef DeLachendeVierde het volgende:
zimra blijft voor de kijkcijfers
Dat ja. Dan had ik 1999quote:Op donderdag 5 september 2013 21:07 schreef zoem het volgende:
Simpele rekensom, zeker voor mijn geboortedatum
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die presentatrice is geteleporteerd?
Ik bedoel meer dat ze al een grote achterstand had en dan toch voor die kokers gaat, wat nóg meer tijd kost.quote:
Om haar gaten te bedekken.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft Valentijn een bovenstukje aan.
Voor mij ookquote:Op donderdag 5 september 2013 21:07 schreef zoem het volgende:
Simpele rekensom, zeker voor mijn geboortedatum
Ik dacht hetzelfdequote:
Eigen teamquote:Op donderdag 5 september 2013 21:10 schreef Ferdii het volgende:
Mannen tegen vrouwen, waar zit Valentijn?
Omdat ze een vrouw is. This shit again?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Waarom heeft Valentijn een bovenstukje aan.
Toen er nog echte mensen meededen en geen BN'ers.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Mannen vs Vrouwen... dat was in het seizoen van Nolleke echt geniaal
Was dat met Bjorn toen?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Nollekequote:Op donderdag 5 september 2013 21:10 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Zimra gaat een grot in. Hoop ik. Hihi. Grot.
Dat heb ik bij die rap negertquote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef DjinN het volgende:
Wat vind iedereen zo geweldig aan die ZimraIk weet dat het een Playmate of whatever was en dat ze haar doos/tetten vaak genoeg flashed bij 3FM maar ik vind er echt niks bijzonders aan
Tachtig kilo tetten aan 1 vrouwenlichaam.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef DjinN het volgende:
Wat vind iedereen zo geweldig aan die ZimraIk weet dat het een Playmate of whatever was en dat ze haar doos/tetten vaak genoeg flashed bij 3FM maar ik vind er echt niks bijzonders aan
Zonder make up is ze gewoon facking doorsneequote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef DjinN het volgende:
Het is tv en het zijn tetten. Goed voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef DjinN het volgende:
Ah, dat was ook niet zo slim.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze al een grote achterstand had en dan toch voor die kokers gaat, wat nóg meer tijd kost.
Ik vind het een talentloze kut...quote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef DjinN het volgende:
Niet haten a zinaquote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef Revanches het volgende:
[..]
Zonder make up is ze gewoon facking doorsnee
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Zimra... smerig wijf...
kyliiian zou het wel wetenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tachtig kilo tetten aan 1 vrouwenlichaam.
Wil het net zeggenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk die vrouwenhaat richting Zimra, hoe voorspelbaar
Tetten!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef DjinN het volgende:
Talentloos.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het een talentloze kut...
Wou net zeggen iddquote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef Revanches het volgende:
[..]
Zonder make up is ze gewoon facking doorsnee
Zoals 90% van bekend Nederlandquote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het een talentloze kut...
Ik ben geen vrouwquote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Nee zeer zeker geen vrouwenhaat. Ik zie alleen niet wat iedereen er speciaal aan vindt. Ik vind Geraldine tig keer mooier tbh.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Of als man geboren worden en dan hormonen slikken.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valentijn..ik ken iemand als haar..die eet bijna niet, was vroeger stripdanseres en rookt als een ketter. Beetje slecht zelfbeeld waarschijnlijk.
Poe, edgy hoor...quote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zoals 90% van bekend Nederland
Valentijn was als klein jongetje al heel dun. En mentaal is hij wel erg sterk.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valentijn..ik ken iemand als haar..die eet bijna niet, was vroeger stripdanseres en rookt als een ketter. Beetje slecht zelfbeeld waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
Geraldine baalt. Die had zich verheugt op een negerpener.
Mannen vinden alles met tetten geweldig, hoe voorspelbaarquote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Valentijn was als klein jongetje al heel dun. En mentaal is hijze wel erg sterk.
Ik vind Geraldine leuk en die heeft geen tetten, bikini is alsnog wel prima.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:15 schreef Revanches het volgende:
[..]
Mannen vinden alles met tetten geweldig, hoe voorspelbaar
Die is nu voor Jan.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
Geraldine baalt. Die had zich verheugd op een negerpener.
ik vind Geraldine veel mooier dan zimra iddquote:Op donderdag 5 september 2013 21:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind Geraldine leuk en die heeft geen tetten, bikini is alsnog wel prima.
quote:
Rambo?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Als ik mee zou doen zou ik als een malle gaan trainen van te voren.
Die was eerst dikker.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die borsten van sanne hangen ook op half elf..
nee.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dat gelul hier. Boeie of iemand homo is en praat eens wat respectvoller over Valentijn. Djeez.
Ja ,daaromquote:
dr hing wel meer op half elfquote:Op donderdag 5 september 2013 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die borsten van sanne hangen ook op half elf..
Ja dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:17 schreef Revanches het volgende:
[..]
ik vind Geraldine veel mooier dan zimra idd
Het is fok geen viva forumquote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dat gelul hier. Boeie of iemand homo is en praat eens wat respectvoller over Valentijn. Djeez.
Heel mannelijk inderdaadquote:
Echt he? Fucking respectloosquote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook.
Dat er dan meteen dingen roept als "vrouwenhaat hoe voorspelbaar blablabla" is natuurlijk bullshit. Iedereen mag zijn/haar eigen mening hebben. Heeft totaal niks met haat te maken
Het is meer getiet.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Moraalridderquote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Pardon?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen je in de spiegel keek?
Tanje was die van de grot toch?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:19 schreef Nober het volgende:
Zimra gaat winnen op z'n Tanja Dexters, ken er trouwens een hoop niet.
ER is gemaakt om op de deelnemers te kankeren en ze af te zeiken.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:17 schreef tralalala het volgende:
Bijna afgelopen en we hebben nog steeds geen ruk gezien.
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Het is fok geen viva forum
Tzal best, vroegah was alles beter.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:19 schreef muzas het volgende:
[..]
ER is gemaakt om op de deelnemers te kankeren en ze af te zeiken.
Ja, die rat die daarna steeds door de productie werd geholpen.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tanje was die van de grot toch?
Ja dat is ook echt een reden om te gaan haten op homo'squote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Het is fok geen viva forum
Ook een kontquote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef SEMTEX het volgende:
Tetten, tetten of geen tetten, that's what's it's all about
qft.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Overigens zou ik ook liever Geraldine aanduwen dan Zimra
Eey niet zo, allebei tegelijkquote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Overigens zou ik ook liever Geraldine aanduwen dan Zimra![]()
Met alle respect
Onzekere FOK!kertjes die hier niet mee om kunnen gaan en dan rare dingen zeggenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt een reden om te gaan haten op homo'sNog zo'n kutargument
Ik vind Geraldine juist totaal niet bijzonder. Ik vind Zimra een stuk knapper.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Overigens zou ik ook liever Geraldine aanduwen dan Zimra![]()
Met alle respect
Sorry hoor diva, want jij hebt een MBAquote:Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Net als je dacht dat het niet dommer kon.
bazendrankquote:
quote:
Fajah, heldinquote:Op donderdag 5 september 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
Vorig seizoen had iedereen aan het begin een hekel aan Fajah en zij had ook tetten.![]()
Na aflevering één was zij de grootste held van ER![]()
Beetje als Kate Uptonquote:Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik vond Zimra te ordinair, heb je haar niet bij GeenStijl los zien gaan staan tongzoenen met jan en alleman, bweh... smerig kind. En d'r lichaam is nu ook niet zo spectaculair... okay grote borsten zijn leuk, maar de rest is niet bijzonder.
ja ik zou willen zeggen dat 't voor flikkers is, maar dan gaan er een paar van die huisvrouwen hier over de kook denk ik.quote:
Ik vond Fajah vanaf het begin al leuk. Hipster jwz.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
Vorig seizoen had iedereen aan het begin een hekel aan Fajah en zij had ook tetten.![]()
Na aflevering één was zij de grootste held van ER![]()
Damn we hebben hier 2 gay loversquote:Op donderdag 5 september 2013 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Ja goed argument om je eigen achterlijkheid tentoon te stellen.
Hoe dikker de vrouw hoe groter/lekkerder d'r tieten.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef blow... het volgende:
[..]
wel lekkere tieten![]()
Dan ben ik maar voor geraldine.
Sowiesoquote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Net als je dacht dat het niet dommer kon.
Kate Upton.quote:
Met goeie tieten heb je geen taille nodig.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kate Upton.Die heeft geen taille. Onbegrijpelijk dat zij model is.
Kutnijd muchquote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Damn we hebben hier een grote puber. Hoe oud ben je? 13 ofzo?quote:
Scherpe knieen, ditdat.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gewoon via RTL gemist kijken!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Pffff... wel afhaak-tv met zoveel en zulke lange reclameblokken
Ja daarom, Esti Ginzburgquote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vorige week vertelde ze dat ze 8 kilo was aangekomen omdat ze alles at wat los en vast zat vlak voor de Expeditie. En normaliter valt ze steeds af dmv een crash dieet..ook altijd handigquote:Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat Zimra gewoon een beetje gestopt is met sporten
ze is niet dikquote:Op donderdag 5 september 2013 21:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe dikker de vrouw hoe groter/lekkerder d'r tieten.
OMGQQLQ!!!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:26 schreef Revanches het volgende:
ZE MAG BLIJVEN WAT EEN PLOTWENDING
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |