qft.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Overigens zou ik ook liever Geraldine aanduwen dan Zimra
Eey niet zo, allebei tegelijkquote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Overigens zou ik ook liever Geraldine aanduwen dan Zimra![]()
Met alle respect
Onzekere FOK!kertjes die hier niet mee om kunnen gaan en dan rare dingen zeggenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dat gelul hier. Boeie of iemand homo is en praat eens wat respectvoller over Valentijn. Djeez.
Vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja dat is ook echt een reden om te gaan haten op homo'sNog zo'n kutargument
Ik vind Geraldine juist totaal niet bijzonder. Ik vind Zimra een stuk knapper.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
Overigens zou ik ook liever Geraldine aanduwen dan Zimra![]()
Met alle respect
Sorry hoor diva, want jij hebt een MBAquote:Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Net als je dacht dat het niet dommer kon.
bazendrankquote:
quote:
Fajah, heldinquote:Op donderdag 5 september 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
Vorig seizoen had iedereen aan het begin een hekel aan Fajah en zij had ook tetten.![]()
Na aflevering één was zij de grootste held van ER![]()
Beetje als Kate Uptonquote:Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik vond Zimra te ordinair, heb je haar niet bij GeenStijl los zien gaan staan tongzoenen met jan en alleman, bweh... smerig kind. En d'r lichaam is nu ook niet zo spectaculair... okay grote borsten zijn leuk, maar de rest is niet bijzonder.
ja ik zou willen zeggen dat 't voor flikkers is, maar dan gaan er een paar van die huisvrouwen hier over de kook denk ik.quote:
Ik vond Fajah vanaf het begin al leuk. Hipster jwz.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
Vorig seizoen had iedereen aan het begin een hekel aan Fajah en zij had ook tetten.![]()
Na aflevering één was zij de grootste held van ER![]()
Damn we hebben hier 2 gay loversquote:Op donderdag 5 september 2013 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Ja goed argument om je eigen achterlijkheid tentoon te stellen.
Hoe dikker de vrouw hoe groter/lekkerder d'r tieten.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef blow... het volgende:
[..]
wel lekkere tieten![]()
Dan ben ik maar voor geraldine.
Sowiesoquote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Net als je dacht dat het niet dommer kon.
Kate Upton.quote:
Met goeie tieten heb je geen taille nodig.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kate Upton.Die heeft geen taille. Onbegrijpelijk dat zij model is.
Kutnijd muchquote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Damn we hebben hier een grote puber. Hoe oud ben je? 13 ofzo?quote:
Scherpe knieen, ditdat.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gewoon via RTL gemist kijken!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Pffff... wel afhaak-tv met zoveel en zulke lange reclameblokken
Ja daarom, Esti Ginzburgquote:Op donderdag 5 september 2013 21:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vorige week vertelde ze dat ze 8 kilo was aangekomen omdat ze alles at wat los en vast zat vlak voor de Expeditie. En normaliter valt ze steeds af dmv een crash dieet..ook altijd handigquote:Op donderdag 5 september 2013 21:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat Zimra gewoon een beetje gestopt is met sporten
ze is niet dikquote:Op donderdag 5 september 2013 21:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe dikker de vrouw hoe groter/lekkerder d'r tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |