quote:Op donderdag 5 september 2013 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Zimra gaat een grot in. Hoop ik. Hihi. Grot.
Dat heb ik bij die rap negertquote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef DjinN het volgende:
Wat vind iedereen zo geweldig aan die ZimraIk weet dat het een Playmate of whatever was en dat ze haar doos/tetten vaak genoeg flashed bij 3FM maar ik vind er echt niks bijzonders aan
Tachtig kilo tetten aan 1 vrouwenlichaam.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef DjinN het volgende:
Wat vind iedereen zo geweldig aan die ZimraIk weet dat het een Playmate of whatever was en dat ze haar doos/tetten vaak genoeg flashed bij 3FM maar ik vind er echt niks bijzonders aan
Zonder make up is ze gewoon facking doorsneequote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef DjinN het volgende:
Het is tv en het zijn tetten. Goed voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef DjinN het volgende:
Ah, dat was ook niet zo slim.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze al een grote achterstand had en dan toch voor die kokers gaat, wat nóg meer tijd kost.
Ik vind het een talentloze kut...quote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef DjinN het volgende:
Niet haten a zinaquote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef Revanches het volgende:
[..]
Zonder make up is ze gewoon facking doorsnee
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Zimra... smerig wijf...
kyliiian zou het wel wetenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tachtig kilo tetten aan 1 vrouwenlichaam.
Wil het net zeggenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk die vrouwenhaat richting Zimra, hoe voorspelbaar
Tetten!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef DjinN het volgende:
Talentloos.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het een talentloze kut...
Wou net zeggen iddquote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef Revanches het volgende:
[..]
Zonder make up is ze gewoon facking doorsnee
Zoals 90% van bekend Nederlandquote:Op donderdag 5 september 2013 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het een talentloze kut...
Ik ben geen vrouwquote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Nee zeer zeker geen vrouwenhaat. Ik zie alleen niet wat iedereen er speciaal aan vindt. Ik vind Geraldine tig keer mooier tbh.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Of als man geboren worden en dan hormonen slikken.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valentijn..ik ken iemand als haar..die eet bijna niet, was vroeger stripdanseres en rookt als een ketter. Beetje slecht zelfbeeld waarschijnlijk.
Poe, edgy hoor...quote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zoals 90% van bekend Nederland
Valentijn was als klein jongetje al heel dun. En mentaal is hij wel erg sterk.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valentijn..ik ken iemand als haar..die eet bijna niet, was vroeger stripdanseres en rookt als een ketter. Beetje slecht zelfbeeld waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
Geraldine baalt. Die had zich verheugt op een negerpener.
Mannen vinden alles met tetten geweldig, hoe voorspelbaarquote:Op donderdag 5 september 2013 21:14 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2013 21:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Valentijn was als klein jongetje al heel dun. En mentaal is hijze wel erg sterk.
Ik vind Geraldine leuk en die heeft geen tetten, bikini is alsnog wel prima.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:15 schreef Revanches het volgende:
[..]
Mannen vinden alles met tetten geweldig, hoe voorspelbaar
Die is nu voor Jan.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
Geraldine baalt. Die had zich verheugd op een negerpener.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |