twitter:ShowMeFootball twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 15:04:18FC Twente ondernam na vijf speelronden al 123 (!) doelpogingen. Vitesse volgt met 'slechts' 85. reageer retweet
Ik heb nu 3 Twente spelers in mijn manager.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
twitter:ShowMeFootball twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 15:04:18FC Twente ondernam na vijf speelronden al 123 (!) doelpogingen. Vitesse volgt met 'slechts' 85. reageer retweet
![]()
Castaingos
Tegelijkertijdquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
Castaingos
Ik kijk een beetje op internet. Misschien zo maar film kijken, al heb ik geen zin in lange film.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een laag IQ, dus ik kijk GTST
Komt goed. Je hebt genoeg kameraden gezien de petitie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je vrolijk bent is het goed toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet vrolijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je vrolijk bent is het goed toch?Dat is wat telt.
Hoe wordt je vrolijk?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je vrolijk bent is het goed toch?Dat is wat telt.
En vrouwen vallen op vrolijke mensen, dus je moet vrolijk zijn om te neuken.quote:
Gewoon over poep gaan tweeten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef sausagin het volgende:
Ik heb zin om te Twitteren maar ik heb maar 6 Followers
Bedankt, nu vlucht ik wel uit dit topic weg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En vrouwen vallen op vrolijke mensen, dus je moet vrolijk zijn om te neuken.
Ik zit in een cirkel die vicieus draait.
Ga je naar bekende mensen tweeten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef sausagin het volgende:
Ik heb zin om te Twitteren maar ik heb maar 6 Followers
Kan ik niks aan doen, ik heb borderline.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt, nu vlucht ik wel uit dit topic weg.
Begin met een tweet naar alberto waar de red mijn vakantie dvd box blijft. Daar wachten Stijn en ik al jaren op.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je naar bekende mensen tweeten.
Geef hem anders gelijk hoofd erbij jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Begin met een tweet naar alberto waar de red mijn vakantie dvd box blijft. Daar wachten Stijn en ik al jaren op.
okequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Geef hem anders gelijk hoofd erbij ja
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach jij bent waarschijnlijk weer goed in andere dingenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
haha goeiequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach jij bent waarschijnlijk weer goed in andere dingen
2e hands rommel verkopen bedoel jij natuurlijk XDquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach jij bent waarschijnlijk weer goed in andere dingen
oke? eindigt dat niet rond 20:30.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke? eindigt dat niet rond 20:30.
deze post is van 20:25
Zit je dan niet helemaal in het verhaal?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus?
Om 5 voor half 9 is het dan toch nog steeds bezig
doe eens aardigquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus?
Om 5 voor half 9 is het dan toch nog steeds bezig
Nou zo super boeiend is het ook weer niet. Ik kijk wel. Maar ik zit er niet helemaal in, zoals in een filmquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit je dan niet helemaal in het verhaal?
Ligt eraan wat voor filmquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou zo super boeiend is het ook weer niet. Ik kijk wel. Maar ik zit er niet helemaal in, zoals in een film
Dat kan helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben aardig. Maar het lijkt wel of hij een IQ van een tuinhek heeft
Kijkt hij soms gtst?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben aardig. Maar het lijkt wel of hij een IQ van een tuinhek heeft
Dat denk ik niet, anders zou ik nu in een gesticht moeten zitten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik keek vroeger ook GTST, misschien komen daar mijn psychische klachten vandaan.
Daar ga je toch al elke 2 weken heen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, anders zou ik nu in een gesticht moeten zitten.
Daarom heeft hij ook een iq van een tuinhek.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook geen persoon.
Oh oh.
Maar die user is wel een persoon.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom heeft hij ook een iq van een tuinhek.
Ik denk dat je dat verkeerd hebt begrepen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga je toch al elke 2 weken heen.
Ha, dat krijg je van dat nachtenlang door zitten te gamen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn ogen doen pijn van vermoeidheid. Tijd voor vakantie.
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Kaasbroodjes zijn bahquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die user is wel een persoon.
Laten we dit gesprek afkappen en een nieuw onderwerp zoeken.
Wat vind jij van kaasbroodjes?
Geen enkel persoon is normaal, dus eigenlijk ben jij heel vreemd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat verkeerd hebt begrepen.
Ik ben een normaal, gezond persoon zonder rare bijwerkingen
Je hebt anders wel een Feyenoordtattoo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat verkeerd hebt begrepen.
Ik ben een normaal, gezond persoon zonder rare bijwerkingen
Goed plan!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat gul van je.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed plan!
Ik ga even kijken voor 4 dagen Disneyland Parijs
Dat kloptquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen enkel persoon is normaal, dus eigenlijk ben jij heel vreemd.
Mindfuck
Dat klopt ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt anders wel een Feyenoordtattoo.
Ok, mijn man lust ze welquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi, stuur ik ze morgen naar je toe met de post
Doe dan eens open met al dat geklop.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat klopt
[..]
Dat klopt ook
Ik van vermoeidheid, het rechteroog meestal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ha, dat krijg je van dat nachtenlang door zitten te gamen.
Hmm. Egypte schijnt goedkoop te zijn deze tijd van het jaar.quote:
c_a kijkt al voor Disneyland, maar laten we dit zeker achter de hand houden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm. Egypte schijnt goedkoop te zijn deze tijd van het jaar.
Ja lief he? Aparte kamers? Dat wordt dan wel erg duurquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gul van je.
Wel aparte kamers boeken aub.
Uiteraardquote:
Moet je toch maar eens vroeg te bed gaan. Zal ik je voorlezen uit mijn Grote Problemenboek?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik van vermoeidheid, het rechteroog meestal.
Nou vooruit, maar zorg er dan iig voor dat LittleRabbit niet bij ons op de kamer slaaptquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja lief he? Aparte kamers? Dat wordt dan wel erg duur
Ik ben mijn paspoort ooit verloren in Disneyland Parijs. Viel uit mijn jaszak in een achtbaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
c_a kijkt al voor Disneyland, maar laten we dit zeker achter de hand houden.
Ik ben mijn pet ooit in de achtbaan van sixflags verloren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben mijn paspoort ooit verloren in Disneyland Parijs. Viel uit mijn jaszak in een achtbaan.
Aha, hij was zeker mysterieus en een uitdaging voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Haha jij droeg een pet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben mijn pet ooit in de achtbaan van sixflags verloren.
Een paspoort kost je klauwen met geld. Stomme overheid.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
Als je paspoort ook niet leuk hoor, maar ik ken échte pijn.
Veel plezierquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:10 schreef Tyron het volgende:
Ik ben er weer.
Ik denk dat ik zo Iron Man 3 ga kijken.
Goed punt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een paspoort kost je klauwen met geld. Stomme overheid.
Het verliezen van je pet is juist een onderdeel van opgroeien.
Dat dus. Als je niet all the way gaat ben je geen echte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hiphop is een manier van leven.
ooooooh ja klopt als je 2 weken hebt gemist maakt op zich weinig uit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou zo super boeiend is het ook weer niet. Ik kijk wel. Maar ik zit er niet helemaal in, zoals in een film
Dan moet hij ook van die grote oorwarmers dragen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hiphop is een manier van leven.
Dat lijkt me echt een kutfilm.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:10 schreef Tyron het volgende:
Ik ben er weer.
Ik denk dat ik zo Iron Man 3 ga kijken.
Niemand geeft een reet om jouw mening.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een kutfilm.
Einde bericht.
Gewoon ghettoblaster op je schouder.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet hij ook van die grote oorwarmers dragen.
Dat betekent niet dat ik hem niet zal geven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand geeft een reet om jouw mening.
Nou ja, misschien.. oh nee ook niet.
Jawel we hebben een 4 persoonskamer. Kapi slaapt bij mij in bed, jij bij LRquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar zorg er dan iig voor dat LittleRabbit niet bij ons op de kamer slaapt
Ah mensen overlast bezorgen. Ja daar zie ik GGMM wel voor aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon ghettoblaster op je schouder.
Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel we hebben een 4 persoonskamer. Kapi slaapt bij mij in bed, jij bij LR
GGMM haat me zomaar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik merk dat de haat weer onnodig grote proporties aanneemt.
Ik haat je helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM haat me zomaar.
Eigenlijk vind ik dat wel grappig.
Eigenlijk komt dat voor mij op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat je helemaal niet.
Ik vind je een debiel.
Maar we eten toch wel gezamenlijk he? GGMM en ik zijn tijdens het eten het grappigst.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk komt dat voor mij op hetzelfde neer.
Ja tering. En ik weer gesandwiched tussen Happel en HMF zeker...quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet ontkent hèquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor.
Al kan ik me voorstellen dat jij denkt van wel, eigenlijk bevestigt dit mijn mening.
Zowel jij als HMF zijn niet uitgenodigd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja tering. En ik weer gesandwiched tussen Happel en HMF zeker...
Ik betaal en HMF vliegt ons er heen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zowel jij als HMF zijn niet uitgenodigd.
dat denk je zelfquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet ontkent hè. Ik heb borderline, dus ik mag me debiel gedragen
Hypochonder ben ik sowieso ja.quote:
Eigen diagnoses stellen is wel de overtreffende trap van debiel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet ontkent hè. Ik heb borderline, dus ik mag me debiel gedragen
Ik ken mezelf beter dan een of andere dokter hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigen diagnoses stellen is wel de overtreffende trap van debiel.
GGMM is iets groots op het spoor.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken mezelf beter dan een of andere dokter hoor.
Ja en ik ben volgende week dood volgens die sitesquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hypochonder ben ik sowieso ja.
Maar als ik die kenmerken langs ga dan is het mij wel duidelijk.
Mijn pijnlijke oog duidt ook op een hersentumorquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja en ik ben volgende week dood volgens die sites
Kan je me wel uitlachen, maar wat moet zo'n kerel nu van me weten als je een kwartiertje met hem praat.quote:
Uiteraard, dat wil ik niet missenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar we eten toch wel gezamenlijk he? GGMM en ik zijn tijdens het eten het grappigst.
Tumorhumor is dus niet gepast dezerdagen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn pijnlijke oog duidt ook op een hersentumor
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja tering. En ik weer gesandwiched tussen Happel en HMF zeker...
Inderdaad. Tien jaar voor niks gestudeerd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je me wel uitlachen, maar wat moet zo'n kerel nu van me weten als je een kwartiertje met hem praat.
Dat heb ik nooit gelezen hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja en ik ben volgende week dood volgens die sites
Ja hij heeft toch niet mij bestudeerdquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Tien jaar voor niks gestudeerd.
Dan wordt Onlogisch jaloers...quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Misschien wilt Mississipi ook mee
Dat moet je in elk geval niet uitsluiten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef JanCees het volgende:
Ik had vandaag hoofdpijn
Ik heb kanker
Het pijnlijke is dat er vele mensen echt zo denkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij heeft toch niet mij bestudeerd
Ach het is ook de leeftijd. Hij komt er gewoon achter dat hij totaal niet uniek en speciaal is, en dat is even slikken natuurlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het pijnlijke is dat er vele mensen echt zo denken
Iedereen had volgens mij hoofdpijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef JanCees het volgende:
Ik had vandaag hoofdpijn
Ik heb kanker
Ja maar wat kan zo'n man nu over mij weten. Ik kan me niet bepaald goed uiten, dus je kan het ook niet uit me trekken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het pijnlijke is dat er vele mensen echt zo denken
Elk mens is uniek hoor. Dus dat ben ik sowieso.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach het is ook de leeftijd. Hij komt er gewoon achter dat hij totaal niet uniek en speciaal is, en dat is even slikken natuurlijk
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou dat wel gunt
Mooi man, die creativiteit. Het ene onderwerp loopt af, en je gooit er zo weer een nieuwe uit om maar in het middelpunt te blijven staanquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens, als er mensen in het echt serieus tegen me gaan praten word ik zenuwachtig heb ik vandaag gemerkt. Ga ik raar doen met mijn handen.
Sociaal zijn is een vak apart.
Mensenschuw.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens, als er mensen in het echt serieus tegen me gaan praten word ik zenuwachtig heb ik vandaag gemerkt. Ga ik raar doen met mijn handen.
Heel hard wegrennen terwijl je 'ik ben een vogel' schreeuwt helpt altijd wel goed is mijn ervaringquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik ben een jood ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel hard wegrennen terwijl je 'ik ben een vogel' schreeuwt helpt altijd wel goed is mijn ervaring
Het is dan ook echt waar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi man, die creativiteit. Het ene onderwerp loopt af, en je gooit er zo weer een nieuwe uit om maar in het middelpunt te blijven staan
Dat niet perse. De angst dat mensen een serieus gesprek met me willen aanknopen zorgt voor een paniekaanval. Ik kan daar niet tegen joh.quote:
Ja hallo, ik ga me toch niet als een debiel gedragen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel hard wegrennen terwijl je 'ik ben een vogel' schreeuwt helpt altijd wel goed is mijn ervaring
Nee, dan komen ze je achterna. Vreemd genoeg ben je dan wel altijd een stuk sneller.quote:
Dat doe je toch de hele dag? Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga me toch niet als een debiel gedragen.
Zit je ook paniekerig achter de PC als iemand je quotet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is dan ook echt waar.
[..]
Dat niet perse. De angst dat mensen een serieus gesprek met me willen aanknopen zorgt voor een paniekaanval. Ik kan daar niet tegen joh.
Nee dan ben ik mezelf. Ik ga me niet anders voordoen als dat ik ben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe je toch de hele dag? Ik zie het probleem niet.
Nee want dit is niet serieus. Hier kan je gewoon achter elkaar onzin roepen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit je ook paniekerig achter de PC als iemand je quotet?
Valt best meequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want dit is niet serieus. Hier kan je gewoon achter elkaar onzin roepen.
Kwalitatieve onzin ja. Dat moet je ook maar net kunnen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt best meeBij jou staat kwaliteit toch altijd nog boven kwantiteit.
Gozer. Ga eens even dood ofzo. Of neem een paar maanden pauze van fok.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat hele tijd in de aandacht willen staan is ook een kenmerk van een borderliner.
HAHAHAHA IK BEN ZO'N ONGELOOFLIJKE TERINGDEBIEL
Sorry jongens ik kan er niks aan doen, ik ben hypochonder en ik trip hem nu totaal. Alle gevoelens die eruitkomen balalal
Het spijt me dat ik zei dat ik je een debiel vind. Ik wist niet dat het zo'n impact zou hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat hele tijd in de aandacht willen staan is ook een kenmerk van een borderliner.
HAHAHAHA IK BEN ZO'N ONGELOOFLIJKE TERINGDEBIEL
Sorry jongens ik kan er niks aan doen, ik ben hypochonder en ik trip hem nu totaal. Alle gevoelens die eruitkomen balalal
Ik kan het nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Gozer. Ga eens even dood ofzo. Of neem een paar maanden pauze van fok.
Nee, je had gelijk. En debielen heb je ook nodig op deze wereld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik zei dat ik je een debiel vind. Ik wist niet dat het zo'n impact zou hebben.
Ik neem het terug.
Je moet ook verticaal snijden in plaats van horizontaal. Of zet je papa's auto aan in de garage met alles gesloten.quote:
Ik snijd mezelf niet, dat doet zeer en ik kan niet tegen fysieke pijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet ook verticaal snijden in plaats van horizontaal. Of zet je papa's auto aan in de garage met alles gesloten.
Log alsjeblieft uit, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snijd mezelf niet, dat doet zeer en ik kan niet tegen fysieke pijn.
En wij hebben geen garage.
En als ik zelfmoord wil plegen verzin ik zelf wat.
Sorry ik heb vanavond gewoon een extreem debiele bui. Morgen doe ik gewoon weer normaal zoals altijd.
Je doet nooit normaal. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snijd mezelf niet, dat doet zeer en ik kan niet tegen fysieke pijn.
En wij hebben geen garage.
En als ik zelfmoord wil plegen verzin ik zelf wat.
Sorry ik heb vanavond gewoon een extreem debiele bui. Morgen doe ik gewoon weer normaal zoals altijd.
Nou nou, rustig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet ook verticaal snijden in plaats van horizontaal. Of zet je papa's auto aan in de garage met alles gesloten.
Nee sorry, dan gaan er pas echt erge dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Log alsjeblieft uit, alsjeblieft.
Ik heb maandenlang normaal gedaan hoor. Ik heb nu alleen een tijdje last van veel prikkels wat ik lastig kan verwerken. En dan is FOK! een uitlaatklep.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je doet nooit normaal. Dat is het probleem.
Mosterd moet je op een kroket doen en niet in je soep.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag mosterdsoep op.
Het smaakte smerig.
Bedankt. Nu heb ik zin in soep.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
Het smaakte smerig.
Troost je, het was cup-a-soup. Dat heeft eigenlijk niks met soep te maken.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troost je, het was cup-a-soup. Dat heeft eigenlijk niks met soep te maken.
Mee eens. Al heb ik nog wel de Championversie ervan liggen. 4 jaar over datum welteverstaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troost je, het was cup-a-soup. Dat heeft eigenlijk niks met soep te maken.
Voor eckte kampioenen hihiquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Al heb ik nog wel de Championversie ervan liggen. 4 jaar over datum welteverstaan.
Echt wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik zie nu dingen niet die ik gisteren wel zag. Dus nu ben ik tamelijk in paniek.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij niet? Door deze controle zie ik nu wel dat ik larpen met Caland ben misgelopen
Ah. Dit is van 16 augustus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie nu dingen niet die ik gisteren wel zag. Dus nu ben ik tamelijk in paniek.
Bedankt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch weer een tijdje terug.
Je herkent jezelf in de beste man dus?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Harry Vermeegen heeft echt een groot probleem.
Ik wilde het niet zeggen..quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je herkent jezelf in de beste man dus?
Nee, want ik heb meerdere grote problemen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je herkent jezelf in de beste man dus?
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
Het smaakte smerig.
Van die ammoniaklucht wordt je vanzelf wel wakker.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar.
Zelfgemaakte uiensoep. Daar kan je mij 's nachts voor wakker maken.
Champignon. Geen dank.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Al heb ik nog wel de Championversie ervan liggen. 4 jaar over datum welteverstaan.
*wordquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van die ammoniaklucht wordt je vanzelf wel wakker.
quote:
Haha.quote:
Jij barst van de zelfspot zeg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moest er zelf ook om lachen.
Dat valt best mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij barst van de zelfspot zeg.
Wel alles opdrinken hè!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, de kleuterklas is compleet. De schoolmelk kan uitgedeeld worden.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij barst van de zelfspot zeg.
Wat lul je?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens ik heb net even je plek overgenomen.
Nu mag jij weer verder.
Ook goedenavond Kapiteintjequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha, de kleuterklas is compleet. De schoolmelk kan uitgedeeld worden.
Dat moet elke persoon, normaal of debiel, wel hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan het Limburgs accent.
Ik was net in Roermond hè, gillend weggerendquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een hekel aan het Limburgs accent.
Gelukkig krik ik de boel nog een beetje opquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is echt een enorm treurig niveau deze avond hier.
Dat je het goed gokte was gewoon mazzel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Littlerabbit z'n moeder heet Miriam Lucker.
Wat een raar gerecht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/kookschrift/recept?id=208391
Het heeft zelfs de AH bereikt inmiddels.
Stiekem kom ik wel eens bij de Autotron nabij Rosmalen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was net in Roermond hè, gillend weggerend
Gedraagt hij zich weer als een teringdebiel? Lekker niveautje weer hier hoor. Ik heb niks hier gemist vandaag dus. Ging het weer over pesten?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet wat debiel, zoals hij wel vaker doet. Geen aandacht geven.
He, dat is mijn tekst.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is echt een enorm treurig niveau deze avond hier.
Zoals altijd gezeik over de erfgrens en hekkies. Met meneer mosselquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helemaal prima, zo rijdende rechter dus maar ff op FOK! hé
Jij past je wel erg snel aan aan het niveau hier.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je het goed gokte was gewoon mazzel.
Snap je
2/10quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je het goed gokte was gewoon mazzel.
Snap je
Is dat Limburg? Ik dacht dat dat nog Brabant was.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem kom ik wel eens bij de Autotron nabij Rosmalen.
JR en Kun-Aguero hadden een treurige conversatie mbt mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gedraagt hij zich weer als een teringdebiel? Lekker niveautje weer hier hoor. Ik heb niks hier gemist vandaag dus. Ging het weer over pesten?
Niet waar.quote:
Je bent zelf een teringdebiel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gedraagt hij zich weer als een teringdebiel? Lekker niveautje weer hier hoor. Ik heb niks hier gemist vandaag dus. Ging het weer over pesten?
Fuck manquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt van limburg maar goed
Ik nam het voor je op, en dan steek je een mes in mijn rug.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR en Kun-Aguero hadden een treurige conversatie mbt mij.
Ligt tegen den bosch aanquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat Limburg? Ik dacht dat dat nog Brabant was.
Ook wel. Moet nog wat lezen voor morgen, maar geen zin. Zal er helaas toch zo aan moeten geloven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. School is weer begonnen hé. Met jou?
Haha ga jij maar eens leren normaal te doen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een teringdebiel.
Nog VI gezien?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha ga jij maar eens leren normaal te doen.
Uitstellen na Rijdende Rechter dan snel uitloggen en aan de gangquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook wel. Moet nog wat lezen voor morgen, maar geen zin. Zal er helaas toch zo aan moeten geloven.
Wat versta jij onder normaal?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha ga jij maar eens leren normaal te doen.
En altijd zijn jullie weer blij als ik terug ben. Dat kan ik altijd wel waarderen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar.
Bij jou staat er meestal nog 'als dit zo doorgaat ben ik hier weg' bij.
hoe laat is dat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals altijd gezeik over de erfgrens en hekkies. Met meneer mossel
Gast. Please...shut the fuck up.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een teringdebiel.
Gisteren? Jazeker herhaling gekeken na Derksen & Sneijder "live" te hebben gekeken. Leuke uitzending.quote:
Uhm.. Oke.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En altijd zijn jullie weer blij als ik terug ben. Dat kan ik altijd wel waarderen.
Hij woont best ver weg hoor, dus dat lijkt me lastig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk zijn Rens z'n nagels recent geknipt, anders heeft JR-style zo een litteken op z'n wang.
Nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast. Please...shut the fuck up.
Moet ik een heel lijstje opnoemen die iedereen hier kan dromen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder normaal?
Ik ga straks een tosti maken. Nog wilde tips? Immers heb jij meer levenservaring op het gebied van tosti'squote:
Ja maar sorry, normaal bestaat gewoon niet. Dus ik vind dat best interessant ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet ik een heel lijstje opnoemen die iedereen hier kan dromen?
Tomaat tussen je tosti kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks een tosti maken. Nog wilde tips? Immers heb jij meer levenservaring op het gebied van tosti's
Maak een kampioenstosti.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks een tosti maken. Nog wilde tips? Immers heb jij meer levenservaring op het gebied van tosti's
Ik ben wel klaar met jou.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar sorry, normaal bestaat gewoon niet. Dus ik vind dat best interessant ja.
Bacon, bacon en nog eens baconquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vlamtosti gappiequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha je kan niet met vreemde mensen omgaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met jou.
Doei
quote:
Serieus nog nooit gedaan. Ik ga het zeker overwegen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tomaat tussen je tosti kan nooit kwaad.
Vind ik zelf nooit zo'n succes. Althans niet die smakeloze tomaten, de cherrytomaatjes of romaatjes met wat italiaanse kruiden erbij zijn wel lekker daarentegen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tomaat tussen je tosti kan nooit kwaad.
Die 2e, je laten slaan door een mocroquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef Saind het volgende:
Om even bij knock outs te blijven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zeer benieuwd naar je review. Het zou me deugd doen als je het lekker vindt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Serieus nog nooit gedaan. Ik ga het zeker overwegen.
Goor zwijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
LR als je mij de rest van je leven dankbaar wilt zijn maak je een tosti met banaan.
alleen met banaan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
LR als je mij de rest van je leven dankbaar wilt zijn maak je een tosti met banaan.
Wat vond je van het fragment met de hont (op zijn FOK!s)quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren? Jazeker herhaling gekeken na Derksen & Sneijder "live" te hebben gekeken. Leuke uitzending.
Ik woon op het platteland.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha je kan niet met vreemde mensen omgaan
Dit is dusdanig extreem dat ik het uitstel naar een andere dag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
Wie ben jij?quote:
Met brood eromheen dan. Je kunt er ook pindakaas op doen, maar met wit brood en wat boter aan de buitenkant is het enorm lekker. Probeer het eens zou ik zeggen.quote:
Ik werd er emotioneel van. Ik heb de vrijdaguitzending trouwens niet teruggekeken was dat ook een topshow?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vond je van het fragment met de hont (op zijn FOK!s)
ik ga nu kijken of ik banaan hebquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met brood eromheen dan. Je kunt er ook pindakaas op doen, maar met wit brood en wat boter aan de buitenkant is het enorm lekker. Probeer het eens zou ik zeggen.
Als je van bakbanaan houdt, dan vind je dit ook lekker.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is dusdanig extreem dat ik het uitstel naar een andere dag.
kk smerigquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met brood eromheen dan. Je kunt er ook pindakaas op doen, maar met wit brood en wat boter aan de buitenkant is het enorm lekker. Probeer het eens zou ik zeggen.
Dat ik wel vaker rare mensen tegenkom.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je iemand anders quoten, want dit slaat als kut op Dirk.
Weet ik ook niet, was verhinderd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik werd er emotioneel van. Ik heb de vrijdaguitzending trouwens niet teruggekeken was dat ook een topshow?
baka banaquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je van bakbanaan houdt, dan vind je dit ook lekker.
Dat is een vooroordeel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ik wel vaker rare mensen tegenkom.
Dit voelt als een mes in mijn rug.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik vind het nu al een topgozer.
Ik ook weekendje weg hé. Had wel FOX sports in het huisje dus heb helaas wel Ajax live gekekenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, was verhinderd.
Jij hebt sowieso van dat bazenbrood in huis om te toasten waarschijnlijk? Hovis oid heb je toch wel liggen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga nu kijken of ik banaan heb
Ik ben een topgozer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik vind het nu al een topgozer.
Doe er iets aan. Al mag Rens wel blijven van mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
De aanwezigheid van Jr-Style en Rens stoort me ontzettend.
Gaarne duw ik er een heel zwaard in. Een 30cm lange blanke sabel.quote:
Mag ik vragen waarom je stoort aan mijn aanwezigheid?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
Het hele weekend was gewoon aidsquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ook weekendje weg hé. Had wel FOX sports in het huisje dus heb helaas wel Ajax live gekeken
Kan je mij niet even een FOK! pauze geven?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
Rens is hartstikke gezellig joh.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |