Dat moet je in elk geval niet uitsluiten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef JanCees het volgende:
Ik had vandaag hoofdpijn
Ik heb kanker
Het pijnlijke is dat er vele mensen echt zo denkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij heeft toch niet mij bestudeerd
Ach het is ook de leeftijd. Hij komt er gewoon achter dat hij totaal niet uniek en speciaal is, en dat is even slikken natuurlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het pijnlijke is dat er vele mensen echt zo denken
Iedereen had volgens mij hoofdpijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:23 schreef JanCees het volgende:
Ik had vandaag hoofdpijn
Ik heb kanker
Ja maar wat kan zo'n man nu over mij weten. Ik kan me niet bepaald goed uiten, dus je kan het ook niet uit me trekken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het pijnlijke is dat er vele mensen echt zo denken
Elk mens is uniek hoor. Dus dat ben ik sowieso.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach het is ook de leeftijd. Hij komt er gewoon achter dat hij totaal niet uniek en speciaal is, en dat is even slikken natuurlijk
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij jou dat wel gunt
Mooi man, die creativiteit. Het ene onderwerp loopt af, en je gooit er zo weer een nieuwe uit om maar in het middelpunt te blijven staanquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens, als er mensen in het echt serieus tegen me gaan praten word ik zenuwachtig heb ik vandaag gemerkt. Ga ik raar doen met mijn handen.
Sociaal zijn is een vak apart.
Mensenschuw.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jongens, als er mensen in het echt serieus tegen me gaan praten word ik zenuwachtig heb ik vandaag gemerkt. Ga ik raar doen met mijn handen.
Heel hard wegrennen terwijl je 'ik ben een vogel' schreeuwt helpt altijd wel goed is mijn ervaringquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik ben een jood ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel hard wegrennen terwijl je 'ik ben een vogel' schreeuwt helpt altijd wel goed is mijn ervaring
Het is dan ook echt waar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi man, die creativiteit. Het ene onderwerp loopt af, en je gooit er zo weer een nieuwe uit om maar in het middelpunt te blijven staan
Dat niet perse. De angst dat mensen een serieus gesprek met me willen aanknopen zorgt voor een paniekaanval. Ik kan daar niet tegen joh.quote:
Ja hallo, ik ga me toch niet als een debiel gedragen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel hard wegrennen terwijl je 'ik ben een vogel' schreeuwt helpt altijd wel goed is mijn ervaring
Nee, dan komen ze je achterna. Vreemd genoeg ben je dan wel altijd een stuk sneller.quote:
Dat doe je toch de hele dag? Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga me toch niet als een debiel gedragen.
Zit je ook paniekerig achter de PC als iemand je quotet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is dan ook echt waar.
[..]
Dat niet perse. De angst dat mensen een serieus gesprek met me willen aanknopen zorgt voor een paniekaanval. Ik kan daar niet tegen joh.
Nee dan ben ik mezelf. Ik ga me niet anders voordoen als dat ik ben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe je toch de hele dag? Ik zie het probleem niet.
Nee want dit is niet serieus. Hier kan je gewoon achter elkaar onzin roepen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit je ook paniekerig achter de PC als iemand je quotet?
Valt best meequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want dit is niet serieus. Hier kan je gewoon achter elkaar onzin roepen.
Kwalitatieve onzin ja. Dat moet je ook maar net kunnen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt best meeBij jou staat kwaliteit toch altijd nog boven kwantiteit.
Gozer. Ga eens even dood ofzo. Of neem een paar maanden pauze van fok.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat hele tijd in de aandacht willen staan is ook een kenmerk van een borderliner.
HAHAHAHA IK BEN ZO'N ONGELOOFLIJKE TERINGDEBIEL
Sorry jongens ik kan er niks aan doen, ik ben hypochonder en ik trip hem nu totaal. Alle gevoelens die eruitkomen balalal
Het spijt me dat ik zei dat ik je een debiel vind. Ik wist niet dat het zo'n impact zou hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat hele tijd in de aandacht willen staan is ook een kenmerk van een borderliner.
HAHAHAHA IK BEN ZO'N ONGELOOFLIJKE TERINGDEBIEL
Sorry jongens ik kan er niks aan doen, ik ben hypochonder en ik trip hem nu totaal. Alle gevoelens die eruitkomen balalal
Ik kan het nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Gozer. Ga eens even dood ofzo. Of neem een paar maanden pauze van fok.
Nee, je had gelijk. En debielen heb je ook nodig op deze wereld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik zei dat ik je een debiel vind. Ik wist niet dat het zo'n impact zou hebben.
Ik neem het terug.
Je moet ook verticaal snijden in plaats van horizontaal. Of zet je papa's auto aan in de garage met alles gesloten.quote:
Ik snijd mezelf niet, dat doet zeer en ik kan niet tegen fysieke pijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet ook verticaal snijden in plaats van horizontaal. Of zet je papa's auto aan in de garage met alles gesloten.
Log alsjeblieft uit, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snijd mezelf niet, dat doet zeer en ik kan niet tegen fysieke pijn.
En wij hebben geen garage.
En als ik zelfmoord wil plegen verzin ik zelf wat.
Sorry ik heb vanavond gewoon een extreem debiele bui. Morgen doe ik gewoon weer normaal zoals altijd.
Je doet nooit normaal. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snijd mezelf niet, dat doet zeer en ik kan niet tegen fysieke pijn.
En wij hebben geen garage.
En als ik zelfmoord wil plegen verzin ik zelf wat.
Sorry ik heb vanavond gewoon een extreem debiele bui. Morgen doe ik gewoon weer normaal zoals altijd.
Nou nou, rustig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet ook verticaal snijden in plaats van horizontaal. Of zet je papa's auto aan in de garage met alles gesloten.
Nee sorry, dan gaan er pas echt erge dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Log alsjeblieft uit, alsjeblieft.
Ik heb maandenlang normaal gedaan hoor. Ik heb nu alleen een tijdje last van veel prikkels wat ik lastig kan verwerken. En dan is FOK! een uitlaatklep.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je doet nooit normaal. Dat is het probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |