twitter:ShowMeFootball twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 15:04:18FC Twente ondernam na vijf speelronden al 123 (!) doelpogingen. Vitesse volgt met 'slechts' 85. reageer retweet
Ik heb nu 3 Twente spelers in mijn manager.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
twitter:ShowMeFootball twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 15:04:18FC Twente ondernam na vijf speelronden al 123 (!) doelpogingen. Vitesse volgt met 'slechts' 85. reageer retweet
![]()
Castaingos
Tegelijkertijdquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
Castaingos
Ik kijk een beetje op internet. Misschien zo maar film kijken, al heb ik geen zin in lange film.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een laag IQ, dus ik kijk GTST
Komt goed. Je hebt genoeg kameraden gezien de petitie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je vrolijk bent is het goed toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet vrolijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je vrolijk bent is het goed toch?Dat is wat telt.
Hoe wordt je vrolijk?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je vrolijk bent is het goed toch?Dat is wat telt.
En vrouwen vallen op vrolijke mensen, dus je moet vrolijk zijn om te neuken.quote:
Gewoon over poep gaan tweeten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef sausagin het volgende:
Ik heb zin om te Twitteren maar ik heb maar 6 Followers
Bedankt, nu vlucht ik wel uit dit topic weg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En vrouwen vallen op vrolijke mensen, dus je moet vrolijk zijn om te neuken.
Ik zit in een cirkel die vicieus draait.
Ga je naar bekende mensen tweeten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef sausagin het volgende:
Ik heb zin om te Twitteren maar ik heb maar 6 Followers
Kan ik niks aan doen, ik heb borderline.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt, nu vlucht ik wel uit dit topic weg.
Begin met een tweet naar alberto waar de red mijn vakantie dvd box blijft. Daar wachten Stijn en ik al jaren op.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je naar bekende mensen tweeten.
Geef hem anders gelijk hoofd erbij jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Begin met een tweet naar alberto waar de red mijn vakantie dvd box blijft. Daar wachten Stijn en ik al jaren op.
okequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef Greco91 het volgende:
[..]
Geef hem anders gelijk hoofd erbij ja
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach jij bent waarschijnlijk weer goed in andere dingenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
haha goeiequote:Op dinsdag 3 september 2013 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach jij bent waarschijnlijk weer goed in andere dingen
2e hands rommel verkopen bedoel jij natuurlijk XDquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach jij bent waarschijnlijk weer goed in andere dingen
oke? eindigt dat niet rond 20:30.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke? eindigt dat niet rond 20:30.
deze post is van 20:25
Zit je dan niet helemaal in het verhaal?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus?
Om 5 voor half 9 is het dan toch nog steeds bezig
doe eens aardigquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus?
Om 5 voor half 9 is het dan toch nog steeds bezig
Nou zo super boeiend is het ook weer niet. Ik kijk wel. Maar ik zit er niet helemaal in, zoals in een filmquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit je dan niet helemaal in het verhaal?
Ligt eraan wat voor filmquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou zo super boeiend is het ook weer niet. Ik kijk wel. Maar ik zit er niet helemaal in, zoals in een film
Dat kan helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben aardig. Maar het lijkt wel of hij een IQ van een tuinhek heeft
Kijkt hij soms gtst?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben aardig. Maar het lijkt wel of hij een IQ van een tuinhek heeft
Dat denk ik niet, anders zou ik nu in een gesticht moeten zitten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik keek vroeger ook GTST, misschien komen daar mijn psychische klachten vandaan.
Daar ga je toch al elke 2 weken heen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, anders zou ik nu in een gesticht moeten zitten.
Daarom heeft hij ook een iq van een tuinhek.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook geen persoon.
Oh oh.
Maar die user is wel een persoon.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom heeft hij ook een iq van een tuinhek.
Ik denk dat je dat verkeerd hebt begrepen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga je toch al elke 2 weken heen.
Ha, dat krijg je van dat nachtenlang door zitten te gamen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn ogen doen pijn van vermoeidheid. Tijd voor vakantie.
Ik doe mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Kaasbroodjes zijn bahquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die user is wel een persoon.
Laten we dit gesprek afkappen en een nieuw onderwerp zoeken.
Wat vind jij van kaasbroodjes?
Geen enkel persoon is normaal, dus eigenlijk ben jij heel vreemd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat verkeerd hebt begrepen.
Ik ben een normaal, gezond persoon zonder rare bijwerkingen
Je hebt anders wel een Feyenoordtattoo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat verkeerd hebt begrepen.
Ik ben een normaal, gezond persoon zonder rare bijwerkingen
Goed plan!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat gul van je.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed plan!
Ik ga even kijken voor 4 dagen Disneyland Parijs
Dat kloptquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen enkel persoon is normaal, dus eigenlijk ben jij heel vreemd.
Mindfuck
Dat klopt ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt anders wel een Feyenoordtattoo.
Ok, mijn man lust ze welquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi, stuur ik ze morgen naar je toe met de post
Doe dan eens open met al dat geklop.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat klopt
[..]
Dat klopt ook
Ik van vermoeidheid, het rechteroog meestal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ha, dat krijg je van dat nachtenlang door zitten te gamen.
Hmm. Egypte schijnt goedkoop te zijn deze tijd van het jaar.quote:
c_a kijkt al voor Disneyland, maar laten we dit zeker achter de hand houden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm. Egypte schijnt goedkoop te zijn deze tijd van het jaar.
Ja lief he? Aparte kamers? Dat wordt dan wel erg duurquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat gul van je.
Wel aparte kamers boeken aub.
Uiteraardquote:
Moet je toch maar eens vroeg te bed gaan. Zal ik je voorlezen uit mijn Grote Problemenboek?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik van vermoeidheid, het rechteroog meestal.
Nou vooruit, maar zorg er dan iig voor dat LittleRabbit niet bij ons op de kamer slaaptquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja lief he? Aparte kamers? Dat wordt dan wel erg duur
Ik ben mijn paspoort ooit verloren in Disneyland Parijs. Viel uit mijn jaszak in een achtbaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
c_a kijkt al voor Disneyland, maar laten we dit zeker achter de hand houden.
Ik ben mijn pet ooit in de achtbaan van sixflags verloren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben mijn paspoort ooit verloren in Disneyland Parijs. Viel uit mijn jaszak in een achtbaan.
Aha, hij was zeker mysterieus en een uitdaging voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Haha jij droeg een pet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben mijn pet ooit in de achtbaan van sixflags verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |