Een paspoort kost je klauwen met geld. Stomme overheid.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
Als je paspoort ook niet leuk hoor, maar ik ken échte pijn.
Veel plezierquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:10 schreef Tyron het volgende:
Ik ben er weer.
Ik denk dat ik zo Iron Man 3 ga kijken.
Goed punt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een paspoort kost je klauwen met geld. Stomme overheid.
Het verliezen van je pet is juist een onderdeel van opgroeien.
Dat dus. Als je niet all the way gaat ben je geen echte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hiphop is een manier van leven.
ooooooh ja klopt als je 2 weken hebt gemist maakt op zich weinig uit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou zo super boeiend is het ook weer niet. Ik kijk wel. Maar ik zit er niet helemaal in, zoals in een film
Dan moet hij ook van die grote oorwarmers dragen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hiphop is een manier van leven.
Dat lijkt me echt een kutfilm.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:10 schreef Tyron het volgende:
Ik ben er weer.
Ik denk dat ik zo Iron Man 3 ga kijken.
Niemand geeft een reet om jouw mening.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een kutfilm.
Einde bericht.
Gewoon ghettoblaster op je schouder.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet hij ook van die grote oorwarmers dragen.
Dat betekent niet dat ik hem niet zal geven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand geeft een reet om jouw mening.
Nou ja, misschien.. oh nee ook niet.
Jawel we hebben een 4 persoonskamer. Kapi slaapt bij mij in bed, jij bij LRquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar zorg er dan iig voor dat LittleRabbit niet bij ons op de kamer slaapt
Ah mensen overlast bezorgen. Ja daar zie ik GGMM wel voor aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon ghettoblaster op je schouder.
Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel we hebben een 4 persoonskamer. Kapi slaapt bij mij in bed, jij bij LR
GGMM haat me zomaar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik merk dat de haat weer onnodig grote proporties aanneemt.
Ik haat je helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM haat me zomaar.
Eigenlijk vind ik dat wel grappig.
Eigenlijk komt dat voor mij op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat je helemaal niet.
Ik vind je een debiel.
Maar we eten toch wel gezamenlijk he? GGMM en ik zijn tijdens het eten het grappigst.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk komt dat voor mij op hetzelfde neer.
Ja tering. En ik weer gesandwiched tussen Happel en HMF zeker...quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |