Waarom?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:44 schreef James1988 het volgende:
Ik verwacht dat Fyra met twee locomotieven zal rijden
in dit geval kan ik me voorstellen dat zoiets niet rendabel is omdat beide hogesnelheidswissels bij Hattemerbroek aansluiting niet helemaal standaard zijn en ook onderling nog stevig verschillen.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
how about: dan zorg je maar dat er een op maat gemaakte opvoorraad ligt? Het is nogal belangrijk namelijk.
Met een loc voor én achter is het heel wat makkelijker kopmaken in Schiphol. Dat verklaart ook meteen waarom ze dan nog maar een uurdienst rijden.quote:
Dat zegt ProRail misschien, maar ik geloof daar niets van. Het gaat om een nieuw aangelegde splitsing in een ruim bemeten stuk boerenland zonder in de weg staande bebouwing of anderszins.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
De locatie die geen standaardhogesnelheidswissel toe lijkt te laten
Het is een wissel dat niet helemaal vlak ligt, maar ik dacht dat het minder standaard was dan uit onderstaand filmpje lijkt te blijken.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:21 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat zegt ProRail misschien, maar ik geloof daar niets van. Het gaat om een nieuw aangelegde splitsing in een ruim bemeten stuk boerenland zonder in de weg staande bebouwing of anderszins.
Bij Prorail hebben een verschrikkelijke allergie tegen alles wat niet standaard is. Daarom worden niet-standaardwissels eigenlijk vrijwel nooit toegepast. Zeker niet bij nieuwbouw in zo'n weiland zoals Driek al aangeeft. De reden dat ze niet niet-standaard willen is overigens een beetje frappant in deze context: Zo is het makkelijker om spullen op voorraad te houden t.b.v. snel storingsherstel. Dat blijkt in de praktijk dus toch iets anders te zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een wissel dat niet helemaal vlak ligt, maar ik dacht dat het minder standaard was dan uit onderstaand filmpje lijkt te blijken.
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:52 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Bij Prorail hebben een verschrikkelijke allergie tegen alles wat niet standaard is. Daarom worden niet-standaardwissels eigenlijk vrijwel nooit toegepast. Zeker niet bij nieuwbouw in zo'n weiland zoals Driek al aangeeft. De reden dat ze niet niet-standaard willen is overigens een beetje frappant in deze context: Zo is het makkelijker om spullen op voorraad te houden t.b.v. snel storingsherstel. Dat blijkt in de praktijk dus toch iets anders te zijn.
Het is wel reizigersvriendelijker als ze toch een locwissel uitvoeren op Schiphol. Je kan met die Traxx prima heen en weer rijden naar Hoofddorp en op Schiphol bezet-spoor binnenkomen. Zo druk is het daar dit weekend toch niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:21 schreef ReisT het volgende:
[..]
Met een loc voor én achter is het heel wat makkelijker kopmaken in Schiphol. Dat verklaart ook meteen waarom ze dan nog maar een uurdienst rijden.
Wat kan het die reizigers nou schelen of er 1 of 2 locs aan die trein zitten?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:31 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het is wel reizigersvriendelijker als ze toch een locwissel uitvoeren
Waarom is het reizigersvriendelijker om een loc om te laten rijden, dan om een machinist over het perron naar de andere kant van de trein te laten lopen?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:31 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het is wel reizigersvriendelijker als ze toch een locwissel uitvoeren op Schiphol. Je kan met die Traxx prima heen en weer rijden naar Hoofddorp en op Schiphol bezet-spoor binnenkomen. Zo druk is het daar dit weekend toch niet.
Hoe lelijk is de geplande machinist?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:46 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Waarom is het reizigersvriendelijker om een loc om te laten rijden, dan om een machinist over het perron naar de andere kant van de trein te laten lopen?
Nu rijdt maar de helft van de Fyra's omdat iedere trein met twee locs rijdt. Als je maar 1 loc per trein nodig hebt kun je meer treinen laten rijden.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat kan het die reizigers nou schelen of er 1 of 2 locs aan die trein zitten?
Omdat je dan twee keer per uur kunt rijden.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:46 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Waarom is het reizigersvriendelijker om een loc om te laten rijden, dan om een machinist over het perron naar de andere kant van de trein te laten lopen?
foto's zijn altijd welkomquote:Op woensdag 4 september 2013 14:56 schreef Toto69 het volgende:
Sinds gister woon ik in Lissabon en als er animo voor is wil ik wel kijken of ik wat foto's van treinen/stations kan maken
Dan kunnen ze bij de afdeling ijzerschuiven extra veel ijzer verschuiven zeker.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon genoeg locs op voorraad nemen om elke trein met 2 locs te kunnen laten rijden DUH!!
Impliceer je nou dat er ook andere afdelingen zijn?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:22 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Dan kunnen ze bij de afdeling ijzerschuiven extra veel ijzer verschuiven zeker.
Geld binnenharken, reizigertje pesten en natuurlijk: Net doen alsof we belangrijk zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat er ook andere afdelingen zijn?
Vergeet de afdeling heteluchtballonnen niet, waar ze overtuigd zijn dat niemand anders kan bieden wat NS biedt.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:56 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Geld binnenharken, reizigertje pesten en natuurlijk: Net doen alsof we belangrijk zijn.
Hoe laat ben je vertrokken vanaf welk station? Dan weet ik of ik straks een korte VIRM kan verwachten in mijn trein :xquote:Op woensdag 4 september 2013 16:01 schreef _serial_ het volgende:
God, 4 baks VIRM Den Haag - Venlo, dat wordt lachen...
in de categorie: hoe krijg je het voor elkaar ...quote:Op woensdag 4 september 2013 15:48 schreef daanski82 het volgende:
Was deze al langs geweest?
Gisteren in Almelo.
[ afbeelding ]
Ik kan de context even niet vinden.
gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 4 september 2013 16:20 schreef Litpho het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom de SLT naar Dronten ook direkt in lengte gehalveerd is als men omroept dat er minder treinen rijden?
Ja man gewoon die balg openzagen na drie bakkenquote:
Hoe laat vertrokken van welk stationquote:Op woensdag 4 september 2013 16:01 schreef _serial_ het volgende:
God, 4 baks VIRM Den Haag - Venlo, dat wordt lachen...
Het woord reizigersvriendelijk komt niet voor in het woordenboek van NS hoor..quote:Op woensdag 4 september 2013 14:31 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het is wel reizigersvriendelijker als ze toch een locwissel uitvoeren op Schiphol. Je kan met die Traxx prima heen en weer rijden naar Hoofddorp en op Schiphol bezet-spoor binnenkomen. Zo druk is het daar dit weekend toch niet.
spul dat al vervangen had moeten zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:
4 plan V stellen gespot in de sprinter Zutphen Nijmegen. Wat een treinen ook.![]()
Deze wel ja:quote:Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
spul dat al vervangen had moeten zijn
De reserveonderdelen liggen in Noord-Korea, net als van ProRail. Een team een taak.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
spul dat al vervangen had moeten zijn
Ondertussen is men dus al 3 dagen bezig om duidelijk te krijgen wat het probleem precies isquote:Op woensdag 4 september 2013 18:06 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Vanmiddag weer contact met ProRail gehad.
Het wissel is toch een standaard hogesnelheidswissel. Puntstuk blijkt toch voorradig te zijn.
Problemen nu:
Er moet ook een tong worden vervangen. Die zijn standaard, maar gaten moeten ter plaatse worden geboord.
Het werk heeft een buitendienststelling van 12 uur nodig. Bekeken wordt nu, of het in etappes kan, zodat het in een paar nachten kan geschieden.
Morgen weer een update.
Tot uw dienst.
Rikus
Zal dat in de toekomst vaker voorkomen? Er zijn meer locs besteld, immers... Zal ongetwijfeld een positief effect hebben op punctualiteit en uitval. Misschien niet het meest efficiënt, maar ja, hè.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nu rijdt maar de helft van de Fyra's omdat iedere trein met twee locs rijdt. Als je maar 1 loc per trein nodig hebt kun je meer treinen laten rijden.
Eindhoven - Weert is geen Limburgquote:Op woensdag 4 september 2013 10:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bron: http://www.oogtv.nl/2013/(...)ningen-blijft-van-ns
Dit betekent dat eigenlijk alleen de Limburgse stoptreindiensten aanbesteed zullen gaan worden, zoals al eerder was besloten
Ten noorden van Schiphol zal er wel vaker een buitendienststelling zijn (vanwege OV SAAL), dan zal Fyra wel hetzelfde doen (uurdienst met twee locs). In de gewone dienst verwacht ik dat niet, want die locomotieven zijn hard nodig om de treinen te trekken.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:19 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Zal dat in de toekomst vaker voorkomen? Er zijn meer locs besteld, immers... Zal ongetwijfeld een positief effect hebben op punctualiteit en uitval. Misschien niet het meest efficiënt, maar ja, hè.
quote:Rail Away
19:55 - 20:25
Nederland 2
Serie documentaires Dwars door de Alpen, pas mogelijk sinds de aanleg van de Gotthard-spoorlijn, geeft een treinreis een goede indruk van het Zwitserse land.
Is het technisch zo lastig om de sprinters + intercity's bij Lelystad te laten eindigen en van daar bussen in te zetten? Is 1 dag ergernis en dan ben je meteen klaar.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:06 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Vanmiddag weer contact met ProRail gehad.
Het wissel is toch een standaard hogesnelheidswissel. Puntstuk blijkt toch voorradig te zijn.
Problemen nu:
Er moet ook een tong worden vervangen. Die zijn standaard, maar gaten moeten ter plaatse worden geboord.
Het werk heeft een buitendienststelling van 12 uur nodig. Bekeken wordt nu, of het in etappes kan, zodat het in een paar nachten kan geschieden.
Morgen weer een update.
Tot uw dienst.
Rikus
15:58 vanaf Den Haag HSquote:Op woensdag 4 september 2013 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe laat vertrokken van welk station?
Je moet zowel de veluwetak als de hanzetak lam leggen voor dit herstel.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:51 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is het technisch zo lastig om de sprinters + intercity's bij Lelystad te laten eindigen en van daar bussen in te zetten? Is 1 dag ergernis en dan ben je meteen klaar.
Het moeilijkste aan dat soort oplossingen is het bedenken ervanquote:Op woensdag 4 september 2013 18:51 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is het technisch zo lastig om de sprinters + intercity's bij Lelystad te laten eindigen en van daar bussen in te zetten? Is 1 dag ergernis en dan ben je meteen klaar.
Als Schiphol plat kan in het midden van de vakantieperiode...quote:Op woensdag 4 september 2013 19:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Je moet zowel de veluwetak als de hanzetak lam leggen voor dit herstel.
In ieder geval Sittard - Heerlen en Roermond - Maastricht. Weet niet of de rest er ook onder valtquote:Op woensdag 4 september 2013 18:20 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Eindhoven - Weert is geen LimburgAlthans, niet in zijn geheel (die andere wel).
Of bedoel je een andere dienst? En dat is trouwens toch niet niet definitief?
straks moet je ook nog de handen uit de mouwen steken om het op te lossen, Driekquote:Op woensdag 4 september 2013 18:06 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Vanmiddag weer contact met ProRail gehad.
Het wissel is toch een standaard hogesnelheidswissel. Puntstuk blijkt toch voorradig te zijn.
Problemen nu:
Er moet ook een tong worden vervangen. Die zijn standaard, maar gaten moeten ter plaatse worden geboord.
Het werk heeft een buitendienststelling van 12 uur nodig. Bekeken wordt nu, of het in etappes kan, zodat het in een paar nachten kan geschieden.
Morgen weer een update.
Tot uw dienst.
Rikus
Het gaat alleen om die twee. Of ze moeten het plan doorzetten voor een stoptrein tussen Weert en Roermond (na eerst een paar nieuwe stationnetjes te bouwen natuurlijk) dan zou die er ook bij horen.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In ieder geval Sittard - Heerlen en Roermond - Maastricht. Weet niet of de rest er ook onder valt
Eerst een aanbesteding doen voor een aannemer om te gaan kijken. Als die aannemer gerapporteerd heeft, doe je een nieuwe aanbesteding (op Europees niveau natuurlijk) om te zien wie het mag repareren. Drie dagen is razendsnel.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij twijfel ga je gewoon kijken wat er loos is. En niet er na 3 dagen achter komen dat het toch een standaard onderdeel is
Ow nee. Mooi niet. Ik heb heel tere, zachte ambtenarenhandjes. Nog van vroeger.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
straks moet je ook nog de handen uit de mouwen steken om het op te lossen, Driek
Dan heeft ie mooi een uurtje voor mijn trein uitgeredenquote:
Kunnen ze ook wel hoor. Ze wisten het ook wel zonder jullie hulp, maar ze vonden het wel fijn zoveel duidelijkheid te hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze weten welke trein het was, ze weten welk sein die gepasseerd is, ze weten welk wissel dat is. Ze hebben ZELF de infra aangelegd. Ze hadden niet eens hoeven te gaan kijken maar meteen uit hun systeem moeten kunnen lepelen wat voor wissel daar stuk is en welke onderdelen erbij horen. De onkunde knettert er weer metersdik vanaf godverdomme falende faalfalers![]()
Had ik ook, heerlijk bij het raam gezeten om te kijken naar de passerende Thalys van 18:58quote:Op woensdag 4 september 2013 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heeft ie mooi een uurtje voor mijn trein uitgereden. Ik had iig een zooitje ICR rijtuigen + loc.
Als jij daar blij van wordt.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zeg James, mag ik ze platschelden op twitter?
*like*quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zeg James, mag ik ze platschelden op twitter?
gaat niet helpen. Zeggen dat ze vaker naar Driek moeten luisteren misschien wel, want het is toch van den zotte dat een reizigersvereniging ProRail erop moet uitleggen hoe het allemaal werkt?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zeg James, mag ik ze platschelden op twitter?
Het is van den zotte dat ProRail luistert. Wat hebben zij nou te maken net reizigers?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gaat niet helpen. Zeggen dat ze vaker naar Driek moeten luisteren misschien wel, want het is toch van den zotte dat een reizigersvereniging ProRail erop moet uitleggen hoe het allemaal werkt?
als je eerst twee dagen met de handen in de lucht moet wapperen voordat je weet wat er aan de hand is ...quote:Op woensdag 4 september 2013 20:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is van den zotte dat ProRail luistert. Wat hebben zij nou te maken net reizigers?
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
als je er maar capabele mensen hebt zitten die van wanten weten
Zo mijn "geld terug bij vertraging" is aangevraagt.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:09 schreef daanski82 het volgende:
Omg waar o WAAR zit verdomme die NS saboteur!!!!!! 3e dag na de vakantie dat het ruk is op het traject Enschede - Amersfoort - Enschede.
Vandaag met de buffel van Zwolle naar Enschede gegaan. De NS heeft mijn 1e klas kaartje gekocht!
wel even toeteren naar Klaasjequote:Op woensdag 4 september 2013 22:06 schreef greavy het volgende:
En dan gaan we gelijk na het herstel van het wissel even diverse badslipperexpressen via Almere sturen om het wissel te testen, een soort van ETMET
Daar heeft NS dan weer niks mee te makenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Zo mijn "geld terug bij vertraging" is aangevraagt.
NSbeetje van 14:00 tot 19:35 een overweg storing later duren
Bronquote:Onderhavige opdracht heeft betrekking op de architectonische, conditionerende en technische
ontwerpopgave met betrekking tot de centrale OV-knoop binnen de gemeente Ede, inclusief de
oostelijke spoorzone alwaar een onbewaakte overweg dient te worden vervangen door een
overbrugging voor langzaamverkeer.
De scope omvat op hoofdlijnen de volgende werkzaamheden:
• Conditionering (o.a. K&L-onderzoek / ballastonderzoek / asbestonderzoek / vergunningen /
Flora en Fauna onderzoek / bodemgesteldheid)
• Architectonisch en technisch ontwerp van transfervoorzieningen, voorpleinen en functies,
spoorse infrastructuur, geluidsmaatregelen en de overbrugging in de Oostelijke Spoorzone
Vooral naar al die apen van Beterspoor Almere.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wel even toeteren naar Klaasje
Leg je daar nu maar bij neer greavy, en andere goederenwankers niemand wil een goederentrein door zijn achtertuin/voortuin/dorp/stad/straat/dorp, alleen jullie.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:12 schreef greavy het volgende:
Oja, gemeente Lelystad ging bij ProRail vragen of zij nu ook gevaarlijke stoffen per spoor kunnen gaan verwachten. Want "dat kan daar niet midden door de stad"
Het is een dorp. Een stad zullen ze nooit wordenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:12 schreef greavy het volgende:
Oja, gemeente Lelystad ging bij ProRail vragen of zij nu ook gevaarlijke stoffen per spoor kunnen gaan verwachten. Want "dat kan daar niet midden door de stad"
Voor mij niets nieuws, gemeente Ede is al jaren plannen aan het voorbereiden. Plannen die nogal vaak zijn gewijzigd (ze wilden eerst verdiept spoor maar dat was natuurlijk veel te duur).quote:Op woensdag 4 september 2013 22:09 schreef b2py het volgende:
Voor mij een nieuwe aankondiging wat betreft stationsverbouwingen
'Spoorzone Ede'
het werkt, maar daar heb je alles mee gezegd. Je hebt nu allemaal ov-eilandjes in plaats van één landelijk tarief voor een vervoersmodaliteitquote:Op woensdag 4 september 2013 22:33 schreef Xetran het volgende:
Werkt dat studenten ov-schipbreukkaart ding nu eindelijk voor alle vervoerders eigenlijk? Ik geloof dat daar eerst allemaal regeltjes voor waren..
Ja, er hebben hier een hele tijd stickers gehangen dat je verplicht moet inchecken. Maar daar heb je dus weinig aan als die paaltjes niet werken.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het werkt, maar daar heb je alles mee gezegd. Je hebt nu allemaal ov-eilandjes in plaats van één landelijk tarief voor een vervoersmodaliteit
Slecht nieuws.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:06 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Vanmiddag weer contact met ProRail gehad.
Het wissel is toch een standaard hogesnelheidswissel. Puntstuk blijkt toch voorradig te zijn.
Problemen nu:
Er moet ook een tong worden vervangen. Die zijn standaard, maar gaten moeten ter plaatse worden geboord.
Het werk heeft een buitendienststelling van 12 uur nodig. Bekeken wordt nu, of het in etappes kan, zodat het in een paar nachten kan geschieden.
Morgen weer een update.
Tot uw dienst.
Rikus
Fixed.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:09 schreef greavy het volgende:
[..]
Vooral naar al die apen van Beterspoor Almere Minderspoor Almere.![]()
![]()
Sorry Driek, maar dat is nou eenmaal zo als je iets open op internet zet. Beter om dit soort dingen met "pm me als je geinteresseerd bent" te houden. Als er dán iemand uit de school klapt zou het me nog verbazen, maar hier - open en bloot voor Google en aanverwanten, niet echt.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:51 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Slecht nieuws.
Omdat ik hier veel sympathieke mensen zie, wil ik hier nog wel eens wat info uit de eerste hand neerzetten.
Zoals de info hierboven. Die staat -op verzoek van ProRail- nog niet pontificaal op voorbeterov.nl.
Wel jammer dat ik deze informatie nu elders op internet zie opduiken.
Dat betekent tot mijn grote spijt, dat ik hier dus niet meer zo scheutig met info kan zijn. Ik had het graag anders gewild, maar dat is dus helaas niet mogelijk.
Sorry.
Die tip neem ik mee.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sorry Driek, maar dat is nou eenmaal zo als je iets open op internet zet. Beter om dit soort dingen met "pm me als je geinteresseerd bent" te houden.
Je was dus een beetje naïefquote:Op woensdag 4 september 2013 22:51 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Slecht nieuws.
Omdat ik hier veel sympathieke mensen zie, wil ik hier nog wel eens wat info uit de eerste hand neerzetten.
Zoals de info hierboven. Die staat -op verzoek van ProRail- nog niet pontificaal op voorbeterov.nl.
Wel jammer dat ik deze informatie nu elders op internet zie opduiken.
Dat betekent tot mijn grote spijt, dat ik hier dus niet meer zo scheutig met info kan zijn. Ik had het graag anders gewild, maar dat is dus helaas niet mogelijk.
Sorry.
Tuurlijk. En alle zoekmachines indexeren het ook meteen. Hoeft niet eens aan een persoon van hier te liggen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iedereen kan natuurlijk hier meekijken en kopiëren en elders plakken
Dus voortaan moet Driek het nieuws maar in KPD postenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. En alle zoekmachines indexeren het ook meteen. Hoeft niet eens aan een persoon van hier te liggen.
Keigeile Prorail Drek. Goede plek voor zulks.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus voortaan moet Driek het nieuws maar in KPD posten.
Ik dacht aan Kommunikatie ProRail Driek, maar dat werkt ook.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Keigeile Prorail Drek. Goede plek voor zulks.
Ik probeer te slapen ja!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wel even toeteren naar Klaasje
In ABO of crewfora kan ookquote:Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus voortaan moet Driek het nieuws maar in KPD posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |