abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:41:24 #51
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_130792728
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:40 schreef b2py het volgende:

[..]

Het is niet de taak van de aannemer om dat te regelen.
Je wordt verantwoordelijk gehouden voor storingsherstel. Als je alleen aan de eisen kan voldoen als je veel kosten maakt, kan het handig zijn hier een kostenreducerende oplossing voor te vinden. Je gaat veel te kort door de bocht.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 21:42:23 #52
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130792777
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:36 schreef b2py het volgende:

[..]

Mag niet van de ACM.
dat is onzin. Als je met goede argumenten aankomt en die zijn er in dit geval dan mag dit zeker. Het belang van het spoorvervoer in zijn algemeenheid staat voorop.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_130792830
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dat is onzin. Als je met goede argumenten aankomt en die zijn er in dit geval dan mag dit zeker. Het belang van het spoorvervoer in zijn algemeenheid staat voorop.
En vervolgens gaat de ACM zichzelf tegenspreken omdat ze vonden dat in '95 het geheel uit elkaar getrokken moest worden? Railpro was vroeger voor de splitsing gewoon onderdeel van NS.
pi_130792995
Zo. De brief aan Gout, waar ik eerder al wat over schreef hiero, is inmiddels openbaar.

Leest allen de brief en geeft uw mening!

http://www.voorbeterov.nl/120812.php
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 3 september 2013 @ 21:46:58 #55
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130793035
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:43 schreef b2py het volgende:

[..]

En vervolgens gaat de ACM zichzelf tegenspreken omdat ze vonden dat in '95 het geheel uit elkaar getrokken moest worden? Railpro was vroeger voor de splitsing gewoon onderdeel van NS.
nee, hier ga je veel te kort door de bocht. waar ik op doel is iets dat helemaal geen marktverstoring veroorzaakt, maar slechts het algemeen belang dient.

In de verste verte is er geen sprake van het geheel bij elkaar brengen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_130793049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:46 schreef DriekOplopers het volgende:
Zo. De brief aan Gout, waar ik eerder al wat over schreef hiero, is inmiddels openbaar.

Leest allen de brief en geeft uw mening!

http://www.voorbeterov.nl/120812.php
Een onderdeel ligt sowieso niet bij ProRail op voorraad zoals gesteld wordt.
En op wat voor manier is ProRail dan verwijtbaar, omdat een leverancier een onderdeel niet op voorraad heeft? Dat bedrijf werkt ook gewoon met 0 voorraad net als iedere leverancier anno 2013. Zo min mogelijk in huis.

En ohja, als de betreffende machinist geen STS had veroorzaakt, was dat hele puntstuk niet stuk gegaan, dus wie mag je eigenlijk als eerste verwijten in dit geval?

[ Bericht 11% gewijzigd door b2py op 03-09-2013 21:55:42 ]
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:54:02 #57
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_130793454
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:46 schreef DriekOplopers het volgende:
Zo. De brief aan Gout, waar ik eerder al wat over schreef hiero, is inmiddels openbaar.

Leest allen de brief en geeft uw mening!

http://www.voorbeterov.nl/120812.php
Netjes.
pi_130793759
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:47 schreef b2py het volgende:

[..]

Een onderdeel ligt sowieso niet bij ProRail op voorraad zoals gesteld wordt.
En op wat voor manier is ProRail dan verwijtbaar, omdat een leverancier een onderdeel niet op voorraad heeft? Dat bedrijf werkt ook gewoon met 0 voorraad net als iedere leverancier anno 2013. Zo min mogelijk in huis.
ProRail zou in het onderhoudsbestek tijdige beschikbaarheid van reserve-onderdelen en plaatsing daarvan kunnen/moeten afdwingen indien ProRail niet zelf het beheer doet over de voorraad van strategische onderdelen.
quote:
En ohja, als de betreffende machinist geen STS had veroorzaakt, was dat hele puntstuk niet stuk gegaan, dus wie mag je eigenlijk als eerste verwijten in dit geval?
Daar zegt de brief ook iets over. Dat het stuk is gegaan, valt ProRail niet te verwijten, dat reparatie veel te lang duurt, verwijten we ProRail wel.
pi_130793773
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:46 schreef DriekOplopers het volgende:
Zo. De brief aan Gout, waar ik eerder al wat over schreef hiero, is inmiddels openbaar.

Leest allen de brief en geeft uw mening!

http://www.voorbeterov.nl/120812.php
laatste zin was niet echt nodig maar okee. Punt blijft vooral wat Klaasje al eerder zei. ALS je nou met alle geweld daar een HS wissel wilt neerleggen om zo veel mogelijk reizigers ten dienste te zijn, zorg dan ook dat je dat binnen de kortst mogelijke tijd opgelost hebt in geval van storingen. En dan heb ik het over 4 uur, MAXIMAAL. Niet 4 dagen, op z'n minst.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:00:36 #60
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_130793879
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:47 schreef b2py het volgende:

[..]

Een onderdeel ligt sowieso niet bij ProRail op voorraad zoals gesteld wordt.
En op wat voor manier is ProRail dan verwijtbaar, omdat een leverancier een onderdeel niet op voorraad heeft? Dat bedrijf werkt ook gewoon met 0 voorraad net als iedere leverancier anno 2013. Zo min mogelijk in huis.
Ieder normaal bedrijf wat afhankelijk is van een bepaald proces, wat absoluut door moet gaan, heeft maatregelen getroffen om te zorgen dat er bij een verstoring zo snel mogelijk het proces hervat kan worden. Dat kan met een voorraad of goed Just in Timemanagement. Daar is hier allebei geen sprake van.

quote:
En ohja, als de betreffende machinist geen STS had veroorzaakt, was dat hele puntstuk niet stuk gegaan, dus wie mag je eigenlijk als eerste verwijten in dit geval?
Een STS-passage mag je niet maken om nog een veel belangrijker reden dan de storing. Maar dat iemand anders de fout in gaat ontslaat je niet van de verplichting als spoorbeheerder om de boel snel weer op de rit te krijgen. Sterker nog. Op het moment dat je zo begint af te schuiven neem je je eigen taak niet serieus. Dat is misschien nog wel veel erger dan de hele situatie op zichzelf.
pi_130793898
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

ProRail zou in het onderhoudsbestek tijdige beschikbaarheid van reserve-onderdelen en plaatsing daarvan kunnen/moeten afdwingen indien ProRail niet zelf het beheer doet over de voorraad van strategische onderdelen.

[..]

Daar zegt de brief ook iets over. Dat het stuk is gegaan, valt ProRail niet te verwijten, dat reparatie veel te lang duurt, verwijten we ProRail wel.
1) Zal ongetwijfeld iets over gezegd zijn ja, inhoudelijk geen idee.

2) Conclusie is wel dat hij de ProRail ingaat als 'ons is niets te verwijten'.
pi_130793904
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

laatste zin was niet echt nodig maar okee.
Die zin staat er omdat we niet willen suggereren dat indien ProRail de zaken beter voor mekaar heeft qua wissels, we opeens hartstochtelijk voorstander van die sanering zijn. Zodoende.
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:02:36 #63
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_130794025
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Die zin staat er omdat we niet willen suggereren dat indien ProRail de zaken beter voor mekaar heeft qua wissels, we opeens hartstochtelijk voorstander van die sanering zijn. Zodoende.
Je moet soms inderdaad piketpaaltjes slaan. Dat klopt. Helaas eigenlijk.
pi_130794095
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:00 schreef Mr_Klaasje het volgende:

Een STS-passage mag je niet maken om nog een veel belangrijker reden dan de storing.
Voor de volle 100% mee eens. Vandaar dat ook de woorden 'gevaarpunt' en 'ILT' in de brief staan. Ook dat aspect zal nog wel een staartje krijgen, denk ik zo. Het had lelijk mis kunnen gaan met een heel erg nare flankaanrijding. :(
pi_130794166
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Voor de volle 100% mee eens. Vandaar dat ook de woorden 'gevaarpunt' en 'ILT' in de brief staan. Ook dat aspect zal nog wel een staartje krijgen, denk ik zo. Het had lelijk mis kunnen gaan met een heel erg nare flankaanrijding. :(

Amai.
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:04:57 #66
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_130794180
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Voor de volle 100% mee eens. Vandaar dat ook de woorden 'gevaarpunt' en 'ILT' in de brief staan. Ook dat aspect zal nog wel een staartje krijgen, denk ik zo. Het had lelijk mis kunnen gaan met een heel erg nare flankaanrijding. :(
Gelukkig komt dit type STS maar één of twee keer per jaar voor maar als het een keer fout gaat, gaat het ook goed fout.
pi_130794203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Gelukkig komt dit type STS maar één of twee keer per jaar voor maar als het een keer fout gaat, gaat het ook goed fout.
Twee keer teveel.
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:07:30 #68
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_130794341
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:05 schreef b2py het volgende:

[..]

Twee keer teveel.
Ieder verkeersdode is er ook een te veel. Vertel eens wat nieuws.
pi_130794409
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Ieder verkeersdode is er ook een te veel. Vertel eens wat nieuws.
We doen ook ons best om dat terug te dringen, of niet dan? Dan kunnen we die twee ook proberen naar 0 te krijgen.
pi_130794490
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:07 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Ieder verkeersdode is er ook een te veel. Vertel eens wat nieuws.
Het wegverkeer laat zich nou eenmaal niet in alfa alfa beta communicatie en strakke ATB regeltjes vangen als het spoorverkeer. In het spoorverkeer kan simpelweg geen enkele fout nog geaccepteerd worden. En dat is niet nu ineens zo, dat is al sinds 1962 zo.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:10:03 #71
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_130794499
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef b2py het volgende:

[..]

We doen ook ons best om dat terug te dringen, of niet dan? Dan kunnen we die twee ook proberen naar 0 te krijgen.
Daar geven we als land 2 miljard aan uit geloof ik.
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:12:14 #72
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_130794627
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Het wegverkeer laat zich nou eenmaal niet in alfa alfa beta communicatie en strakke ATB regeltjes vangen als het spoorverkeer. In het spoorverkeer kan simpelweg geen enkele fout nog geaccepteerd worden. En dat is niet nu ineens zo, dat is al sinds 1962 zo.
Wat de werkelijke vraag is.. Staan de kosten die voor een hoger veiligheidsniveau zorgen wel in verhouding tot het resultaat? In plaats van 2 miljard uit te geven aan ERTMS kan je dat ook uitgeven aan het opheffen van overwegen. Ik weet zeker dat we onszelf daar veel meer doden en gewonden mee besparen. Het verschil is alleen, bij een treinongeval schrikken we landelijk en haalt het de voorpagina, een dode op een overweg haalt alleen de regionale krant.
pi_130794799
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Wat de werkelijke vraag is.. Staan de kosten die voor een hoger veiligheidsniveau zorgen wel in verhouding tot het resultaat? In plaats van 2 miljard uit te geven aan ERTMS kan je dat ook uitgeven aan het opheffen van overwegen. Ik weet zeker dat we onszelf daar veel meer doden en gewonden mee besparen. Het verschil is alleen, bij een treinongeval schrikken we landelijk en haalt het de voorpagina, een dode op een overweg haalt alleen de regionale krant.
We moeten de overwegdoden ook op de voorkant van de Telegraaf hebben zeg je eigenlijk? (En iets met overwegen saneren)
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:18:24 #74
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_130794973
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:15 schreef b2py het volgende:

[..]

We moeten de overwegdoden ook op de voorkant van de Telegraaf hebben zeg je eigenlijk? (En iets met overwegen saneren)
Omdat de aandacht verschilt, verschilt de hoeveelheid geld die wordt uitgegeven aan beide veiligheidskwesties. Wat eigenlijk heel erg hypocriet is omdat een dode gewoon een dode is.
pi_130795144
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Omdat de aandacht verschilt, verschilt de hoeveelheid geld die wordt uitgegeven aan beide veiligheidskwesties. Wat eigenlijk heel erg hypocriet is omdat een dode gewoon een dode is.
En een sein voorbij rijden vaak een menselijke fout is van iemand in de spoorsector, terwijl een aanrijding op een overweg vrijwel nooit aan te schrijven is voor de spoorsector.
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:21:43 #76
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_130795189
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef b2py het volgende:

[..]

En een sein voorbij rijden vaak een menselijke fout is van iemand in de spoorsector, terwijl een aanrijding op een overweg vrijwel nooit aan te schrijven is voor de spoorsector.
Het gaat er toch om dat er geen mensen onnodig sterven in plaats van wie het doet?
pi_130795316
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Het gaat er toch om dat er geen mensen onnodig sterven in plaats van wie het doet?
Welkom in de grote mensen wereld.
pi_130802940
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:23 schreef b2py het volgende:

[..]

Welkom in de grote mensen wereld.
Dat is dus de omgekeerde wereld.
Bier.
pi_130804243
De wereld op zijn kop.
pi_130805312
Goede brief Rikus!
pi_130805748
De NS planner is de weg een beetje kwijt. Hij weet soms niet meer dat er een rechtstreekse trein tussen Apeldoorn en Amsterdam Sloterdijk rijdt. Gelukkig staan er nog vertrekstaten op de website.
pi_130805768
gisteren een grote stroompanne in Brussel-Zuid maar niet goed genoeg om het nieuws te halen ;)
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 september 2013 @ 10:30:20 #83
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130805886
quote:
Spoorlijn Zwolle-Groningen blijft van NS

De stoptreinen tussen Zwolle en Groningen blijven tot 2025 in handen van de NS. Dat heeft de Tweede Kamer besloten.

De minister wilde onderzoeken of een andere vervoerder, zoals Arriva, dat kon gaan doen.

De Tweede Kamer vond echter dat het hoofdrailnet in zijn geheel bij de NS moet blijven. Het traject tussen Groningen en Zwolle valt daar onder.
bron: http://www.oogtv.nl/2013/(...)ningen-blijft-van-ns

Dit betekent dat eigenlijk alleen de Limburgse stoptreindiensten aanbesteed zullen gaan worden, zoals al eerder was besloten
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 4 september 2013 @ 10:34:23 #84
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_130805992
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:25 schreef WhiteJoker het volgende:
De NS planner is de weg een beetje kwijt. Hij weet soms niet meer dat er een rechtstreekse trein tussen Apeldoorn en Amsterdam Sloterdijk rijdt. Gelukkig staan er nog vertrekstaten op de website.
Er staat wel steeds meer onzin op die vertrekstaten zeg. http://www.ns.nl/vertrekstaten/apd2.pdf, waarom bijvoorbeeld de tekst "reserveren buitenland aanbevolen" bij een trein van Apeldoorn naar Amsterdam?

(Ik zie overigens de doorgaande treinen naar Sloterdijk wel gewoon netjes terug in de reisplanner)
  woensdag 4 september 2013 @ 10:41:54 #85
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_130806200
Ik met mn grote bek op twitter. En prorail gewoon terugtwitteren... :@ . Oeps die zag ik niet aankomen :X
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 september 2013 @ 10:49:15 #86
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130806415
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik met mn grote bek op twitter. En prorail gewoon terugtwitteren... :@ . Oeps die zag ik niet aankomen :X
_O-

ik denk dat ze erop doelen dat het spoor daar licht gebogen is, omdat het wissel niet bepaald op vlak terrein ligt en daardoor niet helemaal standaard is, maar dan nog zou het niet zo lang moeten duren voordat reparatie een feit is
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport woensdag 4 september 2013 @ 10:54:05 #87
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_130806567
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:30 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

bron: http://www.oogtv.nl/2013/(...)ningen-blijft-van-ns

Dit betekent dat eigenlijk alleen de Limburgse stoptreindiensten aanbesteed zullen gaan worden, zoals al eerder was besloten
Gaat Zwolle-Enschede ook niet meer door dan? Deze is namelijk al in handen van de provincie volgens mij en onderhands aan NS gegund
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 september 2013 @ 10:59:33 #88
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130806733
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:54 schreef dennistd het volgende:

[..]

Gaat Zwolle-Enschede ook niet meer door dan? Deze is namelijk al in handen van de provincie volgens mij en onderhands aan NS gegund
die aanbesteding gaat volgens mij ook gewoon door. Maar eerst moet duidelijk worden wat er met die lijn gaat gebeuren
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 4 september 2013 @ 11:15:06 #89
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_130807145
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik met mn grote bek op twitter. En prorail gewoon terugtwitteren... :@ . Oeps die zag ik niet aankomen :X
linkje?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  woensdag 4 september 2013 @ 11:37:08 #90
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_130807763
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:15 schreef bork het volgende:

[..]

linkje?
PSM? Kan jij dat? Ik zit op een faalberry te poekelen...
pi_130807924
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

PSM? Kan jij dat? Ik zit op een faalberry te poekelen...
Alsjeblieft

arthur_mlv twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 21:07:14 Een machinist van de @NS_online rijdt een wissel aan godbonken en @ProRail laat even een staaltje incompetent voorraadbeheer zien. reageer retweet
ProRail twitterde op woensdag 04-09-2013 om 10:38:31 @arthur_mlv Is 'n op maat gemaakt wissel, die niet met standaard onderdelen kan worden vervangen. Nieuwe in de maak: http://t.co/HBBbplNAW3 reageer retweet
pi_130808064
Maakt niet uit. Ik vind het heel raar dat zoiets twee dagen moet duren.
Bier.
  woensdag 4 september 2013 @ 11:50:49 #93
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_130808210
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Maakt niet uit. Ik vind het heel raar dat zoiets twee dagen moet duren.
Waarom gebruiken ze geen standaardhogesnelheidswissel?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  woensdag 4 september 2013 @ 11:59:22 #94
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_130808469
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:54 schreef dennistd het volgende:

[..]

Gaat Zwolle-Enschede ook niet meer door dan? Deze is namelijk al in handen van de provincie volgens mij en onderhands aan NS gegund
Dat Zwolle-Enschede wordt aanbesteed staat al jaren vast.

De vraag was nu alleen nog of er nog méér delen van het hoofdrailnet aanbesteed zouden kunnen/mogen worden.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 september 2013 @ 12:05:20 #95
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130808633
quote:
5s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:50 schreef bork het volgende:

[..]

Waarom gebruiken ze geen standaardhogesnelheidswissel?
zie mijn post hier ergens boven. De locatie die geen standaardhogesnelheidswissel toe lijkt te laten
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 4 september 2013 @ 12:12:48 #96
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130808819
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Is er iemand die voor mij kan nakijken of het spoor van Marles en Brie, naar Coulommiers enkel of dubbel is? Ik sta namenlijk weer eens gestrand in die contreien. Bij voorbaat dank. :r
enkelspoor
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport woensdag 4 september 2013 @ 12:17:39 #97
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_130808968
Het nieuwe perron in Deventer loop vertraging op door een oude riolering: http://www.prorailpersberichten.nl/bericht/662/
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_130809056
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

zie mijn post hier ergens boven. De locatie die geen standaardhogesnelheidswissel toe lijkt te laten
how about: dan zorg je maar dat er een op maat gemaakte opvoorraad ligt? Het is nogal belangrijk namelijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport woensdag 4 september 2013 @ 12:21:03 #99
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_130809072
En een verhaaltje van onze vingerververs over Nijmegen(-)Lent: https://www.prorail.nl/ni(...)ent-of-nijmegen-lent
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_130809281
Geneuzel weer.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')