Het gaat er toch om dat er geen mensen onnodig sterven in plaats van wie het doet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef b2py het volgende:
[..]
En een sein voorbij rijden vaak een menselijke fout is van iemand in de spoorsector, terwijl een aanrijding op een overweg vrijwel nooit aan te schrijven is voor de spoorsector.
Welkom in de grote mensen wereld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat er geen mensen onnodig sterven in plaats van wie het doet?
bron: http://www.oogtv.nl/2013/(...)ningen-blijft-van-nsquote:Spoorlijn Zwolle-Groningen blijft van NS
De stoptreinen tussen Zwolle en Groningen blijven tot 2025 in handen van de NS. Dat heeft de Tweede Kamer besloten.
De minister wilde onderzoeken of een andere vervoerder, zoals Arriva, dat kon gaan doen.
De Tweede Kamer vond echter dat het hoofdrailnet in zijn geheel bij de NS moet blijven. Het traject tussen Groningen en Zwolle valt daar onder.
Er staat wel steeds meer onzin op die vertrekstaten zeg. http://www.ns.nl/vertrekstaten/apd2.pdf, waarom bijvoorbeeld de tekst "reserveren buitenland aanbevolen" bij een trein van Apeldoorn naar Amsterdam?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:25 schreef WhiteJoker het volgende:
De NS planner is de weg een beetje kwijt. Hij weet soms niet meer dat er een rechtstreekse trein tussen Apeldoorn en Amsterdam Sloterdijk rijdt. Gelukkig staan er nog vertrekstaten op de website.
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik met mn grote bek op twitter. En prorail gewoon terugtwitteren.... Oeps die zag ik niet aankomen
Gaat Zwolle-Enschede ook niet meer door dan? Deze is namelijk al in handen van de provincie volgens mij en onderhands aan NS gegundquote:Op woensdag 4 september 2013 10:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bron: http://www.oogtv.nl/2013/(...)ningen-blijft-van-ns
Dit betekent dat eigenlijk alleen de Limburgse stoptreindiensten aanbesteed zullen gaan worden, zoals al eerder was besloten
die aanbesteding gaat volgens mij ook gewoon door. Maar eerst moet duidelijk worden wat er met die lijn gaat gebeurenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:54 schreef dennistd het volgende:
[..]
Gaat Zwolle-Enschede ook niet meer door dan? Deze is namelijk al in handen van de provincie volgens mij en onderhands aan NS gegund
linkje?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik met mn grote bek op twitter. En prorail gewoon terugtwitteren.... Oeps die zag ik niet aankomen
Alsjeblieftquote:Op woensdag 4 september 2013 11:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
PSM? Kan jij dat? Ik zit op een faalberry te poekelen...
twitter:arthur_mlv twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 21:07:14Een machinist van de @NS_online rijdt een wissel aan godbonken en @ProRail laat even een staaltje incompetent voorraadbeheer zien. reageer retweet
twitter:ProRail twitterde op woensdag 04-09-2013 om 10:38:31@arthur_mlv Is 'n op maat gemaakt wissel, die niet met standaard onderdelen kan worden vervangen. Nieuwe in de maak: http://t.co/HBBbplNAW3 reageer retweet
Waarom gebruiken ze geen standaardhogesnelheidswissel?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Maakt niet uit. Ik vind het heel raar dat zoiets twee dagen moet duren.
Dat Zwolle-Enschede wordt aanbesteed staat al jaren vast.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:54 schreef dennistd het volgende:
[..]
Gaat Zwolle-Enschede ook niet meer door dan? Deze is namelijk al in handen van de provincie volgens mij en onderhands aan NS gegund
zie mijn post hier ergens boven. De locatie die geen standaardhogesnelheidswissel toe lijkt te latenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:50 schreef bork het volgende:
[..]
Waarom gebruiken ze geen standaardhogesnelheidswissel?
enkelspoorquote:Op woensdag 4 september 2013 12:06 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Is er iemand die voor mij kan nakijken of het spoor van Marles en Brie, naar Coulommiers enkel of dubbel is? Ik sta namenlijk weer eens gestrand in die contreien. Bij voorbaat dank.
how about: dan zorg je maar dat er een op maat gemaakte opvoorraad ligt? Het is nogal belangrijk namelijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zie mijn post hier ergens boven. De locatie die geen standaardhogesnelheidswissel toe lijkt te laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |