15:58 vanaf Den Haag HSquote:Op woensdag 4 september 2013 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe laat vertrokken van welk station?
Je moet zowel de veluwetak als de hanzetak lam leggen voor dit herstel.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:51 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is het technisch zo lastig om de sprinters + intercity's bij Lelystad te laten eindigen en van daar bussen in te zetten? Is 1 dag ergernis en dan ben je meteen klaar.
Het moeilijkste aan dat soort oplossingen is het bedenken ervanquote:Op woensdag 4 september 2013 18:51 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is het technisch zo lastig om de sprinters + intercity's bij Lelystad te laten eindigen en van daar bussen in te zetten? Is 1 dag ergernis en dan ben je meteen klaar.
Als Schiphol plat kan in het midden van de vakantieperiode...quote:Op woensdag 4 september 2013 19:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Je moet zowel de veluwetak als de hanzetak lam leggen voor dit herstel.
In ieder geval Sittard - Heerlen en Roermond - Maastricht. Weet niet of de rest er ook onder valtquote:Op woensdag 4 september 2013 18:20 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Eindhoven - Weert is geen LimburgAlthans, niet in zijn geheel (die andere wel).
Of bedoel je een andere dienst? En dat is trouwens toch niet niet definitief?
straks moet je ook nog de handen uit de mouwen steken om het op te lossen, Driekquote:Op woensdag 4 september 2013 18:06 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Vanmiddag weer contact met ProRail gehad.
Het wissel is toch een standaard hogesnelheidswissel. Puntstuk blijkt toch voorradig te zijn.
Problemen nu:
Er moet ook een tong worden vervangen. Die zijn standaard, maar gaten moeten ter plaatse worden geboord.
Het werk heeft een buitendienststelling van 12 uur nodig. Bekeken wordt nu, of het in etappes kan, zodat het in een paar nachten kan geschieden.
Morgen weer een update.
Tot uw dienst.
Rikus
Het gaat alleen om die twee. Of ze moeten het plan doorzetten voor een stoptrein tussen Weert en Roermond (na eerst een paar nieuwe stationnetjes te bouwen natuurlijk) dan zou die er ook bij horen.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In ieder geval Sittard - Heerlen en Roermond - Maastricht. Weet niet of de rest er ook onder valt
Eerst een aanbesteding doen voor een aannemer om te gaan kijken. Als die aannemer gerapporteerd heeft, doe je een nieuwe aanbesteding (op Europees niveau natuurlijk) om te zien wie het mag repareren. Drie dagen is razendsnel.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij twijfel ga je gewoon kijken wat er loos is. En niet er na 3 dagen achter komen dat het toch een standaard onderdeel is
Ow nee. Mooi niet. Ik heb heel tere, zachte ambtenarenhandjes. Nog van vroeger.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
straks moet je ook nog de handen uit de mouwen steken om het op te lossen, Driek
Dan heeft ie mooi een uurtje voor mijn trein uitgeredenquote:
Kunnen ze ook wel hoor. Ze wisten het ook wel zonder jullie hulp, maar ze vonden het wel fijn zoveel duidelijkheid te hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze weten welke trein het was, ze weten welk sein die gepasseerd is, ze weten welk wissel dat is. Ze hebben ZELF de infra aangelegd. Ze hadden niet eens hoeven te gaan kijken maar meteen uit hun systeem moeten kunnen lepelen wat voor wissel daar stuk is en welke onderdelen erbij horen. De onkunde knettert er weer metersdik vanaf godverdomme falende faalfalers![]()
Had ik ook, heerlijk bij het raam gezeten om te kijken naar de passerende Thalys van 18:58quote:Op woensdag 4 september 2013 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heeft ie mooi een uurtje voor mijn trein uitgereden. Ik had iig een zooitje ICR rijtuigen + loc.
Als jij daar blij van wordt.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zeg James, mag ik ze platschelden op twitter?
*like*quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zeg James, mag ik ze platschelden op twitter?
gaat niet helpen. Zeggen dat ze vaker naar Driek moeten luisteren misschien wel, want het is toch van den zotte dat een reizigersvereniging ProRail erop moet uitleggen hoe het allemaal werkt?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zeg James, mag ik ze platschelden op twitter?
Het is van den zotte dat ProRail luistert. Wat hebben zij nou te maken net reizigers?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gaat niet helpen. Zeggen dat ze vaker naar Driek moeten luisteren misschien wel, want het is toch van den zotte dat een reizigersvereniging ProRail erop moet uitleggen hoe het allemaal werkt?
als je eerst twee dagen met de handen in de lucht moet wapperen voordat je weet wat er aan de hand is ...quote:Op woensdag 4 september 2013 20:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is van den zotte dat ProRail luistert. Wat hebben zij nou te maken net reizigers?
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
als je er maar capabele mensen hebt zitten die van wanten weten
Zo mijn "geld terug bij vertraging" is aangevraagt.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:09 schreef daanski82 het volgende:
Omg waar o WAAR zit verdomme die NS saboteur!!!!!! 3e dag na de vakantie dat het ruk is op het traject Enschede - Amersfoort - Enschede.
Vandaag met de buffel van Zwolle naar Enschede gegaan. De NS heeft mijn 1e klas kaartje gekocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |