in de categorie: hoe krijg je het voor elkaar ...quote:Op woensdag 4 september 2013 15:48 schreef daanski82 het volgende:
Was deze al langs geweest?
Gisteren in Almelo.
[ afbeelding ]
Ik kan de context even niet vinden.
gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 4 september 2013 16:20 schreef Litpho het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom de SLT naar Dronten ook direkt in lengte gehalveerd is als men omroept dat er minder treinen rijden?
Ja man gewoon die balg openzagen na drie bakkenquote:
Hoe laat vertrokken van welk stationquote:Op woensdag 4 september 2013 16:01 schreef _serial_ het volgende:
God, 4 baks VIRM Den Haag - Venlo, dat wordt lachen...
Het woord reizigersvriendelijk komt niet voor in het woordenboek van NS hoor..quote:Op woensdag 4 september 2013 14:31 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het is wel reizigersvriendelijker als ze toch een locwissel uitvoeren op Schiphol. Je kan met die Traxx prima heen en weer rijden naar Hoofddorp en op Schiphol bezet-spoor binnenkomen. Zo druk is het daar dit weekend toch niet.
spul dat al vervangen had moeten zijnquote:Op woensdag 4 september 2013 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:
4 plan V stellen gespot in de sprinter Zutphen Nijmegen. Wat een treinen ook.![]()
Deze wel ja:quote:Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
spul dat al vervangen had moeten zijn
De reserveonderdelen liggen in Noord-Korea, net als van ProRail. Een team een taak.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
spul dat al vervangen had moeten zijn
Ondertussen is men dus al 3 dagen bezig om duidelijk te krijgen wat het probleem precies isquote:Op woensdag 4 september 2013 18:06 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Vanmiddag weer contact met ProRail gehad.
Het wissel is toch een standaard hogesnelheidswissel. Puntstuk blijkt toch voorradig te zijn.
Problemen nu:
Er moet ook een tong worden vervangen. Die zijn standaard, maar gaten moeten ter plaatse worden geboord.
Het werk heeft een buitendienststelling van 12 uur nodig. Bekeken wordt nu, of het in etappes kan, zodat het in een paar nachten kan geschieden.
Morgen weer een update.
Tot uw dienst.
Rikus
Zal dat in de toekomst vaker voorkomen? Er zijn meer locs besteld, immers... Zal ongetwijfeld een positief effect hebben op punctualiteit en uitval. Misschien niet het meest efficiënt, maar ja, hè.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nu rijdt maar de helft van de Fyra's omdat iedere trein met twee locs rijdt. Als je maar 1 loc per trein nodig hebt kun je meer treinen laten rijden.
Eindhoven - Weert is geen Limburgquote:Op woensdag 4 september 2013 10:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bron: http://www.oogtv.nl/2013/(...)ningen-blijft-van-ns
Dit betekent dat eigenlijk alleen de Limburgse stoptreindiensten aanbesteed zullen gaan worden, zoals al eerder was besloten
Ten noorden van Schiphol zal er wel vaker een buitendienststelling zijn (vanwege OV SAAL), dan zal Fyra wel hetzelfde doen (uurdienst met twee locs). In de gewone dienst verwacht ik dat niet, want die locomotieven zijn hard nodig om de treinen te trekken.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:19 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Zal dat in de toekomst vaker voorkomen? Er zijn meer locs besteld, immers... Zal ongetwijfeld een positief effect hebben op punctualiteit en uitval. Misschien niet het meest efficiënt, maar ja, hè.
quote:Rail Away
19:55 - 20:25
Nederland 2
Serie documentaires Dwars door de Alpen, pas mogelijk sinds de aanleg van de Gotthard-spoorlijn, geeft een treinreis een goede indruk van het Zwitserse land.
Is het technisch zo lastig om de sprinters + intercity's bij Lelystad te laten eindigen en van daar bussen in te zetten? Is 1 dag ergernis en dan ben je meteen klaar.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:06 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Vanmiddag weer contact met ProRail gehad.
Het wissel is toch een standaard hogesnelheidswissel. Puntstuk blijkt toch voorradig te zijn.
Problemen nu:
Er moet ook een tong worden vervangen. Die zijn standaard, maar gaten moeten ter plaatse worden geboord.
Het werk heeft een buitendienststelling van 12 uur nodig. Bekeken wordt nu, of het in etappes kan, zodat het in een paar nachten kan geschieden.
Morgen weer een update.
Tot uw dienst.
Rikus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |