Ik kon het me ook niet voorstellen, maar zomaar *poef* ineens doet ze dat blijkbaar toch! Maar bv verteert natuurlijk anders enzo. Wij doen nu ook een schep rijstebloempap door de laatste fles. Dat hielp vandaag nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 05:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ja daar verbaasde ik mij dus ook over gulara! Ik kan me er echt niets bij voorstellen dat E nog maar 5x zou drinken bijvoorbeeld.
Hier aan de nachtvoeding bezig; vandaag mag ik daarna lekker terug in bed
Dat is de juiste term hoor. (ZMOK = zeer moeilijk opvoedbare kinderen). Heb ik ook mee gewerkt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Skoap het volgende:
Kyara: tot nu toe geen last van gehad. De omgang met kinderen gaat me erg makkelijk af (meestal) Toch de genen van mijn ouders denk ikMijn moeder is juf en mijn vader werkt o.a. met "moeilijk opvoedbare" kinderen (sorry weet de officiële term niet).
I. heeft heel lang ander drinken geweigerd (fles wilde hij niet meer, maar tuitbeker/rietjesbeker snapte hij nog niet en met een gewone beker belandde er meer naast dan in), dus heeft hij nog tot een maand of 10-11 bv als enige drinken gehad. Hij at gelukkig wel fruit voor extra vocht. Nu heb ik de bv afgebouwd tot 3-5x per dag (hij wil voornamelijk drinken rondom slaaptijd, overdag is hij druk met spelen) en drinkt hij verder water of soms sap. Hij eet ook yoghurt na het avondeten, verder biedt ik nog geen andere melkproducten aan (hij is nu 14,5 maand).quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:39 schreef Gulara het volgende:
Oh 'papa baby' wat Lief!![]()
![]()
![]()
Danic ja herkenbaar. Hij gaat er ook rustig in liggen slapen.![]()
Al die eetmomentjes. En baby's die nog amper een fles krijgen!Hoe werkt dat bij bv kindjes. Want in het betreffende topic lijkt het alsof dat gewoon doorgaat. Nou we gaan het zien. Dit weekend beginnen.
Wáááát???? Zeg jij wat ik denk dat je zegt?? Omg omgquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet goed bijgelezen. Maar vroeg me iets af...
Wat was het ook alweer, wat ze altijd zeggen? 9 maanden op...
Oh ja!
9 maanden op, 9 maanden af, 9 maanden op!
Coco?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh ja!
Coco......quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh ja!
quote:Op afgelopen zaterdag schreef Shandaly het volgende:
Moesten er eventueel zichtbare streepjes beoordeeld worden?
Zo duidelijk waren ze namelijk alquote:Op afgelopen zaterdag schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh nee, er hoefde niks beoordeeld te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jongens, laatst had ik al een Enorme Hint gedropt! Vond ik zelf. Enorm doch subtiel, voor zover dat kan
[..]
[..]
Zo duidelijk waren ze namelijk al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet bijna huilen hierquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en ik heb allerlei symptomen:
misselijk, heel moe, vage buik- en onderugpijnklachten... Maar ik dacht dat dat door de colitis & pds kwam, en ik ben natuurlijk ook weer begonnen met werken. Dus vroeger opstaan.
Nou ja. Het lag niet alleen daaraan dus![]()
Nou ja, eerst even afwachten. Het is ook heel tof hoor, maar we zijn gewoon heel benieuwd naar wat de artsen ons nog te vertellen hebben. Het mocht eigenlijk nog niet. Het is ook niet gepland ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik moet bijna huilen hier. Wat tof!
Waarom huilen eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou ja, eerst even afwachten. Het is ook heel tof hoor, maar we zijn gewoon heel benieuwd naar wat de artsen ons nog te vertellen hebben. Het mocht eigenlijk nog niet. Het is ook niet gepland ofzo.
Maar vooralsnog gaan we uit van heel tof![]()
En mocht het anders aflopen, dan zien we dan wel weer.
Misschien ben ik ook wel zwangerquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waarom huilen eigenlijk?![]()
toch niet van het lachen he?![]()
![]()
Jongens, laatst had ik al een Enorme Hint gedropt! Vond ik zelf. Enorm doch subtiel, voor zover dat kan
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ja, dat weet ik nog inderdaad! Daar moest ik ook al aan denken. Lijkt me echt een nare situatie. Ben al weken geleden met de bloedverdunners gestopt, en ik weet gewoon dat het eigenlijk geen kwaad zou moeten kunnen, maar toch he? Zal ook blij zijn als we vrijdag de arts hebben gesproken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel zwanger(nee hoor, dat kan niet) maar ik vind het gewoon zo tof voor je. Nog zo'n leuk kind
. Oh, en dit afwachtende gevoel ken ik heel goed he, ik zat dik aan de medicatie toen ik zwanger bleek. Ik heb toen wel een CT-scan gekregen vlak voor de innesteling...
Dat zou tof zijn!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:10 schreef Kursor het volgende:
Coco, wat een verrassing zeg!Hoop dat de medici een goed plan kunnen maken voor deze zwangerschap.
(En ik hoop samen met je in Z&G te zitten; we zaten met Saar zo dichtbij elkaar.)
Ja, rotgevoel is dat. Bij mij was het ook een heel raar moment toen we erachter kwamen. Ik kreeg toen de echo voor mijn cyste en toen zei die gyn met een rood bezweet hoofd (die man wist ook niet wat 'ie zag) 'je bent zwanger, hoor maar: kadoenkkadoenkkadoenk'. Toen zei hij: het ziet er goed uit, kleed je maar aan. En toen liep ie wegquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog inderdaad! Daar moest ik ook al aan denken. Lijkt me echt een nare situatie. Ben al weken geleden met de bloedverdunners gestopt, en ik weet gewoon dat het eigenlijk geen kwaad zou moeten kunnen, maar toch he? Zal ook blij zijn als we vrijdag de arts hebben gesproken.
Misgaan kan het natuurlijk ook los van de medicijnen enzo, maar dan hebben we in ieder geval wat dat betreft echt al duidelijkheid. En dan zien we vervolgens wel weer verder
Een Tsaar!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog een SaarNou ja of de mannelijke variant daarvan natuurlijk
.
Ohhhquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Coco![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik rammelde al zo hard(Gelukkig lijkt Vriend zo zoetjes aan ook open te staan voor een vers IUI-traject
)
Whaah!!! Zie je wel, had mijn voorgevoel het toch goed!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
Coco vertelZo kan ik toch niet werken
![]()
Dit is de eerste zwangerschapsmelding hier waarvan ik niet denk ' Ik wil ooooook!' Ik geloof dat wij toch ook wel klaar zijn nu, met onze twee jongetjes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik zat vandaag bij de gyn, en een vrouw in de wachtkamer op springen... En dan ben ik zo blij dat ik niet meer hoef.. Die buik, het ongemak, de laatste loodjes...
Maar gefeliciteerd coco! Hartstikke leuk natuurlijk als je het wel wilt!
18 sept wordt mijn doos weer gerepareerd, en dan is het klaar bij de gyn... Voor de aankomende jaren... Heerlijk.
En een papje maken van de melk? Rijstbloem en dan met een lepel?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Met 3 maanden?nee, dat gaat mij ook te ver. E. kan wel goed van een lepeltje eten, ze krijgt maagzuurremmer via een lepel omdat met een spuitje in haar mond zorgt voor oorverdovend krijsen. Van een lepel eet ze het zo op.
Jij was uitgerammeld, zei je laatst nogquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:18 schreef Kyara het volgende:
Coco, wat leuk! Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
omg, ik begin ook te rammelen
Ja bizar he!quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:23 schreef Kyara het volgende:
Daar hebben ze dan ook weinig beleid in. Hier zei de ka wachten tot 6 maanden en dan zoetjes kijken of ze er aan toe zijn.
J heeft haar dag niet. Niks is goed. Op haar rug liggen niet want dan wil ze rollen, ligt ze op haar buik dan was dat ook niet de bedoeling, slapen wil ze ook niet..... pffff......
In theorie wel. Nu nog in de praktijk.quote:
[..]
[..]
Ja, zie je, ik dacht al dat het een enorme hint was maar ik hoor hier helemaal niet en lurk alleen maar en toen zei ik maar niks en ... en.. en... ! Maar wat superleuk voor jullie, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Nu is bram 8 maanden en pas nu merk ik dat het uitval minder aan het worden in... Of ik heb amper meer haar om uit te vallen, of het ergste is voorbij...quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat wij beginnen vanaf 5 maand. CB zei hier dus ook 4, maar op het formuliertje dat ze meegaven stond nog 6 maand. Ze kijkt nu soms wel naar wat wij eten, maar niet echt alsof ze het ook wil ofzo.
Ja, mega-haaruitvalster hier. Ben ermee naar de huisarts geweest en mag bloedprikken op schildklierwaarden en B12. Vooral eerstgenoemde wil nog wel eens verstoord zijn na een zwangerschap.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:15 schreef Zolena het volgende:
Skoap, lesje speen terug erin doen vandaag dan![]()
voor de rotnacht.
Heb ik over nagedacht maar rijstebloem is pas vanaf 4 maanden. De kinderarts zei vorige week dat we wat haar betreft wel voor 4 maanden mochten beginnen maar net 3 maanden vond ze te vroeg. Ik neig wel steeds meer naar het gewoon te proberen, in ieder geval 1 fles maar ja, ik wil eigenlijk ook geen kwaad doen als het echt nog slecht is voor haar darmen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En een papje maken van de melk? Rijstbloem en dan met een lepel?
Kruiptuigquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:30 schreef .Sparkling. het volgende:
En nu reageer ik even verder op de rest
Haaruitval: check! Mijn man merkte op dat ik toch wel erg veel haar verlies momenteel. Maar zo erg als bij XM niet, daar schrok ik zelfs van![]()
Spannend dat F. bijna naar de gastouder moet, Suiker. Ben heel benieuwd.
Arme J![]()
Belle, jouw liefVolgens mij is hij heel grappig he? Ik moet ook heel lachen om zijn reactie op FB af en toe
![]()
En achteruitkruiptuigerende Nin! Schattig zeg, filmpje?!
Skoap, dat klinkt niet als een fijne nacht. Hopelijk aankomende nacht beter!
Het is ook amper uit te spreken iddquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:41 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Pfff, ik vond het zo'n rotwoord op te typen. Ik had eerst krijptuigerende.. Ach ja
Jullie willen ook weer door voor een.... tja, een vierde eigenlijk hè....quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:18 schreef klumsy het volgende:
Coco wat leukgefeliciteerd!
Jij hebt toch ook een keizersnede gehad? Ik ga van de week de Gyn bellen om te vragen wat hun advies is omdat ik een kz gehad heb...
Jep, ik dacht al dat ik de dans had ontsprongen en toen begon het.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:59 schreef L-E het volgende:
Vanaf 4 maanden begon het bij jou Spees? Ik vond het zo gek dat ik de eerste maanden geen last had, maar dat is dus blijkbaar zo gek niet.
Wat is Karma toch een enorme trut zeg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jep, ik dacht al dat ik de dans had ontsprongen en toen begon het.
Voor zo ver mogelijk begrijp ik wel wat je bedoelt. Vreugde en verdriet kunnen dicht bij elkaar liggen. In elk geval alvast sterkte voor volgende weekquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:04 schreef klumsy het volgende:
Het is dat het hier niet zo makkelijk gaat en dat mijn lichaam zwanger zijn wat minder leuk vind, maar ik zou best de rest van m'n leven zwanger willen zijn vond het echt zo fijn
ja, volgende week is het alweer 2 jaar geleden...
tja en hoe het voel? heel dubbel. Aan de ene kant geeft Lola veel "troost" of hoe je dat ook zou moeten omschrijven, maar door haar is het gemis ook groter, omdat je nu helemaal weet hoe leuk het is om moeder te zijn. Er hadden gewoon 3 van die kleintjes rond kunnen "lopen"
Haha. Nu al een ondeugend jongetjequote:Op dinsdag 3 september 2013 06:35 schreef Gulara het volgende:
Pi is een beetje aan het regelen en niet helemaal in z'n hum. Hij kon niet slapen, dus ik ben zo lekker ongemakkelijk naast hem op ons bed gaan liggen zodat hij toch zou kunnen slapen. Sta ik net voorzichtig op en kijk naar dat snoezige slapende baby'tje, zie ik dat hij allebei z'n middelvingers heeft opgestoken!![]()
Wat een ontzettend lieve en menselijke manier.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, rotgevoel is dat. Bij mij was het ook een heel raar moment toen we erachter kwamen. Ik kreeg toen de echo voor mijn cyste en toen zei die gyn met een rood bezweet hoofd (die man wist ook niet wat 'ie zag) 'je bent zwanger, hoor maar: kadoenkkadoenkkadoenk'. Toen zei hij: het ziet er goed uit, kleed je maar aan. En toen liep ie weg. Later verontschuldigde hij zich, hij zat in zijn hoofd alleen maar aan mijn medicijngebruik te denken. Hij ging ook direct VUMC bellen om te checken of het kwaad kon. Toen wij zijn kamer binnenkwamen hing ie aan de telefoon en zat in een boek te kijken
. De opluchting toen hij zei dat het geen kwaad kon was echt mega. Toen feliciteerde hij ons ook pas.
Spannend hoor!!
*boks*!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot ik m'n meiske weer op kan halen vanmiddag!
Ohhh! Ook goed nieuwsquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Coco![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik rammelde al zo hard(Gelukkig lijkt Vriend zo zoetjes aan ook open te staan voor een vers IUI-traject
)
Klinkt wel als een heel fijne gyn zoquote:
Denk tegen de vijf weken aan nu. Zoiets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond de buik geweldig juistquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik zat vandaag bij de gyn, en een vrouw in de wachtkamer op springen... En dan ben ik zo blij dat ik niet meer hoef.. Die buik, het ongemak, de laatste loodjes...
Maar gefeliciteerd coco! Hartstikke leuk natuurlijk als je het wel wilt!Laatste loodjes geen probleem. Ongemak, tja, had behoorlijk wat kwalen & pijntjes, maar heb het nooit vervelend gevonden. Hoorde er bij en dat maakte het helemaal goed
Spees, die foto is awesome!!Eigenlijk een jaar wachten (maar dat is dan nu -als alles goed gaat- 9 maanden). Heb het mijn gyn wel eens gevraagd en die liet doorschemeren dat het niet zo extreem nauw op die 12 maanden aan kwam.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:18 schreef klumsy het volgende:
Coco wat leukgefeliciteerd!
Jij hebt toch ook een keizersnede gehad? Ik ga van de week de Gyn bellen om te vragen wat hun advies is omdat ik een kz gehad heb...
Mooie curve L0j. En fijn dat je wat gerustgesteld bent
En *boks* wat haaruitval betreft![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*boks*!!
Hoe gaat je tweede dag? Iets fijner dan gisteren hoop ik?
32...quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:52 schreef L-E het volgende:
XM, ik vind het allemaal zo rot voor jeHoe veel uur werk je?
DM.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:07 schreef L-E het volgende:
XM.. trek je het werken wel op deze manier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien jullie hem? De arts zei dat het wel heel geleidelijk afloopt maar te erg afloopt om er niets mee te doen.
Tussen vier en zes het ergst??? Ik hou geen haar meer overquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
Oh wel fijn om te lezen dat die uitval bij een aantal mensen tussen 4-6 maanden was, ik ben het flink zat namelijk
En 5 dagen zou ik ook echt niet tof vinden!
^^quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tussen vier en zes het ergst??? Ik hou geen haar meer over
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef Olf het volgende:
Kwisted, ondanks dat je geen sippe posts wilde, wil ik wel zeggen dat ik het superknap vind hoe blij je voor een ander kan zijn! Je bent superstoer!
Wat fijn!! Je zag er best tegenop toch? Viel je werk ook mee?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:44 schreef Fieder het volgende:
Niet bijgelezen, gister weer begonnen met werken, ben kapot.
Het ging goed bij de gastouder![]()
Ik heb jouw foto toen gemist... maar misschien heb jij het ergste al gehad?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tussen vier en zes het ergst??? Ik hou geen haar meer over
Ja enorm! Heel de heenreis naar mn werk gehuild. Maar het viel mee. Werken was wel weer zwaar hoor. Ik sta voor de klas dus rustig beginnen is er dan niet bijquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:18 schreef LadyBlack het volgende:
Wat fijn!! Je zag er best tegenop toch? Viel je werk ook mee?
Sluit wel aan bij mijn post over 'meer ontspannen zijn als mama'quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef SupremeEvil het volgende:
Haai, Ik kwam deze tegen linkje Leek mij erg leuk! Maar mijn baby is al te oudIets voor de mam's hier?
Ow: "mijn mama is best lief, want ze zorgt voor mn eten. Verder knuffelt ze veel en geeft ze altijd kusjes. Maar ze is ook een beetje dom. Dat ze nou nog niet snapt dat ik 's nachts wil spelen en niet wil slapen! En dan gaat ze me negeren of soms een beetje boos zeggen dat ik moet ophouden. Nou dat maakt echt geen indruk hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:04 schreef bellelena het volgende:
Dus, als een soort van Daily Olf (zonder toestemming) bij deze de vraag:
Wat zou jij als baby, vinden van jezelf als mama?
Uiteraard hoef je niet per se hier antwoord op te geven, maar wie weet wat voor perspectieven het weer biedt voor jezelf om eens te proberen!
Het was ook niet echt een foto waar ik heel trots op wasquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto toen gemist... maar misschien heb jij het ergste al gehad?
Ik zag bij mezelf net ook een hele rand nieuw haar
Ohja, zo was de vraag. Nouja, ik denk uiteraard dat ik mezelf als moeder ook zo geweldig zou vinden, daarom ben ik zo als moederquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef bellelena het volgende:
Maar zou jij ook blij zijn met jezelf als je E. was![]()
(Natuurlijk, jij bent volgens mij zo'n toffe mama, die altijd mooie liedjes zingt en zo
)
heel herkenbaar dit!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:22 schreef L-E het volgende:
Ohjaaa L. vindt mij echt een klier als hij omgekleed moet. Of als ik zijn poepluier verschoon. L. vindt persoonlijke hygiene dan weer erg 2012.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Shandalyik sluit me aan bij becky! Je doet echt veel
ik word al moe als ik eraan denk
Die lat mag best een stuk lageren jij bent een hartstikke lieve moeder voor je kletskous en kwijlebabbel
![]()
+1quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Shandalyik sluit me aan bij becky! Je doet echt veel
ik word al moe als ik eraan denk
Die lat mag best een stuk lageren jij bent een hartstikke lieve moeder voor je kletskous en kwijlebabbel
![]()
Ik denk t eigenlijk wel; crib is wiegje...quote:Op woensdag 4 september 2013 09:42 schreef Mangostine het volgende:
Stomme vraag, maar babybed, is dat in het Engels ook gewoon "babybed"?
In Amerika is alles 1.5 keer zo groot, die vinden dat gewoon wiegjes johquote:Op woensdag 4 september 2013 09:46 schreef Spees_Eend het volgende:
De Amerikaanse IKEA noemt de babybedjes (ledikanten) ook nog cribs.
X-)quote:Op woensdag 4 september 2013 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In Amerika is alles 1.5 keer zo groot, die vinden dat gewoon wiegjes joh
Als je in het buitenland om een campingbedje vraagt. Vraag je om een baby cot.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:42 schreef Mangostine het volgende:
Stomme vraag, maar babybed, is dat in het Engels ook gewoon "babybed"?
*ping!*quote:Op woensdag 4 september 2013 09:48 schreef As1981 het volgende:
[..]
Als je in het buitenland om een campingbedje vraagt. Vraag je om een baby cot.
Moet ik even helpen zoeken? Dm me maar.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:55 schreef Mangostine het volgende:
Het begint al goed, ik heb eerst een uur gegoogled naar een mailadres van ons hotel, en nu krijg ik de mail al retour.
Tof toch?quote:
Ik klaag ook niet. Ik vind het heerlijk. En ben blij dat de kinders zo makkelijk mee gaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof toch?
In mijn studententijd was ik soms 5x per jaar weg met studiereisjes, excursies en stedentripjes met mijn moeder of vriendinnen. Heerlijk!
Wat is doorslapen?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef L-E het volgende:
Vanaf dag 1? Maar, dat is toch niet zo goed voor zo'n kleintje?
Met de kraam overlegd en hij mocht 's nachts 6 uur achter elkaar slapen...quote:Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef L-E het volgende:
Vanaf dag 1? Maar, dat is toch niet zo goed voor zo'n kleintje?
+1quote:Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef Olf het volgende:
Spark, dat halfslapende verhaal! Haha!
Doorslapen is hier echt nog niet aan de orde. Zit ook nog op 6 keer melk/bv, net als Becky. Zou zo fijn zijn als de nachtvoeding er af gaat! Onvoorstelbaar voor mij dat er ook babies zijn die zelf de late avondvoeding al niet meer hebben en het klokje rond slapen.
En ohhh lekker ochtenddutje Kyara!
Serieus, heeft er iemand persoonlijk contact met Mineola? Of heeft ze iets over vakantie gezegd?
Voortschrijdend inzicht enzo.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm en hier verklaren moeders en kraamverzorgenden van voornamelijk de oude stempel je voor gek als je je baby zelf wakker maakt. Die worden vanzelf wel wakker als ze honger hebben zeggen ze dan. Mijn idee erover: doe wat voor jou goed voelt.
Ik wel een beetje, maar ze doet niet zoveel met facebook. Had haar een tijdje geleden wel gedmd (over iets anders) maar misschien heeft ze gewoon ff niet zoveel zin in FOKquote:Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef Olf het volgende:
Serieus, heeft er iemand persoonlijk contact met Mineola? Of heeft ze iets over vakantie gezegd?
had ik verteld van die droge vogelpoep?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik wel een beetje, maar ze doet niet zoveel met facebook. Had haar een tijdje geleden wel gedmd (over iets anders) maar misschien heeft ze gewoon ff niet zoveel zin in FOKOf heeft ze het druk. Maak me ook geen zorgen op zich hoor, maar het viel me wel op omdat ze normaal bijna dagelijks post.
Twinkle als je je daardoor al een slechte moeder voelt.. Ik denk dat het ons allemaal al eens overkomen is of gaat overkomen dat je denkt: WAT heeft mijn baby in zijn mond en hoezo heeft ie dat in 5 seconden gevonden en gedaan?
Nee nog niet, zou dat voedzaam zijn?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:09 schreef Mangostine het volgende:
[..]
had ik verteld van die droge vogelpoep?
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In Amerika is alles 1.5 keer zo groot, die vinden dat gewoon wiegjes joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |