quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jongens, laatst had ik al een Enorme Hint gedropt! Vond ik zelf. Enorm doch subtiel, voor zover dat kan
[..]
[..]
Zo duidelijk waren ze namelijk al
Ja, zie je, ik dacht al dat het een enorme hint was maar ik hoor hier helemaal niet en lurk alleen maar en toen zei ik maar niks en ... en.. en... ! Maar wat superleuk voor jullie, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Nu is bram 8 maanden en pas nu merk ik dat het uitval minder aan het worden in... Of ik heb amper meer haar om uit te vallen, of het ergste is voorbij...quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat wij beginnen vanaf 5 maand. CB zei hier dus ook 4, maar op het formuliertje dat ze meegaven stond nog 6 maand. Ze kijkt nu soms wel naar wat wij eten, maar niet echt alsof ze het ook wil ofzo.
Ja, mega-haaruitvalster hier. Ben ermee naar de huisarts geweest en mag bloedprikken op schildklierwaarden en B12. Vooral eerstgenoemde wil nog wel eens verstoord zijn na een zwangerschap.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:15 schreef Zolena het volgende:
Skoap, lesje speen terug erin doen vandaag dan![]()
voor de rotnacht.
Heb ik over nagedacht maar rijstebloem is pas vanaf 4 maanden. De kinderarts zei vorige week dat we wat haar betreft wel voor 4 maanden mochten beginnen maar net 3 maanden vond ze te vroeg. Ik neig wel steeds meer naar het gewoon te proberen, in ieder geval 1 fles maar ja, ik wil eigenlijk ook geen kwaad doen als het echt nog slecht is voor haar darmen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En een papje maken van de melk? Rijstbloem en dan met een lepel?
Kruiptuigquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:30 schreef .Sparkling. het volgende:
En nu reageer ik even verder op de rest
Haaruitval: check! Mijn man merkte op dat ik toch wel erg veel haar verlies momenteel. Maar zo erg als bij XM niet, daar schrok ik zelfs van![]()
Spannend dat F. bijna naar de gastouder moet, Suiker. Ben heel benieuwd.
Arme J![]()
Belle, jouw liefVolgens mij is hij heel grappig he? Ik moet ook heel lachen om zijn reactie op FB af en toe
![]()
En achteruitkruiptuigerende Nin! Schattig zeg, filmpje?!
Skoap, dat klinkt niet als een fijne nacht. Hopelijk aankomende nacht beter!
Het is ook amper uit te spreken iddquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:41 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Pfff, ik vond het zo'n rotwoord op te typen. Ik had eerst krijptuigerende.. Ach ja
Jullie willen ook weer door voor een.... tja, een vierde eigenlijk hè....quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:18 schreef klumsy het volgende:
Coco wat leukgefeliciteerd!
Jij hebt toch ook een keizersnede gehad? Ik ga van de week de Gyn bellen om te vragen wat hun advies is omdat ik een kz gehad heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |