I. heeft heel lang ander drinken geweigerd (fles wilde hij niet meer, maar tuitbeker/rietjesbeker snapte hij nog niet en met een gewone beker belandde er meer naast dan in), dus heeft hij nog tot een maand of 10-11 bv als enige drinken gehad. Hij at gelukkig wel fruit voor extra vocht. Nu heb ik de bv afgebouwd tot 3-5x per dag (hij wil voornamelijk drinken rondom slaaptijd, overdag is hij druk met spelen) en drinkt hij verder water of soms sap. Hij eet ook yoghurt na het avondeten, verder biedt ik nog geen andere melkproducten aan (hij is nu 14,5 maand).quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:39 schreef Gulara het volgende:
Oh 'papa baby' wat Lief!![]()
![]()
![]()
Danic ja herkenbaar. Hij gaat er ook rustig in liggen slapen.![]()
Al die eetmomentjes. En baby's die nog amper een fles krijgen!Hoe werkt dat bij bv kindjes. Want in het betreffende topic lijkt het alsof dat gewoon doorgaat. Nou we gaan het zien. Dit weekend beginnen.
Wáááát???? Zeg jij wat ik denk dat je zegt?? Omg omgquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet goed bijgelezen. Maar vroeg me iets af...
Wat was het ook alweer, wat ze altijd zeggen? 9 maanden op...
Oh ja!
9 maanden op, 9 maanden af, 9 maanden op!
Coco?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh ja!
Coco......quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh ja!
quote:Op afgelopen zaterdag schreef Shandaly het volgende:
Moesten er eventueel zichtbare streepjes beoordeeld worden?
Zo duidelijk waren ze namelijk alquote:Op afgelopen zaterdag schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh nee, er hoefde niks beoordeeld te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jongens, laatst had ik al een Enorme Hint gedropt! Vond ik zelf. Enorm doch subtiel, voor zover dat kan
[..]
[..]
Zo duidelijk waren ze namelijk al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet bijna huilen hierquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en ik heb allerlei symptomen:
misselijk, heel moe, vage buik- en onderugpijnklachten... Maar ik dacht dat dat door de colitis & pds kwam, en ik ben natuurlijk ook weer begonnen met werken. Dus vroeger opstaan.
Nou ja. Het lag niet alleen daaraan dus![]()
Nou ja, eerst even afwachten. Het is ook heel tof hoor, maar we zijn gewoon heel benieuwd naar wat de artsen ons nog te vertellen hebben. Het mocht eigenlijk nog niet. Het is ook niet gepland ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik moet bijna huilen hier. Wat tof!
Waarom huilen eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou ja, eerst even afwachten. Het is ook heel tof hoor, maar we zijn gewoon heel benieuwd naar wat de artsen ons nog te vertellen hebben. Het mocht eigenlijk nog niet. Het is ook niet gepland ofzo.
Maar vooralsnog gaan we uit van heel tof![]()
En mocht het anders aflopen, dan zien we dan wel weer.
Misschien ben ik ook wel zwangerquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waarom huilen eigenlijk?![]()
toch niet van het lachen he?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jongens, laatst had ik al een Enorme Hint gedropt! Vond ik zelf. Enorm doch subtiel, voor zover dat kan
[..]
[..]
Zo duidelijk waren ze namelijk al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ja, dat weet ik nog inderdaad! Daar moest ik ook al aan denken. Lijkt me echt een nare situatie. Ben al weken geleden met de bloedverdunners gestopt, en ik weet gewoon dat het eigenlijk geen kwaad zou moeten kunnen, maar toch he? Zal ook blij zijn als we vrijdag de arts hebben gesproken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel zwanger(nee hoor, dat kan niet) maar ik vind het gewoon zo tof voor je. Nog zo'n leuk kind
. Oh, en dit afwachtende gevoel ken ik heel goed he, ik zat dik aan de medicatie toen ik zwanger bleek. Ik heb toen wel een CT-scan gekregen vlak voor de innesteling...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |