abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130763699
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130763708
Ik weet niet of dat bij Spees ook geldt danic, maar ik zeg 170/5. Want ik meet wat er in de fles zit voor ik hem ga geven en dan zit er blijkbaar 150 cc water en 20 cc poeder in.
pi_130763811
Ja dat klopt inderdaad. Dus dan zit er bij spees toch een schepje te weinig in? Want 120/4 wordt 140cc en echt geen 160.
Dus ik dacht dat het misschien met reden wat werd verdunt.
pi_130763826
Danic, goed van de afspraak, en wat fijn dat Rosalie wat opgeknapt is! En yay voor mosterd *O*

Dat vergeet ik steeds; Gulara, wat naar van dat spugen! Ik ben al erg onder de indruk als E 1 slokje teruggeeft, dat komt ongeveer 1x in de week voor denk ik. Ze houdt het weinige dát ze binnenkrijgt gewoon goed vast blijkbaar :Y) :')
pi_130763941
Wij geven extra water omdat hij snel wat laat krijgt van obstipatie. En we doen 4 schepjes ipv de standaard 5 omdat de verhouding zo nog iets meer in het voordeel van het vocht ligt en zijn lunch al aardig groot is :) . t Was een beetje uitproberen eigenlijk en het werkt :+ .

Kwisted ik had jouw berichtje ook nog gelezen, zit wel wat in!
pi_130764162
Daily Olf by Kyara (met toestemming ;) )

Hebben jullie dat nou ook, dat je je geen raad weet met kinderen ouder dan je eigen (oudste) kind? En ze soms zelfs irritant vind omdat het niet altijd overeenkomt met de fase waarin jouw kinderen zitten ( ik denk aan bijvoorbeeld aan niet uitkijkende voetballende kinderen terwijl je net met een wagen vol kinderen aan komt lopen, of s avonds op straat spelen terwijl jouw kinderen moeten slapen).

Herkenbaar?
pi_130764295
Ik kan het me nu al voorstellen Kyara! :D
pi_130764316
Ah zie je, toch 1 schepje minder.
Jammer dat die truc niet werkt bij guppie want dan blijft ze spugen.

Afgelopen weekend nog. Ik haar in de box gelegd om op te ruimen moest ff naar de wc. In mijn loopje naar het toilet werp ik een schuin oog op de box om te kijken of ze nog goed ligt en zie dat ze op haar buik gerold is.
Ineens denk ik "wat glimt dat kleed raar". Ga ik kijken, had ze behoorlijk gespuugd en lag ze daar met haar handjes doorheen te wrijven :Y)
Kleine viespeuk.
Ze lijkt er dus zelf geen last van te hebben.
pi_130764414
Heel herkenbaar kyara!

Ik doe soms ook alsof ze er niet zijn :@ maar toen het kindje uit de buurt (die we niet kenden) steeds harder begon te blèrren "hoe heet je baby!" en ook nog achter ons aan kwam, moest ik wel antwoord geven.
pi_130764755
Danic, fijn dat je een afspraak hebt!
pi_130764832
Ik herken het totaal niet! Sterker nog, eerst vond ik sommige kinderen ook wel eens eng, en nu vind ik ze meestal leuk O+
Niet zo tof als mijn eigen, ok. Maar op de opvang bijvoorbeeld, die vragen en de interactie met mij als mama van M, ik hou d'r van.
pi_130764966
Ik vind het soms vooral lastig om je toon in te schatten. Ik weet niet niet zo goed wat een kind van 3 bijvoorbeeld snapt en kan. Dat soort dingen. Kindjes op het kdv en dan de interactie met je eigen kind is wel tof ja. Dat ze tegen je kind zeggen, kijk M, je mama is er O+ en dat ze vandaag opmerkten dat "papa baby" er niet bij was. O+
pi_130766001
Papa baby O+

Ik ben nooit heel handig met kinderen geweest vind ik (anderen denken er soms anders over), wel in de juffenrol maar niet in de normalelevenrol. dus soms vind ik dat nog steeds wel lastig ja. Het is meer mijn eigen onzekerheid dan dat ik me aan de kinderen in kwestie stoor.

Danic wat een smeerkeesje O+
  dinsdag 3 september 2013 @ 00:12:14 #14
381212 Gulara
From the future
pi_130766007
Nee Kyara geen last van. Maar dat komt denk ik ook doordat ik door oa m'n werk altijd al veel kinderen in m'n omgeving heb gehad. En het feit dat kinderen mij vaak heel interessant vinden.
Van die achtjarige die dan spontaan in de bus hele verhalen tegen je gaan ophangen. O+
Maar ik kan me dat de belevingswereld soms wat moeilijk is in te schatten. Vaak kom je er vrij snel wel achter en kun je er op inspelen. Nooit te betuttelend doen en dan vinden ze het meestal wel goed.
pi_130766209
Kyara: tot nu toe geen last van gehad. De omgang met kinderen gaat me erg makkelijk af (meestal) Toch de genen van mijn ouders denk ik ;) Mijn moeder is juf en mijn vader werkt o.a. met "moeilijk opvoedbare" kinderen (sorry weet de officiële term niet).
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 3 september 2013 @ 00:39:48 #16
381212 Gulara
From the future
pi_130766694
Oh 'papa baby' wat Lief! O+ O+ O+

Danic ja herkenbaar. Hij gaat er ook rustig in liggen slapen. 8)7

Al die eetmomentjes. En baby's die nog amper een fles krijgen! :o Hoe werkt dat bij bv kindjes. Want in het betreffende topic lijkt het alsof dat gewoon doorgaat. Nou we gaan het zien. Dit weekend beginnen.
  dinsdag 3 september 2013 @ 05:24:51 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130768246
Ja daar verbaasde ik mij dus ook over gulara! Ik kan me er echt niets bij voorstellen dat E nog maar 5x zou drinken bijvoorbeeld.

Hier aan de nachtvoeding bezig; vandaag mag ik daarna lekker terug in bed O+
pi_130768269
Danic spannend dat je woensdag afspraak hebt :*

Kyara ik herken dat niet. Ik heb dan ook wel veel neefjes en nichtjes gehad die ik van jongs af aan meegenomen heb op verjaardagen.

En papa baby O+

Gulara bij bv denk ik dat het op dezelfde manier werk als fv. Met het verschil dat je fv sowieso gaat afbouwen en bij bv meer de keus hebt of je dat wilt afbouwen. In opperdepop staan trouwens heel veel recepten die je kan aanlengen met bv.

En ik ben moe. Vroeg opstaan om te werken. Bergh. :O
pi_130768306
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 05:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ja daar verbaasde ik mij dus ook over gulara! Ik kan me er echt niets bij voorstellen dat E nog maar 5x zou drinken bijvoorbeeld.

Hier aan de nachtvoeding bezig; vandaag mag ik daarna lekker terug in bed O+
Ik kon het me ook niet voorstellen, maar zomaar *poef* ineens doet ze dat blijkbaar toch! Maar bv verteert natuurlijk anders enzo. Wij doen nu ook een schep rijstebloempap door de laatste fles. Dat hielp vandaag niet :') O+ nachtknuffelen O+
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 3 september 2013 @ 06:35:16 #20
381212 Gulara
From the future
pi_130768328
Oh das een goeie tip omen!

Opperdepop is nog gewoon bij de AH te krijgen toch?

Pi is een beetje aan het regelen en niet helemaal in z'n hum. Hij kon niet slapen, dus ik ben zo lekker ongemakkelijk naast hem op ons bed gaan liggen zodat hij toch zou kunnen slapen. Sta ik net voorzichtig op en kijk naar dat snoezige slapende baby'tje, zie ik dat hij allebei z'n middelvingers heeft opgestoken! }:|

Oh en spirit Pi heeft een weekje op zes voedingen gezeten en dat was redelijk *poef!* Maar dat poefte ook gewoon weer terug naar meer voedingen.
pi_130768403
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Skoap het volgende:
Kyara: tot nu toe geen last van gehad. De omgang met kinderen gaat me erg makkelijk af (meestal) Toch de genen van mijn ouders denk ik ;) Mijn moeder is juf en mijn vader werkt o.a. met "moeilijk opvoedbare" kinderen (sorry weet de officiële term niet).
Dat is de juiste term hoor. (ZMOK = zeer moeilijk opvoedbare kinderen). Heb ik ook mee gewerkt.

Maar ik vatte de vraag iets anders op dan kyara hem bedoelde. Ik herken dat wel. Vind 3-jarigen ook vaak al zo wijs! Maar hwt is dus een beetje tweeledig bij mij. Enerzijds dat lastig inschatten van het niveau, anderzijds dat ik soms echt gewoon geen zin heb in onbekende kindjes die in de supermarkt beginnen te kletsen :@

Wat ik ook lastig vind als er een kindje met eva komt spelen (die zijn meesral een jaar ouder) en dan het speelheft in handen nemen. Eva vindt alles leuk, dus die volgt wel. Maar als ze dan iets doen wat ze van mij niet mag maar de ouder van het andere kindje doet niks....vind ik dat vest lastig. Ondertussen ben ik wel zover dat ik mijn mond open trek, maar daar moest ik wel ff aan wwennen.

Zo, ik ga eens douchen. Het is weer dinsdag dus tijd voor mijn werkdag van 08.30-20.00
pi_130768723
Hopelijk een leuke dag danic! :*
pi_130768736
Werkse Danic :)
En ik herken het ook niet Kyara, maar ik zou dan ook wel een probleem hebben als juf zijnde :)

Ff lezen wat ik in t vorige topic heb gemist :)
  dinsdag 3 september 2013 @ 08:10:19 #24
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130768850
Werk ze Danic!
De vraag van Kyara: niet helemaal maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik vind het soms ook lastig om in te schatten op welk niveau je tegen een kind kunt praten. En als ik een jongen van 8 ofzo zie dan kan ik me helemaaaaaal niet voorstellen dat ik over een aantal jaar ook zo'n zoon heb! Irritaties maak ik eigenlijk niet mee. Maar ik kom ook niet zo heel vaak in contact met andere (grotere) kinderen.

Silvijn had vannacht een Saartje, ook vanuit het niets helemaal in paniek en overstuur. Gelukkig redelijk snel weten te kalmeren. Zal wel een nachtmerrie zijn geweest.

Pi en zijn middelvingers, Gulara maakt een aso van haar kind! :7
pi_130768978
Ff kijken hoor, t viel mee wat ik gisteren heb gemist.

Wat ik me nog herinner:

XM wat stom :(

Tico, jouw Bram foto's zijn zo mooi... Het os echt zo'n modelbaby :) (en blijf t bizar vinden dat hij maar ietsje ouder is als Ow)

Omen, ik geef Ow met z'n 7,5 maanden ongeveer t zelfde :) alleen heb ik hier het idee dat hij meer lust maar dat durf ik niet zo goed, dan krijgt hij zoveel lijkt me!

En iemand schreef dat ze benieuwd was naar weeën en het persen.., hier t zelfde. Maar t lijkt me gewoon al fantastisch om je kind na de geboorte op je te hebben liggen of vlak naast je....... Bij de volgende zeggen we maar :)

Danic, fijn dat je een afspraak hebt.

Spees, nachtmerries zijn zielig :(
Gulara, pi een regeldagje ook zielig :(

En ik ga vandaag horen bij de ka dat ik een overbezorgde moeder ben en dat m'n baby het top doet (hoop ik dan maar ;) )
  dinsdag 3 september 2013 @ 08:28:34 #26
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130769026
Succes Loj!
pi_130769061
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 00:39 schreef Gulara het volgende:
Oh 'papa baby' wat Lief! O+ O+ O+

Danic ja herkenbaar. Hij gaat er ook rustig in liggen slapen. 8)7

Al die eetmomentjes. En baby's die nog amper een fles krijgen! :o Hoe werkt dat bij bv kindjes. Want in het betreffende topic lijkt het alsof dat gewoon doorgaat. Nou we gaan het zien. Dit weekend beginnen.
I. heeft heel lang ander drinken geweigerd (fles wilde hij niet meer, maar tuitbeker/rietjesbeker snapte hij nog niet en met een gewone beker belandde er meer naast dan in), dus heeft hij nog tot een maand of 10-11 bv als enige drinken gehad. Hij at gelukkig wel fruit voor extra vocht. Nu heb ik de bv afgebouwd tot 3-5x per dag (hij wil voornamelijk drinken rondom slaaptijd, overdag is hij druk met spelen) en drinkt hij verder water of soms sap. Hij eet ook yoghurt na het avondeten, verder biedt ik nog geen andere melkproducten aan (hij is nu 14,5 maand).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130769096
Niet goed bijgelezen. Maar vroeg me iets af...

Wat was het ook alweer, wat ze altijd zeggen? 9 maanden op...

Oh ja!

9 maanden op, 9 maanden af, 9 maanden op! :Y
pi_130769125
Wat betreft andere kinderen: ik heb een neefje van bijna 4, en nichtjes van bijna 2 en 5. Ik 'ken' deze belevingswereld wel een beetje. Ik zie wel op tegen vriendjes over de vloer, stel nou dat ik dat vreselijk irritante kinderen vind... En partijtjes organiseren, brrr :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130769135
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

Oh ja!

Wáááát???? Zeg jij wat ik denk dat je zegt?? Omg omg *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 3 september 2013 @ 08:37:46 #31
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130769156
quote:

Oh ja!

Coco?!
pi_130769201
En dan gewoon 10 min niet reageren he? Sadist!!!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130769203
quote:

Oh ja!

Coco......
  dinsdag 3 september 2013 @ 08:41:42 #34
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130769204
Coco vertel }:| Zo kan ik toch niet werken :D :')
  dinsdag 3 september 2013 @ 08:42:28 #35
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130769215
Hihi Coco _O-
pi_130769494
Jongens, laatst had ik al een Enorme Hint gedropt! Vond ik zelf. Enorm doch subtiel, voor zover dat kan :+

quote:
1s.gif Op afgelopen zaterdag schreef Shandaly het volgende:
Moesten er eventueel zichtbare streepjes beoordeeld worden?
quote:
1s.gif Op afgelopen zaterdag schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh nee, er hoefde niks beoordeeld te worden.
Zo duidelijk waren ze namelijk al :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:03:18 #37
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130769527
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jongens, laatst had ik al een Enorme Hint gedropt! Vond ik zelf. Enorm doch subtiel, voor zover dat kan :+

[..]

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:03:21 #38
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130769529
Coco :o :o :o :o :o O+ O+ O+ O+

Gefeliciteerd!
pi_130769533
Oh, en ik heb allerlei symptomen:

misselijk, heel moe, vage buik- en onderugpijnklachten... Maar ik dacht dat dat door de colitis & pds kwam, en ik ben natuurlijk ook weer begonnen met werken. Dus vroeger opstaan.

Nou ja. Het lag niet alleen daaraan dus :') :+
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:04:12 #40
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130769546
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en ik heb allerlei symptomen:

misselijk, heel moe, vage buik- en onderugpijnklachten... Maar ik dacht dat dat door de colitis & pds kwam, en ik ben natuurlijk ook weer begonnen met werken. Dus vroeger opstaan.

Nou ja. Het lag niet alleen daaraan dus :') :+
Ik moet bijna huilen hier ;(. Wat tof!
pi_130769548
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:03 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
63 hartjes maar?
:{w
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:05:14 #42
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130769555
Ondankbaar nest! Zeker last van je hormonen!

O+
pi_130769558
OMG Coco! O+ gefeliciteerd!!!
Sarcasme. Herken het.
pi_130769560
Coco!!! Wat super!!
pi_130769571
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:04 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik moet bijna huilen hier ;(. Wat tof!
Nou ja, eerst even afwachten. Het is ook heel tof hoor, maar we zijn gewoon heel benieuwd naar wat de artsen ons nog te vertellen hebben. Het mocht eigenlijk nog niet. Het is ook niet gepland ofzo.

Maar vooralsnog gaan we uit van heel tof O+ :Y En mocht het anders aflopen, dan zien we dan wel weer.
pi_130769580
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou ja, eerst even afwachten. Het is ook heel tof hoor, maar we zijn gewoon heel benieuwd naar wat de artsen ons nog te vertellen hebben. Het mocht eigenlijk nog niet. Het is ook niet gepland ofzo.

Maar vooralsnog gaan we uit van heel tof O+ :Y En mocht het anders aflopen, dan zien we dan wel weer.
Waarom huilen eigenlijk? :D O+

toch niet van het lachen he? }:| ;)
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:07:39 #47
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130769591
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Waarom huilen eigenlijk? :D O+

toch niet van het lachen he? }:| ;)
Misschien ben ik ook wel zwanger ;) (nee hoor, dat kan niet) maar ik vind het gewoon zo tof voor je. Nog zo'n leuk kind O+. Oh, en dit afwachtende gevoel ken ik heel goed he, ik zat dik aan de medicatie toen ik zwanger bleek. Ik heb toen wel een CT-scan gekregen vlak voor de innesteling...
pi_130769593
quote:

[..]

[..]

SPOILER
O+

Gefeliciteerd. O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_130769637
Coco, wat een verrassing zeg! *O* Hoop dat de medici een goed plan kunnen maken voor deze zwangerschap.
(En ik hoop samen met je in Z&G te zitten; we zaten met Saar zo dichtbij elkaar. O+)
pi_130769668
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:07 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Misschien ben ik ook wel zwanger ;) (nee hoor, dat kan niet) maar ik vind het gewoon zo tof voor je. Nog zo'n leuk kind O+. Oh, en dit afwachtende gevoel ken ik heel goed he, ik zat dik aan de medicatie toen ik zwanger bleek. Ik heb toen wel een CT-scan gekregen vlak voor de innesteling...
Ja, dat weet ik nog inderdaad! Daar moest ik ook al aan denken. Lijkt me echt een nare situatie. Ben al weken geleden met de bloedverdunners gestopt, en ik weet gewoon dat het eigenlijk geen kwaad zou moeten kunnen, maar toch he? Zal ook blij zijn als we vrijdag de arts hebben gesproken.

Misgaan kan het natuurlijk ook los van de medicijnen enzo, maar dan hebben we in ieder geval wat dat betreft echt al duidelijkheid. En dan zien we vervolgens wel weer verder :Y
pi_130769685
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:10 schreef Kursor het volgende:
Coco, wat een verrassing zeg! *O* Hoop dat de medici een goed plan kunnen maken voor deze zwangerschap.
(En ik hoop samen met je in Z&G te zitten; we zaten met Saar zo dichtbij elkaar. O+)
Dat zou tof zijn! :Y O+
pi_130769702
Coco :o O+ O+ O+ *O* *O* *O*

En ik rammelde al zo hard oO< (Gelukkig lijkt Vriend zo zoetjes aan ook open te staan voor een vers IUI-traject O+ )
pi_130769714
Wauw, wat een verrassing!! Ik hoop dat alles reg mag kom :*

Vooralsnog gewoon super gefeliciteerd!! *O* O+ *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:14:49 #54
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130769717
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik nog inderdaad! Daar moest ik ook al aan denken. Lijkt me echt een nare situatie. Ben al weken geleden met de bloedverdunners gestopt, en ik weet gewoon dat het eigenlijk geen kwaad zou moeten kunnen, maar toch he? Zal ook blij zijn als we vrijdag de arts hebben gesproken.

Misgaan kan het natuurlijk ook los van de medicijnen enzo, maar dan hebben we in ieder geval wat dat betreft echt al duidelijkheid. En dan zien we vervolgens wel weer verder :Y
Ja, rotgevoel is dat. Bij mij was het ook een heel raar moment toen we erachter kwamen. Ik kreeg toen de echo voor mijn cyste en toen zei die gyn met een rood bezweet hoofd (die man wist ook niet wat 'ie zag) 'je bent zwanger, hoor maar: kadoenkkadoenkkadoenk'. Toen zei hij: het ziet er goed uit, kleed je maar aan. En toen liep ie weg :o. Later verontschuldigde hij zich, hij zat in zijn hoofd alleen maar aan mijn medicijngebruik te denken. Hij ging ook direct VUMC bellen om te checken of het kwaad kon. Toen wij zijn kamer binnenkwamen hing ie aan de telefoon en zat in een boek te kijken :D. De opluchting toen hij zei dat het geen kwaad kon was echt mega. Toen feliciteerde hij ons ook pas.

Spannend hoor!!
pi_130769733
Coco, gefeliciteerd! O+
pi_130769746
Leuk nieuws Coco! Proficiat!!
Met een meidenkwartet
pi_130769752
Gefeliciteerd Coco *O*
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:17:23 #58
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_130769769
Coco wat leuk. Van harte met jullie tweede zwangerschap.
If you can dream it, you can do it...
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:29:31 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130769988
Nog een Saar O+ Nou ja of de mannelijke variant daarvan natuurlijk :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130770011
Thx!

quote:
17s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog een Saar O+ Nou ja of de mannelijke variant daarvan natuurlijk :').
Een Tsaar!

:') soms kun je beter je mond houden eigenlijk... :')

Nu weer aan het werk :s)
pi_130770048
Coconijn O+
Tof!! *O*
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:36:06 #62
381212 Gulara
From the future
pi_130770091
Potverdrie Coco wat leuk! *O* O+ *O* O+
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:39:25 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130770135
Coco!! Wat tof! *O*
En ook wel spannend ja, hopelijk pakt t allemaal goed uit ^O^
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:42:48 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130770194
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Coco :o O+ O+ O+ *O* *O* *O*

En ik rammelde al zo hard oO< (Gelukkig lijkt Vriend zo zoetjes aan ook open te staan voor een vers IUI-traject O+ )
Ohhh O+ dat is óók goed nieuws!! *O*
pi_130770207
Coco, van harte gefeliciteerd!!! *O*
pi_130770234
quote:
Whaah!!! Zie je wel, had mijn voorgevoel het toch goed!!
Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:45:55 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130770256
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:33 schreef Mangostine het volgende:
Coconijn O+
_O-
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:46:32 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130770265
Coco hoe ver ben je eigenlijk?
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:47:53 #69
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_130770284
*Breekt even in.

Waaaaahhhhh Coco gefeliciteerd!! *O* *O* *O*

Nu ga ik deze maand extra hard m'n best doen :+ . Ik wil samen in Z&G!
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:56:16 #70
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130770418
Gefeliciteerd Coco!!! Wat tof zeg.
  dinsdag 3 september 2013 @ 09:59:23 #71
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_130770476
Coco wat leuk! ! Gefeliciteerd! ♡ *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_130770653
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
Coco vertel }:| Zo kan ik toch niet werken :D :')
_O-

Coco gefeliciteerd Whahahahahaha *O* *O* *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130770763
Waaaaahhhh Coco!! Coco! :o ik sta bijna te juichen! Wat gaaf!! O+ O+ O+ *O*
E.
pi_130770842
Ik zat vandaag bij de gyn, en een vrouw in de wachtkamer op springen... En dan ben ik zo blij dat ik niet meer hoef.. Die buik, het ongemak, de laatste loodjes...

Maar gefeliciteerd coco! Hartstikke leuk natuurlijk als je het wel wilt!

18 sept wordt mijn doos weer gerepareerd, en dan is het klaar bij de gyn... Voor de aankomende jaren... Heerlijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 3 september 2013 @ 10:22:33 #75
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130770876
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:33 schreef Mangostine het volgende:
Coconijn O+
_O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:01 schreef Mineola het volgende:

Toch even een quoteje, gaat het goed Mineola? Lang niet gezien!

Ik laat mijn baby gewoon zelf zijn haar doen O+

Zo leuk, coco komt straks uit haar werk en ziet een miljoen *O* 's!

Hoe is het met jou Sparkling?
pi_130770974
Die foto!
Tof!
pi_130771004
Silvijn kijkt ook zo van: van mij, mijn borstel >:) mooierd!

Ik ben ook diep onder de indruk van de streepjes van Coco. We hebben zelfs nog kort samen in Z&G gepost en nu alweer zwanger :o

Het gaat hier gewoon z'n gangetje. Met mij redelijk en met E. mwoa. Ze zit momenteel weer aan de 7 flessen om te zorgen dat ze in ieder geval boven de 500 uit komt :O
Morgenochtend telefonisch overleg met onze kinderarts over de overdracht naar een ander ziekenhuis en dan regelen om ergens anders terecht te kunnen. Ik blijf hopen dat er uiteindelijk iets uit komt, dat het een oorzaak heeft waarom ze zo moeilijk poept en slecht eet.
E.
pi_130771040
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik zat vandaag bij de gyn, en een vrouw in de wachtkamer op springen... En dan ben ik zo blij dat ik niet meer hoef.. Die buik, het ongemak, de laatste loodjes...

Maar gefeliciteerd coco! Hartstikke leuk natuurlijk als je het wel wilt!

18 sept wordt mijn doos weer gerepareerd, en dan is het klaar bij de gyn... Voor de aankomende jaren... Heerlijk.
Dit is de eerste zwangerschapsmelding hier waarvan ik niet denk ' Ik wil ooooook!' Ik geloof dat wij toch ook wel klaar zijn nu, met onze twee jongetjes. :) Nooit meer bevallen ftw!

Spark, gaan jullie binnenkort met bijvoeden beginnen?
pi_130771081
Oh ik heb zoiets: ik wil oooook!

Niet nu al en ik weet niet of ik het nog eens aandurf maar goed, kan best verdrietig worden bij het idee dat ik het nooit meer mee zal maken.

LE, de kinderarts gaf het advies bij 4 maanden te beginnen ja. Ik kijk even hoe ze er aan toe is, tot nu toe nog geen interesse in ons eten.
E.
pi_130771126
Breek even in voor coco! Wat leuk gefeliciteerd *O*!!
♥ J & S
pi_130771157
*O* O+ Wow Coco! Gefeliciteerd! Wat ontzettend gaaf, ik hoop dat alles goed zal gaan :*
pi_130771162
Ik blijf 4 maanden zo jong vinden... Zeker als ik kijk naar onze knul, we begonnen met 5,5 maand en hij vond het echt niet leuk uiteindelijk om andere dingen te eten dan melk. Ja hij vond het heel interressant dat wij aten en ging ook huilen omdat hij ook wilde, maar eenmaal aangeboden wat het toch niet wat hij verwachtte..

Nu ook weer met de overstap naar de 8 maanden potjes. Weer ellende, want er zitten stukjes in... :r
pi_130771166
Gefeliciteerd Coco! :) Supertof!!!
pi_130771173
Gefeliciteerd Coco!
pi_130771260
Coco O+ Nu kan ik me gelukkig niet meer per ongeluk verspreken :D

Wat een drama avond en nacht hier :O
Luc had wat koorts en ik weet niet of hij daarom de hele tijd aan het huilen was, maar jeetje wat heb ik weinig slaap gehad. Hij lag tussen ons in uiteindelijk en ik kon elke 5 min ;) zijn speen weer terug in zijn mond doen, want die verloor hij steeds en dan was het weer huilen..

Naja vanavond nieuwe ronde, nieuwe kansen

c_/ c_/
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130771266
Ik ben ook niet zo van het vroeg bijvoeden, maar ik kan me voorstellen dat als drinken zo een gevecht is dat je eerder die stap maakt. En echt, L. kijkt het eten uit onze mond nu. Maar ik geloof dat dat een gezonde interesse voor zijn omgeving is en weinig te maken heeft met een eventuele behoefte aan vaster voedsel :)
pi_130771273
Ik ook Tico! Al zou ik wel blij zijn als de bijvoeding wel goed zou gaan, dan gaat er in ieder geval nog iets goed in. Maar misschien is dat wel valse hoop, ik heb geen idee ;)
E.
  dinsdag 3 september 2013 @ 10:47:05 #88
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130771319
Mijn nichtje is nu 4,5 maand en die krijgt al bijna 1,5 maand geregeld bijvoeding omdat ze haar flessen zo ontzettend slecht drinkt. Het ging er ook meteen goed in en als ze nu een lepeltje ziet gaat haar mondje al open. Haar flessen gaan nog steeds niet goed en fruit gaat als een trein. Maar het idee om met 3 (!!) maanden al aan hapjes te gaan vond ik toch zo enorm te vroeg :o! Mijn E. was daar toen ook gewoon écht nog niet aan toe. Met 5,5 maand wel, toen wilde ze 't ook en ging dat mondje steeds open. Nu is het echt een vreetzak :') O+
pi_130771421
Met 3 maanden? :o nee, dat gaat mij ook te ver. E. kan wel goed van een lepeltje eten, ze krijgt maagzuurremmer via een lepel omdat met een spuitje in haar mond zorgt voor oorverdovend krijsen. Van een lepel eet ze het zo op.
E.
pi_130771482
O+ Coco uit de kast olé olé! *O*

Spees ik zie nu je post in het updatetopic en ineens springen de tranen in mijn ogen :') O+
pi_130771685
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Met 3 maanden? :o nee, dat gaat mij ook te ver. E. kan wel goed van een lepeltje eten, ze krijgt maagzuurremmer via een lepel omdat met een spuitje in haar mond zorgt voor oorverdovend krijsen. Van een lepel eet ze het zo op.
En een papje maken van de melk? Rijstbloem en dan met een lepel?
pi_130771964
Coco, wat leuk! Gefeliciteerd!!! O+ O+ O+

omg, ik begin ook te rammelen :')
pi_130772003
4 maanden, dat zei de ka toen ook tegen ons... Maar dan zelfs vier maanden ongecorrigeerd! Ben lekker eigenwijs geweest en heb gewacht tot vier maanden gecorrigeerd :) verwacht daar zo geen klachten over, heb net ff zijn stats in zo'n groeicurve gezet en ben best trots :D

En Ow vindt stukjes raar, maar ook erg interessant :)
pi_130772088
Daar hebben ze dan ook weinig beleid in. Hier zei de ka wachten tot 6 maanden en dan zoetjes kijken of ze er aan toe zijn.

J heeft haar dag niet. Niks is goed. Op haar rug liggen niet want dan wil ze rollen, ligt ze op haar buik dan was dat ook niet de bedoeling, slapen wil ze ook niet..... pffff......
pi_130772125
OMG OMG OMG Coco!! :o :o :D O+ O+ Gefeliciteeeeerrddd!!!! Superrrrrrtof zeg!! *O* *O* *O*
pi_130772145
Coco wat gaaaaaf! Gefeliciteerd!

Skoap dat klinkt sneu.. beterschap!
pi_130772156
Hier was het advies ook 4 maanden, van zowel ka als cb. Ongehoorzaam als ik ben wil ik wachten tot minimaal zes maanden, het liefst gecorrigeerd.

Ging het hier laatst niet over haaruitval? Zo ineens is het verschrikkelijk hier ;( Ik krijg inhammen, echt bizar. Vitamine B (of B12?) slikken zei de kapper, dus dat ga ik maar halen dan. :(
pi_130772163
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:18 schreef Kyara het volgende:
Coco, wat leuk! Gefeliciteerd!!! O+ O+ O+

omg, ik begin ook te rammelen :')
Jij was uitgerammeld, zei je laatst nog :o
pi_130772247
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:23 schreef Kyara het volgende:
Daar hebben ze dan ook weinig beleid in. Hier zei de ka wachten tot 6 maanden en dan zoetjes kijken of ze er aan toe zijn.

J heeft haar dag niet. Niks is goed. Op haar rug liggen niet want dan wil ze rollen, ligt ze op haar buik dan was dat ook niet de bedoeling, slapen wil ze ook niet..... pffff......
Ja bizar he!
Ik had het fijn gevonden als er gewoon 1 lijn in het beleid had gezeten, want ik hoorde zoveel verschillende dingen. Het maakte mij onzeker.
Uiteindelijk denk ik dat ik op t goede moment ben begonnen hoor. Ow had te weinig aan z'n flessen (en zat op z'n max per dag) en af vanaf het begin eigenlijk best goed.
Maar ik weet nog dat ik hier heel hard riep... Ik wacht tot 6 maanden ongecorrigeerd ;)

Wat vervelend voor J :(

[ Bericht 1% gewijzigd door Loj op 03-09-2013 11:37:58 ]
pi_130772560
J hangt nu lekker in de draagdoek. Kan ze geen kan op maar wel lekker dicht bij mama. En mama heeft haar handen vrij.

Ik wilde eerst wachten tot 6 maanden gecorrigeerd maar door die afspraak met de logo begonnen iets voor de 6 maanden. Ik vond het na 2 weken echt niet lekker gaan dus gestopt. Weer begonnen toen ze gecorrigeerd 5 maanden waren en dat ging een stuk beter....

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:26 schreef L-E het volgende:
Jij was uitgerammeld, zei je laatst nog
In theorie wel. Nu nog in de praktijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')