Ik kon het me ook niet voorstellen, maar zomaar *poef* ineens doet ze dat blijkbaar toch! Maar bv verteert natuurlijk anders enzo. Wij doen nu ook een schep rijstebloempap door de laatste fles. Dat hielp vandaag nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 05:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ja daar verbaasde ik mij dus ook over gulara! Ik kan me er echt niets bij voorstellen dat E nog maar 5x zou drinken bijvoorbeeld.
Hier aan de nachtvoeding bezig; vandaag mag ik daarna lekker terug in bed
Dat is de juiste term hoor. (ZMOK = zeer moeilijk opvoedbare kinderen). Heb ik ook mee gewerkt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Skoap het volgende:
Kyara: tot nu toe geen last van gehad. De omgang met kinderen gaat me erg makkelijk af (meestal) Toch de genen van mijn ouders denk ikMijn moeder is juf en mijn vader werkt o.a. met "moeilijk opvoedbare" kinderen (sorry weet de officiële term niet).
I. heeft heel lang ander drinken geweigerd (fles wilde hij niet meer, maar tuitbeker/rietjesbeker snapte hij nog niet en met een gewone beker belandde er meer naast dan in), dus heeft hij nog tot een maand of 10-11 bv als enige drinken gehad. Hij at gelukkig wel fruit voor extra vocht. Nu heb ik de bv afgebouwd tot 3-5x per dag (hij wil voornamelijk drinken rondom slaaptijd, overdag is hij druk met spelen) en drinkt hij verder water of soms sap. Hij eet ook yoghurt na het avondeten, verder biedt ik nog geen andere melkproducten aan (hij is nu 14,5 maand).quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:39 schreef Gulara het volgende:
Oh 'papa baby' wat Lief!![]()
![]()
![]()
Danic ja herkenbaar. Hij gaat er ook rustig in liggen slapen.![]()
Al die eetmomentjes. En baby's die nog amper een fles krijgen!Hoe werkt dat bij bv kindjes. Want in het betreffende topic lijkt het alsof dat gewoon doorgaat. Nou we gaan het zien. Dit weekend beginnen.
Wáááát???? Zeg jij wat ik denk dat je zegt?? Omg omgquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Niet goed bijgelezen. Maar vroeg me iets af...
Wat was het ook alweer, wat ze altijd zeggen? 9 maanden op...
Oh ja!
9 maanden op, 9 maanden af, 9 maanden op!
Coco?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh ja!
Coco......quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh ja!
quote:Op afgelopen zaterdag schreef Shandaly het volgende:
Moesten er eventueel zichtbare streepjes beoordeeld worden?
Zo duidelijk waren ze namelijk alquote:Op afgelopen zaterdag schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh nee, er hoefde niks beoordeeld te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jongens, laatst had ik al een Enorme Hint gedropt! Vond ik zelf. Enorm doch subtiel, voor zover dat kan
[..]
[..]
Zo duidelijk waren ze namelijk al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet bijna huilen hierquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en ik heb allerlei symptomen:
misselijk, heel moe, vage buik- en onderugpijnklachten... Maar ik dacht dat dat door de colitis & pds kwam, en ik ben natuurlijk ook weer begonnen met werken. Dus vroeger opstaan.
Nou ja. Het lag niet alleen daaraan dus![]()
Nou ja, eerst even afwachten. Het is ook heel tof hoor, maar we zijn gewoon heel benieuwd naar wat de artsen ons nog te vertellen hebben. Het mocht eigenlijk nog niet. Het is ook niet gepland ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik moet bijna huilen hier. Wat tof!
Waarom huilen eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou ja, eerst even afwachten. Het is ook heel tof hoor, maar we zijn gewoon heel benieuwd naar wat de artsen ons nog te vertellen hebben. Het mocht eigenlijk nog niet. Het is ook niet gepland ofzo.
Maar vooralsnog gaan we uit van heel tof![]()
En mocht het anders aflopen, dan zien we dan wel weer.
Misschien ben ik ook wel zwangerquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waarom huilen eigenlijk?![]()
toch niet van het lachen he?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jongens, laatst had ik al een Enorme Hint gedropt! Vond ik zelf. Enorm doch subtiel, voor zover dat kan
[..]
[..]
Zo duidelijk waren ze namelijk al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ja, dat weet ik nog inderdaad! Daar moest ik ook al aan denken. Lijkt me echt een nare situatie. Ben al weken geleden met de bloedverdunners gestopt, en ik weet gewoon dat het eigenlijk geen kwaad zou moeten kunnen, maar toch he? Zal ook blij zijn als we vrijdag de arts hebben gesproken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook wel zwanger(nee hoor, dat kan niet) maar ik vind het gewoon zo tof voor je. Nog zo'n leuk kind
. Oh, en dit afwachtende gevoel ken ik heel goed he, ik zat dik aan de medicatie toen ik zwanger bleek. Ik heb toen wel een CT-scan gekregen vlak voor de innesteling...
Dat zou tof zijn!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:10 schreef Kursor het volgende:
Coco, wat een verrassing zeg!Hoop dat de medici een goed plan kunnen maken voor deze zwangerschap.
(En ik hoop samen met je in Z&G te zitten; we zaten met Saar zo dichtbij elkaar.)
Ja, rotgevoel is dat. Bij mij was het ook een heel raar moment toen we erachter kwamen. Ik kreeg toen de echo voor mijn cyste en toen zei die gyn met een rood bezweet hoofd (die man wist ook niet wat 'ie zag) 'je bent zwanger, hoor maar: kadoenkkadoenkkadoenk'. Toen zei hij: het ziet er goed uit, kleed je maar aan. En toen liep ie wegquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog inderdaad! Daar moest ik ook al aan denken. Lijkt me echt een nare situatie. Ben al weken geleden met de bloedverdunners gestopt, en ik weet gewoon dat het eigenlijk geen kwaad zou moeten kunnen, maar toch he? Zal ook blij zijn als we vrijdag de arts hebben gesproken.
Misgaan kan het natuurlijk ook los van de medicijnen enzo, maar dan hebben we in ieder geval wat dat betreft echt al duidelijkheid. En dan zien we vervolgens wel weer verder
Een Tsaar!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog een SaarNou ja of de mannelijke variant daarvan natuurlijk
.
Ohhhquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Coco![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik rammelde al zo hard(Gelukkig lijkt Vriend zo zoetjes aan ook open te staan voor een vers IUI-traject
)
Whaah!!! Zie je wel, had mijn voorgevoel het toch goed!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
Coco vertelZo kan ik toch niet werken
![]()
Dit is de eerste zwangerschapsmelding hier waarvan ik niet denk ' Ik wil ooooook!' Ik geloof dat wij toch ook wel klaar zijn nu, met onze twee jongetjes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik zat vandaag bij de gyn, en een vrouw in de wachtkamer op springen... En dan ben ik zo blij dat ik niet meer hoef.. Die buik, het ongemak, de laatste loodjes...
Maar gefeliciteerd coco! Hartstikke leuk natuurlijk als je het wel wilt!
18 sept wordt mijn doos weer gerepareerd, en dan is het klaar bij de gyn... Voor de aankomende jaren... Heerlijk.
En een papje maken van de melk? Rijstbloem en dan met een lepel?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Met 3 maanden?nee, dat gaat mij ook te ver. E. kan wel goed van een lepeltje eten, ze krijgt maagzuurremmer via een lepel omdat met een spuitje in haar mond zorgt voor oorverdovend krijsen. Van een lepel eet ze het zo op.
Jij was uitgerammeld, zei je laatst nogquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:18 schreef Kyara het volgende:
Coco, wat leuk! Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
omg, ik begin ook te rammelen
Ja bizar he!quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:23 schreef Kyara het volgende:
Daar hebben ze dan ook weinig beleid in. Hier zei de ka wachten tot 6 maanden en dan zoetjes kijken of ze er aan toe zijn.
J heeft haar dag niet. Niks is goed. Op haar rug liggen niet want dan wil ze rollen, ligt ze op haar buik dan was dat ook niet de bedoeling, slapen wil ze ook niet..... pffff......
In theorie wel. Nu nog in de praktijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |