Dit is de eerste zwangerschapsmelding hier waarvan ik niet denk ' Ik wil ooooook!' Ik geloof dat wij toch ook wel klaar zijn nu, met onze twee jongetjes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik zat vandaag bij de gyn, en een vrouw in de wachtkamer op springen... En dan ben ik zo blij dat ik niet meer hoef.. Die buik, het ongemak, de laatste loodjes...
Maar gefeliciteerd coco! Hartstikke leuk natuurlijk als je het wel wilt!
18 sept wordt mijn doos weer gerepareerd, en dan is het klaar bij de gyn... Voor de aankomende jaren... Heerlijk.
En een papje maken van de melk? Rijstbloem en dan met een lepel?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Met 3 maanden?nee, dat gaat mij ook te ver. E. kan wel goed van een lepeltje eten, ze krijgt maagzuurremmer via een lepel omdat met een spuitje in haar mond zorgt voor oorverdovend krijsen. Van een lepel eet ze het zo op.
Jij was uitgerammeld, zei je laatst nogquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:18 schreef Kyara het volgende:
Coco, wat leuk! Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
omg, ik begin ook te rammelen
Ja bizar he!quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:23 schreef Kyara het volgende:
Daar hebben ze dan ook weinig beleid in. Hier zei de ka wachten tot 6 maanden en dan zoetjes kijken of ze er aan toe zijn.
J heeft haar dag niet. Niks is goed. Op haar rug liggen niet want dan wil ze rollen, ligt ze op haar buik dan was dat ook niet de bedoeling, slapen wil ze ook niet..... pffff......
In theorie wel. Nu nog in de praktijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |