quote:
Op dinsdag 3 september 2013 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:[..]
Ja, dat weet ik nog inderdaad! Daar moest ik ook al aan denken. Lijkt me echt een nare situatie. Ben al weken geleden met de bloedverdunners gestopt, en ik weet gewoon dat het eigenlijk geen kwaad zou moeten kunnen, maar toch he? Zal ook blij zijn als we vrijdag de arts hebben gesproken.
Misgaan kan het natuurlijk ook los van de medicijnen enzo, maar dan hebben we in ieder geval wat dat betreft echt al duidelijkheid. En dan zien we vervolgens wel weer verder

Ja, rotgevoel is dat. Bij mij was het ook een heel raar moment toen we erachter kwamen. Ik kreeg toen de echo voor mijn cyste en toen zei die gyn met een rood bezweet hoofd (die man wist ook niet wat 'ie zag) 'je bent zwanger, hoor maar: kadoenkkadoenkkadoenk'. Toen zei hij: het ziet er goed uit, kleed je maar aan. En toen liep ie weg

. Later verontschuldigde hij zich, hij zat in zijn hoofd alleen maar aan mijn medicijngebruik te denken. Hij ging ook direct VUMC bellen om te checken of het kwaad kon. Toen wij zijn kamer binnenkwamen hing ie aan de telefoon en zat in een boek te kijken

. De opluchting toen hij zei dat het geen kwaad kon was echt mega. Toen feliciteerde hij ons ook pas.
Spannend hoor!!