abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 september 2013 @ 09:58:39 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130804970
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:54 schreef As1981 het volgende:

[..]

Ik ga iets te vaak op vakantie :P
Tof toch? *O*

In mijn studententijd was ik soms 5x per jaar weg met studiereisjes, excursies en stedentripjes met mijn moeder of vriendinnen. Heerlijk!
pi_130804998
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:58 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Tof toch? *O*

In mijn studententijd was ik soms 5x per jaar weg met studiereisjes, excursies en stedentripjes met mijn moeder of vriendinnen. Heerlijk!
Ik klaag ook niet. Ik vind het heerlijk. En ben blij dat de kinders zo makkelijk mee gaan.
  woensdag 4 september 2013 @ 10:03:17 #273
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130805066
Hahaha Sparkling! Dat is zo grappig altijd. Mijn vriend doet dat ook. Met als meest hilarische uitspraak: "Nou, geef mijn portie maar aan mijn schoonvader" _O-

Mag ik even een collectieve -O- voor de crappy nachten en een *O* voor de goeie doen? 8-)
  woensdag 4 september 2013 @ 10:07:44 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130805204
Is het eigenlijk nog steeds rustig bij je buren Spees?
  woensdag 4 september 2013 @ 10:12:15 #275
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130805331
Ja, extreem rustig. Als ik in de tuin bezig ben dan hoor ik heeeeel zachtjes poort open en dicht gaan, normaal smijten ze altijd, zonder uitzondering. Dus ik denk dat ze serieus denken dat ze indruk kunnen gaan maken met 2 weken rustig doen. Onze advocaat (of ja, die aan onze kant staat) heeft al gezegd dat de rechter niet gaat kijken naar deze 2 weken. Oh en de buurvrouw heeft ontkend dat ze de bedreigende man kent en met hem aan de deur heeft gestaan. Wat volgens de advocaat ook weer heel goed voor de zaak is omdat er tientallen getuigen zijn die ze samen de deuren af hebben zien gaan, en er bovendien een dossier ligt bij de rechter van hun acties samen in het verleden. Maar we moeten helaas nog steeds wel komen getuigen in Den Bosch, de 11e. ik ben nu ook opgeroepen. Maar er is gezorgd voor rechtbankpolitie (of hoe heet dat?) dus ik hoop dat dat zo goedkomt.
  woensdag 4 september 2013 @ 10:19:25 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130805550
Pfff wat een stom gezeur -O-
pi_130805641
Wat een ellende Spees. Bizar hoe een stel tuig je gevoel van veiligheid kan aantasten, echt niet oke.

XM, hoe is het vandaag?
pi_130805674
Pff jeetje spees! -O-

En die maden *brrrr*

Hier de zoveelste drama nacht, ik zal zo blij zijn als deze sprong over is.
Luc slaapt normaal altijd door 's nachts (vanaf dag 1) dus dit is even heel erg wennen :O
Ik ben echt verwend wat dat betreft.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130805991
Vanaf dag 1? Maar, dat is toch niet zo goed voor zo'n kleintje? :@
pi_130806023
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef L-E het volgende:
Wat is doorslapen?
Voor een kind van 4 weken is 4 uur slapen in de nacht ook doorslapen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130806072
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef L-E het volgende:
Met de kraam overlegd en hij mocht 's nachts 6 uur achter elkaar slapen...
Hij kreeg BV maar dan wel via de fles dus wist ook precies wat er in gegaan was.

De eerste nacht ging het wel mis. De kraamverzorgster had gezegd "Hij komt vanzelf wel voor een voeding" En toen schrok ik om 8 uur 's ochtends wakker en lag meneer nog heerlijk te tukken :@ :@
Daarna altijd braaf een wekker gezet.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 4 september 2013 @ 10:48:54 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130806402
Hier ligt er een knock out in de box terwijl ik om 11u bij die vriendin zou zijn... :') Gek kind O+
pi_130806507
Oh zo. Bij doorslapen denk ik aan de hele nacht slapen ja. :)
  woensdag 4 september 2013 @ 10:55:02 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130806598
Doorslapen, dat doet E ook het liefste geloof ik. Vriend en ik zetten vroegah altijd een wekker omdat ze nog niet goed groeide, maar daar sliepen we wel eens doorheen omdat wij zo moe waren en E geen kik gaf... werden we tegen 08:00 wakker terwijl de laatste voeding dan rond middernacht was geweest. Ohhh wat voelde ik me dán schuldig ;(
pi_130807158
Zo, alle kindjes liggen inmiddels alweer bijna 2 uur te pitten en ik ben net een kwartiertje wakker O+
Zo meteen de wagen maar naar buiten en dan lekker er op uit want het is prachtig weer! Misschien even naar de kinderboerderij als mopperbaby tenminste geen roet in het eten gooit.

Maden :r die had ik laatst in de vuilnisbak. Gelukkig waren ze weg toen ie geleegd was. Wel veel fruitvliegjes hier :r

Spees, toch wel heftig hoor. Fijn dat het iig nu even rustig is. :*
  woensdag 4 september 2013 @ 11:19:39 #286
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130807276
Zucht. .... doorslapen. Dat zal hier nog wel een half jaartje duren.

We proberen hier het aantal flessen terug te brengen maar dat lukt eigenlijk niet. En om haar nu geen drinken te geven als ze wakker wordt. Dus nog steeds zes zes flessen.

Spees gedonder bij jou zeg. Stomme buren.
pi_130807438
Spees fijn dat het nu rustig is. Maar het blijft een rotsituatie.

Waarom wil je de flessen minderen becky? Krijgt ze te veel binnen?
Hoe ziet haar schema er nu een beetje uit?
En drinkt ze altijd zodra ze wakker is?
pi_130807490
Spark, dat halfslapende verhaal! Haha!

Doorslapen is hier echt nog niet aan de orde. Zit ook nog op 6 keer melk/bv, net als Becky. Zou zo fijn zijn als de nachtvoeding er af gaat! Onvoorstelbaar voor mij dat er ook babies zijn die zelf de late avondvoeding al niet meer hebben en het klokje rond slapen.

En ohhh lekker ochtenddutje Kyara!

Serieus, heeft er iemand persoonlijk contact met Mineola? Of heeft ze iets over vakantie gezegd?
pi_130807605
Wij zitten soms nog op 7 voedingen geloof ik. Ligt er een beetje aan hoe laat ze 's ochtends wakker worden.
pi_130807744
Wij zitten op 8 a 10 voedingen ongeveer.

Olf, volgens mij hebben mensen haar wel op fb. Ik niet iig.
pi_130807839
Hmm en hier verklaren moeders en kraamverzorgenden van voornamelijk de oude stempel je voor gek als je je baby zelf wakker maakt. Die worden vanzelf wel wakker als ze honger hebben zeggen ze dan. Mijn idee erover: doe wat voor jou goed voelt.

Hoe gaat het met zwangere Coco?

Spees hoop dat de ellende bij jullie snel voorbij is!

Sinds een week of twee doet Djen nog maar een slaapje per dag. Meestal van 10-12 zoiets. Snapte er niks meer van. Maar ze trekt het prima en is serieus heel gezellig. Net tien maanden en vindt het geweldig om langs de tafel en bank te lopen/op te trekken :)

Iiddels ook weer. een paar ongelukjes gebeurd waardoor ik mezelf soms een hele slechte moeder vind. Kon hetgister ook even niet hebben toen jullie heel mooi beschreven hoe jullie baby misschien over jullie denkt.. of. ie zich veilig voelt en alles. Moest ik aan al die ongelukjes denken.... voorbeelden: sigarettenpeuk opeten (wij roken niet... zat waarschijnlijk onder een schoen ofzo) of uit het eetstoeltje lazeren omdat mama perse even iets in de keuken moest pakken. Mja komt goed. Volgende week lekker weekje Zuid Frankrijk.. lekker bijtanken :)
pi_130807879
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef Olf het volgende:
Spark, dat halfslapende verhaal! Haha!

Doorslapen is hier echt nog niet aan de orde. Zit ook nog op 6 keer melk/bv, net als Becky. Zou zo fijn zijn als de nachtvoeding er af gaat! Onvoorstelbaar voor mij dat er ook babies zijn die zelf de late avondvoeding al niet meer hebben en het klokje rond slapen.

En ohhh lekker ochtenddutje Kyara!

Serieus, heeft er iemand persoonlijk contact met Mineola? Of heeft ze iets over vakantie gezegd?
+1

Hier ook 6 voedingen per dag waarvan 1 nachtvoeding! Ben benieuwd wanneer ze die zal laten vallen. En onvoorstelbaar inderdaad dat er zelfs al kleintjes zijn die geen nachtvoeding én geen laatst avondvoeding meer hebben :o Of dat ik zelf ooit weer een nacht zal doorslapen :z
pi_130807914
schema:

Tussen 6 & 7: borstvoeding
Ontbijt: Korst brood vasthouden
Tussendoor: Borstvoeding en fruit
Lunch: Boterham
Tussendoor: Borstvoeding (hier zat de papfles, maar sinds hij deze week een boterham krijgt gaat de papfles niet meer op, dus dat gaat terug naar alleen melk)
Avond: Groente
Voor slapen gaan: Borstvoeding

Dus dan kom ik uit op 4 voedingen.. Heel af en toe komt hij opeens nog in de nacht ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130807956
Lekker Twinkle! En balen van de ongelukjes, maar het zijn ongelukjes toch? En je verwacht toch dat een eetstoeltje veilig zat is :X

Ik zal mineola eens een fb berichtje sturen.
pi_130808012
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm en hier verklaren moeders en kraamverzorgenden van voornamelijk de oude stempel je voor gek als je je baby zelf wakker maakt. Die worden vanzelf wel wakker als ze honger hebben zeggen ze dan. Mijn idee erover: doe wat voor jou goed voelt.

Voortschrijdend inzicht enzo. :)
  woensdag 4 september 2013 @ 11:55:45 #296
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130808372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef Olf het volgende:

Ik wel een beetje, maar ze doet niet zoveel met facebook. Had haar een tijdje geleden wel gedmd (over iets anders) maar misschien heeft ze gewoon ff niet zoveel zin in FOK :+ Of heeft ze het druk. Maak me ook geen zorgen op zich hoor, maar het viel me wel op omdat ze normaal bijna dagelijks post.

Twinkle als je je daardoor al een slechte moeder voelt.. Ik denk dat het ons allemaal al eens overkomen is of gaat overkomen dat je denkt: WAT heeft mijn baby in zijn mond en hoezo heeft ie dat in 5 seconden gevonden en gedaan? :+
pi_130808726
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:55 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik wel een beetje, maar ze doet niet zoveel met facebook. Had haar een tijdje geleden wel gedmd (over iets anders) maar misschien heeft ze gewoon ff niet zoveel zin in FOK :+ Of heeft ze het druk. Maak me ook geen zorgen op zich hoor, maar het viel me wel op omdat ze normaal bijna dagelijks post.

Twinkle als je je daardoor al een slechte moeder voelt.. Ik denk dat het ons allemaal al eens overkomen is of gaat overkomen dat je denkt: WAT heeft mijn baby in zijn mond en hoezo heeft ie dat in 5 seconden gevonden en gedaan? :+
had ik verteld van die droge vogelpoep? ;(
  woensdag 4 september 2013 @ 12:25:04 #298
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130809189
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:09 schreef Mangostine het volgende:

[..]

had ik verteld van die droge vogelpoep? ;(
Nee nog niet, zou dat voedzaam zijn?
Had ik verteld van kattenbrokjes?
pi_130809586
Spark geweldig :D
En is E alweer opgeknapt van de prikjes :*

Mandy fijn dat D beter heeft geslapen :*

Kyara niet fijn dat je kindjes niet eens rekening houden met mama’s avondje uit. Fijn dat je gelukkig wat hebt kunnen rusten. En heb je het naar je zin gehad op het concert?

L-E heerlijk zo’n nacht. Hopelijk volgen er meer van deze nachten *O*
En geen zin vind ik een goede reden om niks te doen thuis :D

Danic na een heftige thuiskomst is zo’n nacht wel erg fijn O+

Mango voortaan jouw verhalen onder spoiler zetten :D
Nee hoor. Maar ieuw

LB :* voor de snotterige E. Veel plezier bij je vriendin

quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

In Amerika is alles 1.5 keer zo groot, die vinden dat gewoon wiegjes joh oO<
:D

En erg gelachen om de verwarring van babybed.

Pfoe Spees. Nog een week. Duurt zolang in dit soort gevallen :*

Skoap zeg nou niet. Jouw Luc is ouder dan mijn Riley. Ik wil niet weten dat dat er nog aankomt :D
Maar voor het echie :* Heel rot zulke nachten. Hopelijk is de sprong gauw voorbij

Becky krijgt ze dan niet teveel met 6 flessen? Riley krijgt met 4 flessen (kv) wat ze mag volgens de verpakking.

Twinkle dat maakt jou echt geen slechte moeder. Je hebt gewoon een heel ondernemend kind. Ga echt niet twijfelen hoor. Ik weet zeker dat D superblij is met jou als moeder :*
En had ik verteld dat Riley laatst een hondenbrokje als bijvoeding wilde nemen (haar eerste koekje ofzo)
pi_130809729
Oh ja, ik heb een tweeling. D ligt nu ook te piepen als ze wil rollen en als ze eenmaal op haar buik ligt is het weer piepen dat ze niet meer terug kan.

Het is een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase...................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')