Tof toch?quote:
Ik klaag ook niet. Ik vind het heerlijk. En ben blij dat de kinders zo makkelijk mee gaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof toch?
In mijn studententijd was ik soms 5x per jaar weg met studiereisjes, excursies en stedentripjes met mijn moeder of vriendinnen. Heerlijk!
Wat is doorslapen?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef L-E het volgende:
Vanaf dag 1? Maar, dat is toch niet zo goed voor zo'n kleintje?
Met de kraam overlegd en hij mocht 's nachts 6 uur achter elkaar slapen...quote:Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef L-E het volgende:
Vanaf dag 1? Maar, dat is toch niet zo goed voor zo'n kleintje?
+1quote:Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef Olf het volgende:
Spark, dat halfslapende verhaal! Haha!
Doorslapen is hier echt nog niet aan de orde. Zit ook nog op 6 keer melk/bv, net als Becky. Zou zo fijn zijn als de nachtvoeding er af gaat! Onvoorstelbaar voor mij dat er ook babies zijn die zelf de late avondvoeding al niet meer hebben en het klokje rond slapen.
En ohhh lekker ochtenddutje Kyara!
Serieus, heeft er iemand persoonlijk contact met Mineola? Of heeft ze iets over vakantie gezegd?
Voortschrijdend inzicht enzo.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm en hier verklaren moeders en kraamverzorgenden van voornamelijk de oude stempel je voor gek als je je baby zelf wakker maakt. Die worden vanzelf wel wakker als ze honger hebben zeggen ze dan. Mijn idee erover: doe wat voor jou goed voelt.
Ik wel een beetje, maar ze doet niet zoveel met facebook. Had haar een tijdje geleden wel gedmd (over iets anders) maar misschien heeft ze gewoon ff niet zoveel zin in FOKquote:Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef Olf het volgende:
Serieus, heeft er iemand persoonlijk contact met Mineola? Of heeft ze iets over vakantie gezegd?
had ik verteld van die droge vogelpoep?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik wel een beetje, maar ze doet niet zoveel met facebook. Had haar een tijdje geleden wel gedmd (over iets anders) maar misschien heeft ze gewoon ff niet zoveel zin in FOKOf heeft ze het druk. Maak me ook geen zorgen op zich hoor, maar het viel me wel op omdat ze normaal bijna dagelijks post.
Twinkle als je je daardoor al een slechte moeder voelt.. Ik denk dat het ons allemaal al eens overkomen is of gaat overkomen dat je denkt: WAT heeft mijn baby in zijn mond en hoezo heeft ie dat in 5 seconden gevonden en gedaan?
Nee nog niet, zou dat voedzaam zijn?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:09 schreef Mangostine het volgende:
[..]
had ik verteld van die droge vogelpoep?
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In Amerika is alles 1.5 keer zo groot, die vinden dat gewoon wiegjes joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |