abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130788724
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:04 schreef bellelena het volgende:

Dus, als een soort van Daily Olf (zonder toestemming :@ ) bij deze de vraag:
Wat zou jij als baby, vinden van jezelf als mama?

Uiteraard hoef je niet per se hier antwoord op te geven, maar wie weet wat voor perspectieven het weer biedt voor jezelf om eens te proberen! O+
Ow: "mijn mama is best lief, want ze zorgt voor mn eten. Verder knuffelt ze veel en geeft ze altijd kusjes. Maar ze is ook een beetje dom. Dat ze nou nog niet snapt dat ik 's nachts wil spelen en niet wil slapen! En dan gaat ze me negeren of soms een beetje boos zeggen dat ik moet ophouden. Nou dat maakt echt geen indruk hoor.
Verder is mijn mama gek, knettergek! Denken jullie nou echt dat baby's moeten lachen om gekke geluidjes, blazen op het buikje of kiekeboe?? Ik lach maar (en echt nog zo overdreven dat het toch ongeloofwaardig is) om haar blij te maken. Maar ze is wel raar hoor.
Maar mijn mama is precies de mama die ik wou... En ben dus wel erg blij met haar want ze snapt me.

Zo en nu ben ik hier weer weg, want ik hoor hier nog niet thuis, groetjes van Ow"
pi_130788953
Toevoeging: als baby zou ik ook heel blij zijn met een papa en mama die zo goed snappen dat ik zo graag zo veel dichtbij ze wil zijn. Die doekjes met hun geur in mijn wieg leggen, bij wie ik in bed mag slapen, die me dragen, die zacht voor me zijn. Ik zou me heel geliefd voelen, denk ik.
pi_130789510
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:19 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb jouw foto toen gemist... maar misschien heb jij het ergste al gehad? :*

Ik zag bij mezelf net ook een hele rand nieuw haar :')
Het was ook niet echt een foto waar ik heel trots op was :P Ik ga er gewoon van uit dat ikea ergste heb gehad. Heb idd ook overal nieuw pluis :')

Het ergste vind ik nog dat mijn baby het zo tof vindt om dat beetje resterend haar eruit te trekken :(
Sarcasme. Herken het.
pi_130789689
Ik kom hier te weinig, val zo in een heel ander verhaal lees ik nu pas :@ excuus!
Sarcasme. Herken het.
pi_130789861
M'n post hierboven was natuurlijk vooral "grappig" bedoeld. Maar het onderste meen ik wel echt. Ik denk dat (bijna) alle moeders perfect zijn voor hun baby. Hoe ze ook zijn, hoeveel je ook werkt of hoeveel aandacht je je kind ook geeft. (Nu nog wel)
En ik ben niet perfect als moeder, maar ik denk wel perfect voor Ow (klinkt wel arrogant zeg!)

Dank voor alle reacties op m'n curve, ben er zo blij mee.., maar weet ff niet meer wie t zei buigt t lijntje niet teveel af naar boven?

XM let op jezelf he.. Stom dat t werk niet leuk is :(

Spark, goed dat het cb je wel serieus neemt. Vind het echt zo slecht van je ka nu! :(

Belle wat klink je gelukkig met Nin O+

LE ga je nog solliciteren op die leuke baan?
pi_130790106
Spark, ik zie nu pas die afbuigende curve. Jouw E. is nu ongeveer net zo zwaar als mijn L. (dat is een onzinvergelijking, voor beide partijen, maar goed :') ) Maar dat is een flinke afbuiging ja, lijkt me goed dat er iets mee gedaan wordt. Zou ik zeker op aandringen.

Loj, ik heb gesolliciteerd! Dus, now we wait. Ieeeeeeehhhhhhhh, enzo.
pi_130790811
Olf, Loj en L-E O+ wat een lieve en prachtige woorden!

Wat ik als Nin zou vinden van mezelf:
Mijn mama en papa zijn altijd dicht bij mij. Ze dragen me rond, lekker tegen zich aan, in de draagdoek bijvoorbeeld, en geven me lekker eten en heel veel knuffels O+ Zodra ik wakker word, dan zie ik ze vaak al heel snel en geef ik ze een grote lach omdat ik zoveel van ze houd! Maar ze mogen dus ook wel wat meer ontspannen zijn over hun eigen kunnen, vooral mijn mama hoeft helemaal niet zo onzeker te zijn over zichzelf, want ze is tenslotte mijn lieve mama. Ook al moet ik soms huilen, dat komt dan heus niet door haar! Als ze nog meer ontspant, dan kan ik nog makkelijker in slaap vallen in haar armen, of makkelijker rustig worden bij haar als ik per ongeluk eens moet huilen. Ik ben wel heel blij dat mijn mama en papa zoveel vertrouwen hebben in mij! Daar groei ik goed van O+
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:10:43 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130791171
Ik denk dat E hartstikke blij met mij is *; zo kijkt ze iig wel altijd O+

Misschien dat ze soms vindt dat ik best nog wat langer op de bank kan blijven zitten, zodat ze lekker verder kan slapen in mijn armen :Z
pi_130791252
Maar zou jij ook blij zijn met jezelf als je E. was ;) :P (Natuurlijk, jij bent volgens mij zo'n toffe mama, die altijd mooie liedjes zingt en zo O+ )
pi_130791296
Becky. Jammeren bijna nooit. Maar wel soms nog een hele tijd wakker terwijl ze echt moe is. Heeft ze al tandjes? :*

Belle fijn dat het beter gaat

En leuke vraag
Als ik mijn eigen baby zou zijn, zou ik mezelf een hele lieve en gevoelige mama vinden. De enige klacht die ik zou hebben is de minuut dat ik moet wachten op mijn flesje 's ochtends en 's avonds. (Want geduld is zo 2012)
En ik denk ook dat Riley heel blij is met mij als mama
En jullie antwoorden zijn echt heel mooi ook O+

Loj ik vroeg of een lijntje niet teveel naar boven kan gaan afwijken. Het lijntje van Sparks dochter wijkt bijna net zoveel af naar beneden als die van Ow naar boven gaat. Ik vroeg me dus alleen af waar het verschil nu in zit.
Bij Ow denk ik overigens dat ie nu gewoon naar zijn eigen lijntje groeit. Maar het gaat meer over het algemeen.
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:15:11 #211
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130791418
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef bellelena het volgende:
Maar zou jij ook blij zijn met jezelf als je E. was ;) :P (Natuurlijk, jij bent volgens mij zo'n toffe mama, die altijd mooie liedjes zingt en zo O+ )
Ohja, zo was de vraag. Nouja, ik denk uiteraard dat ik mezelf als moeder ook zo geweldig zou vinden, daarom ben ik zo als moeder :Y

Beetje makkelijk gezegd misschien, maar ik hoop dat iedereen er zo over denkt!
pi_130791454
Goede vraag Omen, ik denk dat als het lijntje naar boven ook neigt uit te stijgen boven het bovenste lijntje, zeker in combi met een scherpe afbuiging, dat dat ook zorgelijk is. Evenals naar beneden, een eigen lijntje volgen is niet erg lijkt mij, maar als het echt onder het onderste lijntje gaat en ook met een behoorlijke afbuiging, dat dat dan is wat zorgen baart.

Bij het lijntje van Ow dat omhoog buigt, loopt het nu naar het gemiddelde, daar zijn dan (nog) geen zorgen over. Pas als het zo hard blijft stijgen en het binnen no-time helemaal boven de grafiek uitkomt, dan is dat denk ik eveneens ook een punt waar men op wil letten?!
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:16:57 #213
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130791511
boehoe wat omschrijven jullie dat mooi. Ik weet niet of mijn baby mij zo ziet. Ik denk dat ze me juist soms ongeduldig vindt omdat ik haar wel 20 keer moet terugdraaien bij het luier verschonen. Of niet zo eerlijk omdat zij niet in d'r blote kont mag rondkruipen en Noortje soms wel. Of dat ze vind dat ik er niet snel genoeg voor haar ben 's nachts voor haar flesjes of dat ik haar maar laat emmeren als ze de slaap niet kan vatten (en dan boos mijn handen wegduwen als ik over haar rugje aai).
pi_130791584
Geduld is zo 2012 :D!
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:18:40 #215
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130791616
Becky, tandjes dus? :o Sterkte ermee! :*

E leg ik slapend weg, soms wordt ze dan nog wakker en ligt wat te kwaken / mopperen. Meestal valt ze ook wel weer in slaap. Bij huilen haal ik haar er direct uit en voed haar weer in slaap.

Voor 21u is het vaak nog even teruglopen, na 21u slaapt ze eigenlijk altijd.
pi_130791652
Becky, maar zulke dingen heb ik natuurlijk ook! Maar ik denk (lees: hoop ;) ) natuurlijk dat de leuke dingen veeeeel zwaarder meewegen! :*
pi_130791790
Ohjaaa L. vindt mij echt een klier als hij omgekleed moet. Of als ik zijn poepluier verschoon. L. vindt persoonlijke hygiene dan weer erg 2012.
pi_130791800
Jullie kindjes slapen nog op jullie O+ Ik wou dat Isa dat af en toe nog deed. Die kleine is soms echt al te zelfstandig ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_130792220
Belle wat beschrijf je dat ontroerend! Mooi O+

Ik denk dat M best blij is met ons, zijn standaard mood is tevreden en enthousiast. We maken grapjes met hem, laten hem nieuwe dingen uitgebreid zien, maar ook lekker zijn gang gaan. Eigenlijk denk ik best vaak, wat zou ik zelf als baby leuk/ relaxed vinden? Meestal vinden we wel een modus die bevalt. Alleen het eten geven mag wel wat meer en sneller en liefst gewoon wat wij ook eten. :')
pi_130792264
Die klachten heeft Riley ook hoor denk ik. Waarom luier verwisselen als jij als baby wilt knuffelen? Snap ik dan niet dat baby's het al zwaar genoeg hebben. (Met zo'n blik kijkt ze me aan)
Of als ik haar 6.15 uit bed plukt. Dat doe je een baby ook niet aan

Spirit. Riley slaapt eigenlijk altijd in haar eigen bedje hoor. Alleen toen ze ziek was viel ze op mijn schoot in slaap.
pi_130792286
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:22 schreef L-E het volgende:
Ohjaaa L. vindt mij echt een klier als hij omgekleed moet. Of als ik zijn poepluier verschoon. L. vindt persoonlijke hygiene dan weer erg 2012.
heel herkenbaar dit! :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130792349
Hier: kleding is zo 2012 ;)

Oja Omen, jij kwam er mee (zat mobiel, dus kon niet zo makkelijk terukijken :) ). Ik zat het mezelf idd wel al af te vragen. Hij stond op mn vragenlijstje voor de volgende keer cb. Ben blij dat hij al zn achterstand inhaalt, maar het moet nu langzaam minder snel gaan lijkt mij. Maak me nog absoluut geen zorgen, maar hou t wel in de gaten :)

Becky, ik weet zeker dat je perfect bent voor je baby. Dat zijn kleine dingetjes (die iedereen hier wel heeft) de liefde die je je baby geeft is zoveel belangrijker!

(En ik negeer slaapzaken even... Ik haat mezelf als klaagmoeder... )
pi_130792368
Omen, geen flauw idee hoe dat zit. Ik denk dat een afbuiging altijd reden is om het in de gaten te houden eigenlijk.

Stom inderdaad van de kinderarts he? :( ik zei al vaker tegen haar dat ik me toch wel zorgen maak, afgelopen weekend aan de telefoon nog 2 keer! Nou ja, het is fijn dat het cb in ieder geval achter ons staat, ik begin soms aan mezelf te twijfelen. Misschien ben ik te bezorgd ofzo..

Ai, tandjesleed bij Becky thuis. Succes!

LE, ik moest erg lachen om je persoonlijke hygiëne _O-

Ik zou mijn moeder echt een zenuwpees met weinig geduld vinden hoor, als ik mezelf als moeder had. Maar ook eentje die heel veel leuke liedjes zingt, zo vals als een kraai maar wel heel gezellig. En die hele gekke bekken kan trekken waar ik dan om moet lachen. Dus al met al zou ik best tevreden zijn hoor!
E.
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:38:45 #224
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130792580
Ohja, ik zou mezelf inderdaad tof vinden omdat ik liedjes zing, en daarbij ook nog E heen en weer bounce *O*
  dinsdag 3 september 2013 @ 21:39:41 #225
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130792643
knuffelen is zo eerste kwartaal 2013! Echt, Isabel wil alleen maar bezig zijn.
Maar mijn baby is wel de allerleukste :P

Filmpjes!!

Keisnel

TAATAAA
pi_130792782
Oh ja! Niet bouncen maar wel wiegen. En ik denk dat ik mijn moeder ook heel gaaf zou vinden omdat ze me in de lucht zou laten zweven met gevaar voor hoogkomend eten in haar gezicht _O-

Echt, iedere dag komt het wel een keer voor dat ik E. de lucht in zwaai met haar gezicht boven mij en dat ik denk: oh oh, net gegeten :{ dat moet vast eens mis gaan..
E.
pi_130793367
Becky wat een leuk meisje O+ Zo lijkt Nin wel op Isabel vind ik O+ Ik hoop dat ze ook dat tatata gaat doen!

Zo kennen we hier thuis de uitspraak 'ohhw dat is niet wat Nin voor ogen had' en die komt vaak ook wel meerdere keren per dag voorbij :') Bijvoorbeeld als we niet leuk rondjes door de kamer met haar gaan wandelen, maar d'r gewoon even rustig op schoot vast houden ;) Of als er een kledingstuk over haar hoofd moet :P Of als ze een schone luier krijgt terwijl ze veeeel liever wil eten!

Spark, ik heb dat 1 keer gehad, dat ze zo over mij heen spuugde (zelfs in m'n mond :X dat was niet echt zo lekker :') ).
pi_130793649
Gadver! :o :D

Ahh, wat een leukerd is het toch ook, Becky O+
E.
pi_130793730
Ze had toen trouwens niet net gegeten, dus het was ook echt van die yoghurt ;( En Christophe moest ons (mij vooral) ook echt komen redden :D
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:01:00 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130793905
Oh kwark-blerks. Die zijn zoooooo fffffiiiiiessss ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:03:18 #231
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130794067
Oh je die ken ik ook nog wel...... brrrrr
pi_130794130
Ik ga vandaag maar niet proberen de daily te beantwoorden.. 't is zo'n dag dat ik er toch niet positief uitkom, wat ik ook probeer ;)

Op zich gaat het hartstikke prima hier. Femke drinkt tegenwoordig zelfs haar flesjes overdag netjes leeg (zo snel dat ik nu alweer 'bang' wordt dat ik te weinig gekolfd krijg overdag... :{ ) Ze slaapt prima, nog steeds een heel klein beetje snotterig, maar heeft er verder geen last van. Ze groeit prima (zo snel dat ik net al een flinke stapel kleertjes van haar op de foto heb gezet voor in het V&A topic straks.. al zal niemand die kleine maatjes zomerkleding nu nog willen hebben ben ik bang) Al met al, modelbaby dus O+
Maar voor mezelf vind ik het zo vreselijk lastig om "goed = goed" na te leven... het moet altijd beter, harder, meer, sneller etc... Er is altijd wel iets waar ik niet tevreden over ben :( En het is nog veel irritanter dat je dat van jezelf weet, maar dat dat onrealistische schuldgevoel alsnog knaagt })

Nou had ik bijvoorbeeld gister zo'n mega-post.. en voel ik me vandaag al schuldig dat ik nu niet de puf heb om op iedereen te reageren. En ik zit er al dagen tegenaan te hikken dat ik de slaapkamer moet poetsen en de bedden moet verschonen. En morgenavond vergadering van de oudercommissie van 't kdv waar ik eigenlijk nog dingen voor moet voorbereiden. En vandaag op m'n werk tijd verloren met een tandartsbezoek, twee kolfbeurten en een vergadering van het bestuur van de personeelsvereniging, dus ik loop nu achter in mijn werk. En.. en.. *zucht* Ik ben een lastig mens, voor mezelf
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:12:44 #233
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130794659
Jeetje, shandaly, wat een hoop vrijwilligers werk doe jij, naast gezin, baan, zwemmen!! etc
misschien is een stapje terug juist wel goed?
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:30:10 #234
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130795831
Shandaly :* ik sluit me aan bij becky! Je doet echt veel :o ik word al moe als ik eraan denk :D

Die lat mag best een stuk lager :Y en jij bent een hartstikke lieve moeder voor je kletskous en kwijlebabbel :D O+
pi_130796256
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Shandaly :* ik sluit me aan bij becky! Je doet echt veel :o ik word al moe als ik eraan denk :D

Die lat mag best een stuk lager :Y en jij bent een hartstikke lieve moeder voor je kletskous en kwijlebabbel :D O+
O+ Dat je dat onthouden hebt :D

Het valt best mee hoor, alleen soms komt alles even tegelijk... Volgende tandartsbezoek is pas volgend jaar april, oudercommissie is eens per 3 à 4 maanden, en die personeelsvereniging is ook niet zoveel werk...
En deze week geen baantjeszwemmen :'( een of ander EK Masters in mijn zwembad...
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:38:50 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130796498
Ik moest er hardop om lachen, het klinkt zo lief O+

Maargoed, als alles zo tegelijk komt, dan moet de rest maar even op een wat lager pitje :Y :*
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:44:29 #237
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130796864
Coco gefeliciteerd met je streepjes!!! *O*

Spannend Suiker. Het zal F vast wel goed bevallen bij de gastouder. Die was een vriendin van je toch?

En haaruitval, verschrikkelijk. Dit is niet leuk meer. Ik moet al uitkijken hoe ik mijn haar borstel als ik het in een staart doe, anders zie je echt hoe superdun het is. Vrijdag mag ik gelukkig weer naar de kapper :D
En inhammen: check :(

Klumsy, na een keizersnede mag je het eerste jaar niet zwanger worden toch ivm het herstel van je lichaam? Dat zei de gyn tegen mij. Maar 9 maanden vind ik al goed op weg naar een jaar.

Mooie stats Loj en wat goed dat ze geen koemelk allergie heeft!

Wat een lieverd Kyara!

Sterkte XM, vind het zo sneu voor je met je werk. Heb je bv geen mogelijkheid om een tijdje thuis te blijven met ouderschapsverlof of minder te werken of zo, dat je zo even minder werkstress hebt?

Wat goed dat het cb ingrijpt Spark, hopelijk is deze kinderarts beter.

Mooie foto's Becky!

Tandjesleed was vandaag gelukkig iets beter, natuurlijk had de apotheek net geen dentinox meer vandaag |:( dus morgenmiddag maar weer heen.
Hoop dat deze nacht beter gaat dan de vorige, D meldde zich 3 keer luid vannacht voor een speen en slecht slapen door tandjes.

En johannesbroodpitmeel is heeeerrlijkkkk ^O^ . D spuugde best grote hoeveelheden. Sinds gisteren er mee gestart, en bijna geen gespuug meer. Hij voelt zich er ook al veel beter bij.

En die interactie tussen hem en zijn (half)broer is mooi om te zien. Hij reageert zo leuk op zijn grote broer.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130800160
Wat schattig Mandy! Jbpm is hier ook een hit qua spugen! E. heeft reflux en laatst probeerden we te stoppen wegens haar verstopping, na iedere fles spugen :o na een dag zijn we het maar weer gaan gebruiken.

Jee Shandaly, wat een druk leven heb jij! En wat leg je jezelf toch hoge eisen op, dat is helemaal niet nodig. Ik vond je een heel leuk en lief mens die dol is op haar kind(eren) :*
E.
pi_130800328
Coco :o *O*
pi_130802466
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef LadyBlack het volgende:

+1

Mandy, is je nacht wat beter gegaan?
pi_130802595
Danic succes vandaag :*

Mandy ik hoop ook dat de nacht beter is gegaan.
En wat leuk die interactie tussen hem en zijn grote (half)broer O+

Shandaly ik sluit me ook aan bij Becky en de rest :*
pi_130802625
Ik heb gisterenavond echt in een deuk gelezen.

Ik kom gisterenavond in bed terwijl mijn man, B., al slaapt en hij werd wakker van mij, dat dacht ik ieder geval.
B.: zo, liggen ze er allemaal weer in?
Ik: wie?
B.: E'tje en de rest
Ik: Huh? Welke rest?
B.: Ja, heb je niet meer kindjes om de fles te geven?
Ik: uhh.. (En hier had ik pas door dat hij gewoon nog sliep en ik moest heel hard lachen)
B.: (heel boos): Nou zeg, ik zal nog eens helpen! Ik ga wel slapen en zeur toch niet zo

_O- :')

Dus.. Om verder ontopic te gaan. E. heeft de hele nacht doorgeslapen *O* en ze is een beetje koortsig van de prikjes, arm liefje.
E.
  woensdag 4 september 2013 @ 07:04:38 #243
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130802752
Goedemorgen!

D heeft gelukkig beter geslapen dan de afgelopen nacht en heeft aan 1 stuk door geslapen.

Ik denk dat je man graag nog meer E'tjes wil spark :) .
Hoera voor de goede nacht van E.
Beterschap voor E, hopelijk is ze snel van de koorts verlost.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130802753
Haha, hilarisch Spark :D maar ook beterschap.

Fijn Mandy :)

Hier moeten we er nu echt aan geloven..
Werken, kijken of de kindertjes een beetje lief zijn :)
En weten jullie wat het erge is: over 7 weken heb ik alweer vakantie ;)
pi_130802999
Mooie vraag van Belle met lieve reacties erop. Denk dat ze hier wel blij zijn met mij als mama maar dat ze het soms wel jammer vinden dat er niet zoveel tijd is voor individuele aandacht.

Lieve filmpjes Becky!

LOL spark.

Shandaly :*

Succes Loj!

verder niet bijgelezen :@

Gisteravond naar een concert geweest en pas laat thuis (01.00 uur in bed) maar vanochtend vond J het om 7 uur echt mooi geweest qua slapen (jammer dat ik van 5 tot 6 ook al druk was met voedingen). Weinig slaap voor mama dus. Hoop dat het geen herhaling van gister wordt en dat ik straks ook nog even terug mijn bed in kan :O
pi_130803539
Spark :D Hier ook wel eens van die idiote gesprekken omdat een van ons nog half slaapt.

L. heeft ons weer een prima nacht bezorgd. Gevoed om 23:00, 03:30 en 06:30, en daartussen geslapen, zo lekker! :) Net Kleuter naar school gebracht met L. in de doek. En hoe meer ik 'm gebruik, hoe blijer ik ben met mijn doek. L. vindt het zo enorm fijn om tegen me aan in slaap te vallen, en ik vind het zo heerlijk om hem die nabijheid te kunnen bieden O+

Nu moet ik van alles doen in huis. Maar dat kan echt niet. Want ik heb geen zin.
pi_130803557
Shandaly, wat leg jij de lat bizar hoog voor jezelf. Dat is wel een beetje herkenbaar, maar ik denk echt dat je hele gezin er wel bij vaart als je minder eisen stelt aan jezelf. Een gelukkige moeder zijn is een van de mooiste dingen die je kan doen voor je kinderen.

Kyara: straks met het hele kinderspul een middagdutje doen dan maar?
pi_130803849
Ja, als het hele spul ook tegelijk wil slapen. Gisteren wisselden ze elkaar leuk af....
Maar denk dat M ook vanochtend ook nog even gaat slapen. Mama dus ook.... Het is vooral duimen dat J ook gaat slapen....
pi_130804076
Zit ze nog steeds niet lekker in dr vel kyara?

En B van Spark _O-

Gisteravond kwam ik om 20.30 thuis, hoor ik boven Rosalie over dr toeren. Vriend was erbij maar toch ff gaan kijken. Bleek ze supermoe maar niet te willen liggen. Ze was kapot en hij ook. Of ik het wilde overnemen van hem. Uiteraard. Heb het 10 minuten aangekeken en toen besloten om te proberen te 'resetten'. Dus een flesje 120/4 gemaakt (ze had anderhalf uur ervoor al 150/5 op). Maar dat ging er dus grif in 8)7
Vervolgens was ze toch nog wakker tot 22.30 dus toen ze eindelijk sliep haar maar niet meer wakker gemaakt om 23.00.
Vervolgens was het 05.00. Ik sliep om 05.30 alweer tot 08.45!
Dank kinders!! O+
pi_130804186
Danic, dat was een lange nacht, lekker! O+

Kyara, is J. nog steeds uit haar hum?
  woensdag 4 september 2013 @ 09:35:16 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130804409
Spark, jouw man _O- en hopelijk voelt E zich straks al beter! :*

Goede nachten voor danic en LE, nice!! En Kyara een tof concert zag ik *O*

Hoe is het met D mandy? Hopelijk helpt dentinox vandaag!
pi_130804455
G'morgen! :W

Kyara, hopelijk hebben je kinderen vandaag behoefte aan veel slaap! :O

Spark, heb je je man vanochtend al verrast met de nachtelijke discussie? :D

danic, goed geregeld :Y

Daily horrorverhaal! :o
Wij hebben in de bijkeuken een deur naar de tuin, waar een deurmat voor ligt. M staat daar vaak bij de deur door het raam enthousiast naar buiten te spieken. Vanochtend was ik het ontbijt aan het opruimen en hij schooide door de bijkeuken, waarbij hij die mat verschoven had. Ik kijk. Liggen er verspreid over de vloer waar die mat overheen is geschoven zeker 5-6 maden. :r
Gelukkig waren het dode maden, maar die hebben dus lekker onder die mat kunnen gedijen. Nou, weten jullie meteen hoe goed hier gestofzuigd en gedweild wordt. :') En weet ik meteen waar die hoeveelheid vliegen toch vandaan kwam.
Iew iew iew iew :X
  woensdag 4 september 2013 @ 09:37:30 #253
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130804456
E is wat snotterig dus die was vannacht af en toe daarvan wakker geloof ik (en ik dus ook). Heb vanochtend voor het eerst het neuspeertje gebruikt, maar ik had niet door of er nou ook echt wat uitkwam :? Ze snotterde direct daarna nog net zo erg namelijk.

Straks op bezoek bij een 38wk zwangere vriendin O+
  woensdag 4 september 2013 @ 09:39:08 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130804496
Hahaha mango, ranzig!!!

En tja, ik zeg maar niks want soms verbaast het me dat ik zoiets hier nog niet heb gehad :')
pi_130804593
Stomme vraag, maar babybed, is dat in het Engels ook gewoon "babybed"?
  woensdag 4 september 2013 @ 09:43:59 #256
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130804618
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:42 schreef Mangostine het volgende:
Ik denk t eigenlijk wel; crib is wiegje...
  woensdag 4 september 2013 @ 09:46:05 #257
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130804674
De Amerikaanse IKEA noemt de babybedjes (ledikanten) ook nog cribs.
  woensdag 4 september 2013 @ 09:47:27 #258
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130804709
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:46 schreef Spees_Eend het volgende:
De Amerikaanse IKEA noemt de babybedjes (ledikanten) ook nog cribs.
In Amerika is alles 1.5 keer zo groot, die vinden dat gewoon wiegjes joh oO<
  woensdag 4 september 2013 @ 09:48:01 #259
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130804718
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

X-)
pi_130804725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:42 schreef Mangostine het volgende:
Als je in het buitenland om een campingbedje vraagt. Vraag je om een baby cot.
  woensdag 4 september 2013 @ 09:49:03 #261
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130804737
Ooit een hilarisch verhaal gehoord over de Ikea in de USA, die zoveel bloemenvaasjes verkocht :?

Bleken ze daar als longdrinkglazen gekocht te worden _O-
  woensdag 4 september 2013 @ 09:50:51 #262
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130804773
:D ! Of de domheid van de consument? O-)

De Amerikaanse IKEA is in principe vrijwel hetzelfde als die in Nederland. Ik ken weer 't verhaal van een Nederlans stel dat naar Amerika is verhuisd, en zij brengt af en toe bezoekjes aan de IKEA aldaar om zich zo weer even voor te stellen dat ze in NL is, omdat t zo op elkaar lijkt :+

En ieuw mango!
pi_130804784
ik heb nu al om een baby bed gevraagd. Ze zullen de strekking wel snappen toch?
  woensdag 4 september 2013 @ 09:51:38 #264
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130804796
Nee, dadelijk krijg je een bed gemaakt van baby's :{
pi_130804829
Nouja, ook prima toch? Ik hoef er zelf niet in te slapen :{w
  woensdag 4 september 2013 @ 09:52:54 #266
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130804830
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:48 schreef As1981 het volgende:

[..]

Als je in het buitenland om een campingbedje vraagt. Vraag je om een baby cot.
*ping!*

Ohja! 8)7
pi_130804858
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:52 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

*ping!*

Ohja! 8)7
Ik ga iets te vaak op vakantie :P
pi_130804885
Het begint al goed, ik heb eerst een uur gegoogled naar een mailadres van ons hotel, en nu krijg ik de mail al retour. :')
pi_130804935
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:55 schreef Mangostine het volgende:
Het begint al goed, ik heb eerst een uur gegoogled naar een mailadres van ons hotel, en nu krijg ik de mail al retour. :')
Moet ik even helpen zoeken? Dm me maar.
pi_130804955
Oh en ik moet nog even *O* voor coco. Gefeliciteerd!!!!!
  woensdag 4 september 2013 @ 09:58:39 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130804970
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:54 schreef As1981 het volgende:

[..]

Ik ga iets te vaak op vakantie :P
Tof toch? *O*

In mijn studententijd was ik soms 5x per jaar weg met studiereisjes, excursies en stedentripjes met mijn moeder of vriendinnen. Heerlijk!
pi_130804998
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:58 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Tof toch? *O*

In mijn studententijd was ik soms 5x per jaar weg met studiereisjes, excursies en stedentripjes met mijn moeder of vriendinnen. Heerlijk!
Ik klaag ook niet. Ik vind het heerlijk. En ben blij dat de kinders zo makkelijk mee gaan.
  woensdag 4 september 2013 @ 10:03:17 #273
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130805066
Hahaha Sparkling! Dat is zo grappig altijd. Mijn vriend doet dat ook. Met als meest hilarische uitspraak: "Nou, geef mijn portie maar aan mijn schoonvader" _O-

Mag ik even een collectieve -O- voor de crappy nachten en een *O* voor de goeie doen? 8-)
  woensdag 4 september 2013 @ 10:07:44 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130805204
Is het eigenlijk nog steeds rustig bij je buren Spees?
  woensdag 4 september 2013 @ 10:12:15 #275
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130805331
Ja, extreem rustig. Als ik in de tuin bezig ben dan hoor ik heeeeel zachtjes poort open en dicht gaan, normaal smijten ze altijd, zonder uitzondering. Dus ik denk dat ze serieus denken dat ze indruk kunnen gaan maken met 2 weken rustig doen. Onze advocaat (of ja, die aan onze kant staat) heeft al gezegd dat de rechter niet gaat kijken naar deze 2 weken. Oh en de buurvrouw heeft ontkend dat ze de bedreigende man kent en met hem aan de deur heeft gestaan. Wat volgens de advocaat ook weer heel goed voor de zaak is omdat er tientallen getuigen zijn die ze samen de deuren af hebben zien gaan, en er bovendien een dossier ligt bij de rechter van hun acties samen in het verleden. Maar we moeten helaas nog steeds wel komen getuigen in Den Bosch, de 11e. ik ben nu ook opgeroepen. Maar er is gezorgd voor rechtbankpolitie (of hoe heet dat?) dus ik hoop dat dat zo goedkomt.
  woensdag 4 september 2013 @ 10:19:25 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130805550
Pfff wat een stom gezeur -O-
pi_130805641
Wat een ellende Spees. Bizar hoe een stel tuig je gevoel van veiligheid kan aantasten, echt niet oke.

XM, hoe is het vandaag?
pi_130805674
Pff jeetje spees! -O-

En die maden *brrrr*

Hier de zoveelste drama nacht, ik zal zo blij zijn als deze sprong over is.
Luc slaapt normaal altijd door 's nachts (vanaf dag 1) dus dit is even heel erg wennen :O
Ik ben echt verwend wat dat betreft.
pi_130805991
Vanaf dag 1? Maar, dat is toch niet zo goed voor zo'n kleintje? :@
pi_130806023
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef L-E het volgende:
Wat is doorslapen?
Voor een kind van 4 weken is 4 uur slapen in de nacht ook doorslapen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130806072
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef L-E het volgende:
Met de kraam overlegd en hij mocht 's nachts 6 uur achter elkaar slapen...
Hij kreeg BV maar dan wel via de fles dus wist ook precies wat er in gegaan was.

De eerste nacht ging het wel mis. De kraamverzorgster had gezegd "Hij komt vanzelf wel voor een voeding" En toen schrok ik om 8 uur 's ochtends wakker en lag meneer nog heerlijk te tukken :@ :@
Daarna altijd braaf een wekker gezet.
  woensdag 4 september 2013 @ 10:48:54 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130806402
Hier ligt er een knock out in de box terwijl ik om 11u bij die vriendin zou zijn... :') Gek kind O+
pi_130806507
Oh zo. Bij doorslapen denk ik aan de hele nacht slapen ja. :)
  woensdag 4 september 2013 @ 10:55:02 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130806598
Doorslapen, dat doet E ook het liefste geloof ik. Vriend en ik zetten vroegah altijd een wekker omdat ze nog niet goed groeide, maar daar sliepen we wel eens doorheen omdat wij zo moe waren en E geen kik gaf... werden we tegen 08:00 wakker terwijl de laatste voeding dan rond middernacht was geweest. Ohhh wat voelde ik me dán schuldig ;(
pi_130807158
Zo, alle kindjes liggen inmiddels alweer bijna 2 uur te pitten en ik ben net een kwartiertje wakker O+
Zo meteen de wagen maar naar buiten en dan lekker er op uit want het is prachtig weer! Misschien even naar de kinderboerderij als mopperbaby tenminste geen roet in het eten gooit.

Maden :r die had ik laatst in de vuilnisbak. Gelukkig waren ze weg toen ie geleegd was. Wel veel fruitvliegjes hier :r

Spees, toch wel heftig hoor. Fijn dat het iig nu even rustig is. :*
  woensdag 4 september 2013 @ 11:19:39 #286
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130807276
Zucht. .... doorslapen. Dat zal hier nog wel een half jaartje duren.

We proberen hier het aantal flessen terug te brengen maar dat lukt eigenlijk niet. En om haar nu geen drinken te geven als ze wakker wordt. Dus nog steeds zes zes flessen.

Spees gedonder bij jou zeg. Stomme buren.
pi_130807438
Spees fijn dat het nu rustig is. Maar het blijft een rotsituatie.

Waarom wil je de flessen minderen becky? Krijgt ze te veel binnen?
Hoe ziet haar schema er nu een beetje uit?
En drinkt ze altijd zodra ze wakker is?
pi_130807490
Spark, dat halfslapende verhaal! Haha!

Doorslapen is hier echt nog niet aan de orde. Zit ook nog op 6 keer melk/bv, net als Becky. Zou zo fijn zijn als de nachtvoeding er af gaat! Onvoorstelbaar voor mij dat er ook babies zijn die zelf de late avondvoeding al niet meer hebben en het klokje rond slapen.

En ohhh lekker ochtenddutje Kyara!

Serieus, heeft er iemand persoonlijk contact met Mineola? Of heeft ze iets over vakantie gezegd?
pi_130807605
Wij zitten soms nog op 7 voedingen geloof ik. Ligt er een beetje aan hoe laat ze 's ochtends wakker worden.
pi_130807744
Wij zitten op 8 a 10 voedingen ongeveer.

Olf, volgens mij hebben mensen haar wel op fb. Ik niet iig.
pi_130807839
Hmm en hier verklaren moeders en kraamverzorgenden van voornamelijk de oude stempel je voor gek als je je baby zelf wakker maakt. Die worden vanzelf wel wakker als ze honger hebben zeggen ze dan. Mijn idee erover: doe wat voor jou goed voelt.

Hoe gaat het met zwangere Coco?

Spees hoop dat de ellende bij jullie snel voorbij is!

Sinds een week of twee doet Djen nog maar een slaapje per dag. Meestal van 10-12 zoiets. Snapte er niks meer van. Maar ze trekt het prima en is serieus heel gezellig. Net tien maanden en vindt het geweldig om langs de tafel en bank te lopen/op te trekken :)

Iiddels ook weer. een paar ongelukjes gebeurd waardoor ik mezelf soms een hele slechte moeder vind. Kon hetgister ook even niet hebben toen jullie heel mooi beschreven hoe jullie baby misschien over jullie denkt.. of. ie zich veilig voelt en alles. Moest ik aan al die ongelukjes denken.... voorbeelden: sigarettenpeuk opeten (wij roken niet... zat waarschijnlijk onder een schoen ofzo) of uit het eetstoeltje lazeren omdat mama perse even iets in de keuken moest pakken. Mja komt goed. Volgende week lekker weekje Zuid Frankrijk.. lekker bijtanken :)
pi_130807879
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef Olf het volgende:
Spark, dat halfslapende verhaal! Haha!

Doorslapen is hier echt nog niet aan de orde. Zit ook nog op 6 keer melk/bv, net als Becky. Zou zo fijn zijn als de nachtvoeding er af gaat! Onvoorstelbaar voor mij dat er ook babies zijn die zelf de late avondvoeding al niet meer hebben en het klokje rond slapen.

En ohhh lekker ochtenddutje Kyara!

Serieus, heeft er iemand persoonlijk contact met Mineola? Of heeft ze iets over vakantie gezegd?
+1

Hier ook 6 voedingen per dag waarvan 1 nachtvoeding! Ben benieuwd wanneer ze die zal laten vallen. En onvoorstelbaar inderdaad dat er zelfs al kleintjes zijn die geen nachtvoeding én geen laatst avondvoeding meer hebben :o Of dat ik zelf ooit weer een nacht zal doorslapen :z
pi_130807914
schema:

Tussen 6 & 7: borstvoeding
Ontbijt: Korst brood vasthouden
Tussendoor: Borstvoeding en fruit
Lunch: Boterham
Tussendoor: Borstvoeding (hier zat de papfles, maar sinds hij deze week een boterham krijgt gaat de papfles niet meer op, dus dat gaat terug naar alleen melk)
Avond: Groente
Voor slapen gaan: Borstvoeding

Dus dan kom ik uit op 4 voedingen.. Heel af en toe komt hij opeens nog in de nacht ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130807956
Lekker Twinkle! En balen van de ongelukjes, maar het zijn ongelukjes toch? En je verwacht toch dat een eetstoeltje veilig zat is :X

Ik zal mineola eens een fb berichtje sturen.
pi_130808012
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm en hier verklaren moeders en kraamverzorgenden van voornamelijk de oude stempel je voor gek als je je baby zelf wakker maakt. Die worden vanzelf wel wakker als ze honger hebben zeggen ze dan. Mijn idee erover: doe wat voor jou goed voelt.

Voortschrijdend inzicht enzo. :)
  woensdag 4 september 2013 @ 11:55:45 #296
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130808372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef Olf het volgende:

Ik wel een beetje, maar ze doet niet zoveel met facebook. Had haar een tijdje geleden wel gedmd (over iets anders) maar misschien heeft ze gewoon ff niet zoveel zin in FOK :+ Of heeft ze het druk. Maak me ook geen zorgen op zich hoor, maar het viel me wel op omdat ze normaal bijna dagelijks post.

Twinkle als je je daardoor al een slechte moeder voelt.. Ik denk dat het ons allemaal al eens overkomen is of gaat overkomen dat je denkt: WAT heeft mijn baby in zijn mond en hoezo heeft ie dat in 5 seconden gevonden en gedaan? :+
pi_130808726
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:55 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik wel een beetje, maar ze doet niet zoveel met facebook. Had haar een tijdje geleden wel gedmd (over iets anders) maar misschien heeft ze gewoon ff niet zoveel zin in FOK :+ Of heeft ze het druk. Maak me ook geen zorgen op zich hoor, maar het viel me wel op omdat ze normaal bijna dagelijks post.

Twinkle als je je daardoor al een slechte moeder voelt.. Ik denk dat het ons allemaal al eens overkomen is of gaat overkomen dat je denkt: WAT heeft mijn baby in zijn mond en hoezo heeft ie dat in 5 seconden gevonden en gedaan? :+
had ik verteld van die droge vogelpoep? ;(
  woensdag 4 september 2013 @ 12:25:04 #298
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130809189
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:09 schreef Mangostine het volgende:

[..]

had ik verteld van die droge vogelpoep? ;(
Nee nog niet, zou dat voedzaam zijn?
Had ik verteld van kattenbrokjes?
pi_130809586
Spark geweldig :D
En is E alweer opgeknapt van de prikjes :*

Mandy fijn dat D beter heeft geslapen :*

Kyara niet fijn dat je kindjes niet eens rekening houden met mama’s avondje uit. Fijn dat je gelukkig wat hebt kunnen rusten. En heb je het naar je zin gehad op het concert?

L-E heerlijk zo’n nacht. Hopelijk volgen er meer van deze nachten *O*
En geen zin vind ik een goede reden om niks te doen thuis :D

Danic na een heftige thuiskomst is zo’n nacht wel erg fijn O+

Mango voortaan jouw verhalen onder spoiler zetten :D
Nee hoor. Maar ieuw

LB :* voor de snotterige E. Veel plezier bij je vriendin

quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

:D

En erg gelachen om de verwarring van babybed.

Pfoe Spees. Nog een week. Duurt zolang in dit soort gevallen :*

Skoap zeg nou niet. Jouw Luc is ouder dan mijn Riley. Ik wil niet weten dat dat er nog aankomt :D
Maar voor het echie :* Heel rot zulke nachten. Hopelijk is de sprong gauw voorbij

Becky krijgt ze dan niet teveel met 6 flessen? Riley krijgt met 4 flessen (kv) wat ze mag volgens de verpakking.

Twinkle dat maakt jou echt geen slechte moeder. Je hebt gewoon een heel ondernemend kind. Ga echt niet twijfelen hoor. Ik weet zeker dat D superblij is met jou als moeder :*
En had ik verteld dat Riley laatst een hondenbrokje als bijvoeding wilde nemen (haar eerste koekje ofzo)
pi_130809729
Oh ja, ik heb een tweeling. D ligt nu ook te piepen als ze wil rollen en als ze eenmaal op haar buik ligt is het weer piepen dat ze niet meer terug kan.

Het is een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase...................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')