Ow: "mijn mama is best lief, want ze zorgt voor mn eten. Verder knuffelt ze veel en geeft ze altijd kusjes. Maar ze is ook een beetje dom. Dat ze nou nog niet snapt dat ik 's nachts wil spelen en niet wil slapen! En dan gaat ze me negeren of soms een beetje boos zeggen dat ik moet ophouden. Nou dat maakt echt geen indruk hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:04 schreef bellelena het volgende:
Dus, als een soort van Daily Olf (zonder toestemming) bij deze de vraag:
Wat zou jij als baby, vinden van jezelf als mama?
Uiteraard hoef je niet per se hier antwoord op te geven, maar wie weet wat voor perspectieven het weer biedt voor jezelf om eens te proberen!
Het was ook niet echt een foto waar ik heel trots op wasquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto toen gemist... maar misschien heb jij het ergste al gehad?
Ik zag bij mezelf net ook een hele rand nieuw haar
Ohja, zo was de vraag. Nouja, ik denk uiteraard dat ik mezelf als moeder ook zo geweldig zou vinden, daarom ben ik zo als moederquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef bellelena het volgende:
Maar zou jij ook blij zijn met jezelf als je E. was![]()
(Natuurlijk, jij bent volgens mij zo'n toffe mama, die altijd mooie liedjes zingt en zo
)
heel herkenbaar dit!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:22 schreef L-E het volgende:
Ohjaaa L. vindt mij echt een klier als hij omgekleed moet. Of als ik zijn poepluier verschoon. L. vindt persoonlijke hygiene dan weer erg 2012.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Shandalyik sluit me aan bij becky! Je doet echt veel
ik word al moe als ik eraan denk
Die lat mag best een stuk lageren jij bent een hartstikke lieve moeder voor je kletskous en kwijlebabbel
![]()
+1quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Shandalyik sluit me aan bij becky! Je doet echt veel
ik word al moe als ik eraan denk
Die lat mag best een stuk lageren jij bent een hartstikke lieve moeder voor je kletskous en kwijlebabbel
![]()
Ik denk t eigenlijk wel; crib is wiegje...quote:Op woensdag 4 september 2013 09:42 schreef Mangostine het volgende:
Stomme vraag, maar babybed, is dat in het Engels ook gewoon "babybed"?
In Amerika is alles 1.5 keer zo groot, die vinden dat gewoon wiegjes johquote:Op woensdag 4 september 2013 09:46 schreef Spees_Eend het volgende:
De Amerikaanse IKEA noemt de babybedjes (ledikanten) ook nog cribs.
X-)quote:Op woensdag 4 september 2013 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In Amerika is alles 1.5 keer zo groot, die vinden dat gewoon wiegjes joh
Als je in het buitenland om een campingbedje vraagt. Vraag je om een baby cot.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:42 schreef Mangostine het volgende:
Stomme vraag, maar babybed, is dat in het Engels ook gewoon "babybed"?
*ping!*quote:Op woensdag 4 september 2013 09:48 schreef As1981 het volgende:
[..]
Als je in het buitenland om een campingbedje vraagt. Vraag je om een baby cot.
Moet ik even helpen zoeken? Dm me maar.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:55 schreef Mangostine het volgende:
Het begint al goed, ik heb eerst een uur gegoogled naar een mailadres van ons hotel, en nu krijg ik de mail al retour.
Tof toch?quote:
Ik klaag ook niet. Ik vind het heerlijk. En ben blij dat de kinders zo makkelijk mee gaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof toch?
In mijn studententijd was ik soms 5x per jaar weg met studiereisjes, excursies en stedentripjes met mijn moeder of vriendinnen. Heerlijk!
Wat is doorslapen?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef L-E het volgende:
Vanaf dag 1? Maar, dat is toch niet zo goed voor zo'n kleintje?
Met de kraam overlegd en hij mocht 's nachts 6 uur achter elkaar slapen...quote:Op woensdag 4 september 2013 10:34 schreef L-E het volgende:
Vanaf dag 1? Maar, dat is toch niet zo goed voor zo'n kleintje?
+1quote:Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef Olf het volgende:
Spark, dat halfslapende verhaal! Haha!
Doorslapen is hier echt nog niet aan de orde. Zit ook nog op 6 keer melk/bv, net als Becky. Zou zo fijn zijn als de nachtvoeding er af gaat! Onvoorstelbaar voor mij dat er ook babies zijn die zelf de late avondvoeding al niet meer hebben en het klokje rond slapen.
En ohhh lekker ochtenddutje Kyara!
Serieus, heeft er iemand persoonlijk contact met Mineola? Of heeft ze iets over vakantie gezegd?
Voortschrijdend inzicht enzo.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm en hier verklaren moeders en kraamverzorgenden van voornamelijk de oude stempel je voor gek als je je baby zelf wakker maakt. Die worden vanzelf wel wakker als ze honger hebben zeggen ze dan. Mijn idee erover: doe wat voor jou goed voelt.
Ik wel een beetje, maar ze doet niet zoveel met facebook. Had haar een tijdje geleden wel gedmd (over iets anders) maar misschien heeft ze gewoon ff niet zoveel zin in FOKquote:Op woensdag 4 september 2013 11:27 schreef Olf het volgende:
Serieus, heeft er iemand persoonlijk contact met Mineola? Of heeft ze iets over vakantie gezegd?
had ik verteld van die droge vogelpoep?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik wel een beetje, maar ze doet niet zoveel met facebook. Had haar een tijdje geleden wel gedmd (over iets anders) maar misschien heeft ze gewoon ff niet zoveel zin in FOKOf heeft ze het druk. Maak me ook geen zorgen op zich hoor, maar het viel me wel op omdat ze normaal bijna dagelijks post.
Twinkle als je je daardoor al een slechte moeder voelt.. Ik denk dat het ons allemaal al eens overkomen is of gaat overkomen dat je denkt: WAT heeft mijn baby in zijn mond en hoezo heeft ie dat in 5 seconden gevonden en gedaan?
Nee nog niet, zou dat voedzaam zijn?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:09 schreef Mangostine het volgende:
[..]
had ik verteld van die droge vogelpoep?
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In Amerika is alles 1.5 keer zo groot, die vinden dat gewoon wiegjes joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |