Coco gefeliciteerd met je streepjes!!!
Spannend Suiker. Het zal F vast wel goed bevallen bij de gastouder. Die was een vriendin van je toch?
En haaruitval, verschrikkelijk. Dit is niet leuk meer. Ik moet al uitkijken hoe ik mijn haar borstel als ik het in een staart doe, anders zie je echt hoe superdun het is. Vrijdag mag ik gelukkig weer naar de kapper

En inhammen: check

Klumsy, na een keizersnede mag je het eerste jaar niet zwanger worden toch ivm het herstel van je lichaam? Dat zei de gyn tegen mij. Maar 9 maanden vind ik al goed op weg naar een jaar.
Mooie stats Loj en wat goed dat ze geen koemelk allergie heeft!
Wat een lieverd Kyara!
Sterkte XM, vind het zo sneu voor je met je werk. Heb je bv geen mogelijkheid om een tijdje thuis te blijven met ouderschapsverlof of minder te werken of zo, dat je zo even minder werkstress hebt?
Wat goed dat het cb ingrijpt Spark, hopelijk is deze kinderarts beter.
Mooie foto's Becky!
Tandjesleed was vandaag gelukkig iets beter, natuurlijk had de apotheek net geen dentinox meer vandaag

dus morgenmiddag maar weer heen.
Hoop dat deze nacht beter gaat dan de vorige, D meldde zich 3 keer luid vannacht voor een speen en slecht slapen door tandjes.
En johannesbroodpitmeel is heeeerrlijkkkk

. D spuugde best grote hoeveelheden. Sinds gisteren er mee gestart, en bijna geen gespuug meer. Hij voelt zich er ook al veel beter bij.
En die interactie tussen hem en zijn (half)broer is mooi om te zien. Hij reageert zo leuk op zijn grote broer.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.