abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130792782
Oh ja! Niet bouncen maar wel wiegen. En ik denk dat ik mijn moeder ook heel gaaf zou vinden omdat ze me in de lucht zou laten zweven met gevaar voor hoogkomend eten in haar gezicht _O-

Echt, iedere dag komt het wel een keer voor dat ik E. de lucht in zwaai met haar gezicht boven mij en dat ik denk: oh oh, net gegeten :{ dat moet vast eens mis gaan..
E.
pi_130793367
Becky wat een leuk meisje O+ Zo lijkt Nin wel op Isabel vind ik O+ Ik hoop dat ze ook dat tatata gaat doen!

Zo kennen we hier thuis de uitspraak 'ohhw dat is niet wat Nin voor ogen had' en die komt vaak ook wel meerdere keren per dag voorbij :') Bijvoorbeeld als we niet leuk rondjes door de kamer met haar gaan wandelen, maar d'r gewoon even rustig op schoot vast houden ;) Of als er een kledingstuk over haar hoofd moet :P Of als ze een schone luier krijgt terwijl ze veeeel liever wil eten!

Spark, ik heb dat 1 keer gehad, dat ze zo over mij heen spuugde (zelfs in m'n mond :X dat was niet echt zo lekker :') ).
pi_130793649
Gadver! :o :D

Ahh, wat een leukerd is het toch ook, Becky O+
E.
pi_130793730
Ze had toen trouwens niet net gegeten, dus het was ook echt van die yoghurt ;( En Christophe moest ons (mij vooral) ook echt komen redden :D
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:01:00 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130793905
Oh kwark-blerks. Die zijn zoooooo fffffiiiiiessss ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:03:18 #231
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130794067
Oh je die ken ik ook nog wel...... brrrrr
pi_130794130
Ik ga vandaag maar niet proberen de daily te beantwoorden.. 't is zo'n dag dat ik er toch niet positief uitkom, wat ik ook probeer ;)

Op zich gaat het hartstikke prima hier. Femke drinkt tegenwoordig zelfs haar flesjes overdag netjes leeg (zo snel dat ik nu alweer 'bang' wordt dat ik te weinig gekolfd krijg overdag... :{ ) Ze slaapt prima, nog steeds een heel klein beetje snotterig, maar heeft er verder geen last van. Ze groeit prima (zo snel dat ik net al een flinke stapel kleertjes van haar op de foto heb gezet voor in het V&A topic straks.. al zal niemand die kleine maatjes zomerkleding nu nog willen hebben ben ik bang) Al met al, modelbaby dus O+
Maar voor mezelf vind ik het zo vreselijk lastig om "goed = goed" na te leven... het moet altijd beter, harder, meer, sneller etc... Er is altijd wel iets waar ik niet tevreden over ben :( En het is nog veel irritanter dat je dat van jezelf weet, maar dat dat onrealistische schuldgevoel alsnog knaagt })

Nou had ik bijvoorbeeld gister zo'n mega-post.. en voel ik me vandaag al schuldig dat ik nu niet de puf heb om op iedereen te reageren. En ik zit er al dagen tegenaan te hikken dat ik de slaapkamer moet poetsen en de bedden moet verschonen. En morgenavond vergadering van de oudercommissie van 't kdv waar ik eigenlijk nog dingen voor moet voorbereiden. En vandaag op m'n werk tijd verloren met een tandartsbezoek, twee kolfbeurten en een vergadering van het bestuur van de personeelsvereniging, dus ik loop nu achter in mijn werk. En.. en.. *zucht* Ik ben een lastig mens, voor mezelf
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:12:44 #233
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130794659
Jeetje, shandaly, wat een hoop vrijwilligers werk doe jij, naast gezin, baan, zwemmen!! etc
misschien is een stapje terug juist wel goed?
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:30:10 #234
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130795831
Shandaly :* ik sluit me aan bij becky! Je doet echt veel :o ik word al moe als ik eraan denk :D

Die lat mag best een stuk lager :Y en jij bent een hartstikke lieve moeder voor je kletskous en kwijlebabbel :D O+
pi_130796256
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Shandaly :* ik sluit me aan bij becky! Je doet echt veel :o ik word al moe als ik eraan denk :D

Die lat mag best een stuk lager :Y en jij bent een hartstikke lieve moeder voor je kletskous en kwijlebabbel :D O+
O+ Dat je dat onthouden hebt :D

Het valt best mee hoor, alleen soms komt alles even tegelijk... Volgende tandartsbezoek is pas volgend jaar april, oudercommissie is eens per 3 à 4 maanden, en die personeelsvereniging is ook niet zoveel werk...
En deze week geen baantjeszwemmen :'( een of ander EK Masters in mijn zwembad...
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:38:50 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130796498
Ik moest er hardop om lachen, het klinkt zo lief O+

Maargoed, als alles zo tegelijk komt, dan moet de rest maar even op een wat lager pitje :Y :*
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:44:29 #237
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130796864
Coco gefeliciteerd met je streepjes!!! *O*

Spannend Suiker. Het zal F vast wel goed bevallen bij de gastouder. Die was een vriendin van je toch?

En haaruitval, verschrikkelijk. Dit is niet leuk meer. Ik moet al uitkijken hoe ik mijn haar borstel als ik het in een staart doe, anders zie je echt hoe superdun het is. Vrijdag mag ik gelukkig weer naar de kapper :D
En inhammen: check :(

Klumsy, na een keizersnede mag je het eerste jaar niet zwanger worden toch ivm het herstel van je lichaam? Dat zei de gyn tegen mij. Maar 9 maanden vind ik al goed op weg naar een jaar.

Mooie stats Loj en wat goed dat ze geen koemelk allergie heeft!

Wat een lieverd Kyara!

Sterkte XM, vind het zo sneu voor je met je werk. Heb je bv geen mogelijkheid om een tijdje thuis te blijven met ouderschapsverlof of minder te werken of zo, dat je zo even minder werkstress hebt?

Wat goed dat het cb ingrijpt Spark, hopelijk is deze kinderarts beter.

Mooie foto's Becky!

Tandjesleed was vandaag gelukkig iets beter, natuurlijk had de apotheek net geen dentinox meer vandaag |:( dus morgenmiddag maar weer heen.
Hoop dat deze nacht beter gaat dan de vorige, D meldde zich 3 keer luid vannacht voor een speen en slecht slapen door tandjes.

En johannesbroodpitmeel is heeeerrlijkkkk ^O^ . D spuugde best grote hoeveelheden. Sinds gisteren er mee gestart, en bijna geen gespuug meer. Hij voelt zich er ook al veel beter bij.

En die interactie tussen hem en zijn (half)broer is mooi om te zien. Hij reageert zo leuk op zijn grote broer.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130800160
Wat schattig Mandy! Jbpm is hier ook een hit qua spugen! E. heeft reflux en laatst probeerden we te stoppen wegens haar verstopping, na iedere fles spugen :o na een dag zijn we het maar weer gaan gebruiken.

Jee Shandaly, wat een druk leven heb jij! En wat leg je jezelf toch hoge eisen op, dat is helemaal niet nodig. Ik vond je een heel leuk en lief mens die dol is op haar kind(eren) :*
E.
pi_130800328
Coco :o *O*
pi_130802466
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:30 schreef LadyBlack het volgende:

+1

Mandy, is je nacht wat beter gegaan?
pi_130802595
Danic succes vandaag :*

Mandy ik hoop ook dat de nacht beter is gegaan.
En wat leuk die interactie tussen hem en zijn grote (half)broer O+

Shandaly ik sluit me ook aan bij Becky en de rest :*
pi_130802625
Ik heb gisterenavond echt in een deuk gelezen.

Ik kom gisterenavond in bed terwijl mijn man, B., al slaapt en hij werd wakker van mij, dat dacht ik ieder geval.
B.: zo, liggen ze er allemaal weer in?
Ik: wie?
B.: E'tje en de rest
Ik: Huh? Welke rest?
B.: Ja, heb je niet meer kindjes om de fles te geven?
Ik: uhh.. (En hier had ik pas door dat hij gewoon nog sliep en ik moest heel hard lachen)
B.: (heel boos): Nou zeg, ik zal nog eens helpen! Ik ga wel slapen en zeur toch niet zo

_O- :')

Dus.. Om verder ontopic te gaan. E. heeft de hele nacht doorgeslapen *O* en ze is een beetje koortsig van de prikjes, arm liefje.
E.
  woensdag 4 september 2013 @ 07:04:38 #243
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130802752
Goedemorgen!

D heeft gelukkig beter geslapen dan de afgelopen nacht en heeft aan 1 stuk door geslapen.

Ik denk dat je man graag nog meer E'tjes wil spark :) .
Hoera voor de goede nacht van E.
Beterschap voor E, hopelijk is ze snel van de koorts verlost.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130802753
Haha, hilarisch Spark :D maar ook beterschap.

Fijn Mandy :)

Hier moeten we er nu echt aan geloven..
Werken, kijken of de kindertjes een beetje lief zijn :)
En weten jullie wat het erge is: over 7 weken heb ik alweer vakantie ;)
pi_130802999
Mooie vraag van Belle met lieve reacties erop. Denk dat ze hier wel blij zijn met mij als mama maar dat ze het soms wel jammer vinden dat er niet zoveel tijd is voor individuele aandacht.

Lieve filmpjes Becky!

LOL spark.

Shandaly :*

Succes Loj!

verder niet bijgelezen :@

Gisteravond naar een concert geweest en pas laat thuis (01.00 uur in bed) maar vanochtend vond J het om 7 uur echt mooi geweest qua slapen (jammer dat ik van 5 tot 6 ook al druk was met voedingen). Weinig slaap voor mama dus. Hoop dat het geen herhaling van gister wordt en dat ik straks ook nog even terug mijn bed in kan :O
pi_130803539
Spark :D Hier ook wel eens van die idiote gesprekken omdat een van ons nog half slaapt.

L. heeft ons weer een prima nacht bezorgd. Gevoed om 23:00, 03:30 en 06:30, en daartussen geslapen, zo lekker! :) Net Kleuter naar school gebracht met L. in de doek. En hoe meer ik 'm gebruik, hoe blijer ik ben met mijn doek. L. vindt het zo enorm fijn om tegen me aan in slaap te vallen, en ik vind het zo heerlijk om hem die nabijheid te kunnen bieden O+

Nu moet ik van alles doen in huis. Maar dat kan echt niet. Want ik heb geen zin.
pi_130803557
Shandaly, wat leg jij de lat bizar hoog voor jezelf. Dat is wel een beetje herkenbaar, maar ik denk echt dat je hele gezin er wel bij vaart als je minder eisen stelt aan jezelf. Een gelukkige moeder zijn is een van de mooiste dingen die je kan doen voor je kinderen.

Kyara: straks met het hele kinderspul een middagdutje doen dan maar?
pi_130803849
Ja, als het hele spul ook tegelijk wil slapen. Gisteren wisselden ze elkaar leuk af....
Maar denk dat M ook vanochtend ook nog even gaat slapen. Mama dus ook.... Het is vooral duimen dat J ook gaat slapen....
pi_130804076
Zit ze nog steeds niet lekker in dr vel kyara?

En B van Spark _O-

Gisteravond kwam ik om 20.30 thuis, hoor ik boven Rosalie over dr toeren. Vriend was erbij maar toch ff gaan kijken. Bleek ze supermoe maar niet te willen liggen. Ze was kapot en hij ook. Of ik het wilde overnemen van hem. Uiteraard. Heb het 10 minuten aangekeken en toen besloten om te proberen te 'resetten'. Dus een flesje 120/4 gemaakt (ze had anderhalf uur ervoor al 150/5 op). Maar dat ging er dus grif in 8)7
Vervolgens was ze toch nog wakker tot 22.30 dus toen ze eindelijk sliep haar maar niet meer wakker gemaakt om 23.00.
Vervolgens was het 05.00. Ik sliep om 05.30 alweer tot 08.45!
Dank kinders!! O+
pi_130804186
Danic, dat was een lange nacht, lekker! O+

Kyara, is J. nog steeds uit haar hum?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')