Dat was zo'n geniaal topicquote:Op maandag 2 september 2013 20:42 schreef n8n het volgende:
Deze overtreft de mosloze plekken op het dak van de fokker die daar zijn volgepiste flesjes leeggooide
Held, ik kon hem al niet vindenquote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
quote:Op maandag 2 september 2013 21:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Shit
Past in de categorie van deze wel: KLB / Klein ongelukje
Wat denk je zelfquote:Op maandag 2 september 2013 23:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Godverdomme, wat is dit?
Heb je dat washandje naderhand gewassen? Of niet?
Waarom moeten veel mensen erbij vermelden dat ze student zijn alsquote:Op maandag 2 september 2013 19:06 schreef BadSnoopy het volgende:
In zware tijden gebruik ik wel eens een washandje als afveeg middel in plaats van toilet papier.
Als het op is dan. (he student)
Deze leg ik dan in het wc-wasbakje.
Hoe ruikt zijn kamer dan wel niet? Krijg je nooit mensen over de vloer? Neem je nooit een meisje mee naar huis? Gvd zegquote:
Dat moet je niet aan mij vragenquote:Op dinsdag 3 september 2013 07:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoe ruikt zijn kamer dan wel niet? Krijg je nooit mensen over de vloer? Neem je nooit een meisje mee naar huis? Gvd zeg![]()
![]()
Deh, meneer vindt gewoon een vies doekje met plantjes, en gooit er zo'n verhaal omheen.quote:Op maandag 2 september 2013 20:35 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Nee, dit is echt lulkoek. Kan niet anders. Poepwashandje? Nee nooit.
mongolen genoeg die er in lopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:09 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Deh, meneer vindt gewoon een vies doekje met plantjes, en gooit er zo'n verhaal omheen.
Lijkt me fake. Vooral die uitzoom foto. Lijkt me als je echt zo'n goorlap bent dat de tegeltjes er ook iets smeriger uitzien. Maak anders ook even een foto van de toilet pot. Hier moet dan ook wel interessante aanslag in zitten.quote:
Vind je niet dat die wasbak er op de eerste foto goor uit ziet?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:22 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Lijkt me fake. Vooral die uitzoom foto. Lijkt me als je echt zo'n goorlap bent dat de tegeltjes er ook iets smeriger uitzien. Maak anders ook even een foto van de toilet pot. Hier moet dan ook wel interessante aanslag in zitten.
Zeker wel, maar ik denk dat het pas echt compleet wordt met de bijbehorende toiletpot.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Vind je niet dat die wasbak er op de eerste foto goor uit ziet?!
om 12u nog patat etenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
TSik heb net een bakje friet/patat binnen
![]()
Haha nog zo'n topper, welke sjap gooit zo'n parel nou weer dicht??quote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
*frietquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
om 12u nog patat eten
en dan klagen over je lichaam, vuile papzak
Het is niet bedacht, ik kan een nieuwe foto uploaden, ze zijn gegroeid maar hangen nu slap omdat ze te lang worden.quote:
Laat je weten hoe ze smaken?quote:Op zondag 8 september 2013 11:07 schreef BadSnoopy het volgende:
Misschien zijn ze rijp voor de oogst ik weet het niet, ik kijk het nog eventjes aan.
quote:Op zondag 8 september 2013 11:03 schreef BadSnoopy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze groeien wel maar gaan slap hangen nu ipv fier rechtop.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:09 schreef Spuitkak het volgende:
Je moet ze wel water geven. Pis er even overheen.
Goeie tip, ze krijgen nu alleen zeep water als ik mijn handen was na het poepen of plassen, vanaf nu ga ik in de wasbak plassen, kijken wat het effect is.quote:Op zondag 8 september 2013 12:09 schreef Spuitkak het volgende:
Je moet ze wel water geven. Pis er even overheen.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:54 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Goeie tip, ze krijgen nu alleen zeep water als ik mijn handen was na het poepen of plassen, vanaf nu ga ik in de wasbak plassen, kijken wat het effect is.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:54 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Goeie tip, ze krijgen nu alleen zeep water als ik mijn handen was na het poepen of plassen, vanaf nu ga ik in de wasbak plassen, kijken wat het effect is.
Toch heb je het wel stiekem gedaan he ransaap.quote:Op zondag 8 september 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Ik wil dit eigenlijk helemaal niet lezen
Maar waarom ben je zo'n viespeuk? Is het luiheid of wat?quote:Op zondag 8 september 2013 13:01 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Toch heb je het wel stiekem gedaan he ransaap.
Ik ben geen viespeuk, ik kom niet uit een washandje gegroeid, dat doen die zaadjes. Ik ga kijken wat het uiteindelijke resultaat is. Het zijn gewoon poep zaadjes.quote:Op zondag 8 september 2013 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom ben je zo'n viespeuk? Is het luiheid of wat?
Nog geen DMs gehad van dames waarbij de eierstokken rammelen?quote:Op zondag 8 september 2013 13:20 schreef BadSnoopy het volgende:
Ik dacht eigenlijk met dit topic wel een chick te scoren, hé zelfs mijn poep is vruchtbaar, wat wil je nog meer.
HAHAHA, ja meerdere.quote:Op zondag 8 september 2013 13:21 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Nog geen DMs gehad van dames waarbij de eierstokken rammelen?
Je hebt de plantjes inmiddels als bomen geplant?quote:
Komen deze echt uit jouw kont?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:48 schreef BadSnoopy het volgende:
Update van het uiteindelijke resultaat van de zaadjes na een paar weken:
[ afbeelding ]
Ja, dat wordt de volgende stap.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt de plantjes inmiddels als bomen geplant?
Dat kunnen alleen maar anjers zijn denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:56 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ja, nu nog een gepaste naam er voor verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen maar anjers zijn denk ik.Lol, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🙈 🙉 🙊
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |