Wat denk je zelfquote:Op maandag 2 september 2013 23:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Godverdomme, wat is dit?
Heb je dat washandje naderhand gewassen? Of niet?
Waarom moeten veel mensen erbij vermelden dat ze student zijn alsquote:Op maandag 2 september 2013 19:06 schreef BadSnoopy het volgende:
In zware tijden gebruik ik wel eens een washandje als afveeg middel in plaats van toilet papier.
Als het op is dan. (he student)
Deze leg ik dan in het wc-wasbakje.
Hoe ruikt zijn kamer dan wel niet? Krijg je nooit mensen over de vloer? Neem je nooit een meisje mee naar huis? Gvd zegquote:
Dat moet je niet aan mij vragenquote:Op dinsdag 3 september 2013 07:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoe ruikt zijn kamer dan wel niet? Krijg je nooit mensen over de vloer? Neem je nooit een meisje mee naar huis? Gvd zeg![]()
![]()
Deh, meneer vindt gewoon een vies doekje met plantjes, en gooit er zo'n verhaal omheen.quote:Op maandag 2 september 2013 20:35 schreef PollyEsther het volgende:
[..]
Nee, dit is echt lulkoek. Kan niet anders. Poepwashandje? Nee nooit.
mongolen genoeg die er in lopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:09 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Deh, meneer vindt gewoon een vies doekje met plantjes, en gooit er zo'n verhaal omheen.
Lijkt me fake. Vooral die uitzoom foto. Lijkt me als je echt zo'n goorlap bent dat de tegeltjes er ook iets smeriger uitzien. Maak anders ook even een foto van de toilet pot. Hier moet dan ook wel interessante aanslag in zitten.quote:
Vind je niet dat die wasbak er op de eerste foto goor uit ziet?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:22 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Lijkt me fake. Vooral die uitzoom foto. Lijkt me als je echt zo'n goorlap bent dat de tegeltjes er ook iets smeriger uitzien. Maak anders ook even een foto van de toilet pot. Hier moet dan ook wel interessante aanslag in zitten.
Zeker wel, maar ik denk dat het pas echt compleet wordt met de bijbehorende toiletpot.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Vind je niet dat die wasbak er op de eerste foto goor uit ziet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |