quote:Op zondag 8 september 2013 12:54 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Goeie tip, ze krijgen nu alleen zeep water als ik mijn handen was na het poepen of plassen, vanaf nu ga ik in de wasbak plassen, kijken wat het effect is.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:54 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Goeie tip, ze krijgen nu alleen zeep water als ik mijn handen was na het poepen of plassen, vanaf nu ga ik in de wasbak plassen, kijken wat het effect is.
Toch heb je het wel stiekem gedaan he ransaap.quote:Op zondag 8 september 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Ik wil dit eigenlijk helemaal niet lezen
Maar waarom ben je zo'n viespeuk? Is het luiheid of wat?quote:Op zondag 8 september 2013 13:01 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Toch heb je het wel stiekem gedaan he ransaap.
Ik ben geen viespeuk, ik kom niet uit een washandje gegroeid, dat doen die zaadjes. Ik ga kijken wat het uiteindelijke resultaat is. Het zijn gewoon poep zaadjes.quote:Op zondag 8 september 2013 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom ben je zo'n viespeuk? Is het luiheid of wat?
Nog geen DMs gehad van dames waarbij de eierstokken rammelen?quote:Op zondag 8 september 2013 13:20 schreef BadSnoopy het volgende:
Ik dacht eigenlijk met dit topic wel een chick te scoren, hé zelfs mijn poep is vruchtbaar, wat wil je nog meer.
HAHAHA, ja meerdere.quote:Op zondag 8 september 2013 13:21 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Nog geen DMs gehad van dames waarbij de eierstokken rammelen?
Je hebt de plantjes inmiddels als bomen geplant?quote:
Komen deze echt uit jouw kont?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:48 schreef BadSnoopy het volgende:
Update van het uiteindelijke resultaat van de zaadjes na een paar weken:
[ afbeelding ]
Ja, dat wordt de volgende stap.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt de plantjes inmiddels als bomen geplant?
Dat kunnen alleen maar anjers zijn denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:56 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Ja, nu nog een gepaste naam er voor verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen maar anjers zijn denk ik.Lol, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🙈 🙉 🙊
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |