quote:Taliban-kinderen 'terroriseren' Sliedrecht
Bart Baars uit Sliedrecht wist niet wat hem zaterdag overkwam: zijn zoontje kwam overstuur thuis nadat hij door een groep 'Taliban-kinderen' lastig was gevallen in de wijk De Horst in Sliedrecht. Het ventje van acht jaar oud werd door de verklede meute van een speelapparaat getrokken en bedreigd met stokken.
'Kijk vroeger speelden we allemaal wel eens cowboy en indiaantje, maar dit leek me toch te ver gaan. Ik ging daarop naar buiten om verhaal te halen en trof daar die groep verklede kinderen aan, de oudste was niet ouder dan een jaar of elf', zegt Baars tegen AD.nl.
'Een normaal gesprek was niet mogelijk met ze, dus ging ik maar weer terug naar huis. Die groep 'Taliban-kinderen' was overigens erg gevarieerd: er zat een Hollandse jongen tussen, maar ook wat Somalische en Turkse en Marokkaanse kinderen.'
Foto's
De vrouw van Bart Baars liet het er echter niet bij zitten, en ging op haar beurt ook verhaal halen bij de groep. Toen de groep zich tegen haar dreigde te keren, keerde ze eveneens terug naar huis.
'Ik kookte toen van woede, vertelt Bart Baars. 'Ik ging weer terug naar die jongens en heb toen die foto's gemaakt die ik op Twitter heb gezet.' Enige conversatie bleek niet mogelijk. Ze bleven maar vragen waar mijn zoontje was. Ook moest ik stoppen met foto's nemen, maar dat deed ik natuurlijk niet
Foto spreekt boekdelen. Ongelofelijk dat dit blijkbaar als cool wordt gezien. Zegt genoeg over de ouders.twitter:BartBaars1970 twitterde op zondag 01-09-2013 om 22:21:15#sliedrecht #horst zoon van 8 #lastiggevallen #geslagen #taliban spelende kinderen #MoetNietGekkerWorden http://t.co/IgEaqHUvXs reageer retweet
Omdat hij door had dat hij alleen maar zielig aan het huilen was natuurlijk.quote:Op maandag 2 september 2013 16:59 schreef sonnyspek het volgende:
Die man heeft zijn tweets verwijderd, jammer.
staat er nog gewoon; https://twitter.com/BartBaars1970/status/374265718948507649quote:Op maandag 2 september 2013 16:59 schreef sonnyspek het volgende:
Die man heeft zijn tweets verwijderd, jammer.
Jij ziet niet het verschil tussen een werkelijke politieke boodschap en het simpelweg naspelen van wat de kinderen op tv hebben gezien? (Dit naast het verschil in fysiek contact)quote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef nolamoetblijven het volgende:
Ook leuk, Joodse kindertjes die bijvoorbeeld melkpoeder over moslims gooien en dan roepen; we spelen fosfortje. De wereld zal te klein zijn. En er is natuurlijk niets mis met het gooien van melkpoeder.
Hij had een heel verslag getypt.quote:Op maandag 2 september 2013 17:02 schreef kibhaon het volgende:
[..]
staat er nog gewoon; https://twitter.com/BartBaars1970/status/374265718948507649
quote:'Ik ging weer terug naar die jongens en heb toen die foto's gemaakt die ik op Twitter heb gezet.' Enige conversatie bleek niet mogelijk. Ze bleven maar vragen waar mijn zoontje was. Ook moest ik stoppen met foto's nemen, maar dat deed ik natuurlijk niet
Indd, de reacties van Nicole Boer ook.quote:Op maandag 2 september 2013 17:02 schreef kibhaon het volgende:
[..]
staat er nog gewoon; https://twitter.com/BartBaars1970/status/374265718948507649
Ik snap wat je bedoelt. Maar kinderen van nu spelen nog gewoon soldaatje. Niet 'talibantje'.quote:Op maandag 2 september 2013 17:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij ziet niet het verschil tussen een werkelijke politieke boodschap en het simpelweg naspelen van wat de kinderen op tv hebben gezien? (Dit naast het verschil in fysiek contact)
Toegeven, ik kan niet in hun hoofden kijken, maar kans is groot dat deze kinderen simpelweg oorlogje spelen in hedendaagse setting. Vroeger was het cowboy en indiaantje toen dat veel op tv was, daarna Tour of Duty en nu zie je veel rebellen en Talibanachtige figuren op tv, dus kan 't zijn dat kinderen dat simpelweg naspelen, net zoals ze vroeger de cowboyfilms en tour of duty naspeelden.
Jouw voorbeeld is eerder te vergelijken met kinderen die bijvoorbeeld opeens gericht mensen uit bepaalde groepen, bijvoorbeeld ongelovigen, (zogenaamd) gaan onthoofden. Kinderen die zich dus gericht inhoudelijk bezig houden met de boodschap die een bepaalde partij verspreidt. Dat zijn twee totaal verschillende situaties.
Dat provocerende en agressieve is dan wel weer de standaardnorm.quote:Op maandag 2 september 2013 17:03 schreef regiliopeace het volgende:
[..]Dit is ook al zo'n prachtpassage.
Alsof ie het tegen een bende doorgesnoven ghetto figuren durfde op te nemen.. wat een held !quote:Op maandag 2 september 2013 17:03 schreef regiliopeace het volgende:
[..]Dit is ook al zo'n prachtpassage.
Nou, berg je dan maar. Als Nicole boos is zijn de rapen gaar.quote:Op maandag 2 september 2013 17:03 schreef t-8one het volgende:
[..]
Indd, de reacties van Nicole Boer ook.
5 maal haar verontwaardiging uiten![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 17:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat provocerende en agressieve is dan wel weer de standaardnorm.
Who cares voor kleine kinderen zijn dat allemaal 'soldaatjes'quote:Op maandag 2 september 2013 17:03 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Maar kinderen van nu spelen nog gewoon soldaatje. Niet 'talibantje'.
Die man maakt eerst een foto van die kinderen, dan smijt hij de foto op twitter, en dan is hij verbaasd dat de kinderen niet open staan voor verdere conversatie.quote:Op maandag 2 september 2013 17:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat doen ze nu toch ook? In de kleding van figuren die ze nu continu op tv zien.quote:Op maandag 2 september 2013 17:03 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Maar kinderen van nu spelen nog gewoon soldaatje. Niet 'talibantje'.
Nee voor die kinderen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Who cares voor kleine kinderen zijn dat allemaal 'soldaatjes'
Gingen die kinderen met hem mee naar huis toen hij het twitterde?quote:Op maandag 2 september 2013 17:05 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Die man maakt eerst een foto van die kinderen, dan smijt hij de foto op twitter, en dan is hij verbaasd dat de kinderen niet open staan voor verdere conversatie.
Durf je nog wel naar buiten?quote:Op maandag 2 september 2013 17:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, ze zien hen blijkbaar als leuke voorbeelden. Kinderen in mijn buurt altijd als gewone soldaten.quote:Op maandag 2 september 2013 17:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat doen ze nu toch ook? In de kleding van figuren die ze nu continu op tv zien.
En hebben ze überhaupt letterlijk gezegd dat ze 'Talibannetje' spelen?
Probeer ze zelfs tegen te komen. Heerlijk zon verzetje.quote:
Misschien had ie snoepjes moeten aanbieden, als een echte autochtoon.quote:Op maandag 2 september 2013 17:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gingen die kinderen met hem mee naar huis toen hij het twitterde?
Niet? Vertel, ze zien op tv gasten met AK47 en een doek om hun hoofd. Hoezo zouden dat opeens geen soldaten zijn voor die kinderen?quote:
Bart heeft het op twitter gezet, met hashtags. Dus het is een feit.quote:Op maandag 2 september 2013 17:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat doen ze nu toch ook? In de kleding van figuren die ze nu continu op tv zien.
En hebben ze überhaupt letterlijk gezegd dat ze 'Talibannetje' spelen?
En de ene dag spelen ze cowboy en de andere dag zijn ze opeens de indiaan. En een dag later robocop omdat dat nieuwer is. Wat is je punt? Dat ze nu opeens achter de boodschap staan van de Taliban?quote:Op maandag 2 september 2013 17:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, ze zien hen blijkbaar als leuke voorbeelden. Kinderen in mijn buurt altijd als gewone soldaten.
Hij heeft het nu weer verwijderd toch? Dan is het ook geen feit meer.quote:Op maandag 2 september 2013 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bart heeft het op twitter gezet, met hashtags. Dus het is een feit.
Das wel stoer indd, jongetje van 8 verkleed als Taliban tegenkomen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Probeer ze zelfs tegen te komen. Heerlijk zon verzetje.
Waarom zie je dan nooit blanken jochies in de biblebelt ermee lopen?quote:Op maandag 2 september 2013 17:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet? Vertel, ze zien op tv gasten met AK47 en een doek om hun hoofd. Hoezo zouden dat opeens geen soldaten zijn voor die kinderen?
quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef The_stranger het volgende:
Doet me denken aan de aflevering van southpark waar die kids heel graag Somalische piraat wilden spelen..
[ afbeelding ]
Ouders mogen hun kinderen best uitleggen dat oorlog in werkelijkheid niet zo leuk is als in het spelletje. Maar goed, dat is een andere discussie.quote:Op maandag 2 september 2013 17:07 schreef BesottedOrb het volgende:
Zo kan je ook 10 topics openen dat kinderen geen soldaatje mogen spelen omdat ze elkaar 'neerschieten'
Zover komt het niet. Ik ben wat korter van stof dan die wijven.quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef t-8one het volgende:
[..]
Das wel stoer indd, jongetje van 8 verkleed als Taliban tegenkomen.
Kun je mooi op twitter je verontwaardiging over uit, wieweet schrijft er nog een kwaliteitskrant een stukje over.
Dan ben je nog nooit in de biblebelt geweest.quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom zie je dan nooit blanken jochies in de biblebelt ermee lopen?
Spelen die geen oorlogje?quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
'Remember, only shoot the black guys'quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef The_stranger het volgende:
Doet me denken aan de aflevering van southpark waar die kids heel graag Somalische piraat wilden spelen..
[ afbeelding ]
Omdat het doorgaans geen 'nieuws' is wanneer een 10-jarig jongetje oorlog speelt, al dan niet met gelaatsbedekking?quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef sonnyspek het volgende:
https://twitter.com/BartBaars1970/status/374265718948507649quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij heeft het nu weer verwijderd toch? Dan is het ook geen feit meer.
Kan me voorstellen, discusseren met 8 jarigen valt ook niet mee.quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zover komt het niet. Ik ben wat korter van stof dan die wijven.
Ik woon er. Ben maar weer vanuit de stad weggegaan, bevalt me prima.quote:Op maandag 2 september 2013 17:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in de biblebelt geweest.
Wie wil er nou geen piraat zijn?quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef The_stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het over als een talibanstrijder.quote:Op maandag 2 september 2013 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat het doorgaans geen 'nieuws' is wanneer een 10-jarig jongetje oorlog speelt, al dan niet met gelaatsbedekking?
Als ik een tennisbal gooi, ga jij hem dan halen?quote:Op maandag 2 september 2013 17:09 schreef t-8one het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, discusseren met 8 jarigen valt ook niet mee.
Nee, die waren vermoedelijk aan het spelen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gingen die kinderen met hem mee naar huis toen hij het twitterde?
Juist wel voor die kinderen sjaak. Of was jij je op 8 jarige leeftijd al bewust van wat er in de wereld aan de hand was? Wie wel en niet tot een officiële strijdkracht hoort, wie rebel of terrorist is en wie verzetsstrijder is? Zelfs volwassenen hebben hier tegenwoordig moeite mee.quote:
Natuurlijk mag dat wel, openbare weg toch.quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef nikk het volgende:
Hopelijk komt deze "vader" nog in de problemen. Foto's van andermans kinderen maken en openbaren mag niet.
En je hebt nog nooit christelijke jongens met geweren of iets soldaatje zien spelen?quote:Op maandag 2 september 2013 17:09 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik woon er. Ben maar weer vanuit de stad weggegaan, bevalt me prima.
Waarom breng je het dan in die volgorde?quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Nee, die waren vermoedelijk aan het spelen.
Omdat het nu door heel "islamiseringsdenkend" Nederland wordt opgepikt als "bewijs" voor de "tsunami" van "islamisering".quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb het over als een talibanstrijder.
Tering wat is Nederland een sneu land geworden.quote:
Ik zette mijn Aziatische buurtgenootjes altijd op een rijtje en speelde My Laitje met ze.quote:Vroeger was het cowboy en indiaantje toen dat veel op tv was, daarna Tour of Duty en nu zie je veel rebellen en Talibanachtige figuren op tv, dus kan 't zijn dat kinderen dat simpelweg naspelen, net zoals ze vroeger de cowboyfilms en tour of duty naspeelden.
Lopen niet blanke jochies buiten de biblebelt er dan wel regelmatig mee?quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat "hard aanpakken" kan al bijna in de categorie "stille tocht" en "respect tonen", totaal begriploos aan het worden.quote:
Ik heb het over als talibanquote:Op maandag 2 september 2013 17:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En je hebt nog nooit christelijke jongens met geweren of iets soldaatje zien spelen?
Hoe kom je erbij dat ze de taliban naspeelden?quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Lees het artikel in het AD hier over. Daar staat 'taliban strijders'. Tussen haakjes dus. Waarschijnlijk kwam dat jochie thuis en heeft hij ze taliban genoemd of zo.quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
#geslagenquote:Op maandag 2 september 2013 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
https://twitter.com/BartBaars1970/status/374265718948507649
Staat er nog steeds. Met hashtags.
Wie wil er nu geen woestijnsoldaat zijn?quote:
Behalve tegen Christenen of andere ongelovige honden.quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ouders mogen hun kinderen best uitleggen dat oorlog in werkelijkheid niet zo leuk is als in het spelletje. Maar goed, dat is een andere discussie.
Nee, maar dat er blijkbaar wel een klimaat wordt gecreerd door de broers, vriendjes, ouders of mensen in de moskee dat dit blijkbaar stoer is. Ik vond het ook cool als soldaat door mensen om mij heen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Lopen niet blanke jochies buiten de biblebelt er dan wel regelmatig mee?
Ik heb zelf in ieder geval geen idee in hoeverre blanke jochies in de biblebelt er mee lopen en in hoeverre niet blanke jochies in andere gebieden er mee lopen.
Maar wat is jouw punt precies? Dat er een achterliggende boodschap is? Dat dit een bevestiging is dat allochtonen (en die autochtone verrader in het groepje) anti-Nederland zijn? Of iets anders?
Dat vinden die kinderen alleen maar spannend, kunnen ze daarna ME'tje spelen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef Barbusse het volgende:
'Hard aanpakken', wat willen ze doen, de ME inzetten tegen spelende kinderen?
Ik besef nu dat dat doorbraak van de verhuftering van Nederland betekende.quote:Op maandag 2 september 2013 17:12 schreef gelly het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat achterlijk Nederland zich nog geen internet kon veroorloven.
Dat zegt de bron.quote:Op maandag 2 september 2013 17:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze de taliban naspeelden?
Godverdomme... ik had altijd alleen maar groene.quote:Op maandag 2 september 2013 17:12 schreef Doler12 het volgende:
Als kleuter had ik allemaal army mens. Ik had geen idee dat de groenen Amerikanen waren en de grijze Duitsers. Voor kleine kinderen zijn het gewoon poppetjes in een andere kleur.
[ afbeelding ]
Tegen de muur aan met ze!quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef Barbusse het volgende:
TSUNAMI VAN ISLAMISERING!!! KEIHARD NEERSLAAN DAT TUIG. HET LEGER LIJKT ME BETER!!!!!quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef Barbusse het volgende:
quote:
denk dat dat wel meevalt, aangezien het 't AD isquote:Op maandag 2 september 2013 17:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Tering wat is Nederland een sneu land geworden.
quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
Behalve tegen Christenen of andere ongelovige honden.
Ik niet. Veel te warm en al die lappen die gewassen en gestreken moeten worden.quote:Op maandag 2 september 2013 17:12 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wie wil er nu geen woestijnsoldaat zijn?
Compleet met gelaatsbedekkende t-shirts als 'helm'?quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vinden die kinderen alleen maar spannend, kunnen ze daarna ME'tje spelen.
Drone strikes.quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef Barbusse het volgende:
Traangas en waterkanonquote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vinden die kinderen alleen maar spannend, kunnen ze daarna ME'tje spelen.
Het speelt zeker een grote rol bij de opkomst van de LPF en PVV. Die mensen kwamen normaal nooit verder dan de buurtkroeg om hun mening te ventileren.quote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik besef nu dat dat doorbraak van de verhuftering van Nederland betekende.
En takken als wapenstok. Een 1 kind mag hond spelen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Compleet met gelaatsbedekkende t-shirts als 'helm'?
En dan mag die Twittervader het traangasslachtoffer spelen, huilen kan-ie immers al.quote:Op maandag 2 september 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
En takken als wapenstok. Een 1 kind mag hond spelen.
Dat klinkt bijzonder bartbaars.quote:Op maandag 2 september 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
[..]
En takken als wapenstok. Een 1 kind mag hond spelen.
Wat een gejank om niks.quote:Op maandag 2 september 2013 17:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]Foto spreekt boekdelen. Ongelofelijk dat dit blijkbaar als cool wordt gezien. Zegt genoeg over de ouders.twitter:BartBaars1970 twitterde op zondag 01-09-2013 om 22:21:15#sliedrecht #horst zoon van 8 #lastiggevallen #geslagen #taliban spelende kinderen #MoetNietGekkerWorden http://t.co/IgEaqHUvXs reageer retweet
Ten eerste spelen deze kinderen soldaatje. Alleen dit keer met rebellenoutfit.quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, maar dat er blijkbaar wel een klimaat wordt gecreerd door de broers, vriendjes, ouders of mensen in de moskee dat dit blijkbaar stoer is. Ik vond het ook cool als soldaat door mensen om mij heen.
Jij beukt die kinderen natuurlijk gewoon effe in elkaar.quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zover komt het niet. Ik ben wat korter van stof dan die wijven.
Beetje herhaling van zetten dit. Ook wel eens mosterd na de maaltijd genoemd.quote:Op maandag 2 september 2013 17:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een gejank om niks.
-nooit cowboy en indiaantje gespeeld?
-Nooit als soldaatje?
Of spuit 11quote:Op maandag 2 september 2013 17:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje herhaling van zetten dit. Ook wel eens mosterd na de maaltijd genoemd.
Juist 'm. 3-voud hekelt dan ook - terecht - de verwijfde kerels in dit land.quote:Op maandag 2 september 2013 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij beukt die kinderen natuurlijk gewoon effe in elkaar.
papieren vliegtuigjes een optie?quote:Op maandag 2 september 2013 17:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Overigens is er voor kinderen die perse Afghanistannetje willen spelen niet echt een alternatief dan de Taliban, als Amerikaantjes elkaar vanuit huis bestoken met drones is nogal kostbaar.
Veel te gevaarlijk ivm punten in oogjes, #DENK TOCH EENS AAN DE #KINDEREN!quote:
Met hashtags erbij. Dus het is de waarheid.quote:
Nah, ik wist als ukkie ook al de betekenis van die diverse poppetjes, de mijne waren trouwens van Airfix, en niet van die kermismeuk uit dat fotootje van jou, de Duitsers waren daar steevast altijd blauw, behalve die van het Afrikakorps. Jeugdsentimentquote:Op maandag 2 september 2013 17:12 schreef Doler12 het volgende:
Als kleuter had ik allemaal army mens. Ik had geen idee dat de groenen Amerikanen waren en de grijze Duitsers. Voor kleine kinderen zijn het gewoon poppetjes in een andere kleur.
[ afbeelding ]
Ik zie een gat in de markt. Zeker nu de radicalisering van zelfs jonge jochies duidelijk te zien is.quote:Op maandag 2 september 2013 17:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Overigens is er voor kinderen die perse Afghanistannetje willen spelen niet echt een alternatief dan de Taliban, als Amerikaantjes elkaar vanuit huis bestoken met drones is nogal kostbaar.
Ik dacht al "waar blijf je?".quote:Op maandag 2 september 2013 17:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Juist 'm. 3-voud hekelt dan ook - terecht - de verwijfde kerels in dit land.![]()
#taliban!quote:Op maandag 2 september 2013 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk ivm punten in oogjes, #DENK TOCH EENS AAN DE #KINDEREN!
My First Drone?quote:Op maandag 2 september 2013 17:21 schreef Xa1pt het volgende:
Ik zie een gat in de markt. Zeker nu de radicalisering van zelfs jonge jochies duidelijk te zien is.
Niet nodig. Je loopt me de hele dag achterna met je vinger in mijn kont.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk ivm punten in oogjes, #DENK TOCH EENS AAN DE #KINDEREN!
Die wil ik!quote:
#gatver maar dat #vindjijwellekker hequote:Op maandag 2 september 2013 17:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet nodig. Je loopt me de hele dag achterna met je vinger in mijn kont.
Ach, je moet alle gewoon proberen vind ik.quote:Op maandag 2 september 2013 17:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
#gatver maar dat #vindjijwellekker he
quote:Op maandag 2 september 2013 17:24 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
En een chemiedoos om Sarin te maken.
#quote:Op maandag 2 september 2013 17:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, je moet alle gewoon proberen vind ik.
twitter:Esthervt500 twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:07:41http://t.co/8IrzrItoPM #Taliban-kinderen...??!!!! Zo blij dat ik weg ben uit dat enge en verziekte Nederland!! reageer retweet
twitter:NohandsNL twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:08:28Nederland op zijn bizarst "Taliban kinderen 'terroriseren Sliedrecht'. http://t.co/IuvGrzGHYP reageer retweet
twitter:Jekylline twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:09:16#PVV RT @deniedhumrights: Hoezo geen #islamisering van NL?! http://t.co/XnG9n3LsiZ reageer retweet
twitter:evert40 twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:13:44http://t.co/JVzXGNDEY3. @diederiksamsom @MinPres is dit normaal in ons land schaam je ogen uit je kop jullie daarom pvv reageer retweet
twitter:fvanbaal twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:13:48Taliban-kinderen terroriseren Sliedrecht http://t.co/3ANtbzp5Mx Het land uitzetten dat TUIG! Daarom dus #PVV reageer retweet
twitter:deniedhumrights twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:18:46@Jekylline Dit http://t.co/PDfh5TiQPq is dus het gevolg van (moslim)immigratie. En nog steeds ontkennen meeste politici #islamisering van NL reageer retweet
Heb al de plannen voor dat soort zaken, kan er wel een leuk pakketje van maken voor in de speelgoedwinkelquote:Op maandag 2 september 2013 17:28 schreef BesottedOrb het volgende:
kunnen ze gelijk 'How to build my first AK' en 'Plane Hijack Simulator van internet downloaden_!
#sliedrecht #horst zoon van 8 #lastiggevallen #geslagen #taliban spelende kinderen #MoetNietGekkerWordenquote:Op maandag 2 september 2013 17:29 schreef Specularium het volgende:
Mensen, dit topic gaat niet over vingers in een anus.
Ik ben ook blij dat ik weg ben uit Nederland. Hoef ik tenminste niet meer om te gaan met dat soort kleingeestig plebs.quote:Op maandag 2 september 2013 17:28 schreef kibhaon het volgende:
twitter:Esthervt500 twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:07:41http://t.co/8IrzrItoPM #Taliban-kinderen...??!!!! Zo blij dat ik weg ben uit dat enge en verziekte Nederland!! reageer retweet
twitter:NohandsNL twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:08:28Nederland op zijn bizarst "Taliban kinderen 'terroriseren Sliedrecht'. http://t.co/IuvGrzGHYP reageer retweet
twitter:Jekylline twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:09:16#PVV RT @deniedhumrights: Hoezo geen #islamisering van NL?! http://t.co/XnG9n3LsiZ reageer retweet
twitter:evert40 twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:13:44http://t.co/JVzXGNDEY3. @diederiksamsom @MinPres is dit normaal in ons land schaam je ogen uit je kop jullie daarom pvv reageer retweet
twitter:fvanbaal twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:13:48Taliban-kinderen terroriseren Sliedrecht http://t.co/3ANtbzp5Mx Het land uitzetten dat TUIG! Daarom dus #PVV reageer retweet
twitter:deniedhumrights twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:18:46@Jekylline Dit http://t.co/PDfh5TiQPq is dus het gevolg van (moslim)immigratie. En nog steeds ontkennen meeste politici #islamisering van NL reageer retweet
'van een speeltoestel getrokken en in elkaar geslagen' straks blijkt dat ze zijn keel hebben doorgesnedenquote:Op maandag 2 september 2013 17:30 schreef regiliopeace het volgende:
[ afbeelding ]DE #RAUWE #WERKELIJKHEID[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwahahahahaquote:Op maandag 2 september 2013 17:30 schreef regiliopeace het volgende:
[ afbeelding ]DE #RAUWE #WERKELIJKHEID[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig speelden ze geen Congostrijdertje, dan waren zijn ledematen allang tot mootjes verwerkt met hakbijlen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:32 schreef kibhaon het volgende:
[..]
'van een speeltoestel getrokken en in elkaar geslagen' straks blijkt dat ze zijn keel hebben doorgesneden?
Allah wou op het speeltoestel, das logisch.quote:Op maandag 2 september 2013 17:32 schreef kibhaon het volgende:
[..]
'van een speeltoestel getrokken en in elkaar geslagen' straks blijkt dat ze zijn keel hebben doorgesneden?
Wie niet hysterisch is, heeft het mis.quote:Op maandag 2 september 2013 17:28 schreef kibhaon het volgende:
Je ziet het niet!!!!quote:Op maandag 2 september 2013 17:36 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Wie niet hysterisch is, heeft het mis.
quote:
Ik krijg ook steeds meer het idee dat ik straks een inburgeringscursus mag gaan volgens wil ik nog is terug gaan en 'tussen' de bevolking gaan leven om te snappen hoe het er aan toe gaat tegenwoordig.quote:Op maandag 2 september 2013 17:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik weg ben uit Nederland. Hoef ik tenminste niet meer om te gaan met dat soort kleingeestig plebs.
quote:Op maandag 2 september 2013 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allah wou op het speeltoestel, das logisch.
Als ik naar de supermarkt wil moet ik uitkijken voor alle bermbommen, moslims met ak47s en geitenquote:Op maandag 2 september 2013 17:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
#OPEN JE OGE VOOR DE #TSUNAMISLAMISERING!!!!!!
Gewoon wegblijven. Er zijn mooiere plekken op aarde dan Nederland.quote:Op maandag 2 september 2013 17:37 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer het idee dat ik straks een inburgeringscursus mag gaan volgens wil ik nog is terug gaan en 'tussen' de bevolking gaan leven om te snappen hoe het er aan toe gaat tegenwoordig.
Ik heb een geweldige jeugd gehad in een wijk alla waar dit topic overgaat inclusief het doen van zulke 'slechte' dingen.
De moslims hebben het land bezet kan gene kant opquote:Op maandag 2 september 2013 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon wegblijven. Er zijn mooiere plekken op aarde dan Nederland.
quote:Op maandag 2 september 2013 17:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
#OPEN JE OGE VOOR DE #TSUNAMISLAMISERING!!!!!!
Niet?quote:Op maandag 2 september 2013 17:29 schreef Specularium het volgende:
Mensen, dit topic gaat niet over vingers in een anus.
1 moskee op 359 kerken hierquote:Op maandag 2 september 2013 17:42 schreef yulian het volgende:
[..]
De moslims hebben het land bezet kan gene kant op
quote:Op maandag 2 september 2013 17:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1 moskee op 359 kerken hier![]()
Oh, wacht eens even![]()
![]()
Dan moet je naar Japan, geen moslims, al je problemen met verklede kinderen met bedekte gezichten en zwaarden opgelost!quote:Op maandag 2 september 2013 17:42 schreef yulian het volgende:
[..]
De moslims hebben het land bezet kan gene kant op
TALIBAN!quote:Op maandag 2 september 2013 17:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet je naar Japan, geen moslims, al je problemen met verklede kinderen met bedekte gezichten en zwaarden opgelost!
Oh, wacht...
[ afbeelding ]
TALIBANJEUGD!!!quote:Op maandag 2 september 2013 17:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet je naar Japan, geen moslims, al je problemen met verklede kinderen met bedekte gezichten en zwaarden opgelost!
Oh, wacht...
[ afbeelding ]
Het zijn de hashtags he? Die brachten het Romeinse rijk ook al ten valquote:Op maandag 2 september 2013 17:46 schreef -0- het volgende:
Ik vrees alleen dat het in geen vrijwel geen enkel land ter wereld beter is wat betreft het aantal kortzichtige idioten. Of het nou om #TSNUAMISLAMISERING of #GODHATESFAGS of # ALLKAFIRSMUSTDIE gaat.
quote:Op maandag 2 september 2013 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TALIBANJEUGD!!!#STOPDEISLAMISERINGVANJAPAN
Ja naja ik leefde altijd met het idee dat als ik kinderen heb dan ga ik terug in Nederland wonen in een wijk waar ze op de fiets/te voet naar school kunnen en waar ze in het weekend kunnen klooien met de rest uit te buurt(ik kom uit zo'n 'probleem wijk' als in dit topic ), maar dat idee is aan het vervliegenquote:Op maandag 2 september 2013 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon wegblijven. Er zijn mooiere plekken op aarde dan Nederland.
Het Oudnederlandse hekje was tenminste nog goed voor het beslechten van vele ouderwetsche ruzies over de afscheiding van landgoed.quote:Op maandag 2 september 2013 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zijn de hashtags he? Die brachten het Romeinse rijk ook al ten val
Onze Japanse broeders zuchten onder het juk van de sharia en halal sushiquote:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND! JAPAN!quote:Op maandag 2 september 2013 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Onze Japanse broeders zuchten onder het juk van de sharia en halal sushi
De burgemeester buigt voor het volk.twitter:BramvanHemmen twitterde op maandag 02-09-2013 om 16:40:57Verbazing over opmerkelijke speelgedrag kinderen in De Horst. Wijkagent onderzoekt situatie en gaat er indien nodig mee aan de slag. reageer retweet
Serieus we hebben een tijd gehad van allochtonenknuffelen, dat was denk ik niet altijd de juiste manier. Nu slaan we, ook als overheden, totaal door naar de andere kant...quote:Op maandag 2 september 2013 17:55 schreef regiliopeace het volgende:
De burgemeester buigt voor het volk.twitter:BramvanHemmen twitterde op maandag 02-09-2013 om 16:40:57Verbazing over opmerkelijke speelgedrag kinderen in De Horst. Wijkagent onderzoekt situatie en gaat er indien nodig mee aan de slag. reageer retweet
Dat wordt weer een paar ton aan subsidie voor de families van die kinderen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:55 schreef regiliopeace het volgende:
Burgermeester is ook al zo'n twitterhuilie dusquote:Op maandag 2 september 2013 17:55 schreef regiliopeace het volgende:
En genoeg werk voor BJZ en consorten...quote:Op maandag 2 september 2013 17:57 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat wordt weer een paar ton aan subsidie voor de families van die kinderen.
quote:Op maandag 2 september 2013 17:55 schreef regiliopeace het volgende:
twitterfanaat ria is er ook weer bijtwitter:NicoleBoer twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:30:21@BramvanHemmen Goed zo! Onacceptabel! reageer retweet
als je niet optreedt ben je gezwicht voor de #ISLAMISERING #TALIBAN #HASHTAGVOORDEFUNquote:Op maandag 2 september 2013 17:56 schreef -0- het volgende:
[..]
Serieus we hebben een tijd gehad van allochtonenknuffelen, dat was denk ik niet altijd de juiste manier. Nu slaan we, ook als overheden, totaal door naar de andere kant...
http://instagram.com/p/ap8M5OFtDZ/# ook niet gekquote:Op maandag 2 september 2013 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Burgermeester is ook al zo'n twitterhuilie dus
En weer die hashtags he? Die verpesten het voor de rest!quote:Op maandag 2 september 2013 18:01 schreef yulian het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/ap8M5OFtDZ/# ook niet gek
Blij geen Twitter Facebook en dat soort meuk heb, enkel FOK! voor de dagelijkse humorquote:Op maandag 2 september 2013 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En weer die hashtags he? Die verpesten het voor de rest!
Heel verstandigquote:Op maandag 2 september 2013 18:05 schreef yulian het volgende:
[..]
Blij geen Twitter Facebook en dat soort meuk heb, enkel FOK! voor de dagelijkse humor
Tja, Indianen - Cowboy spelen is racistisch. Dit is een stap vooruit!quote:Op maandag 2 september 2013 17:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]Foto spreekt boekdelen. Ongelofelijk dat dit blijkbaar als cool wordt gezien. Zegt genoeg over de ouders.twitter:BartBaars1970 twitterde op zondag 01-09-2013 om 22:21:15#sliedrecht #horst zoon van 8 #lastiggevallen #geslagen #taliban spelende kinderen #MoetNietGekkerWorden http://t.co/IgEaqHUvXs reageer retweet
Kan het topic gelijk mee.quote:Op maandag 2 september 2013 18:14 schreef Worsteman het volgende:
Laat hun droom werkelijkheid worden, op naar het Midden-Oosten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |