Ik besef nu dat dat doorbraak van de verhuftering van Nederland betekende.quote:Op maandag 2 september 2013 17:12 schreef gelly het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat achterlijk Nederland zich nog geen internet kon veroorloven.
Dat zegt de bron.quote:Op maandag 2 september 2013 17:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze de taliban naspeelden?
Godverdomme... ik had altijd alleen maar groene.quote:Op maandag 2 september 2013 17:12 schreef Doler12 het volgende:
Als kleuter had ik allemaal army mens. Ik had geen idee dat de groenen Amerikanen waren en de grijze Duitsers. Voor kleine kinderen zijn het gewoon poppetjes in een andere kleur.
[ afbeelding ]
Tegen de muur aan met ze!quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef Barbusse het volgende:
'Hard aanpakken', wat willen ze doen, de ME inzetten tegen spelende kinderen?
TSUNAMI VAN ISLAMISERING!!! KEIHARD NEERSLAAN DAT TUIG. HET LEGER LIJKT ME BETER!!!!!quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef Barbusse het volgende:
quote:
denk dat dat wel meevalt, aangezien het 't AD isquote:Op maandag 2 september 2013 17:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Tering wat is Nederland een sneu land geworden.
quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
Behalve tegen Christenen of andere ongelovige honden.
Ik niet. Veel te warm en al die lappen die gewassen en gestreken moeten worden.quote:Op maandag 2 september 2013 17:12 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Wie wil er nu geen woestijnsoldaat zijn?
Compleet met gelaatsbedekkende t-shirts als 'helm'?quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vinden die kinderen alleen maar spannend, kunnen ze daarna ME'tje spelen.
Drone strikes.quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef Barbusse het volgende:
Traangas en waterkanonquote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vinden die kinderen alleen maar spannend, kunnen ze daarna ME'tje spelen.
Het speelt zeker een grote rol bij de opkomst van de LPF en PVV. Die mensen kwamen normaal nooit verder dan de buurtkroeg om hun mening te ventileren.quote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik besef nu dat dat doorbraak van de verhuftering van Nederland betekende.
En takken als wapenstok. Een 1 kind mag hond spelen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Compleet met gelaatsbedekkende t-shirts als 'helm'?
En dan mag die Twittervader het traangasslachtoffer spelen, huilen kan-ie immers al.quote:Op maandag 2 september 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
En takken als wapenstok. Een 1 kind mag hond spelen.
Dat klinkt bijzonder bartbaars.quote:Op maandag 2 september 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
[..]
En takken als wapenstok. Een 1 kind mag hond spelen.
Wat een gejank om niks.quote:Op maandag 2 september 2013 17:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]Foto spreekt boekdelen. Ongelofelijk dat dit blijkbaar als cool wordt gezien. Zegt genoeg over de ouders.twitter:BartBaars1970 twitterde op zondag 01-09-2013 om 22:21:15#sliedrecht #horst zoon van 8 #lastiggevallen #geslagen #taliban spelende kinderen #MoetNietGekkerWorden http://t.co/IgEaqHUvXs reageer retweet
Ten eerste spelen deze kinderen soldaatje. Alleen dit keer met rebellenoutfit.quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, maar dat er blijkbaar wel een klimaat wordt gecreerd door de broers, vriendjes, ouders of mensen in de moskee dat dit blijkbaar stoer is. Ik vond het ook cool als soldaat door mensen om mij heen.
Jij beukt die kinderen natuurlijk gewoon effe in elkaar.quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zover komt het niet. Ik ben wat korter van stof dan die wijven.
Beetje herhaling van zetten dit. Ook wel eens mosterd na de maaltijd genoemd.quote:Op maandag 2 september 2013 17:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een gejank om niks.
-nooit cowboy en indiaantje gespeeld?
-Nooit als soldaatje?
Of spuit 11quote:Op maandag 2 september 2013 17:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje herhaling van zetten dit. Ook wel eens mosterd na de maaltijd genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |