Juist wel voor die kinderen sjaak. Of was jij je op 8 jarige leeftijd al bewust van wat er in de wereld aan de hand was? Wie wel en niet tot een officiële strijdkracht hoort, wie rebel of terrorist is en wie verzetsstrijder is? Zelfs volwassenen hebben hier tegenwoordig moeite mee.quote:
Natuurlijk mag dat wel, openbare weg toch.quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef nikk het volgende:
Hopelijk komt deze "vader" nog in de problemen. Foto's van andermans kinderen maken en openbaren mag niet.
En je hebt nog nooit christelijke jongens met geweren of iets soldaatje zien spelen?quote:Op maandag 2 september 2013 17:09 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik woon er. Ben maar weer vanuit de stad weggegaan, bevalt me prima.
Waarom breng je het dan in die volgorde?quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Nee, die waren vermoedelijk aan het spelen.
Omdat het nu door heel "islamiseringsdenkend" Nederland wordt opgepikt als "bewijs" voor de "tsunami" van "islamisering".quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef sonnyspek het volgende:
Ik heb het over als een talibanstrijder.
Tering wat is Nederland een sneu land geworden.quote:
Ik zette mijn Aziatische buurtgenootjes altijd op een rijtje en speelde My Laitje met ze.quote:Vroeger was het cowboy en indiaantje toen dat veel op tv was, daarna Tour of Duty en nu zie je veel rebellen en Talibanachtige figuren op tv, dus kan 't zijn dat kinderen dat simpelweg naspelen, net zoals ze vroeger de cowboyfilms en tour of duty naspeelden.
Lopen niet blanke jochies buiten de biblebelt er dan wel regelmatig mee?quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom zie je dan nooit blanken jochies in de biblebelt ermee lopen?
Dat "hard aanpakken" kan al bijna in de categorie "stille tocht" en "respect tonen", totaal begriploos aan het worden.quote:
Ik heb het over als talibanquote:Op maandag 2 september 2013 17:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En je hebt nog nooit christelijke jongens met geweren of iets soldaatje zien spelen?
Hoe kom je erbij dat ze de taliban naspeelden?quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Lees het artikel in het AD hier over. Daar staat 'taliban strijders'. Tussen haakjes dus. Waarschijnlijk kwam dat jochie thuis en heeft hij ze taliban genoemd of zo.quote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
#geslagenquote:Op maandag 2 september 2013 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
https://twitter.com/BartBaars1970/status/374265718948507649
Staat er nog steeds. Met hashtags.
Wie wil er nu geen woestijnsoldaat zijn?quote:
Behalve tegen Christenen of andere ongelovige honden.quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ouders mogen hun kinderen best uitleggen dat oorlog in werkelijkheid niet zo leuk is als in het spelletje. Maar goed, dat is een andere discussie.
Nee, maar dat er blijkbaar wel een klimaat wordt gecreerd door de broers, vriendjes, ouders of mensen in de moskee dat dit blijkbaar stoer is. Ik vond het ook cool als soldaat door mensen om mij heen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Lopen niet blanke jochies buiten de biblebelt er dan wel regelmatig mee?
Ik heb zelf in ieder geval geen idee in hoeverre blanke jochies in de biblebelt er mee lopen en in hoeverre niet blanke jochies in andere gebieden er mee lopen.
Maar wat is jouw punt precies? Dat er een achterliggende boodschap is? Dat dit een bevestiging is dat allochtonen (en die autochtone verrader in het groepje) anti-Nederland zijn? Of iets anders?
Dat vinden die kinderen alleen maar spannend, kunnen ze daarna ME'tje spelen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef Barbusse het volgende:
'Hard aanpakken', wat willen ze doen, de ME inzetten tegen spelende kinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |