Niet? Vertel, ze zien op tv gasten met AK47 en een doek om hun hoofd. Hoezo zouden dat opeens geen soldaten zijn voor die kinderen?quote:
Bart heeft het op twitter gezet, met hashtags. Dus het is een feit.quote:Op maandag 2 september 2013 17:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat doen ze nu toch ook? In de kleding van figuren die ze nu continu op tv zien.
En hebben ze überhaupt letterlijk gezegd dat ze 'Talibannetje' spelen?
En de ene dag spelen ze cowboy en de andere dag zijn ze opeens de indiaan. En een dag later robocop omdat dat nieuwer is. Wat is je punt? Dat ze nu opeens achter de boodschap staan van de Taliban?quote:Op maandag 2 september 2013 17:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, ze zien hen blijkbaar als leuke voorbeelden. Kinderen in mijn buurt altijd als gewone soldaten.
Hij heeft het nu weer verwijderd toch? Dan is het ook geen feit meer.quote:Op maandag 2 september 2013 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bart heeft het op twitter gezet, met hashtags. Dus het is een feit.
Das wel stoer indd, jongetje van 8 verkleed als Taliban tegenkomen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Probeer ze zelfs tegen te komen. Heerlijk zon verzetje.
Waarom zie je dan nooit blanken jochies in de biblebelt ermee lopen?quote:Op maandag 2 september 2013 17:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet? Vertel, ze zien op tv gasten met AK47 en een doek om hun hoofd. Hoezo zouden dat opeens geen soldaten zijn voor die kinderen?
quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef The_stranger het volgende:
Doet me denken aan de aflevering van southpark waar die kids heel graag Somalische piraat wilden spelen..
[ afbeelding ]
Ouders mogen hun kinderen best uitleggen dat oorlog in werkelijkheid niet zo leuk is als in het spelletje. Maar goed, dat is een andere discussie.quote:Op maandag 2 september 2013 17:07 schreef BesottedOrb het volgende:
Zo kan je ook 10 topics openen dat kinderen geen soldaatje mogen spelen omdat ze elkaar 'neerschieten'
Zover komt het niet. Ik ben wat korter van stof dan die wijven.quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef t-8one het volgende:
[..]
Das wel stoer indd, jongetje van 8 verkleed als Taliban tegenkomen.
Kun je mooi op twitter je verontwaardiging over uit, wieweet schrijft er nog een kwaliteitskrant een stukje over.
Dan ben je nog nooit in de biblebelt geweest.quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom zie je dan nooit blanken jochies in de biblebelt ermee lopen?
Spelen die geen oorlogje?quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
'Remember, only shoot the black guys'quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef The_stranger het volgende:
Doet me denken aan de aflevering van southpark waar die kids heel graag Somalische piraat wilden spelen..
[ afbeelding ]
Omdat het doorgaans geen 'nieuws' is wanneer een 10-jarig jongetje oorlog speelt, al dan niet met gelaatsbedekking?quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef sonnyspek het volgende:
https://twitter.com/BartBaars1970/status/374265718948507649quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij heeft het nu weer verwijderd toch? Dan is het ook geen feit meer.
Kan me voorstellen, discusseren met 8 jarigen valt ook niet mee.quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zover komt het niet. Ik ben wat korter van stof dan die wijven.
Ik woon er. Ben maar weer vanuit de stad weggegaan, bevalt me prima.quote:Op maandag 2 september 2013 17:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in de biblebelt geweest.
Wie wil er nou geen piraat zijn?quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef The_stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het over als een talibanstrijder.quote:Op maandag 2 september 2013 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat het doorgaans geen 'nieuws' is wanneer een 10-jarig jongetje oorlog speelt, al dan niet met gelaatsbedekking?
Als ik een tennisbal gooi, ga jij hem dan halen?quote:Op maandag 2 september 2013 17:09 schreef t-8one het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, discusseren met 8 jarigen valt ook niet mee.
Nee, die waren vermoedelijk aan het spelen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gingen die kinderen met hem mee naar huis toen hij het twitterde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |