Wilde kale hardcore-griet posten om grappig te zijn en googlede 'rave chick'.quote:
Nu ben ik benieuwd.quote:Op maandag 2 september 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
Haha op de 1e pagina staat een fokster volgens mij.
Mjah ik weet niet. leuk om naar te kijken, maar niet echt iets wat ik dan ook snel mee naar huis zou willen nemen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:51 schreef bobbiey het volgende:
Meh, niet echt men type.
Aandacht natuurlijk. Zie dat meeste niet zo'n grote tieten hebben dus moet je wat gewaagder uit de hoek komen.
Terechte klachtquote:Op maandag 2 september 2013 14:46 schreef Viro het volgende:
Vakantie had langer mogen zijn van mij. Overal kinderen
Heb je het nu over de chick die je me stuurde of over de dames die gaan feesten met een efficient gebruik van kleding?quote:Op maandag 2 september 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah ik weet niet. leuk om naar te kijken, maar niet echt iets wat ik dan ook snel mee naar huis zou willen nemen.
quote:Op maandag 2 september 2013 14:57 schreef bobbiey het volgende:
over de dames die gaan feesten met een efficient gebruik van kleding?
quote:
Zegt ook veel over jou danquote:Op maandag 2 september 2013 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik ging vroeger wel naar van die industrial feestjes
Ook veel vrouwen zo gekleed, maar ook veel mannen.
Zag ik een ex van een ex van me. (de jongen waar ze het na mij mee had) in een lakleren rok en een lakleren navelshirtje.![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 15:02 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Bij mij is er meer gestorven dan ogen.
Dat zal het zijn geweest.quote:Op maandag 2 september 2013 15:03 schreef bobbiey het volgende:
ze had genoeg van eckte mannen en overcompenseerde met zulkse types.
quote:Op maandag 2 september 2013 15:10 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op mijn feeling voor modetrends die nu ontregeld is.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Whehehe het standaard 'wij gaan zuipen' liedje uit mijn pubertijd.quote:
TTquote:
Eens.quote:
For if we don't findquote:Op maandag 2 september 2013 15:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe het standaard 'wij gaan zuipen' liedje uit mijn pubertijd.![]()
![]()
Zo vaak gezongen op de fiets.
En niet dat kidrock 3fm nummer.
The doorsquote:Op maandag 2 september 2013 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
For if we don't find
The next whiskey bar
I tell you we must die
I tell you we must die
I tell you, I tell you
I tell you we must die
je zou wel een goede Jim kunnen zetten jaquote:Op maandag 2 september 2013 16:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
The doors![]()
Binnenkort als Jim een feestje bijwonen.
Diesel haze nog nooit gehad.quote:Op maandag 2 september 2013 16:26 schreef badtripbob het volgende:
Net 10tje amnesia en 10tje Diesel haze gehaald. Nu een mix ervan gedraaid en ff buiten oproken
Jij weet.quote:
quote:
Ik heb liever een poesje.quote:
Echt he. Krijgt hij eens de kansquote:Op maandag 2 september 2013 16:49 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Wat zijn we weer kieskeurig vandaag...
OIquote:Op maandag 2 september 2013 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt he. Krijgt hij eens de kans
Men is niet meer gelukkig met wat men heeft de dag van vandaag, dat is het.quote:Op maandag 2 september 2013 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Diesel is wel lekkerquote:Op maandag 2 september 2013 16:26 schreef badtripbob het volgende:
Net 10tje amnesia en 10tje Diesel haze gehaald. Nu een mix ervan gedraaid en ff buiten oproken
Jouw haarquote:
Mur's kont is iets te wijd, al.quote:Op maandag 2 september 2013 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Precies Zoquote:Op maandag 2 september 2013 17:03 schreef bobbiey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het meer voor de lekker gek look.![]()
![]()
Jouw onzekerheden over je eigen grootte nu niet gaan projecteren op Mur zijn bruin sterretje he...quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mur's kont is iets te wijd, al.
Ik ben inderdaad best onzeker over mijn groottequote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Jouw onzekerheden over je eigen grootte nu niet gaan projecteren op Mur zijn bruin sterretje he...
Jammer van die omtrek he, zit je in zen maag te roeren voelt ie nog nietsquote:Op maandag 2 september 2013 17:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad best onzeker over mijn grootte
33cm is wel heel groot denk ik...![]()
"ben je nou alweer mijn temperatuur aan het opnemen?"quote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Jammer van die omtrek he, zit je in zen maag te roeren voelt ie nog niets
quote:Op maandag 2 september 2013 17:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
"ben je nou alweer mijn temperatuur aan het opnemen?"
Haha wat klein die van mij is 1000 meter haha.quote:Op maandag 2 september 2013 17:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Eigenlijk is ie dikke 100cm omtrek jwz
Pics.quote:Op maandag 2 september 2013 17:20 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Haha wat klein die van mij is 1000 meter haha.
Ok, geile snoeperd dat je bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2013 17:24 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ok, geile snoeperd dat je bent.Ik tel maar 999meterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Maar 1 manier om daar achter te komen schatquote:Op maandag 2 september 2013 17:27 schreef Snowbells het volgende:
Kneusjes in werkelijkheid is ie zeker 12 cm
Coffeeshop londen in rotterdam west verkoopt het in ieder geval, naast een hele lijst andere wiet en hasj. Duurste wiet is 8,50 per gram. Dus waar je normaal 10 voor zou betalen.quote:
how aboutquote:Op maandag 2 september 2013 17:28 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Maar 1 manier om daar achter te komen schat
Moet ik je pics DM'en?quote:Op maandag 2 september 2013 17:27 schreef Snowbells het volgende:
Kneusjes in werkelijkheid is ie zeker 12 cm
FOK!quote:
3 minuten later op heel FOK!...quote:
FOK! is echt saai.quote:
Rijstepapquote:Op maandag 2 september 2013 17:48 schreef Dientje12 het volgende:
Rijst gekookt, te lang doorgekookt en nu is het pap
Ik heb geen tijd meer om te FOK!kenquote:
1+1=1+1=1+1=1+1=1+1=1+1=1+1=1+1=1+1=1+1=1+1=1+1=1+1=1+1=1+1=1+1quote:
skoro?quote:Op maandag 2 september 2013 18:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd meer om te FOK!ken. Skoro shit, intro, shit alles.
Nja alleen vanavond nog even, maar daarna moet ik jullie vaarwel zeggen,
en zal ik mijn account opheffen.
je kunt altijd nog fokken tijdens het schijtenquote:Op maandag 2 september 2013 18:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd meer om te FOK!ken. Skoro shit, intro, shit alles.
Nja alleen vanavond nog even, maar daarna moet ik jullie vaarwel zeggen,
en zal ik mijn account opheffen.
Opzich wel ja.quote:Op maandag 2 september 2013 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt altijd nog fokken tijdens het schijten
dat denk ik ook wel eensquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 18:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel eens
tot die kutchinezen uit mijn klas hun cijfers laten zien
einde bericht
quote:
En ze moeten vragen: Wil je menu?quote:Op maandag 2 september 2013 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
bami moeten ze maken
en mijn telefoon
dit is wel heel rasistisch , doe eens normaal manquote:Op maandag 2 september 2013 18:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En ze moeten vragen: Wil je menu?
En dan terug antwoorden: Nee, na het eten.
Nee, dat is dan een compliment. Want je vind haar dan lekker. En dan moet je wel goed boeren na het neuken. Dat betekent daar dat het lekker was.quote:Op maandag 2 september 2013 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is wel heel rasistisch , doe eens normaal man
quote:Op maandag 2 september 2013 18:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En ze moeten vragen: Wil je menu?
En dan terug antwoorden: Nee, na het eten.
Deze man weetquote:Op maandag 2 september 2013 18:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee, dat is dan een compliment. Want je vind haar dan lekker. En dan moet je wel goed boeren na het neuken. Dat betekent daar dat het lekker was..
420 hazequote:Op maandag 2 september 2013 19:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
bijna topic 420![]()
![]()
Goeienavond trouwens
rotlevenquote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef Trollscience het volgende:
moet voor midden april 16 boekverslagen gaan inleveren
16 boeken heb je zo op man. Gewoon verhalen in tipblokjes printen en dan telkens een tipje lezen en dan die in een joint gebruiken. Dan ga je snel hoorquote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef Trollscience het volgende:
moet voor midden april 16 boekverslagen gaan inleveren
pap, ik heb wat wiet nodig voor mijn boekverslagquote:Op maandag 2 september 2013 21:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
16 boeken heb je zo op man. Gewoon verhalen in tipblokjes printen en dan telkens een tipje lezen en dan die in een joint gebruiken. Dan ga je snel hoor
quote:Soms vraag ik mij af hoe het is om nuchter te zijn.
Soms ben ik dan nuchter voor een uurtje en denk ik wtf is deze shit?
Hehe.quote:
Neh, dat nietquote:
Ik deed zo vaak stoned huiswerk, ging nog gewoon goedquote:Op maandag 2 september 2013 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, dat niet. Net wel zeer licht stoned huiswerk gemaakt. Niet goed. Nooit meer.
Hahahaquote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Check mij een enorme aansteker hebbenGekregen van vriendin
quote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
handigquote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
OF juist wel omdat hij zo groot is, dan moet je hem vaak uit je zak halen en ergens neerleggen omdat je ergens anders bij moet. En waus/stoned loop je dan zo weg op een feest of buiten ergens.quote:
Een constant muterend virus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:20 schreef Ugjerke het volgende:
Waarom is er nog geen vaccin tegen verkoudheid?
Oehhquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:20 schreef Ugjerke het volgende:
Waarom is er nog geen vaccin tegen verkoudheid?
haha hommotjequote:
Tss, de relatie tussen mij en Ono snap jij gewoon niet.quote:
jawel gewoon gayquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tss, de relatie tussen mij en Ono snap jij gewoon niet.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel gewoon gay
[ afbeelding ]
de enige echte ono![]()
Dank je.quote:
Hahaha wtfquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende:
'Te koop: Chinese rijsttafel voor 2 personen'
Of dit:quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:57 schreef OllieWilliams het volgende:
schitterend ook die opmerking over die atjar tjampoer
Jaquote:
Dan heeft die van mij een eating disorder want ik had maar liefst 3 bulten van 1 mugquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:21 schreef Moira. het volgende:
En ik las nog wel in de Quest dat muggen na één beet al 'vol' zitten
Ik had er sporadisch wel last van een paar, 2 of 3 ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan heeft die van mij een eating disorder want ik had maar liefst 3 bulten van 1 mugtevens de eerste muggenbulten pas dit jaar
Van 1?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had er sporadisch wel last van een paar, 2 of 3 ofzo.
Maar nu dus gewoon 14 bulten in één nacht van één fucking kutmug
Echt zó irritant!
Jaquote:
Dientjequote:Op dinsdag 3 september 2013 08:33 schreef Dientje12 het volgende:
ff krabben dan ist zo over
[ afbeelding ]
Kruisjes in de bulten zetten met je nagels zorgt voor een langere verlichting dan krabbelen. Bij mij werkt dat echt goedquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
FUCKING 14 MUGGENBULTEN DAT IS ECHT TANTOEVEEL G EN HET JEUKT ALS DE MOEDERNEUKER GOFTEDOMME![]()
Shit happens. Mono kan het ook niet helpen dat ie een soort van leven heeft gekregen. Dat is het risico van rondlopen op deze aardkloot en succesvol willen zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah, beetje overleden hier.![]()
Ik zou mono als schuldige aan willen wijzen.
hou je bekquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:24 schreef FL_Freak het volgende:
Mur ga eens werken in plaats van fokken.
Asociaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Shit happens. Mono kan het ook niet helpen dat ie een soort van leven heeft gekregen. Dat is het risico van rondlopen op deze aardkloot en succesvol willen zijn.
Als dat betekend dat wij hem in zijn treinfestisj moeten bevredigen dan hoeft het van mij niet zo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
hou je bek
[..]
Asociaal.Ik vind dat hij zijn leven moet opofferen voor ons.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:27 schreef Sardu het volgende:
We kunnen moira als soort van brood en spelen in een grote arena duwen en alle fokkers erop loslaten.
Kies dan een knappe fokster.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als dat betekend dat wij hem in zijn treinfestisj moeten bevredigen dan hoeft het van mij niet zo.![]()
We kunnen moira als soort van brood en spelen in een grote arena duwen en alle fokkers erop loslaten.
Wat, één van die opgefokte 16-jarigen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kies dan een knappe fokster.
grpaje moira![]()
Poison already did it.quote:
quote:At the drive-in
In the old man's Ford
Behind the bushes
Until I'm screamin' for more
Down the basement
Lock the cellar door
And baby
Talk dirty to me
Snowieeeeequote:
About fucking timequote:Op dinsdag 3 september 2013 13:22 schreef FL_Freak het volgende:
Hey unf je drank ding is laatst echt weggegooid
Whutwhutwhut waar heb je het overquote:
gas en energie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whutwhutwhut waar heb je het over
ZOveel gasten wtfquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Er zijn 977 leden en 1700 gasten online.
Wejo, was me nooit opgevallen
En dat terwijl het best opvallend is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Er zijn 977 leden en 1700 gasten online.
Wejo, was me nooit opgevallen
KAKquote:
nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
KAK___ sorry
Heb je al wat gevonden?
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee.
snap het allemaal niet helemaal, maar eerst even opzoeken wat er nu in het huis zit, dat moet ik sowieso weten.
probeer het maarquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:36 schreef Snowbells het volgende:
Hoelang kun je f5en voor je zo'n tijdelijke ban krijgt![]()
Toch best veel volgens mijquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:36 schreef Snowbells het volgende:
Hoelang kun je f5en voor je zo'n tijdelijke ban krijgt![]()
Moest lachen om een mental image.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Mweh school in Hardenberg wilt mijn vorige school bellen om te vragen van hoe of wat (doen ze bij iedereen). Begon spontaan te huilen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Geeft nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moest lachen om een mental image.
Ik ga de vorige school bellen
[ afbeelding ]
Ja, dan godverdomme niet hoor. Stoeptegel.quote:
Ik wil niet dat je zo scheldt met stoeptegel. Mensen zijn daar aan gestorven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, dan godverdomme niet hoor. Stoeptegel.
Het is grijs en slecht voor je tanden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je zo scheldt met stoeptegel. Mensen zijn daar aan gestorven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is grijs en slecht voor je tanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry unfquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe niet zo slecht gehumeurd
Ik zou d'r doen.quote:
Hoi ik ben ama, blow de hele dag en heb roze haar gr grquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Die school is nu al leuker dan mn vorige school. Ze had mijn vorige school nog niet gebeld maar ze wouden wel heel graag mijn verhaal horen. 12 September heb ik gesprekBen benieuwd
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoi ik ben ama, blow de hele dag en heb roze haar gr gr
Niet. Ik zou jou doen.quote:
Ik zou jou niet doen.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet. Ik zou jou doen.
Ik ken iedereen helemaal niet.
Thanks! Heb hier al een veel beter gevoel bijquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee maar succes op je gesprek alvast
Nee nooit. Pics ter illustratie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Trollscience het volgende:
zie je wel eens iemand lopen waarbij je denkt "ik wil je 3213973169 keer neuken en ben & jerry's van je tepels aflikken"
Niet echt, maar wel een leuke gedachte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Trollscience het volgende:
zie je wel eens iemand lopen waarbij je denkt "ik wil je 3213973169 keer neuken en ben & jerry's van je tepels aflikken"
Ja, moet wel met vaporized smoke en niet over je longen doen anders is de rook niet meer dik genoeg (gefilterd).quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wtf is dat echt?Dat wil ik kunnen
!
1x per jaar ofzoquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Trollscience het volgende:
Weggeboekt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
weggeboekt van de uni. zag het ff niet zitten om nóg 2 uur te moeten en daarna meteen werken
Weggegaan en geboekt.quote:
quote:
Jonge hij boekte hem aka ging weg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wat de neuk is weggeboekt voor woord
Geenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:14 schreef Unscrewed het volgende:
Woorden die andere mensen snappen zonder dat je ze hoeft uit te leggen, zijn legitieme woorden imo.
niet wetenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij kan beter uitkering trekkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jonge hij boekte hem aka ging weg.
Je boekt hem weg of je hebt hem weggeboekt. Simpel toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is zeker west-nederlandse taal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je boekt hem weg of je hebt hem weggeboekt. Simpel toch?
Het is heel normaal dat wij dit soort dingen niet snappen. Wij als duitsers hebben weer andere woorden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is straattaal, en boeken kennen ze overal wel volgens mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is zeker west-nederlandse taal.
Plzquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet weten
geen stukje geboekt hebben op je (opgevoerde) scooter
noord afrikaans.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is zeker west-nederlandse taal.
Jij was toch ook de man met dat gekke pindasaus gerecht?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef badtripbob het volgende:
ik had iets geniaals bedacht. je kent toch die pizza met 4 soorten kaas?
ik had een kapsalon met shoarma met die 4 kazen besteld
fucking lekker
Custom shit bedenken als je eten ergens laat maken voor je
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:22 schreef bobbiey het volgende:
Ben er nog niet uit of ik je een culinair genie vind of een ranzige goorlap.
Ik doe graag aparte recepten bedenken of proberen. Iets wat ik nog nooit op heb. EN als het smaakt dan weet ik dat. Bijna altijd vind iedereen hier in huis mijn avondeten goed bereid.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:22 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Jij was toch ook de man met dat gekke pindasaus gerecht?
Ben er nog niet uit of ik je een culinair genie vind of een ranzige goorlap.
Dat telt ook wel een beetje voor jou.quote:
Ik vind ook altijd alles overheerlijk goed gemaakt als ik bij vrienden blijf eten, verandert er niks aan dat ze voor geen ene ruk kunnen koken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik doe graag aparte recepten bedenken of proberen. Iets wat ik nog nooit op heb. EN als het smaakt dan weet ik dat. Bijna altijd vind iedereen hier in huis mijn avondeten goed bereid.
Ze scheppen ook meerdere keren op. En mensen geven hier echt wel kritiek. Ik ben meestal de enige die kritiek heeft op mijn eigen gerechten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:27 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ik vind ook altijd alles overheerlijk goed gemaakt als ik bij vrienden blijf eten, verandert er niks aan dat ze voor geen ene ruk kunnen koken.
Maargoed ik geloof je
Ik ben daar altijd wel eerlijk in eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:27 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ik vind ook altijd alles overheerlijk goed gemaakt als ik bij vrienden blijf eten, verandert er niks aan dat ze voor geen ene ruk kunnen koken.
Maargoed ik geloof je
Ik ook, geef gewoon eerlijk opbouwende kritiek. Daar hebben ze tenminste wat aan. Plus anders krijg je het de volgende keer weer voorgeschoteld omdat je "het zo lekker vond" de vorige keer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd wel eerlijk in eigenlijk.
Haha ok dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ze scheppen ook meerdere keren op. En mensen geven hier echt wel kritiek. Ik ben meestal de enige die kritiek heeft op mijn eigen gerechten.En dan hebben zij zoiets van waar praat je over?
ik zou het toch niet kunnen laten om een "wanneer ga je dat dan voor me maken?" oid te zetten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:33 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Haha ok dan.
Was is griet die voor me ging koken, letterlijk paar gehaktballen die aangebrand waren en wat puree. Was ze me aan het vertellen wat haar 'geheim' was om ze zo heerlijk te maken (![]()
![]()
). Had veel moeite om de gordon ramsay in mij te bedwingen op dat moment.
Lijkt me iets cultureels dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd wel eerlijk in eigenlijk.
Ach ze had zo haar best gedaan. Ook helemaal in paniek dat ze nog niet klaar was toen ik voor de deur stond. Had eerst iets van 'oh dit is het?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou het toch niet kunnen laten om een "wanneer ga je dat dan voor me maken?" oid te zetten.
Haha je liegt want aardappels hebben helemaal geen handen en kunnen dus niet typen!!!11!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:37 schreef Unscrewed het volgende:
Hoi ik ben een aardappel die aardappels eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:39 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ach ze had zo haar best gedaan. Ook helemaal in paniek dat ze nog niet klaar was toen ik voor de deur stond. Had eerst iets van 'oh dit is het?' maar dan ging ze nog serieus vertellen wat haar speciaal recept was voor dingen die minder lekker zijn dan een boterham met hesp.
Op zich was het het allemaal waard want is toch een situatie die je anders enkel op tv ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |