Kruisjes in de bulten zetten met je nagels zorgt voor een langere verlichting dan krabbelen. Bij mij werkt dat echt goedquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
FUCKING 14 MUGGENBULTEN DAT IS ECHT TANTOEVEEL G EN HET JEUKT ALS DE MOEDERNEUKER GOFTEDOMME![]()
Shit happens. Mono kan het ook niet helpen dat ie een soort van leven heeft gekregen. Dat is het risico van rondlopen op deze aardkloot en succesvol willen zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah, beetje overleden hier.![]()
Ik zou mono als schuldige aan willen wijzen.
hou je bekquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:24 schreef FL_Freak het volgende:
Mur ga eens werken in plaats van fokken.
Asociaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Shit happens. Mono kan het ook niet helpen dat ie een soort van leven heeft gekregen. Dat is het risico van rondlopen op deze aardkloot en succesvol willen zijn.
Als dat betekend dat wij hem in zijn treinfestisj moeten bevredigen dan hoeft het van mij niet zo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
hou je bek
[..]
Asociaal.Ik vind dat hij zijn leven moet opofferen voor ons.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:27 schreef Sardu het volgende:
We kunnen moira als soort van brood en spelen in een grote arena duwen en alle fokkers erop loslaten.
Kies dan een knappe fokster.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als dat betekend dat wij hem in zijn treinfestisj moeten bevredigen dan hoeft het van mij niet zo.![]()
We kunnen moira als soort van brood en spelen in een grote arena duwen en alle fokkers erop loslaten.
Wat, één van die opgefokte 16-jarigen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kies dan een knappe fokster.
grpaje moira![]()
Poison already did it.quote:
quote:At the drive-in
In the old man's Ford
Behind the bushes
Until I'm screamin' for more
Down the basement
Lock the cellar door
And baby
Talk dirty to me
Snowieeeeequote:
About fucking timequote:Op dinsdag 3 september 2013 13:22 schreef FL_Freak het volgende:
Hey unf je drank ding is laatst echt weggegooid
Whutwhutwhut waar heb je het overquote:
gas en energie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whutwhutwhut waar heb je het over
ZOveel gasten wtfquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Er zijn 977 leden en 1700 gasten online.
Wejo, was me nooit opgevallen
En dat terwijl het best opvallend is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Er zijn 977 leden en 1700 gasten online.
Wejo, was me nooit opgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |