Diesel haze nog nooit gehad.quote:Op maandag 2 september 2013 16:26 schreef badtripbob het volgende:
Net 10tje amnesia en 10tje Diesel haze gehaald. Nu een mix ervan gedraaid en ff buiten oproken
Jij weet.quote:
quote:
Ik heb liever een poesje.quote:
Echt he. Krijgt hij eens de kansquote:Op maandag 2 september 2013 16:49 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Wat zijn we weer kieskeurig vandaag...
OIquote:Op maandag 2 september 2013 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt he. Krijgt hij eens de kans
Men is niet meer gelukkig met wat men heeft de dag van vandaag, dat is het.quote:Op maandag 2 september 2013 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Diesel is wel lekkerquote:Op maandag 2 september 2013 16:26 schreef badtripbob het volgende:
Net 10tje amnesia en 10tje Diesel haze gehaald. Nu een mix ervan gedraaid en ff buiten oproken
Jouw haarquote:
Mur's kont is iets te wijd, al.quote:Op maandag 2 september 2013 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Precies Zoquote:Op maandag 2 september 2013 17:03 schreef bobbiey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het meer voor de lekker gek look.![]()
![]()
Jouw onzekerheden over je eigen grootte nu niet gaan projecteren op Mur zijn bruin sterretje he...quote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mur's kont is iets te wijd, al.
Ik ben inderdaad best onzeker over mijn groottequote:Op maandag 2 september 2013 17:10 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Jouw onzekerheden over je eigen grootte nu niet gaan projecteren op Mur zijn bruin sterretje he...
Jammer van die omtrek he, zit je in zen maag te roeren voelt ie nog nietsquote:Op maandag 2 september 2013 17:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad best onzeker over mijn grootte
33cm is wel heel groot denk ik...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |