Wilde kale hardcore-griet posten om grappig te zijn en googlede 'rave chick'.quote:
Nu ben ik benieuwd.quote:Op maandag 2 september 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
Haha op de 1e pagina staat een fokster volgens mij.
Mjah ik weet niet. leuk om naar te kijken, maar niet echt iets wat ik dan ook snel mee naar huis zou willen nemen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:51 schreef bobbiey het volgende:
Meh, niet echt men type.
Aandacht natuurlijk. Zie dat meeste niet zo'n grote tieten hebben dus moet je wat gewaagder uit de hoek komen.
Terechte klachtquote:Op maandag 2 september 2013 14:46 schreef Viro het volgende:
Vakantie had langer mogen zijn van mij. Overal kinderen
Heb je het nu over de chick die je me stuurde of over de dames die gaan feesten met een efficient gebruik van kleding?quote:Op maandag 2 september 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah ik weet niet. leuk om naar te kijken, maar niet echt iets wat ik dan ook snel mee naar huis zou willen nemen.
quote:Op maandag 2 september 2013 14:57 schreef bobbiey het volgende:
over de dames die gaan feesten met een efficient gebruik van kleding?
quote:
Zegt ook veel over jou danquote:Op maandag 2 september 2013 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik ging vroeger wel naar van die industrial feestjes
Ook veel vrouwen zo gekleed, maar ook veel mannen.
Zag ik een ex van een ex van me. (de jongen waar ze het na mij mee had) in een lakleren rok en een lakleren navelshirtje.![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 15:02 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Bij mij is er meer gestorven dan ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |