Thanks! Heb hier al een veel beter gevoel bijquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee maar succes op je gesprek alvast
quote:
Nee nooit. Pics ter illustratie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Trollscience het volgende:
zie je wel eens iemand lopen waarbij je denkt "ik wil je 3213973169 keer neuken en ben & jerry's van je tepels aflikken"
Niet echt, maar wel een leuke gedachte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Trollscience het volgende:
zie je wel eens iemand lopen waarbij je denkt "ik wil je 3213973169 keer neuken en ben & jerry's van je tepels aflikken"
Wtf is dat echt?quote:
Ja, moet wel met vaporized smoke en niet over je longen doen anders is de rook niet meer dik genoeg (gefilterd).quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wtf is dat echt?Dat wil ik kunnen
!
1x per jaar ofzoquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Trollscience het volgende:
ik kan diequote:
Weggeboekt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
weggeboekt van de uni. zag het ff niet zitten om nóg 2 uur te moeten en daarna meteen werken
Weggegaan en geboekt.quote:
quote:
quote:
quote:
Jonge hij boekte hem aka ging weg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wat de neuk is weggeboekt voor woord
Geenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:14 schreef Unscrewed het volgende:
Woorden die andere mensen snappen zonder dat je ze hoeft uit te leggen, zijn legitieme woorden imo.
niet wetenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop