Moest lachen om een mental image.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Mweh school in Hardenberg wilt mijn vorige school bellen om te vragen van hoe of wat (doen ze bij iedereen). Begon spontaan te huilen![]()
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moest lachen om een mental image.
Ik ga de vorige school bellen
[ afbeelding ]
ja niksquote:
Ja, dan godverdomme niet hoor. Stoeptegel.quote:
quote:
Ik wil niet dat je zo scheldt met stoeptegel. Mensen zijn daar aan gestorven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, dan godverdomme niet hoor. Stoeptegel.
Het is grijs en slecht voor je tanden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je zo scheldt met stoeptegel. Mensen zijn daar aan gestorven.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is grijs en slecht voor je tanden.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe niet zo slecht gehumeurdquote:
sorry unfquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe niet zo slecht gehumeurd
Ik zou d'r doen.quote:
Jij zou iedereen doenquote:
Hoi ik ben ama, blow de hele dag en heb roze haar gr grquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Die school is nu al leuker dan mn vorige school. Ze had mijn vorige school nog niet gebeld maar ze wouden wel heel graag mijn verhaal horen. 12 September heb ik gesprekBen benieuwd
Zo waar.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoi ik ben ama, blow de hele dag en heb roze haar gr gr
Niet. Ik zou jou doen.quote:
Ik zou jou niet doen.quote:
Gelukkigquote:
Nee maar succes op je gesprek alvastquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet. Ik zou jou doen.
Ik ken iedereen helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop