Thanks! Heb hier al een veel beter gevoel bijquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee maar succes op je gesprek alvast
Nee nooit. Pics ter illustratie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Trollscience het volgende:
zie je wel eens iemand lopen waarbij je denkt "ik wil je 3213973169 keer neuken en ben & jerry's van je tepels aflikken"
Niet echt, maar wel een leuke gedachte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Trollscience het volgende:
zie je wel eens iemand lopen waarbij je denkt "ik wil je 3213973169 keer neuken en ben & jerry's van je tepels aflikken"
Ja, moet wel met vaporized smoke en niet over je longen doen anders is de rook niet meer dik genoeg (gefilterd).quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wtf is dat echt?Dat wil ik kunnen
!
1x per jaar ofzoquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Trollscience het volgende:
Weggeboekt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
weggeboekt van de uni. zag het ff niet zitten om nóg 2 uur te moeten en daarna meteen werken
Weggegaan en geboekt.quote:
quote:
Jonge hij boekte hem aka ging weg.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wat de neuk is weggeboekt voor woord
Geenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:14 schreef Unscrewed het volgende:
Woorden die andere mensen snappen zonder dat je ze hoeft uit te leggen, zijn legitieme woorden imo.
niet wetenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij kan beter uitkering trekkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jonge hij boekte hem aka ging weg.
Je boekt hem weg of je hebt hem weggeboekt. Simpel toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is zeker west-nederlandse taal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je boekt hem weg of je hebt hem weggeboekt. Simpel toch?
Het is heel normaal dat wij dit soort dingen niet snappen. Wij als duitsers hebben weer andere woorden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is straattaal, en boeken kennen ze overal wel volgens mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is zeker west-nederlandse taal.
Plzquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet weten
geen stukje geboekt hebben op je (opgevoerde) scooter
noord afrikaans.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is zeker west-nederlandse taal.
Jij was toch ook de man met dat gekke pindasaus gerecht?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:08 schreef badtripbob het volgende:
ik had iets geniaals bedacht. je kent toch die pizza met 4 soorten kaas?
ik had een kapsalon met shoarma met die 4 kazen besteld
fucking lekker
Custom shit bedenken als je eten ergens laat maken voor je
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:22 schreef bobbiey het volgende:
Ben er nog niet uit of ik je een culinair genie vind of een ranzige goorlap.
Ik doe graag aparte recepten bedenken of proberen. Iets wat ik nog nooit op heb. EN als het smaakt dan weet ik dat. Bijna altijd vind iedereen hier in huis mijn avondeten goed bereid.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:22 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Jij was toch ook de man met dat gekke pindasaus gerecht?
Ben er nog niet uit of ik je een culinair genie vind of een ranzige goorlap.
Dat telt ook wel een beetje voor jou.quote:
Ik vind ook altijd alles overheerlijk goed gemaakt als ik bij vrienden blijf eten, verandert er niks aan dat ze voor geen ene ruk kunnen koken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik doe graag aparte recepten bedenken of proberen. Iets wat ik nog nooit op heb. EN als het smaakt dan weet ik dat. Bijna altijd vind iedereen hier in huis mijn avondeten goed bereid.
Ze scheppen ook meerdere keren op. En mensen geven hier echt wel kritiek. Ik ben meestal de enige die kritiek heeft op mijn eigen gerechten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:27 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ik vind ook altijd alles overheerlijk goed gemaakt als ik bij vrienden blijf eten, verandert er niks aan dat ze voor geen ene ruk kunnen koken.
Maargoed ik geloof je
Ik ben daar altijd wel eerlijk in eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:27 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ik vind ook altijd alles overheerlijk goed gemaakt als ik bij vrienden blijf eten, verandert er niks aan dat ze voor geen ene ruk kunnen koken.
Maargoed ik geloof je
Ik ook, geef gewoon eerlijk opbouwende kritiek. Daar hebben ze tenminste wat aan. Plus anders krijg je het de volgende keer weer voorgeschoteld omdat je "het zo lekker vond" de vorige keer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd wel eerlijk in eigenlijk.
Haha ok dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ze scheppen ook meerdere keren op. En mensen geven hier echt wel kritiek. Ik ben meestal de enige die kritiek heeft op mijn eigen gerechten.En dan hebben zij zoiets van waar praat je over?
ik zou het toch niet kunnen laten om een "wanneer ga je dat dan voor me maken?" oid te zetten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:33 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Haha ok dan.
Was is griet die voor me ging koken, letterlijk paar gehaktballen die aangebrand waren en wat puree. Was ze me aan het vertellen wat haar 'geheim' was om ze zo heerlijk te maken (![]()
![]()
). Had veel moeite om de gordon ramsay in mij te bedwingen op dat moment.
Lijkt me iets cultureels dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd wel eerlijk in eigenlijk.
Ach ze had zo haar best gedaan. Ook helemaal in paniek dat ze nog niet klaar was toen ik voor de deur stond. Had eerst iets van 'oh dit is het?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zou het toch niet kunnen laten om een "wanneer ga je dat dan voor me maken?" oid te zetten.
Haha je liegt want aardappels hebben helemaal geen handen en kunnen dus niet typen!!!11!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:37 schreef Unscrewed het volgende:
Hoi ik ben een aardappel die aardappels eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |