je kunt altijd nog fokken tijdens het schijtenquote:Op maandag 2 september 2013 18:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd meer om te FOK!ken. Skoro shit, intro, shit alles.
Nja alleen vanavond nog even, maar daarna moet ik jullie vaarwel zeggen,
en zal ik mijn account opheffen.
Opzich wel ja.quote:Op maandag 2 september 2013 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt altijd nog fokken tijdens het schijten
dat denk ik ook wel eensquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 18:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel eens
tot die kutchinezen uit mijn klas hun cijfers laten zien
einde bericht
quote:
En ze moeten vragen: Wil je menu?quote:Op maandag 2 september 2013 18:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
bami moeten ze maken
en mijn telefoon
dit is wel heel rasistisch , doe eens normaal manquote:Op maandag 2 september 2013 18:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En ze moeten vragen: Wil je menu?
En dan terug antwoorden: Nee, na het eten.
Nee, dat is dan een compliment. Want je vind haar dan lekker. En dan moet je wel goed boeren na het neuken. Dat betekent daar dat het lekker was.quote:Op maandag 2 september 2013 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is wel heel rasistisch , doe eens normaal man
quote:Op maandag 2 september 2013 18:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En ze moeten vragen: Wil je menu?
En dan terug antwoorden: Nee, na het eten.
Deze man weetquote:Op maandag 2 september 2013 18:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee, dat is dan een compliment. Want je vind haar dan lekker. En dan moet je wel goed boeren na het neuken. Dat betekent daar dat het lekker was..
420 hazequote:Op maandag 2 september 2013 19:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
bijna topic 420![]()
![]()
Goeienavond trouwens
rotlevenquote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef Trollscience het volgende:
moet voor midden april 16 boekverslagen gaan inleveren
16 boeken heb je zo op man. Gewoon verhalen in tipblokjes printen en dan telkens een tipje lezen en dan die in een joint gebruiken. Dan ga je snel hoorquote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef Trollscience het volgende:
moet voor midden april 16 boekverslagen gaan inleveren
pap, ik heb wat wiet nodig voor mijn boekverslagquote:Op maandag 2 september 2013 21:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
16 boeken heb je zo op man. Gewoon verhalen in tipblokjes printen en dan telkens een tipje lezen en dan die in een joint gebruiken. Dan ga je snel hoor
quote:Soms vraag ik mij af hoe het is om nuchter te zijn.
Soms ben ik dan nuchter voor een uurtje en denk ik wtf is deze shit?
Hehe.quote:
Neh, dat nietquote:
Ik deed zo vaak stoned huiswerk, ging nog gewoon goedquote:Op maandag 2 september 2013 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, dat niet. Net wel zeer licht stoned huiswerk gemaakt. Niet goed. Nooit meer.
Hahahaquote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Check mij een enorme aansteker hebbenGekregen van vriendin
quote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
handigquote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
OF juist wel omdat hij zo groot is, dan moet je hem vaak uit je zak halen en ergens neerleggen omdat je ergens anders bij moet. En waus/stoned loop je dan zo weg op een feest of buiten ergens.quote:
Een constant muterend virus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:20 schreef Ugjerke het volgende:
Waarom is er nog geen vaccin tegen verkoudheid?
Oehhquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:20 schreef Ugjerke het volgende:
Waarom is er nog geen vaccin tegen verkoudheid?
haha hommotjequote:
Tss, de relatie tussen mij en Ono snap jij gewoon niet.quote:
jawel gewoon gayquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tss, de relatie tussen mij en Ono snap jij gewoon niet.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel gewoon gay
[ afbeelding ]
de enige echte ono![]()
Dank je.quote:
Hahaha wtfquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende:
'Te koop: Chinese rijsttafel voor 2 personen'
Of dit:quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:57 schreef OllieWilliams het volgende:
schitterend ook die opmerking over die atjar tjampoer
Jaquote:
Dan heeft die van mij een eating disorder want ik had maar liefst 3 bulten van 1 mugquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:21 schreef Moira. het volgende:
En ik las nog wel in de Quest dat muggen na één beet al 'vol' zitten
Ik had er sporadisch wel last van een paar, 2 of 3 ofzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan heeft die van mij een eating disorder want ik had maar liefst 3 bulten van 1 mugtevens de eerste muggenbulten pas dit jaar
Van 1?!quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had er sporadisch wel last van een paar, 2 of 3 ofzo.
Maar nu dus gewoon 14 bulten in één nacht van één fucking kutmug
Echt zó irritant!
Jaquote:
Dientjequote:Op dinsdag 3 september 2013 08:33 schreef Dientje12 het volgende:
ff krabben dan ist zo over
[ afbeelding ]
Kruisjes in de bulten zetten met je nagels zorgt voor een langere verlichting dan krabbelen. Bij mij werkt dat echt goedquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
FUCKING 14 MUGGENBULTEN DAT IS ECHT TANTOEVEEL G EN HET JEUKT ALS DE MOEDERNEUKER GOFTEDOMME![]()
Shit happens. Mono kan het ook niet helpen dat ie een soort van leven heeft gekregen. Dat is het risico van rondlopen op deze aardkloot en succesvol willen zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah, beetje overleden hier.![]()
Ik zou mono als schuldige aan willen wijzen.
hou je bekquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:24 schreef FL_Freak het volgende:
Mur ga eens werken in plaats van fokken.
Asociaal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Shit happens. Mono kan het ook niet helpen dat ie een soort van leven heeft gekregen. Dat is het risico van rondlopen op deze aardkloot en succesvol willen zijn.
Als dat betekend dat wij hem in zijn treinfestisj moeten bevredigen dan hoeft het van mij niet zo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
hou je bek
[..]
Asociaal.Ik vind dat hij zijn leven moet opofferen voor ons.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:27 schreef Sardu het volgende:
We kunnen moira als soort van brood en spelen in een grote arena duwen en alle fokkers erop loslaten.
Kies dan een knappe fokster.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als dat betekend dat wij hem in zijn treinfestisj moeten bevredigen dan hoeft het van mij niet zo.![]()
We kunnen moira als soort van brood en spelen in een grote arena duwen en alle fokkers erop loslaten.
Wat, één van die opgefokte 16-jarigen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kies dan een knappe fokster.
grpaje moira![]()
Poison already did it.quote:
quote:At the drive-in
In the old man's Ford
Behind the bushes
Until I'm screamin' for more
Down the basement
Lock the cellar door
And baby
Talk dirty to me
Snowieeeeequote:
About fucking timequote:Op dinsdag 3 september 2013 13:22 schreef FL_Freak het volgende:
Hey unf je drank ding is laatst echt weggegooid
Whutwhutwhut waar heb je het overquote:
gas en energie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whutwhutwhut waar heb je het over
ZOveel gasten wtfquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Er zijn 977 leden en 1700 gasten online.
Wejo, was me nooit opgevallen
En dat terwijl het best opvallend is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:24 schreef Snowbells het volgende:
Er zijn 977 leden en 1700 gasten online.
Wejo, was me nooit opgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |