KAKquote:
nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
KAK___ sorry
Heb je al wat gevonden?
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee.
snap het allemaal niet helemaal, maar eerst even opzoeken wat er nu in het huis zit, dat moet ik sowieso weten.
probeer het maarquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:36 schreef Snowbells het volgende:
Hoelang kun je f5en voor je zo'n tijdelijke ban krijgt![]()
Toch best veel volgens mijquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:36 schreef Snowbells het volgende:
Hoelang kun je f5en voor je zo'n tijdelijke ban krijgt![]()
Moest lachen om een mental image.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Mweh school in Hardenberg wilt mijn vorige school bellen om te vragen van hoe of wat (doen ze bij iedereen). Begon spontaan te huilen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Geeft nietquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moest lachen om een mental image.
Ik ga de vorige school bellen
[ afbeelding ]
Ja, dan godverdomme niet hoor. Stoeptegel.quote:
Ik wil niet dat je zo scheldt met stoeptegel. Mensen zijn daar aan gestorven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, dan godverdomme niet hoor. Stoeptegel.
Het is grijs en slecht voor je tanden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je zo scheldt met stoeptegel. Mensen zijn daar aan gestorven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is grijs en slecht voor je tanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry unfquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe niet zo slecht gehumeurd
Ik zou d'r doen.quote:
Hoi ik ben ama, blow de hele dag en heb roze haar gr grquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Die school is nu al leuker dan mn vorige school. Ze had mijn vorige school nog niet gebeld maar ze wouden wel heel graag mijn verhaal horen. 12 September heb ik gesprekBen benieuwd
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoi ik ben ama, blow de hele dag en heb roze haar gr gr
Niet. Ik zou jou doen.quote:
Ik zou jou niet doen.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet. Ik zou jou doen.
Ik ken iedereen helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |