Fuckjou. jij bent zelf een antilliaanse voorligsteun.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Lolbroek aan?
Voorligsteun nato-matras
ik denk dat carbon dit niet goed vindt hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:25 schreef fathank het volgende:
Kk mobiel OP wijzigen is kut
Morgenochtend update als k een laptop heb
Dehydratie, zodra jij weer een normale hoeveelheid water tot je neemt ga je het wel zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik word er alleen maar droger van lijkt wel.
wat is dit?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:24 schreef McNulty het volgende:
Etha waar ben je? Mjin bedje is zo leeg zonder jou.
Ja pas op straks wordt je nog voor kloon uitgemaakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik denk dat carbon dit niet goed vindt hoor.
Jazeker wel, mits er een aangename gymchick komt, natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik denk dat carbon dit niet goed vindt hoor.
Mooi stukje, right in the feels..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:06 schreef Levolution het volgende:
Zo heerlijk en verdrietig tegelijk, wakker worden met het raam open en die heerlijke dauwgeur opsnuiven elke keer als er een wind naar binnen komt. Geeft me een nostalgisch gevoel door de associatie met oude, vroege avonturen. Vaarwel jeugd.
Lol ben je homo ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:06 schreef Levolution het volgende:
Zo heerlijk en verdrietig tegelijk, wakker worden met het raam open en die heerlijke dauwgeur opsnuiven elke keer als er een wind naar binnen komt. Geeft me een nostalgisch gevoel door de associatie met oude, vroege avonturen. Vaarwel jeugd.
Tevreden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jazeker wel, mits er een aangename gymchick komt, natuurlijk.
brb ff fappequote:
Als je deze kanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef Susteren het volgende:
Wanneer mag ik nu lid worden van de onz gym
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:10 schreef GroningseGast het volgende:
voor het eerst sinds heel lang weer is een deadlift pr
Bro that's nasty as fuck.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ik homo was, zou ik de pitcher en jij de catcher zijn.
Wanneer je eerste haartjes op je kloten doorkomen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef Susteren het volgende:
quote:
je hebt al een naamTT gehad dus je bent allang lid joh gekkie. Wat zijn je stats?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:38 schreef Susteren het volgende:
Ik sta niet tussen de membersquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
je hebt al een naamTT gehad dus je bent allang lid joh gekkie. Wat zijn je stats?
Ooh op die manierquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik sta niet tussen de members
Niet hoog hoor, we hebben geen bp rek en geen squatrek, dus moet alles zonder rek doen
Maar als ik met vrienden naar basicfit ga af en toe kan ik wel m'n max doen, bp is 45 8 reps, squat is 50 8 reps, dl is 60 5 reps.
Lift dan gewoon niet, dit lift een beginnende chick ook al.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Niet hoog hoor, we hebben geen bp rek en geen squatrek, dus moet alles zonder rek doen
Maar als ik met vrienden naar basicfit ga af en toe kan ik wel m'n max doen, bp is 45 8 reps, squat is 50 8 reps, dl is 60 5 reps.
16, 1.79, 74 kilo, 12% vet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ooh op die maniernee dat weet ik ook niet
En leeftijd/lengte/gewicht??
Geen bp rek is wel ultra povertydat heb ik echt nog nooit gehoord/gezien in een gym
Nja voor 16 jaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lift dan gewoon niet, dit lift een beginnende chick ook al.
Ik begon op mijn 16e met een 50kg bench en zat daar al gauw flink overheen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nja voor 16 jaar.
Damn ik wou dat ik op mn 16e al het licht had gezien, zou ik nu echt shredded zijn denk ik
zonder natuurlijk niemand telt die stang tog mee??quote:
doe ik wel hoor lol en doe t gewicht ook altyd *9.81 want dat s de zwaartekrachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
zonder natuurlijk niemand telt die stang tog mee??
bij squat tel ik het gewicht van me bovenlichaam tog ook niet mee?
Jaaaa maar dat ben jij...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik begon op mijn 16e met een 50kg bench en zat daar al gauw flink overheen.![]()
SQ en DL kwam een jaar of 1-2 later pas.
ohja lol das wel slimquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
doe ik wel hoor lol en doe t gewicht ook altyd *9.81 want dat s de zwaartekracht
Zonderquote:
Niet meer naar basicfit gaan; ga naar Haefland.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee, was destijds een slap excuus wegens geen motivatiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:12 schreef Beach het volgende:
Susteren jij wilde toch juist niet te gespierd worden?
mag ik meedoen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:41 schreef Beach het volgende:
Morgen september no fap wie doet er mee voor de harde test gainz
Oke nice, zal er alleen geen testgainz van maken maar daar doe ik het niet voor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Natuurlijk. Seks met je partner mag gewoon.
Als ik, JB, ladyfap dan pak ik mijn clit tussen duim en wijsvinger en dan begin ik als een malle te sjorren hhihii.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke nice, zal er alleen geen testgainz van maken maar daar doe ik het niet voor.
Browsen op seksueel getinte blogs enzo mag dan zeker ook niet meer? Zonder te ladyfappen dan he
Nee geen 50 tinten grijs meer geen geile plaatjes niet meer kijken in KPD naar het maatje meer topic. Mag allemaal niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oke nice, zal er alleen geen testgainz van maken maar daar doe ik het niet voor.
Browsen op seksueel getinte blogs enzo mag dan zeker ook niet meer? Zonder te ladyfappen dan he
Ja dat gaat zeker een succes worden in dit topic! Als 1 van de dames een post maakt schiet de mannenpap al de broekjes in bij de meesten! Viel gluck mein freundenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:41 schreef Beach het volgende:
Morgen september no fap wie doet er mee voor de harde test gainz
Niet iedereen hier is onder de 17 vol met raging hormomenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dat gaat zeker een succes worden in dit topic! Als 1 van de dames een post maakt schiet de mannenpap al de broekjes in bij de meesten! Viel gluck mein freunden
You could have fooled me!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is onder de 17 vol met raging hormomen
net een maand 16 hier toen ik begon! Uiteraard eerst aankloten nu bijna 20. 1,69, 75 23,5 %quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jaaaa maar dat ben jij...
Ik had vanaf de 4e tot 6e zo'n iraanse gast in de klas op de middelbare school die eigenlijk heel breed was. At ook altijd kwark in de klas en had het steeds over 'droog worden'. Wat een baas was dat bij nader inzien. 1m65 en no legs at all
Zijn er nog meer hier die zo jong zijn begonnen??
would plow maar hij komt me bekend voor!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:16 schreef Montelly het volgende:
Dames sop ze..
[ afbeelding ]
Jaco de Bruyn
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=139080933&page=1quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
would plow maar hij komt me bekend voor!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:26 schreef Montelly het volgende:
Gymchick in OP (Andreia Brazier) is trouwens WBFF 2013 kampioen geworden.
https://www.facebook.com/AndreiaBrazierPhysiqueModel?fref=ts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
23,5% nu?!!? Goed bezig chickjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
net een maand 16 hier toen ik begon! Uiteraard eerst aankloten nu bijna 20. 1,69, 75 23,5 %
lawdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is onder de 17 vol met raging hormomen
Speciaal voor JB voor de laatste ladyfap.
Ook niet verkeerd, helemaal niet verkeerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:16 schreef Montelly het volgende:
Dames sop ze..
[ afbeelding ]
Jaco de Bruyn
Echt een dikke streef. En helemaal natty die manquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:16 schreef Montelly het volgende:
Dames sop ze..
[ afbeelding ]
Jaco de Bruyn
voor mij is dit streef, so close..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Echt een dikke streef. En helemaal natty die man
Oh wacht....
Klopt: Jaco de Bruyn was Jackie Brown voor de geslachtsoperaties.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
would plow maar hij komt me bekend voor!
Dat is die Noor. Hij claimt ook natty te zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
voor mij is dit streef, so close..
[ afbeelding ]
gehehequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Klopt: Jaco de Bruyn was Jackie Brown voor de geslachtsoperaties.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Klopt: Jaco de Bruyn was Jackie Brown voor de geslachtsoperaties.
Ik blijf de vrouwelijke benjamin hier.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tsss bijna 20, straks word je door iedereen als volwassen vrouw aangezien.
Respectabele streefquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
voor mij is dit streef, so close..
[ afbeelding ]
i know rightquote:
je moet gwn geniete meid t moet wel leuk bleivequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
O: 500ml halfvolle melk + havermout
T: Twee snickers
L: Twee tosti's en een salade
T: Blikje cola, twee bolletjes citroenijs
D: Groot big mac menu en cheeseburger
T: Blikje red bull en 50gr pinda's
Dem feels. Wat een crapdag.
Rippetoe raadt dat af, liever op non-squat dagen tanktop knallen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil in tank top gaan trainen, ik kan dat nu wel hebben maar is dat wel handig met squatten ivm glij gevaar?
Fuck, ik squat 3x p/w.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Rippetoe raadt dat af, liever op non-squat dagen tanktop knallen.
ik heb liever een dubbele whopper en curly fries en een magnumquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:51 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb ook wel zin in een big mac, en snickers. En ijs.
Ok ik heb goed idee brah. Waarschijnlijk squat je in het begin dus trek dan shirt boven je tanktop aan. En dan na squatten als je begint te zweten trek je je shirt uit en komt je tanktop tevoorschijn.quote:
Maar waarom?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Rippetoe raadt dat af, liever op non-squat dagen tanktop knallen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ok ik heb goed idee brah. Waarschijnlijk squat je in het begin dus trek dan shirt boven je tanktop aan. En dan na squatten als je begint te zweten trek je je shirt uit en komt je tanktop tevoorschijn.
Deze man.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef Levolution het volgende:
bitches miren die shit ook als je stiekem een beetje je tanktop ook omhoog laat kruipen waardoor je ze kan teasen met je abs
Zoals Dima al zei, kan eraf glijden door zweet. Tenminste dat is wat Rippetoe zegt.quote:
Het grote Panzer Chocomel met Panda-dieet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:24 schreef Susteren het volgende:
Yo, ik ben ineens afgevallen wtf, ik ga nu echt dirty bulk doen denk ik. Wat zal ik kopen wat lekker is, makkelijke calorieen maar toch wel goed?
Volle melk...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:24 schreef Susteren het volgende:
Yo, ik ben ineens afgevallen wtf, ik ga nu echt dirty bulk doen denk ik. Wat zal ik kopen wat lekker is, makkelijke calorieen maar toch wel goed?
Drink ik al 3 liter per dag zowat...quote:
Nooit last van gehad met lowbar imo. Maar zou kunnen dat mensen er last van krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zoals Dima al zei, kan eraf glijden door zweet. Tenminste dat is wat Rippetoe zegt.
Halfvol toch ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:28 schreef Susteren het volgende:
[..]
Drink ik al 3 liter per dag zowat...
Nope, sinds een tijdje vol.quote:
4x dat die hier gepost is. (geen flame hoor)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
When will it be my turn..
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 1 september 2013 00:15 schreef Curlbrah het volgende:
Iemand kick-ass 2 gezien? die hoofdrol gast heeft ook wel natty gains gemaakt in 3 jaar.
nog steeds wel skinny maar compared met die vorige film dan hequote:
Blijft een Jood hequote:Op zondag 1 september 2013 00:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nog steeds wel skinny maar compared met die vorige film dan he
Zij zou mij zo hard hoofd mogen geven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:53 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Heb net mn avondeten op.. en dit is wel een heel lekker toetje
Who the fuck cares wat je aanhebt in de gym. Gewoon een el-cheapo polyester shirtje (bv. INQ) en gaan met die banaan. Naar de gym ga je om mooi te worden, niet om mooi te zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil in tank top gaan trainen, ik kan dat nu wel hebben maar is dat wel handig met squatten ivm glij gevaar?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ok ik heb goed idee brah. Waarschijnlijk squat je in het begin dus trek dan shirt boven je tanktop aan. En dan na squatten als je begint te zweten trek je je shirt uit en komt je tanktop tevoorschijn.
Who the fuck cares wat je aanhebt in de gym. Gewoon een el-cheapo polyester shirtje (bv. INQ) en gaan met die banaan. Naar de gym ga je om mooi te worden, niet om mooi te zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:15 schreef Levolution het volgende:
bitches miren die shit ook als je stiekem een beetje je tanktop ook omhoog laat kruipen waardoor je ze kan teasen met je abs
nee, too much ditquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Basic Fit. Gasten met petjes, hasten die hun haar doen voor het sporten etc.quote:Op zondag 1 september 2013 10:52 schreef CarbonC het volgende:
Trainen jullie soms bij Shine For Free?
Beste tip ooit trouwens van jou. Die tanktops zijn echt zo fijn.quote:Op zondag 1 september 2013 11:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee Basic Fit. Gasten met petjes, hasten die hun haar doen voor het sporten etc.
Ik draag gewoon grijze mocro trainingsbroek en tanktop van WE.
Precies... Ik kwam gister dus een gymchick tegen van een jaar of 30-40. Beetje oude kop ala stifler's mom maar dan mooier en fit, een echte cougar (en ik ben typische toyboy). Ze had yoga pants + strakke top aan met decolleté waarbij haar roze BH aan de bovenkant ook uitpuilde, ze had dikke tieten en goeie bil ook. Bij sommige oefeningen die ik deed stonden we toevallig naast elkaar: squats, DL, BP.quote:Op zondag 1 september 2013 11:01 schreef Levolution het volgende:
Maar CarbonC, hoe moet je anders pussy pullen in de gym?
Veel meer kwaliteitspussy dan in de dancing.
Dem triceps of peace.quote:Op zondag 1 september 2013 00:09 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
4x dat die hier gepost is. (geen flame hoor)
Vind d'r wel kek, mja zal wel niet natty zijn (want ze is nog maar 17 las ik)
quote:Op zondag 1 september 2013 11:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Precies... Ik kwam gister dus een gymchick tegen van een jaar of 30-40. Beetje oude kop ala stifler's mom maar dan mooier en fit, een echte cougar (en ik ben typische toyboy). Ze had yoga pants + strakke top aan met decolleté waarbij haar roze BH aan de bovenkant ook uitpuilde, ze had dikke tieten en goeie bil ook. Bij sommige oefeningen die ik deed stonden we toevallig naast elkaar: squats, DL, BP.
Toen ik eenmaal op het BP bankje zat te rusten liep ze me voorbij, ze keek vanuit haar ooghoeken naar mij en toen ik terug keek, keek ze weg en draaide ze haar hoofd lichtjes naar beneden...
.. had ik maar een tank top aan.
wat is er mis met een petjequote:Op zondag 1 september 2013 11:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee Basic Fit. Gasten met petjes, hasten die hun haar doen voor het sporten etc.
Ik draag gewoon grijze mocro trainingsbroek en tanktop van WE.
kk lelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 1 september 2013 14:33 schreef Montelly het volgende:
Hebben jullie nou al een gym meet gehad ofniet?
Het geeft niet, ik had alleen graag gehad dat je wat minder groot geschapen was.quote:Op zondag 1 september 2013 15:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja sorry, chick/dick ratio was niet helemaal ideaal.
Dat valt reuze mee hoor, jij hebt gewoon een strak poepertje.quote:Op zondag 1 september 2013 16:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het geeft niet, ik had alleen graag gehad dat je wat minder groot geschapen was.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef jeurse04 het volgende:
Jeff Seid mag naar de Olympia.
http://www.rxmuscle.com/b(...)hysique-results.html
quote:
Als je van house/trance etc. houdt is het zeker een aanrader ja. Vele grote namen in de dance-genre komen optreden.quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik las net dat in oktober Amsterdam Dance Event is.
Wie is hier naar toe gegaan wel eens, is dit leuk?
Die tweede, William Sullivan, blijft in bed op benendag volgens mij.quote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef jeurse04 het volgende:
met bezweet haar is lekker...quote:Op zondag 1 september 2013 13:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wat niet? Vooral die soort zachte nike petjes. Kan je beter met warrig haar lopen.
Ja, hij deed laatst mee aan de WBFF Worlds, maar hij werd slechts 3e... Arme Jacoquote:Op zondag 1 september 2013 18:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee vind m verder best prima eruit zien ja, vooral gezicht. Zou faceriden/10
Ja is wel nice, overal in de stad optredens van best grote namen. Tijd geleden een keer nachtje geweest omdat een vriend daar moest draaien.quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik las net dat in oktober Amsterdam Dance Event is.
Wie is hier naar toe gegaan wel eens, is dit leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
lkr hoowr sap heb je meerquote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
Op deze foto zou ik haar wel geven:
[ afbeelding ]
Srs en nohomo
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dat het make up op heeft en lang haar maar anders zou ik aan de hand van het gezicht zeggen dat het een dude is!quote:
kan over een jaar ook zo zijn, maar het leuke is dat de keuringen eind augustus begin september zouden zijn en ik nog geen mail heb ontvangen. Awesome_ heeft die mail al wel ontvangen.. Ik heb 2 x gebeld en lig bovenop de stapelquote:Op zondag 1 september 2013 20:51 schreef Djibril het volgende:
Tot wanneer kan je het te horen krijgen?
ze neemt jou, met haar big clitquote:Op zondag 1 september 2013 20:57 schreef Sapstengel het volgende:
Nou noem me dan maar gay want ik zou haar geven op die pic.
Alleen als het SS+GOMAD is.quote:Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Jongens ff snel vraagje?
Is SS ook aan te raden voor meisjes??
Snel antwoord graag, dankje!
ff srs heb een fatty gevonden misschien wel project voor lange termijnquote:Op zondag 1 september 2013 21:30 schreef Sapstengel het volgende:
Nee dan worden ze als een vuowelijke bodybuilder.
Vrouwen meoten geen krachttraining doen
Vrouwen horen in de keuken niet in de gymquote:Op zondag 1 september 2013 21:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff srs heb een fatty gevonden misschien wel project voor lange termijn
als ik nu friendly doe met solid gym advies...
Nee, wel een barbell tijdens OHP.quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Hebben jullie molen op je kop gehad ofzo.
niet die chubbies. Die koken niet cleanquote:Op zondag 1 september 2013 21:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Vrouwen horen in de keuken niet in de gym
KLB / Gasten die meisjes "een projectje" noemenquote:Op zondag 1 september 2013 21:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff srs heb een fatty gevonden misschien wel project voor lange termijn
als ik nu friendly doe met solid gym advies...
Dikkere stok gebruikenquote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
niet die chubbies. Die koken niet clean
nee dit is ander soort projectje als je me begrijpt.quote:Op zondag 1 september 2013 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
KLB / Gasten die meisjes "een projectje" noemen
Waarom al die moeite als je meteen voor een goede chick kan gaan?quote:Op zondag 1 september 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee dit is ander soort projectje als je me begrijpt.
Ze is nu fatty als je zo iemand helpt en ze blijkt slank opeeens swanprincess te zijn... voel je me?
neequote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom al die moeite als je meteen voor een goede chick kan gaan?
Of kan je die niet krijgen Dima?
en als ze nog steeds lelijk als de nacht is?quote:Op zondag 1 september 2013 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee dit is ander soort projectje als je me begrijpt.
Ze is nu fatty als je zo iemand helpt en ze blijkt slank opeeens swanprincess te zijn... voel je me?
Dan heeft ze een goed lichaam en er kan altijd nog een zak over dr kop.quote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
en als ze nog steeds lelijk als de nacht is?
Uh...sinds lange tijd weer gedronken gisteren, was beetje lost. Vandaag een bierproeverij( lees om 11 uur al bier drinkenquote:
Met mijn werk, teambuilding uitje.quote:Op zondag 1 september 2013 22:39 schreef ChesterPerry het volgende:
wie gaat er nou weer naar een bierproeverij
our resident fag-hagquote:
hele dag zeeziek. Alle gains weg.quote:
Naar de beachboywedstrijd, niet naar de echte.quote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef jeurse04 het volgende:
Dancing is iets uit mijn jeugd, jullie weten niet eens wat dat is.quote:Op zondag 1 september 2013 11:01 schreef Levolution het volgende:
Maar CarbonC, hoe moet je anders pussy pullen in de gym?
Veel meer kwaliteitspussy dan in de dancing.
Ooh toch wel!? Ik dacht dat ie gewoon met Phil en Kai het podium op mocht man!!quote:Op maandag 2 september 2013 08:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Naar de beachboywedstrijd, niet naar de echte.
niet dan??quote:Op maandag 2 september 2013 10:11 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ooh toch wel!? Ik dacht dat ie gewoon met Phil en Kai het podium op mocht man!!![]()
Haha ja past ie 4 keer in die man dat jochiequote:Op maandag 2 september 2013 10:11 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ooh toch wel!? Ik dacht dat ie gewoon met Phil en Kai het podium op mocht man!!![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 10:11 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 september 2013 11:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]man o man: je ziet toch op een kilometer afstand dat dat compleet kansloos zou zijn. Verder is lezen (van je bron) ook een kunst.
Ja ik ben echt te weinig online voor die kaap. Plus ik zit vrijwel altijd mobiel waardoor ik te traag ben. Kan ik iemand anders niet ff die code passen?quote:Op maandag 2 september 2013 12:23 schreef Levolution het volgende:
Awesome_, je hebt weer de lapo gemist.
Plus die broek waardoor je z'n bovenbenen niet zietquote:Op maandag 2 september 2013 12:18 schreef Champy het volgende:
Pfff die foto's![]()
Flink in de nutella gerold
Hebben ze allemaal daarquote:Op maandag 2 september 2013 13:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Plus die broek waardoor je z'n bovenbenen niet ziet
qftquote:Op maandag 2 september 2013 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso mensen met massive armen maar met 0 delts. Ziet er echt gaar uit. Juist door delts en traps lijk je breed, niet door syntholachtige biceps.
Heb ik ook altijd aanquote:Op maandag 2 september 2013 13:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Plus die broek waardoor je z'n bovenbenen niet ziet
En wat nou als je poseert in de Gym?quote:Op maandag 2 september 2013 13:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In de gym is nog 1 ding, maar tijdens het poseren: echt
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 2 september 2013 13:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En wat nou als je poseert in de Gym?
Verkeerde gym en/of buurt.quote:Op maandag 2 september 2013 14:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Geen idee, schijnt erbij te horen hier in de buurt
quote:Op maandag 2 september 2013 14:51 schreef no1uknow het volgende:
elke keer als ik de tt lees hoor ik in m'n hoofd 'CleanJerk off and jerkclean'
wtf brain
Zoek hulp nu het nog kan.quote:Op maandag 2 september 2013 14:51 schreef no1uknow het volgende:
elke keer als ik de tt lees hoor ik in m'n hoofd 'Clean off and jerk'
wtf brain
She can sit on my face and tell me that she loves me...quote:Op maandag 2 september 2013 19:00 schreef McNulty het volgende:
Pls rape me and steal my cum![]()
[ afbeelding ]
Ofnie Sappie?
Ja goede ass inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2013 19:00 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
Ofnie Sappie?
alsof jy je frikandel dr niet in wil stoppe :Squote:Op maandag 2 september 2013 19:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon lelijke smaattie. Punt.
kan je dan helemaal niet trainenquote:Op maandag 2 september 2013 00:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Weer ns forever geblesseerd. 4e jaar op rij
Ze vreet hem op, sowieso.quote:Op maandag 2 september 2013 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
alsof jy je frikandel dr niet in wil stoppe :S
#opgespotenreetquote:Op maandag 2 september 2013 19:05 schreef McNulty het volgende:
Baby got Back![]()
[ afbeelding ]
No photoshop
ik had er even wat anders gezegd, in de smith, das vloeken in de kerkquote:Op maandag 2 september 2013 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
Zij was net aan het squatten in de gym:
[ afbeelding ]
Wel in de smith
Ja ik vond het al wel goed dat ze iig aan het squatten was, mag wel wat meer massa op haar billen.quote:Op maandag 2 september 2013 20:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had er even wat anders gezegd, in de smith, das vloeken in de kerk
zijn dat jouw bois?quote:Op maandag 2 september 2013 20:00 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Gym takeover
En ik ben weer de smalste![]()
jep.quote:
Jailbaitquote:Op maandag 2 september 2013 20:00 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Gym takeover
Hoe weet je datquote:
Huh?quote:Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Jailbaitits finally mine turn
Ik zie Technogym dus ws BasicFit en niet die Jesse vd Velde soos waar je eerst zat.quote:Op maandag 2 september 2013 20:00 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Gym takeover
Nee niet BasicFit, dit is Reuvers. Ja ik struin de laatste tijd gewoon alle gyms in de regio af voor een "proefles"quote:Op maandag 2 september 2013 20:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zie Technogym dus ws BasicFit en niet die Jesse vd Velde soos waar je eerst zat.
JackieBrown, het is ik, JackieBrown. Stop met het hebben van deze onreine gedachten!quote:Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik zal je joinen in de cel zuster!quote:Op maandag 2 september 2013 20:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ghehe toen ik nog echt een kaulo newb was ging ik n's spotten toen mattie 90 kilo pushte, hoorde ik hem keihard AAARRRRHG roepen bij het duwen dus ik meteen die barbell aan een kant pakken, flikkerde hij bijnaquote:Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Wowww ik ga vandaag met een mattie trainen.
Ik deed 80 kg squat kwam bij laatste rep 1e set heel langzaam omhoog, gaat ie aan de linkerkant de barbell omhoog tillen...![]()
Ging maar net goed.
![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ghehe toen ik nog echt een kaulo newb was ging ik n's spotten toen mattie 90 kilo pushte, hoorde ik hem keihard AAARRRRHG roepen bij het duwen dus ik meteen die barbell aan een kant pakken, flikkerde hij bijna
Awyea sws alpha in die jilla. Volgens mij is dat DE manier om ripped te worden.quote:Op maandag 2 september 2013 21:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik zal je joinen in de cel zuster!
Leuke eerste dag van studie gehad wel helemaal gesloopt en de hond is aan het werpen... 1 puppy
sowieso niet, al die wijven in jilla zijn dik. Zou uit verveling gaan eten.quote:Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Awyea sws alpha in die jilla. Volgens mij is dat DE manier om ripped te worden.
Puppy'swat voor hond is het??
munstergeleen?quote:Op maandag 2 september 2013 20:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee niet BasicFit, dit is Reuvers. Ja ik struin de laatste tijd gewoon alle gyms in de regio af voor een "proefles"
Skirre leef.
Hoe weet je datquote:
En dat heb je na 1 dag al geinventariseerd? Was dat de eerste vraag die je stelde aan elke studiegenoot?quote:Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso je laten spotten door een bonenstaak...
Zitten trouwens maar 5 jongens in de klas waarvan 1 mma doet, 1 powelifting( 19jaar bp 100, sq 140, dl 170) en 1 bodybuilding.
En hoeveel van de vrouwen doet aan krachttraining?quote:Op maandag 2 september 2013 21:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso je laten spotten door een bonenstaak...
Zitten trouwens maar 5 jongens in de klas waarvan 1 mma doet, 1 powelifting( 19jaar bp 100, sq 140, dl 170) en 1 bodybuilding.
Aah okey!quote:
Iedereen vertelde over zichzelf toch? In mijn klas iig 5 jongens maar in het jaar wel 30 denk ik. Ik vroeg "do you even lift?" aan iedereen. Meisjes liften niet gaan wel naar de sportschool. Ben denk ik weer eens de enigequote:Op maandag 2 september 2013 21:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En dat heb je na 1 dag al geinventariseerd? Was dat de eerste vraag die je stelde aan elke studiegenoot?
Doe je Voeding&dietiek nu of wat?quote:Op maandag 2 september 2013 21:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik zal je joinen in de cel zuster!
Leuke eerste dag van studie gehad wel helemaal gesloopt en de hond is aan het werpen... 1 puppy
naiss, heb er wel veel zin in maar weet niet of defensie doorgaat..want dan moet ik stoppen..quote:Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef IrCute het volgende:
[..]
naice, ik ben net vorige week begonnen
hoe vind jij het?quote:Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef IrCute het volgende:
[..]
naice, ik ben net vorige week begonnen
Gewoon studeren meisje niet zo stoer doen met je legershitquote:Op maandag 2 september 2013 21:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
naiss, heb er wel veel zin in maar weet niet of defensie doorgaat..want dan moet ik stoppen..
quote:Op maandag 2 september 2013 19:00 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
Ofnie Sappie?
Zeg gewoon: "Allrighty then move your butt over here."quote:Op maandag 2 september 2013 22:00 schreef IrCute het volgende:
En bij wiskunde zit er iemand met Gilles de la touretteWel zielig, maar hij zat achter mij en ik hoorde ineens fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck en dat 5min lang
Misschien alsie lekker was.quote:Op maandag 2 september 2013 22:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zeg gewoon: "Allrighty then move your butt over here."
Dirty-talk tijdens de daad zou geen probleem zijn in ieder geval.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 22:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dirty-talk tijdens de daad zou geen probleem zijn in ieder geval.
Hahah nee mattie mijn hart ligt bij het neerschieten van kindssoldaatjes.quote:Op maandag 2 september 2013 21:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Gewoon studeren meisje niet zo stoer doen met je legershit![]()
Ik heb nog geen vakken die te maken hebben met voeding, dit semester wiskunde,scheikunde,geschiedenis en english comp (essays schrijven)
quote:Op maandag 2 september 2013 22:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zeg gewoon: "Allrighty then move your butt over here."
Hij is wel lekker geil gebekt.quote:
Gebruik dat niet als excuus om minder hard te studeren anders wordt dat gauw een valkuil.quote:Op maandag 2 september 2013 22:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah nee mattie mijn hart ligt bij het neerschieten van kindssoldaatjes.
Ow echt? Zal wel een verschil zijn natuurlijk met de Nederlandse studie.
Heb morgen al info over het project...paar mensen hun voedingsdagboek analyseren en een passend advies geven. Over 4 weken tentamens.
Dit semester heb ik chemie, evidence based practice, anatomie/fysiologie, levensmiddelenleer, dietetiek, voedingsleer. Echt interessant. Merk nu eigenlijk al wel dat ik best een voorsprong heb op anderen al klinkt dat vrij arrogant.
ben je geak!quote:Op maandag 2 september 2013 22:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Gebruik dat niet als excuus om minder hard te studeren anders wordt dat gauw een valkuil.
/papaJBmode
INSANEINTHEBRAINquote:
Met zo'n reet moet je 2 keer met de liftquote:
Bijzettafeltjes kan ik ook bij IKEA kopen, is cheaper.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Met zo'n reet moet je 2 keer met de lift
Waar studeer jij dan? En wat? Je hebt wel gelijk over trutjes, zitten er veel van op de opleiding. Maar ook veel super relaxte ( huh?) mensen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:11 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Aah ok, bij mijn opleiding in het gebouw zitten namelijk ook voeding trutjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |